جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۳۳ ب.ظ

جنبش وبلاگی راز گل یاس ۳

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"
 
پیش نوشت:

عده ای برای شرکت در جنبش وبلاگی اعلام آمادگی کردند اما هنوز لینکشان را بدستمان نرساندند به همین دلیل جنبش وبلاگی تا روز میلاد بانوی دوعالم تمدید شد.

خواستم برای تقسیم غم  شهادت بانو خودم را درگیر جملات وآرایه ها و...کنم

اما دیدم چقدر غم خود را محدود کنیم به چندبیت شعر و خود را درگیر استعاره ها کنیم

وبسنده کنیم به تسلیتی و...

گفتم شایداحیای ارزش عفاف بهترین مرهم باشد برای پهلوی مجروح زهرا(س)

فقط میماند یک حرف...اینکه....در عطش زار خواندم که نوشته بود:

خوش به حال آنها که مدینه را ندیدند...چون تا دری به دیوار می خورد

بند دلشان پاره نمی شود....!

 

کلیپ صوتی غربت مهدی(در راستای عفاف)برای دانلود


وبلاگ های شرکت کننده در این جنبش تا کنون :

این خط از حکایت مستان کربلاست(پستی با عنوان:هر زنی زیباست)

ستاره شبای ناپدید(پستی با عنوان :طریقت یاس)

سقاخونه(پستی با عنوان: توجه حضرت زهرا(س)به مسئله حجاب)

تفسیر قرآن(پستی با عنوان :حجاب)

دریچه چشم من(پستی با عنوان:طلایه داران پاکی ونجابت)

پرواز 435 (پستی با عنوان:به بهانه شهادت بانوی نمونه عالم)

امواج خمسه(پستی با عنوان:حجاب در ادیان الهی غیر از اسلام)

وبلاگ شخصی سید رضی مرتضوی(پستی با عنوان:دعوا ولی نه سرشیشه مربا)

نشرقائم(کلیپ غربت مهدی"عج")

برای خدا ومهربانی هایش(پستی با عنوان:ارثیه ی زهرا)

آسمان هفتم(پستی با عنوان:من حجابم را دوست دارم)

ملوس خانومی(پستی باعنوان:جلابیب)

چند سطر حرف شنیدنی(پستی با عنوان:توفیقی به بهانه یاس)

ترانه شب یلدا(پستی باعنوان:دستت را در دست خدابگذار بانو)

یامهدی(عج)(پستی باعنوان:حجاب درکلام شهیدان)

یادداشت های پشت خطی(پستی باعنوان فقط برای یادآوری)

دُرّ و صَدَف(پستی با عنوان:راهپیمایی دراعتراض به ترویج فرهنگ بی حجابی)

تبارک الله احسن الخالقین(پستی باعنوان:مانکن ها آب می شدند)

یکی مثل هیچ کس(پستی باعنوان:حجاب از نوع اصولی)

ضربان قلب دوفرشته(پستی با عنوان :جنبش وبلاگی)

دخترم با تو سخن می گویم(پستی باعنوان:پرنیان مقدس)

ببوسم خاک پاک جمکران را(پستی باعنوان:ذکر لبها وقتی که یا زهرا بشه...)

بی من(پستی باعنوان:در باب حجاب وحیا درایران ما)

این خطی از حکایت مستان کربلاست(پستی باعنوان:اظهارپشیمانی بازیگر مصری ازدوران بی حجابی)

کمال انسانی و عروج روحانی در سلوک عرفانی(پستی باعنوان:حجاب دراحادیث)

حامیان ولایت(پستی باعنوان:قسم نامه دختر محجبه ایران اسلامی)

حزب الله (خواهران)(پستی باعنوان:سه پلان از یک تابلو)

گفتگو با خدا(پستی باعنوان:آیات قرآن و احادیث درباره حجاب)

چراحجاب؟(پستی باعنوان:حراج احساسات پاک)

ولایتمدارم پس هستم(مطلبی با عنوان:حجاب)

منتظر روشنی(پستی باعنوان:راز گل یاس)

یکی مثل هیچ کس(پستی باعنوان:خواهرم حجاب تو کوبنده ‏تر از خون سرخ من است)

ستاره شبای ناپدید(پستی با عنوان:دورانی که زنان قبله مردان میشوند)

بالابلاگ(پستی باعنوان:پوشش باطنی یا ظاهری)

حجاب.پوشش.عفت.غیرت ایرانی و ناموس پرستی(پستی باعنوان:سیاهی چادر)

خاکریز ایمان(پستی باعنوان:جنجال یک سکوت)

چراحجاب؟(پستی با عنوان:دست دادن دختروپسر)

یادگاری(پستی باعنوان:حجاب)

راهی برای جوانی(پستی باعنوان:نقظه ضعف کلیدی معضل اجتماعی حجاب در جامعه ما بانوان محجبه اند)

ولایتمدارم،پس هستم(پستی باعنوان:فاطمیه امسال را 9 دیِ حجاب کنیم)

سحرگاه عاشقی(پستی باعنوان:زیبایی برتر)

مردان بی ادعا(پستی باعنوان:کابالا،چشم شیطان و ترویج بدحجابی)

قرآن / اهل بیت/ شهدا(پستی باعنوان:زینت زن حفظ حجاب) 

ارتش سایبر خرم آباد(پستی باعنوان:مسائلی پیرامون حجاب)

انتظار آنلاین(پستی باعنوان:عاشقان شهادت بدانند: راه شهادت باز است)

مسافر(پستی باعنوان:درباره حجاب)

چراحجاب؟(پستی باعنوان:برگ هم زیباست)

قرآن / اهل بیت/ شهدا(پستی باعنوان:خانم آرین)

 گنجینه حکمت(پستی باعنوان:الگوی خانم های مسلمان چه کسی ست؟)

طالبان عشق را ساقی چه شد؟(پستی باعنوان:راز گل یاس2)

شقایق ها کجایند(پستی باعنوان:حجاب یعنی آزادی وامنیت)

این خطی از حکایت مستان کربلاست(پستی باعنوان:صفا می کنم با آیه هایت)

چرا حجاب ؟(پستی باعنوان:نکته دان حجاب)

شقایق ها کجایند؟(پستی باعنوان:پوشش وعفاف حضرت فاطمه س)

جیغ وداد(پستی باعنوان:در راستای ترقی و پیشرفت حجاب )

بصیرت(پپستی باعنوان:حجاب اجباری)

سرباز صفر(پوستری باعنوان:در سایه سار حجاب)

راه اینجاست(پستی باعنوان:سید علی از حجاب میگه!)

طلوع سبز(پستی باعنوان:گل حجاب، عطر عفاف)

عطر انتظار(پستی باعنوان:حجاب عفاف و متعلقات و...)

بسیجی= الله اکبر جانم فدای رهبر(پستی باعنوان:حجاب)

طلایه دارمردان خدا(پستی باعنوان:تا آخرین امتحان،یک یا حسین دیگر!)

به نام بازسازی(پستی باعنوان:آخرین لبخند)

آخرین دوران رنج(پستی باعنوان:بد حجابی نتیجه طبیعی تغییر فکر مردم است)

بیقرار(پستی باعنوان:خواننده زن روسی حجاب را برگزید)

روشنی.من.گل.آب(پستی باعنوان:توکیستی؟)

ایلیا(پستی باعنوان:افسانه‌هایی درباره بدحجابی!)

ریحانة النبی(پستی باعنوان:طرح ریحانة النبی در مدرسه عصمت)

سبُک ذهن(پستی باعنوان:و از معضلات اسلام شناسنامه ای…)

Hijab, In a View of an Irainian Gril (مقاله ای به زبان انگلیسی نوشته شده توسط افتابگردان)

هر روز بی تو روز مباداست(پستی باعنوان:اهل کاشانم اما شهر من کاشان نیست)

قلم آزاد(پستی باعنوان:این نذهب؟!)

تاربلاگ ایلیا(پستی باعنوان:بدحجابی مساله است اما فقط یک مساله)

پاسداشت حجاب اسلامی(پستی باعنوان:پوسترحجاب)

چرا حجاب ؟(پستی باعنوان:آیا کاور کفایت می کند؟)

حقیقت محض(پستی باعنوان:دفاع شیرزنانه از حقوق زنانه)

صفحه 313 (پستی باعنوان:حجاب لباس بندگی)

پیروان امام ورهبری(پستی باعنوان:این الحیاء؟این الغیرت؟)

نسیم حیات(پستی باعنوان:به بهانه طرح حجاب وعفاف)

شیعه(پستی باعنوان:مادرم من را غم گرفته)

شقایق ها کجایند؟(پستی باعنوان:جریانی که برای یک بازیگر زن پیش آمد)

عکس واقعیت یا واقعیت بر عکس(پستی باعنوان:لقمه حرام مساوی بی حجابی و بی عفتی)

سندس(پستی باعنوان:چترحجاب)

شیعه(پستی باعنوان:من حیا می خواهم)

شقایق ها کجایند؟(پستی باعنوان:حجاب وعفاف در قرآن کریم)

بهانه خیس باران(پستی باعنوان:شیشه عطر)

مشق عشق(پستی باعنوان:به بهانه میلاد بهترین)

قلب نازنین هستی(پستی باعنوان:رازگل یاس)

زیر یک سقف(پستی باعنوان:من چادری ام)

دبیر(پستی باعنوان:حجاب خود تفسیری برای خود )

نظرات  (۱۲۵)

جالب بودبه منم سری بزن خوشحال میشم
سلام سلام

وب جالب قشنگی

داری اگه تونستی به

منم سری بزن خوشحال

میشم منتظرتم عزیزم فعلا بای
۲۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۲۳ انا المجنون العباس
یا فاطمه روز حشر ستاری کن/دلسوختگان خویش را یاری کن/ما با همه گفته ایم با زهراییم/بی بی تو بیا و آبروداری کن.. برای عزای مادرمان گریه میکنیم...به امید روز انتقام بدست صاحب الزمان.....
منم تو جنبش وبلاگیتون انشا الله شرکت میکنم
سلام طرح جالبی بود من هم یه مطلبی راجع به این موضوع دارم خواستی نگاه کن.
۲۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۳۱ منتظر آنلاین
فکر کنم این مطلبم خیلی به درد طرحتان بیاید، پیشنهاد می‌کنم حتماً مطالعه بفرمایید:
http://ejwistful.blogfa.com/post-6.aspx
سلام تبریک میگم وبلاگ خیلی زیبایی داری منم تو این جنبش اعلام امادگی میکنم.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی(راستی اگه اومدی نظر یادت نره),نظرت با تبادل لینک چیه؟

لبیک یا امام خامنه ای
دیده عالم ندیده زهره‌اى مانند زهرا
دخترى مادر نزاده کو شود اُمّ ابیها

شد خدا راضى به آنچه فاطمه راضى به آن شد
متفق شد در رضا و در غضب با حق تعالى

سروده آیت‌الله وحید خراسانی در وصف حضرت زهرا (س)


شهادت دخت عصمت و پارسایی، بانو حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد.
یاعلی
سلام!
ممنون که به وبلاگم اومدی !
تا زنده هستیم پرچم ما برای اسلام چادر است خدایا تو را قسم به زهرای مرضیه (س) مگذار که چادر را از زنان و دختران این کشور دور کنند. یا الله!
السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیده
۲۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۵۴ لینکستان وبلاگ های مذهبی
سلام
لطفاً وبلاگ ما را به شرکت کنندگان در طرح اضافه نمایید.
سلام.
اتفاقا من یکبار وارد شدم و لوگوتونو یعنی انواع آن را امتحان کردم نیامد روی صفحه ام حال نمی دونم برای چی ؟
من هم وبلاگم در مورد حجابه خوشحال می شوم همسنگر
کارتون ارزشمنده و اجرتون با فاطمه زهرا سلام الله علیها
راستی آدرس لوگودونی من اینه

my-reyhaneh1.blogfa.com
صورتى کو خَلق و خُلق عقل کل را مى‌نمود
گشت پنهان نیمه شب در خاک غم، امّا کبود

ماهتاب آسمان عصمت و عفّت گرفت
کس نداند جز على آخر چه بگذشت و چه بود

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد
ان‌شاء‌الله کربلا
یاعلی
دبلاگ تخریبچی همیشه پوسترهای ارزشی فوق العاده ای طراحی می کند آخرین کارش هم برای حجاب است حتما سر بزنید :

http://takhribchee.blogfa.com/
سلام
با تشکر وتقدیم احترام
بنر شما در بلاگ ما قرار گرفت
لطفاً نام وبلاگ ما را به شرکت کنندگان در طرح بیافزایید
این مطلب رو هم به لینک قبلی اضافه کنید. ممنونم.
زهرا(س) اگر نبود ولایت نداشتیم
گمراه می شدیم و هدایت نداشتیم
--------------------------------------
با موضوع:
اخلاقی که علت شهادت شد!!
بروزم
۲۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۷:۴۴ دریای کویر(مصطفی)
سلام.وبلاگ جالبی بود.با اینکه بار اولم بود به وب شما سر زدم از وبتون خیلی خوشم اومد.من شما را لینک کردم.اگه خواستید به من هم سری بزنید و منو لینک کنید
سلام
از اینکه همیشه با ما همراه هستید ممنونم
با مطالب زیر به روزم ، حتما بخوانید

صهیونیست‌ها خطرناک‌ترین فرقه قرن 21 هستند
رویکرد مجدد به دین در کلام اندیشمندان غربی
فیلترینگ وکنترل اینترنت در کشورهای جهان
ندای سقوط جهان بدون خدا (سؤال‌های زیر بنایی در تقابل آمریکا و اسرائیل با ایران)
ماجرای 3 هولوکاست
مهدی کروبی هم اعتراف کرد!
کلینتون به عربستان درباره شیعیان چه گفت؟
جوک نیست ؛ واقعیت دارد! با پارلمان امارات (استان سابق ایران) آشنا شوید!
با پسرکی که مدعی همسر زیبایتان باشد چه می کنید؟
زن،آدم نیست!

با تشکر از شما و حضورتان
"طرفداران عدالت"
۲۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۰:۳۳ تسنیم گرافیک
وعلی ماندو علی ماند و علی ماند ...
سلام من قبلا اعلام امادگی کرده بودم ؟
پستی دارم به اسم حجاب در کلام شهیدان

اعلام امادگی می کنم

www.abdolkheze.blogfa.com
سلام
خدا قوت
برادر یا خواهر یا مادر یا پدر عزیز رو ما هم حساب کنین...لینکمون همونیه که بهش می گن آدرس...لوگوی بلاگمونم همون کلاه هست که اون گوشه میبینی...
یا علی مددی
۲۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۲:۲۸ عقائد شیعه(shia)
سلام
عالیه وضروریه

حضرت فاطمة (س) بالاترین و بهترین الگوی دفاع از ولایت هست
شهادت مظلومانه صدیقه طاهره و شفیع قیامت بر شما تسلیت باد
سلام. پرروییه اگه بگم که من بین این 4لوگو، سمت راست پایین رو می خواهم. اگه محبت کنید کدش رو برام بفرستید ممنون می شم
ببخشید هااااااااااااااااااااااااا
سلام ابتکارخوبیه اما اسلام فقط حجاب نیست...که فقط به حجاب میپردازید اسلام دین کامل است نه حجاب دین عدالت است
سلام با تشکر از دعوتتان
لگوی طرح به وبلاگم اضافه شد انشا الله در مورد حجاب باز هم مطلب می نویسم هر چند که خیلی مطلب در این زمینه نوشته ام!
التماس دعا
سلام با تشکر از دعوتتان
لگوی طرح به وبلاگم اضافه شد انشا الله در مورد حجاب باز هم مطلب می نویسم هر چند که خیلی مطلب در این زمینه نوشته ام!
التماس دعا
سلام
با مطلب به روزم
یاعلی
http://seied74.blogfa.com/post-387.aspx

وبلاگی بود که حیفم اومد لینکشو ارسال نکنم
انشالله خودم هم اقدام می کنم به نوشتن
یا حق
سالگرد رحلت حضرت آیت الله بهجت را به شما و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض می کنم
۲۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۱:۰۱ اگه روسری خود را برندارم. .
دکتر مرتضی آقا تهرانی تعریف می کند که: وقتی در «مؤسسه اسلامی نیویورک» مشغول فعالیت بودم روزی دختر جوانی آمد که می خواست مسلمان شود؛ گفتم برای پذیرفتن اسلام، ابتدا باید خوب تحقیق کنید بعد اگر به این نتیجه رسیدید که دین اسلام دین حق است می توانید مسلمان شوید. او رفت و شروع به مطالعه کرد. در این بین چندین بار دیگر به من مراجعه کرد و در نهایت با ناراحتی گفت: «اگر مرا مسلمان نکیند من می روم و در وسط سالن داد می زنم و می گویم: من مسلمانم!»
۲۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۱:۰۳ تدوین کتاب پرنیان پاکدامنی
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان استان زنجان محمد رضاخانی اظهار داشت: کانون کمیل به صورت تخصصی در سه حوزه حجاب، مهدویت و دفاع مقدس فعالیت می‌کند که چاپ کتاب پرنیان پاکدامنی در راستای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت حجاب صورت گرفته است.
وی با اشاره به تعامل کانون با سازمان جوانان استان در راستای چاپ کتاب پرنیان پاکدامنی افزود: این کتاب با مضمون حجاب برای گسترش فرهنگ عفاف در جامعه تدوین شده است.
مسئول کانون فرهنگی بسیج کمیل زنجان با بیان این که برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف باید به سمت کارهای فرهنگی سوق پیدا کرد تصریح کرد: آگاه‌سازی جوانان زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده و سبب ارتقاء نگرش جوانان در جامعه می‌شود.
وی برگزاری مسابقه گوهر گمشده با حضور 10 هزار نفر از دانش‌آموزان استان را از دیگر فعالیت‌های کانون با محوریت موضوع حجاب عنوان کرد.
رضاخانی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی در کنار فعالیت‌های نمایشگاهی از اثر‌بخش بالایی برخوردار است.
وی با تشریح فعالیت‌های کانون کمیل در زمینه مهدویت ابراز داشت: برگزاری دوره‌های تخصصی مهدویت از جمله فعالیت‌های کانون است و ثبت‌‌نام برای برگزاری چهارمین دوره کلاس‌های تخصصی مهدویت در ماه مبارک رمضان در محل کانون واقع در فلکه کوچمشکی آغاز شده است.
مسئول کانون کمیل با تبیین فعالیت‌های کانون در زمینه دفاع مقدس گفت: با توجه به فعالیت کانون در برگزاری اردوهای راهیان نور، کانون در صدد است طی سال‌جاری اجرای برنامه‌ها و برگزاری یادواره‌ها را با رویکرد فرهنگی جدیدی پیگیری کند.
سلام
با عرض خسته نباشید خدمت شما
یک بیت شعر داشتم براتون
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
سلام
ممنون ازحضورتون
۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۲:۵۸ از جمکران تا تو
سلامممممممممممممممممممممممممم
با یک مطلب به روزم
سلام.من باافتخارشمارولینک میکنم ممنون می شم شماهم منولینک کنید.
سلام .من هم مایل به شرکت در این جنبش هستم .سه تا از پستهای من
http://aseman114noor.blogfa.com/post-165.aspx
http://aseman114noor.blogfa.com/post-210.aspx
http://aseman114noor.blogfa.com/post-273.aspx
بعداَ مطالب بیشتری در این زمینه می گذارم.
۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۶:۰۲ هم عهدان منتظر-4
بسم رب المهدی
با سلام
پیامبر اکرم (ص): اگر از عمر دنیا جز یک روز بیشتر نمانده باشد, خداوند آن روز را چندان دراز گرداند تا مردی ازاولاد من برانگیزد که همنام من باشد.

آخرین اخبار: رونمایی از گنبد حرم کاظمین, و ...
خوشحال می شویم دیدن فرمایید. با تشکر
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
باسمک اللهم.
سلام.
پستی دیگه با موضع حجاب در وبلاگم گذاشتم.
http://fotros67.persianblog.ir/post/282/
و با این عنوان:صفا می کنم با آیه هایت...
..................................
راستی بدون اجازتون بیتی که تو وبلاگتون رو گذاشتید برداشتم تو وبلاگمه.
اگه مشکلی هست بگید حذفش میکنم.
خسته نباشید.
موفق باشید.
دعا بفرمایید.
یا حسین.
سلام
لطفاً وبلاگ ما را به شرکت کنندگان در طرح اضافه نمایید
سلام علیکم و رحمت خدا بر شما باد.

امیرالمومنین حضرت علی (ع) میفرمایند:

هرکس که به باطلی روی آورد ،دو گناه بر عهده او باشد.گناه کردار باطل و گناه خشنودی به کار باطل."حکمت 154"


با تشکر از حضور شما.

موفق و موید باشید در پناه حق

یاعلی
سلام قولا من رب الرحیم
تشکر از این حرکت قشنگت بزرگوار.
بنده هم با مطلبی از استاد بزرگوارم(صمدی آملی) شما را همراهی میکنم.
عنوانش را هم همان "رازگل یاس 2" گذاشتم.
یا علی
سلام.
ممنون از حضور و دعوتتون.
قشنگ مینویسین.
فاطمی باشین.
التماس دعا.
یا حق.
ما باید فرهنگ خود را حفظ کنیم و نگذاریم دشمن با تهاجم فرهنگی ناموسمان را از ما بگیرد.
لا اکراه فی الدین/ در دین اجباری نیست/ یعنی شما از خدا هم سخت گیر ترید؟
سلام
امیدوارم که موفق باشین
سلام.من را عضو جنبشتون قبول می کنید ؟
دیروز پیام گذاشتم آدرس مطالبم هم گذاشتم البته باز مطلب در این باره می گذارم.
۳۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۷:۴۱ بسیجی عاشق ولایت
سلام
ولایتی باشید و بمانید
التماس دعا
سلام .خدا قوت .
امشب کسی برای ظهورت دعا نکرد
بغضی ترک ندید و گلوئی صدا نکرد
انگار ما بدون حضور تو راحتیم
وقتی کسی برای ظهورت دعا نکرد
××××××××××××××××××××××××××××××
یکی از جمعه ها جان خواهد آمد
به درد عاشقان درمان خواهد آمد
غبار از خانه دلها بگیرید
به این خانه مهمان خواهد آمد
×888888888888888888888888888888888888
تعجیل در ظهور یوسف زهرا صلوات .اللهم عجل لولیک الفرج
با اجازه لینک شدید.
شرکت میکنم حتما.
سلام. متشکرم از حضورتان.

با موضع "باز هم بچه ایم" به روزم و منتظر تشریف فرمایی شما.
پست شماره ی 138 گنجینه ی حکمت برای مطلب حجاب مناسب است و مسی توانید از آن استفاده کنید. اگر باز هم مایل بودید بفرمایید تا سایر پستهای مربوط را عرض کنم.
آخرین سکانس جان دادن است...کیفیت ان دیگر بستگی به توشه سفرمان دارد...
سلام.
من قبل از اینکه بهتون سر بزنم یک چیزی نوشته بودم... البته فکر نمی دونم مناسب هدف شما باشه یا نه...
یه پست دو مورد حجاب گذاشتم,تووووووپ

بیاین
سلام من مطلبی رو با عنوان گل حجاب ،عطر عفاف گذاشتم ...
یا علی
سلام
پوستر حجاب:
http://sarbaz-sefr.blogfa.com/post-14.aspx
با سلام و تشکر
پیروز باشید
سلام

پیروز و سربلند باشید

(سیره فاطمی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف )

خدا حافظ و نگهدارتان باشد
سلام خوبی مطلبتون بازعالی ومفید بودامیدوارم موفق باشین،وممنون که به وبلاگم سرزدی ،ضمنابامطلب جدیدی باعنوان فوائدغیبت امام زمان(عج)بروزم.
بازجمعه ای دیگرفرارسیدوچشمانمان به جمال مهدی فاطمه نیفتاد.اللهم عجل لولیک الفرج
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ایم / دوباره صبح ،ظهر نه غروب شد نیامدی!!!
اللهم اجل لولیک الفرج!
شما رو به خدا برای آقای غایبمون دعا کنید!
برای تعجیل در ظهوش صلوات.
۳۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۲:۴۱ حقیری از سوئد
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
ممنون از حضور مجددتان
با قرار دادن عکسها و ماهیت واقعی لارش ویلکز اهانت کننده به ساحت پاک رسول الله بروزم.
یا علی مدد ادرکنی
۰۱ خرداد ۸۹ ، ۰۰:۵۶ سید ابراهیم موسوی
سلام
خدا قوت
در خدمت جنبش وبلاگی هستم هر کاری از دستم بر بیاد
در ضمن با تشکر از همه عزیزانی که بنده وبلاگو مزین کردن، قسمت دیگری از ماجرای واقعی گفتگوی من و سرباز آمریکائی در مرز رو گذاشتم. خوش حال میشم اگه نقد هم بکنین.
سلام

بهترین زینت حفظ حجاب است.
موفق باشید
سلام
این مثلاً یک دعوت نامه رسمی است
"توی وبلاگم یک سوال گذاشتم خوشحال می شم جواب شما رودر مورد اون بدونم"
منتظر حضور گرمتان هستم
سلام
موفق باشید
آخرین لبخند
http://asare-sang.blogfa.com/post-91.aspx
بسم الله
سلام
ممنون از ایجاد این حرکت و البته دعوت از وبلاگ نویسان
.
پستی با عنوان :بد حجابی نتیجه طبیعی تغییر فکر مردم است
در وبلاگم منتشر کردم .
http://harfhayebirabt.blogfa.com/post-127.aspx
.
راستی در تار بلاگ ایلیا هم پست های خوبی در مورد حجاب وجود دارد .
.
موفق باشید و التماس دعا
سلام.خسته نباشید.
پستی در مورد حجاب قرار دادم.
www.roshanimangolaab.persianblog.ir

انانکه در خواب شیطانی خفته اند
بدانند مهدی تنهاست

ان امام همام تنهاست

کی وکجا میتوان از گنه دست کشید تا مقدمات یک ظهور کامل را آماده کرد؟؟

مهدی جان ...

نفسمان تیشه بر ریشه اعتقاداتمان زده.....هرگز نمیخواهیم قبول کنیم تنهایی تورا....
واینکه باید از هواهای عجیب وغریب دلمان باید بگذریم ...تا تو را در آغوش ظهور کشیم
۰۳ خرداد ۸۹ ، ۰۷:۱۱ دوست مهربان
سلاممممممممممممممممممممممممممممم وب خوبی داری
۰۳ خرداد ۸۹ ، ۱۴:۳۰ محمد شمسیان
باسلام وبلاگ خوبی دارین.شمارو باافتخارلینک میکنم.
۰۴ خرداد ۸۹ ، ۰۱:۳۳ ریحانة النبی
http://reihanatonabi.blogfa.com/

باموضوع حجاب
سلام به روزم.خوشحال میشم یه سربزنید.
بنام الله
........
گذشت ... رفتی
من ماندم سر کلاس ؛ پای تعریف شعر و تو رفتی پای تعریف عشق
دفعة آخر با همان لحن بارانی ات صدایم زدی و گفتی : بیا برویم
آنجا فاصله کوتاه است ، دست آدم راحت به خدا می رسد
من هم کتابم را بالا بردم و گفتم : فردا امتحان دارم !!!
یا حق
#سلام بر امام زمان {عج}#
و #سلام بر عاشقان امام رضا(علیه‌السلام)#

به روز هستم این بار با مطلب زیر :
=================

« #بیسیمچی#شهدا » یکشنبه دوباره برمی‌گرده

=================

برام دعا کنید که دست پر برگردم.
یامهدی{عج}.
یکی از قویترین عللی که منجر به ورود آدمی به عرصهء علم و هنر می شود فرار از زندگی روزمره است
برای جنبش وبلاگی عفاف:
http://blog.sadmim.ir/1389/03/05/01-islam-pathology-hijab/
حجاب و لایف استایل...
۰۶ خرداد ۸۹ ، ۰۹:۲۸ جامانده (سید عبدالزهرا)
سلام علیکم ؛

.
.
یافاطمه اشفعی لی فی الجنه
۰۶ خرداد ۸۹ ، ۱۰:۵۱ هم عهدان منتظر-4
بسم رب المهدی

ای بــه بنیــن تــو درود همـه
فاطمـه یا فاطمـه یا فاطمـه
بــاغ گــل یــاس سـلام علیک
مـــادر عبــاس ســلام عـلیک
فـــاطمه دوم حیــدر شــدی
مادر یک ماه و سه اختر شدی
قـدر تـو گـوی شرف از ناس برد
ارث ادب را ز تــو عبــاس بــرد
جز تو کـه بـر شیـرخدا شیـر زاد؟
جز تو کـه بـر شیـر علی شیر داد
جز تو که در کرب و بلای حسین
چهـار پسـر کــرده فـدای حسین
چـهار پســر دادی و زیــن افتخــار
شــد حــرم چــار امــامت مــزار
پــاسخ آن وفــا و احســاس تــو
فاطمــه شــد مــادر عبـاس تــو
چهـار پسـر داشتـی ای جـان پاک
رفـت غریبانــه تنـت زیـر خـاک
لیـک جوانــان عــرب ره سپـــر
در پـی تابـوت تــو همچـون پسر

شهادت بانوی بزرگوار حضرت ام البنین (س) را به شما تسلیت عرض می نماییم

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.به روزم.خوشحال میشم تشریف بیارید.
سلام. من نمی توانم مطلب بنویسم. شرمنده.
شاید-شاید!!- بعدا مطلبی بنویسم و در وبلاگ بگذارم.
۰۶ خرداد ۸۹ ، ۱۷:۳۳ جنبش وبلاگی
http://www.havijosibzamini.blogfa.com/post-19.aspx
۰۶ خرداد ۸۹ ، ۱۸:۰۰ صراط الفلاح
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مطلب خوب تان را مرور کردم.
در یک تشرفی حضرت بقیه الله ارواحنا فداه بسیار گریسته بودند و
فرموده بودند از دست این بی حجابها قلب مادرم فاطمه زهرا
از پهلویش شکسته تر است . انشا’الله این حرکتها زمینه ظهور مولای
غریب مان باشد .
کار تان جالب است منتظر فرصتم تا بیشتر مطالعه کنم.
اجرتان با حضرت بقیه الله ارواحنا فداه .
با موضوع نام حضرت زهرا سلام الله علیهارا لیله القدر گذاشتند
نه یوم القدر به روزم و منتظر حضور و نظرات ارزشمندتان .
امیدوارم خدایتعالی به همه ما چشم ملکوتی بین مرحمت فرماید. التماس دعا
۰۷ خرداد ۸۹ ، ۰۶:۲۳ سید ابراهیم موسوی
سلام
قسمت جدید (گفتگوی من و سرباز آمریکایی در مرز) رو گذاشتم اگه بخونید و نظر بدید ممنون میشم
چند مطلبی برای حجاب دارم:
http://www.eilia13.ir/tarlog/archives/1072
http://www.eilia13.ir/tarlog/archives/1078
http://www.eilia13.ir/tarlog/archives/1075
۰۷ خرداد ۸۹ ، ۲۰:۴۲ آفتابگردان
خیلی دوست دارم بتوانم تو این جنبش شرکت کنم. حرکت عالیه . ولی متاسفانه فعلا خیلی وقت نوشتن ندارم.
سالها پیش مقاله ای با همین عنوان به زبان انگلیسی نوشته ام که لینک آن را برای شما می فرستم. امیدوارم مورد قبول واقع بشه .

http://zahralangaroodi2007.blogspot.com/2007/06/hijab-in-view-of-irainian-gril.html
۰۷ خرداد ۸۹ ، ۲۰:۴۵ آفتابگردان
چیزی که تو بازدید از این خانه ها خیلی نظرم رو

جلب کرد و باعث شد کلی برای میراث از دست رفته ایرانی حسرت بخورم، نقش

حجاب در معماری ایرانی بود. تمام خانه ها در کنار قسمت های دیگر، دارای پیچ

حجاب، بیرونی و اندرونی بود. پس از داخل شدن از در اصلی وارد هشتی میشدی و

بعد از آن یک دالان دراز و پر پیچ خم قرار داشت به اسم پیچ حجاب که مانع دیده

شدن درون خانه به طور مستقیم میشد و به بخش بیرونی راه داشت. اندرونی کاملا

جدا بود و با دالانهای درازی به بخش بیرونی متصل میشد. نه این که زندانی برای زنان

باشه. اندرونی شامل حیاط مستقل و تمام بخشهای دیگه مورد نیاز اون زمان برای

یک خانه بود. هیچ کدام از خانه ها به دیگری اشراف نداشت و همگی در یک سطح

قرار داشتند و حمام ها هم پنهان بودن. حتی در ورودی دو کوبه جدا داشت تا

صاحب خانه بفهمد این که در را میکوبد مرد است یا زن. دلم میخواست معماران آن

خانه ها می آمدند و خانه های قرن 21 که ما در آن زندگی میکنیم رو میدیدند. چقدر

شوکه میشدند از این همه پیشرفت تمدن!

http://www.rozemabada.blogfa.com/post-9.aspx
سلام
به روزم با "این نذهب؟!"
آیا تنها حجاب هدف است؟!

یا حق
سلام همسنگر خوبی ؟ از این وبلاگ دیدن کنید اگه پیامک داشتین بفرستین که تو وبلاگ بذاریم
یا علی
http://mobarezsms.blogfa.com
حجاب همچون صدفی است که از مروارید خویش حفاظت میکند.سلام.به روزم،تشریف بیارید.یاحق
ُسلام
با "آیا کاور کفایت میکند؟" به روزم http://hejab-islami.persianblog.ir/post/44
لطفا لینکم کنید
یا علی
ممنون از دعوتتان
اگر مطلب بنده با عنوان دفاع شیرزنانه از حقوق زنانه مناسب طبعتان بود در حد استفاده از مطلب در خدمتیم!
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم خدا قوت
دعوت شما را لبیک گفتیم با عنوان "حجاب لباس بندگی"

التماس دعا
ابشرکم بالمهدی.عج
۰۹ خرداد ۸۹ ، ۱۴:۵۹ احمد ترابی
سلام. ممنون که به ما سر زدید.. موفق باشین... درخواست تبادل لینکو ارسال میکنم نشد دستی اد میکنم . موفق باشین...
#سلام بر عاشقان شهدا و پیروان ولایت#

به روزم این بار با مطلب زیر :
=================

آماده باش سراسری #بیسیمچی# برای مانور سایبری ولایت

=================

یامهدی{عج}
سلام!

هر چی که تو وبلاگم هستش،تراویده قلم خودمه! از هرکدوم که خوشتون اومد،برای تهیه اون کتاب،می تونید استفاده کنید...


رهسپاریم با ولایت تا شهادت...
سلام - در مورد حجاب نیست ، ولی شاید مفید باشه
http://ghassal.blogfa.com/
۱۰ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۲۰ پیروان امام و رهبری
یه مطلب با عنوان

"این الحیا،این الغیرت"

دارم که می تونید برای کتابتون ازش استفاده کنید.
#سلام بر عاشقان شهدا و پیروان ولایت#

رجانیوز به کمک بیسیمچی شهدا اومد :
=================
http://www.rajanews.com

آماده باش سراسری بیسیمچی برای مانور سایبری ولایت
(بیسیم‌چی شهدا)
=================

یامهدی{عج}
سلام..
بسیار ممنون از دعوتتون... با اینکه به شدت مشتاقم که در این فعالیت با شما همکاری کنم و حداقل به این وسیله سر سوزنی ارادتم رو نسبت به بانوی عفاف و پاکدامنی و همچنین امام خامنه ای ابراز کنم... ولی به شدت گرفتارم...
انشاا... در فعالیت های بعدی... اگر لایق باشم... حتما خدمتگزاری میکنم...

ملتمس دعا

درپناه خدای تنها بانوی پاک دامنی و عفاف...
سلام و خدا قوّت ، اجرکم علی الله
ممنون که به وبلاگ این حقیر سر زدید ، کار معنوی بسیار با ارزش و مفیدی ست

در وبلاگ بنده فقط شعر یافت میشود
تمام اشعار از خودم است مگر ابیاتی که داخل گیومه میگذارم
البته هیچکدام در حدی نیست که قابل ملاحظه باشد.

لینک خاصی را نمی توانم بگذارم چون همه ی اشعارم 2 ویژگی که فرمودید را دارند.
اما اینها کجا و آنچه شما خواسته اید کجا ...
موفق و منصور باشید

یا علی . التماس دعا ...
۱۱ خرداد ۸۹ ، ۱۱:۳۷ بهانه خیس باران
سلام
خیلی ممنون از دعوت شما
حتما اجابت خواهم کرد هر چند دیر اطلاع پیدا کردم ولی به لطف خدا امروز یا نهایتا فردا مطلبی رو خواهم گذاشت و اطلاع خواهم داد
سلام کار بسیار زیبایی انجام میدید ما رو هم شریکتون بدونید
یا علی
شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پانهد زهرا-س به دنیا

پیشاپیش ولادت حضرت زهرا(س) بر شما مبارک باد.
۱۱ خرداد ۸۹ ، ۱۶:۵۳ جواد رمضانپور
سلام دوست عزیز

این پست از خودمون هست

http://sarbaze-khamenei.blogfa.com/post-144.aspx
و
http://sarbaze-khamenei.blogfa.com/post-91.aspx

دوست عزیز

ممنونیم از لطفتون که خبرم کردید
راستی اگر با تبادل لینک موافق هستید خبرم کنید

موفق باشید

یا علی فدای سید علی
سلام منم می خوام شرکت کنم فقط نمی دونم چطوریه باید لینک کنم یا خودتون مطالب را برمی دارید مطالبم هم ک÷ی و÷یست نیست
چرا بیشتر فتنه گرا و سبزهادر فتنه بعد از انتخابات دخترها !!!!! و زنها و مردان و پسران بی عفت و بی حیا بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بی عفتها خیلی تابلو و معلومه که باباهاشون و بعضا مادراشون حروم خوردند وتاثیر مستقیم بر روی بی عفتی وبی حجابی بچه هاشون گذاشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رابطه حرام خوردن با بی عفتی و بی حجابی در مردان وزنان فتنه سبز چیه؟؟؟
البته زن هاشمی اسمش عفت هست ولی در اصل بی عفت شده خیلی ها حجابشون به ظاهر کامله ولی بی عفت هستن مثل فائزه مثل زهرا رهنورد مثل فاطمه حقیقت جو ........................ البته به وقتش حقیقت و باطن خودشون رو عیان می کنند هم ضد اسلام هم بی حجاب هم ضد ولایت فقیه هستند
www.madyun.blogfa.com
۱۲ خرداد ۸۹ ، ۰۰:۰۱ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام من یه مطلب نوشتم این هم لینکش:
http://haghighats.blogfa.com/post-62.aspx

اما احساس میکنم مطلبم اصلا خوب نیست.....الان هم وقت کافی برای نوشتن یه مطلب خوب رو ندارم...ترو خدا مهلت رو زیاد کنید...تا 13 ماه رجب....خواهش میکنم....

دعا کنید بتونم یه مطلب خوب و درخور بنویسم....در پناه حق
سلام.پست جدیدم در وبلاگم در باره حجاب بازیگر مصری
http://aseman114noor.blogfa.com/post-324.aspx
۱۲ خرداد ۸۹ ، ۱۲:۴۳ توحید خوبانی
با سلام به خدمت شما.....
خیلی ممنونم که وبلاگ من تشریف آوردید....
میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) را به شما تبریک می گویم....
من از نظری که برام گذاشتین جا خوردم..... یعنی نمی دانم باید چه کنم/ با توجه به اینکه تا میلاد حضرت تمدید کرده بودید فک نکنم بتوانم مطلبی برای شما بفرستم....
باز هم ما در خدمتیم.
در ضمن من شما را لینک می کنم.
یا علی....
سلام.
پست http://aseman114noor.blogfa.com/post-325.aspx با موضوع حجاب درقرآن
سلام
خدا قوت
با پوستری با عنوان ناوگان آزادی به روزم.
لطفا سربزنید.
سلام

دعوتتان اجابت شد
http://bahanehbaran.blogfa.com/post-61.aspx
سلام
ولادت سرّ آسمان و زمین دخت نبوت همسر امامت مادر ولایت بر شما و تمامی محبین خاندان نبوت مبارک باد
سلام علیکم

لقد کانت مفروضة الطاعه علی جمیع مَن خَـلَقَ الله مِن الانس و الجن والطیر و الوحش والانبیاء و الملائکة

اسعد الله ایامکم سعیدا
با سلام

ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر بر شما و همه مسلمانان مبارک !

یا حق !
۱۳ خرداد ۸۹ ، ۱۷:۱۳ جواد رمضانپور
سلام
مطلب جالبی بود
یادتان باشد فردا جمعه ای تاریخی خواهد بود
ممنون که خبرم کردید

موفق باشید

یا علی فدای سید علی
۱۳ خرداد ۸۹ ، ۱۸:۱۹ زینب سادات ~~~> زیر یک سقف
من این پست رو سال گذشته نوشته بودم
مناسب این جنبش هست ! مایل بودید به لینک ها اضافه کنید
http://zire1saghf.blogfa.com/post-255.aspx
موافقم
سلام.
پس من چی؟
من هم شرکت کردم.برام کامنت هم گذاشتی.
ما با ولایت زنده ایم ...(پستی با عنوان:حجاب در جامعه امروز و نظرات بزرگان)

منتظرت هستم.
سلام
من هم اماده ام که در جنبش وبلاگی شما شرکت فقط و فقط برای خوشنودی امام زمان (روحی و ارواحنا فداه) و رو سفیدی جلوی سیده النساء العالمین در روز محشر
ان شاء الله
۱۶ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۱۵ قلم اینجاخط مقدم است(جبهه فرهنگی)
سلام
خسته نباشید
کارخیلی خوب وخداپسندی است ولی اطلاع رسانیتون ضعیف بود
وب من که چندین پست خودرابه موضوع حجاب اختصاص داده اصلاًازاین حرکت مطلع نشده ونامی هم ازآن برده نشده.
پست های اختصاصی حجاب:
حجاب در ادیان الهی(قسمت اول)
حجاب در ادیان الهی(قسمت دوم)
ادامه دارد...
بنظرمن بایدحجاب رابه نسل حاظربشناسانیم
بابیانه ودستورو.....کاربجایی نمیرسه چون تجربه شده
موفق باشید
۱۶ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۱۷ رسم رفاقت...
سلام
ورسم رفاقت هم پستی باعنوان:«اسوه حجاب و عفاف »ازبیانه شماحمایت میکنه
اگه لینک کردیدخبرکنیدتالینکتون کنم
شادباشید
کاملا موافق جنبشهای عفاف و حجاب هستم
با سلام و سپاس:

اجرکم عندالله.
______________________________________________________________

لازم به ذکر است، از آوردن مطالب طولانی و تکراری اجتباب نمودم.

فقط به نوشتن یک مطلب کوتاه تحت عنوان "حجاب خود تفسیری برای خود" اکتفا

شده که امیدوارم مورد قبول حق تعالی واقع گردد.
______________________________________________________________

التماس دعا. موفق و مؤید باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">