جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۴۴ ب.ظ

صرفا جهت اطلاع

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

این پست صرفا جهت اطلاع رسانی بوده وهیچ ارزش قانونی دیگری ندارد!!

از پانزدهم دی ماه در تئاتر شهر تهران نمایشی به روی صحنه رفته که به مفاهیم فاخر !! ابتذال و عادی‌سازی چندشوهری، اختلاط زن و مردو استفاده از نمادهای یک فرقه انحرافی موسوم به «بردگی جنسی و فراماسونری» می پردازد!

پس از یک هفته که از اجرای این نمایش گذشت و همه آن را دیدند تازه مسئولین یادشان افتاد مانع اجرای این تئاتر شوند!

و اما نکات جالب این ماجرا:

- این نمایش پیش از این در بیست ‌و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و نیز برای اهالی رسانه به صورت اختصاصی به نمایش گذاشته شده بود...و علنا هیچ کس به اجرای این نمایش واکنشی نشان نداد تا مجوز اجرا هم در تئاتر شهر گرفت!

- وزارت ارشاد هنوز هیچ واکنشی به اعتراضات چند روزه رسانه ها نشان نداده است!هنوز گویا در خواب غفلت به سر می برد... 

- پس از جنجالی که این تئاتر به پا کرده ،مدیر مرکز هنرهای نمایشی به جای عذرخواهی در جوابیه ای خنده دار بیان فرموده اند!!که عکس‌ها ی منتشره به صورت غیرقانونی و بدون مجوز از اجرای ویژه خبرنگاران و منتقدین بوده گرفته شده است...

پس نوشت:

وزارت ارشاد!...خواب های خوش ببینی!


+لینک های مرتبط با این مطلب : ترویج اباحه‌گری و نمادهای یک فرقه منحرف جنسی در نمایش تئاترشهر(+)/ مجلس قطعاً از ‌وزارت ارشاد درباره ‌تئاتر "هدا گابلر " توضیح می‌خواهد(+)/ کارگردان و دست‌اندرکاران تئاتر "هدا گابلر " به دادسرا احضار شده‌اند(+)/ جوابیه مدیر مرکز هنرهای نمایشی(+)/ عکس های این نمایش(+)

+به این نتیجه رسیده ام یا من باید اسم مسلمان را از روی خودم بردارم...یا جمهوری ایران پسوند اسلامی را....نظر شما چیه؟

+توصیه میکنم بخوانیدش:بین این همه آدم چرا من؟(+)

+مطالب مربوط به پست بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست رو اگر دوست داشتید در ادامه مطلب همون پست پیگیری کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۲

نظرات  (۴۱)

بلی متاسفانه خبر این تئاتر رو دیدم و عکسهای مفتضحش رو هم !
یکی میخواد اینارو ارشاد کنه . . .

عزیز من چرا اعتراض کنن . . . همینو میخواستن دیگه . . .
فعلا از تئاتر دارن شروع میکنن . . . کم کم دیدی تو فیلمهاشونم اومد . . . البته نیست که اصن تو فیلمها ابتذال مبتذال ندارن . . . از اون لحاظ . . .

میدونی چیه؟ روشنفکرن آخه . . .
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۲:۴۰ فرزانه حبوطی
این هم یکی از فتنه های عصر حاضر است

ترویج اباحه گری ، بردگی جنسی و فراماسونری !

و اینگونه به مقام زن توهین می شود و دیر بیدار میشویم متاسفانه

هدف فتنه ها که حذف اسلام از جمهوری اسلامی ایران است

و حذف مسلمان از نام ایرانیان

البته خوابش را ببینند !

اما امید است فقط اسم اسلام و مسلمان را یدک نکشیم !

اللهم عجل لولیک الفرج
می خندم به خیال خوش مسئولین وزارت ارشاد!دست مریزاد!خداقوت!تو خواباتون گلهای ارغوانی بچینید آقای وزیر!شما بخواب دستهای نامرئی فساد بیدار است!تاسف باره....
پاسخ:
مردم را ارشاد میکند...آنهم چه ارشادی!
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۲:۴۵ گروه ناقه
بسم الله نور
سلام علیکم
کلیپ تصویری" این عمار؟" www.naghe.com
یا حق دعای فرج.
خدا لعنت کنه دشمنای اسلامو! ماشالله همیشه نمی دونم چرا انقد غفلت می کنن سر یه همچین مسائلی که میشه!
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۳:۱۵ فرص الخیر
سلام
من واقعا هیچ جوابی ندارم که به سوالت بدم

به نظرت ما به کدام سمت می رویم؟
پاسخ:
عقب گرد به سمت غرب!
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۳:۲۶ دختران باباعطا
سلام علیکم
خیلی دردآور بود. و البته بی سابقه هم نیست اینجور نمایشها و ابتذالات

با یه خاطره به روزم
یاعلی
پاسخ:
وآنچه بیشتر به دل آتش می زند همین بی سابقه نبودنش است...
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۳:۵۲ گمنام مثل پدرم
سلام چقدر باید تذکر داد تا مسولین بیدار شوند ....

متاسفم...
۲۳ دی ۸۹ ، ۰۰:۲۶ اگنوستیک
سلام
هنوز اول کار است
منتظر بعدیهایش هم باشید
۲۳ دی ۸۹ ، ۰۲:۰۸ میناگر عشق(فلق)
سلام
واقعا دستشون درد نکنه،دنیا رو آب ببره بعضی از مسئولین مارو خواب میبره!
ناراحت کننده هست، این چیزا کم بود،حالا بخواد به تصویر و اجرا هم کشیده بشه.
فساده جامعه کم بود،حالا روش های مختلفش هم یاد داده بشه.
ناراحت کننده و تاسف باره،اونوقت میگیم کشورای دیگه واسمون نقشه دارن
اونا سر جای خودشون،اما ما چیکار میکنیم
احتمالا خواب غفلت واسشون خواب شیرینیه که ول کنش نیستن.
خدا به دادمون برسه
فاین تذهبون؟
بردگی جنسی و فراماسونری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببخشید یک سوال داشتم
اینجا ایــــــــــــــــــــــــــــــران است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۳:۴۷ کاش مےشد خدا را بوسید...
نمےدانم این نوشته
با بهانه بد یا بےبهانه
اما بگذار بگویم کـ ناپاکے ها
باید از جمهورے اسلامے پاک شود
نـ اسلام ِ جمهورے!
سلام
امروز یه
چیزایی ازش خوندم تو جوان
هفته پیش یکی از دوستام که اعتقادات چنان واضحی نداره منو برد که این نمایش رو ببینم
من بخاطر قیمت سنگین بلیطش از رفتن خودداری کردم
کاش میدیدم و جز اولین منتقدین این وزارت خونه میشدم
حیف شذ
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۸ ماه منیر
سلام
واقعا چقدر افتضاح بود
اصلا من نمیدونم ما چه نیازی به اجرای چنین نمایشنامه های غربی داریم
اصلا یه ایرانی چه نیازی داره فرهنگ احمقانه دیگران رو بدونه وبرای زندگیش چه ضرورتی داره؟!!!!!!!!اگه میخوایم بدونیم بازی خود اونها رو نگاه میکنیم
نه چیزی که تو کشور اسلامی من ساخته شده
همیشه دیدم نسبت به تائتر بد بوده به خاطر این چیزا
باید برخورد قاطعانه ای با این موضوع کرد
اشاعه فحشا یعنی این.
سلاح فرهنگیمون رو چه راحت به دشمن میدهیم
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۶:۱۳ بنده خدا
سلام و عرض ادب ...
فقط مونده بود ببخشید لخت بشند و ...
به این میگن هنر و فرهنگ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا این وزارت ارشاد اسلـــــــــــــــــــامی چه مرگش شده که هر چی برگه مجوز میاد زیر دستاش تایید و امضا می کنه ؟
تا کی باید آقا خون دل بخوره ؟حضرت خون دل بخوره ؟
تا کــــــــــــــــــــــــــــی ؟
اینجا زمان انقلابه ؟
اینایی که ادعای آرمان های امام و آقا رو می کنند چرابه خودشون اجازه سکوت رو میدن ؟
واقعا از دست این آدم های بی سر و پایی که اسم خودشون رو مسلمون گذاشتن...
باید به ظواهر این افراد شک کد که آیا با گریم شکل آدم هستند یا نمادی از آدمیت به تن دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( مسئولین وزارت ارشاد و دست اندرکارن )

هم متاسفم از این ماجرا هم خوشحال که دیدم کامل منفی شد به وزارت ارشاد...
وقتی مجوز کتاب وهابی ها رو میدن و به عنوان هدیه هزینهای دریافت نمی کنند
بعید نیست این کارها هم ...................
تشکر از اطلاع رسانیتون ...
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۶:۱۳ بنده خدا
سلام و درود ...
باری دیگر با سوالاتی پیرامون مهدیوت بروز هستم...
از جمله :

پس از ظهور ، امام زمان (عج) چه مدتی زنده هستند و پس از چه مدتی به شهادت می رسند ؟ بعد از پیروزی یا قبل از پیروزی ؟

آیا در زمان ظهور به جز یاران امام مهدی (عج) همه می میرند ؟

آیا هنگام ظهور قیامت بر پا می شود ؟

آیا وقتی امام زمان (عج) جهان را پر از عدل و داد می کند با جنگ و خونریزی این کار را انجام می دهد ؟

منتظر حضور صمیمی و ایده ی شما بزرگوار ...
موفق و سر افراز باشید....
۲۳ دی ۸۹ ، ۲۰:۱۸ محمدحسین
سلام
بله الان مشخص شد ادب کی بیشتره شما یا من!!!
بله مشخص شد ما نادانیم و شما عاقل و در مسیر دین میروید و ما منحرف !!!
بله مشخص شد وقتی کسی نظر خصوصی میزاره و نویسنده نظرو عمومی میکنه ؛شما و امثال شما به جای اینکه آب تو کوزه بریزید کوزه رو میشکنید !!!!
بله مشخص شد شما که ادعای پیروی از خط رهبری و فریاد ولایت سر میدهید به جای اینکه شفاف سازی کنید آبروی یه عده منحرف رو میبرید البته شما قضاوت کنندگان خوبی هستین!!!

خدایا ما منحرفین از دین و افراد بی تربیت رو به راه راست هدایت کن نه راهی که نویسنده این بلاگ میره ...

همین که اومدی و جواب ندادی برام بسه
پاسخ:
خب حرف حقت رو بدون اضافه کردن یا کم کردن حتی یک واو گذاشتم بقیه هم استفاده کنن...
۲۳ دی ۸۹ ، ۲۰:۲۵ بنده خدا
سلام و عرض ادب ...
راستش رو بخواید من که نظرم همونی بود که عرض کرده بودم خدمتتون ...
ولی الان با تشدید بیشتری ...
اگر واقعا بر حق بود حرفشون عمومی و با عفت ادب سخن می گفتند...
کف و هلهله زدن .... که ...
تقصیر جاهل هایی هست که پای روضه ی چنین مداحانی نشستند ...
مداحانی که دین رو هر طرفی دلشون بخواد می کشونند...
و فایل های صوتیشون میره کشور های عربی و میگن ایرانی ها کافر هستند...
بر خلاف اعتقاداتشون حرکت می کنند ...
به خاطر این چند تا مداح بی عقل باید نام با عظمت شیعه زیر سوال بره ...
باز هم تشکر می کنم از لطف شما بزرگوار ...
پاسخ:
من موندم اگه قرار بود خود امام زمان-ع- رو با چشم بینن ودر محضر ایشون مداحی کنن بازم ازین چرت وپرت ها میخوندن یانه!؟
۲۳ دی ۸۹ ، ۲۰:۴۴ مُتَرَصِّد
حجاب راه تویی حافظ از میان برخیز
خوشاکسی که دراین راه بی حجاب رود

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر...آمین
سلام علیکم...مأجور باشید...ملتمس دعا
یا الله
سلام.وااااااااااااااای واقعا جای تعجبه!!!هم این حرفا شنیدن داشت هم دوست دارم این جور آدما رو ببینم.
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
راستی جای تعجبو خوشحالی از تعریفی که از قالب کردین.دستتون درد نکنه.
خوبه که انتقاد میکنین.جدی میگم.اگه شما برای انتقاد کردن از وبلاگ من آفریده شدین منم برای شنیدن انتقاداتون آفریده شدم(چه دلایل حکیمانه ای برای خلقت میگیم)
من به غیر از کد شبنم نمیدونم دیگه چی رو حذف کنم.
راهنمایی کنین لطفا.
راستی من سوال از انجمن اسلامی رو یادم نرفته.میخواستم بدونم آخرین اعلامیشون تو دانشگاه کی بوده و در چه مورد.
دلیل دارم برای سوالم.توضیح میدم بهتون.
الان دارم میرم اون وبلاگی که جناب محترمشون پای اون منبر بودن.
باید فقط دعامون درمورد ظهور آقا باشه.
التماس دعا
پاسخ:
میام وبتون مشروح نظرم رو میگم...
باورم نمی شه!!!یعنی واقعا ایشون تو اون مجلس بودن؟من فک می کردم یه سری از خدا بی خبر اونجا بودن به قصد حرمت شکنیه ارباب!
پاسخ:
من اون پست منظورم نبود که از قصد این کار رو میکنن....منظورم بود رفته رفته داره دین تحریف میشه و ما در غفلتیم...
از دستانم میتوانم برای حمله به دیگران استفاه کنم.
اما..
عملم نشانگر اعتقتداتمان و من عاشق اعتقاداتم
و عاشق خدا
رأی مــــــــــــــــن کــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــــــاســــــــــــــــــــــت؟؟؟

یادم نمی آید ۹ دی شعار داده باشیم "مسئولان ارشاد ، شاد شاد، بخوابند و هرکسی در هر کجا خواست ، هرغلطی خواست بکند"
۲۴ دی ۸۹ ، ۱۰:۰۷ شیخ معصومه
سلام.
نظر من:
هیچکدام.
سعی کنید و سعی نهایت تلاش است...

مضاعف باشید...
یا علی
۲۴ دی ۸۹ ، ۱۶:۴۱ دلتنگ مدینه
سلام علیکم...
باید که مضطر شد...
می ترسم از شبی که به دجال رو کنیم
آقا قسم به شهیدان ظهور کن...
به کلبه ما هم سری بزنید خوشحال می شویم
سلام

توی این دوره و زمونه با این مردم دور و برم دیگه هر چی ببینم تعجب نمی کنم......باید منتظر بدتر از اینها بود اگر دست به کار نشیم.....
۲۴ دی ۸۹ ، ۱۸:۰۵ بهارانتظار
سلام من درکل عاشق نوشته هاتونم دربست
مخصوصانوای وبلاگ که باعث شد من یه جایی یه تصمیم درست بگیرم...خداخیرتون بده

--------------------------------------------------------------------------------


از توصیه های مرحوم آیت الله قاضی (استاد اخلاقی ایت الله بهجت):
کسی که ترک واجبات میکند امید چندانی به او در قیامت نیست
سلام.دعوتید به خواندن پس جدید:
نیایش...
معبودم...

این پست به دور از انتقاد از شرایط خودمان است!در این پست تنها دل به رحمت الهی بسته ام.
منتظر حضورتان هستم.
التماس دعا
۲۵ دی ۸۹ ، ۰۲:۰۱ شیعه سیاسی / مهند حامد
آدم تو مسلمون بودن بعضی مسئولین شک میکنه واقعا . . .
۲۵ دی ۸۹ ، ۰۴:۲۱ مصطفی قاسمی
جنبش وبلاگی هم بستگی با سیل زدگان پاکستان
با توجه به شرایط دشوار سیل زدگان پاکستانی، بخصوص در فصل زمستان، از تمام وبلاگ نویسان دعوت می شود که در این جنبش وبلاگی شرکت کنند.
سلام علیکم

دیر رسیدم اما پست مربوط به بی حرمتی شب ششم رو رفتم....
سلام
اگه خواب نبودند جای تعجب داشت....
۲۵ دی ۸۹ ، ۱۵:۰۶ ساقی رضوان
چقد یه زن باید بدبخت باشه که اجازه بده....
من نمیدونم ما چرا انقدر به بی بند وباری توی غرب با شبیه کردن رفتارمون به اونها حتی توی تئاتر و... افتخار میکنیم و از فرهنگ اسلامی خودمون که همه چیزش در درجه اول به نفع خودمون و جامعه و خانواده مونه فاصله میگیریم !!!!
۲۵ دی ۸۹ ، ۱۹:۴۳ سید یاسین
سلام
کم پیدائید یا ما کم سعادت؟
شاد باشی
بروزم....

راستی وقت داشته باشید خوشحال میشم چند دقیقه ای در یاهوو هم صحبت شویم.
شاد کام باشی
این جمهوری همیشه باید اسلامس بمونه . . . من و تو نباید بذاریم
اونا همینو میخوان دیگه . . .
۲۵ دی ۸۹ ، ۲۱:۳۱ ماه منیر
سلام مهربونم
چقدر به مومن بودن نزدیکیم؟!!!!
یه سری بزن
بسم الله رحمن رحیم
سلام
چند سوال:
1- شما نمایش رو دیدین؟ نمایشنامه رو خوندین؟ میدونین درباره ی چیه؟
2- میدونین نویسنده اش کیه؟ چه تاریخی نوشته شده؟ اصلا میدونین اسم نمایش چه جوری تلفظ میشه؟
3- این فرقه ی انحرافی «بردگی جنسی و فراماسونری» چیه؟ کی و از کجا تشکیل شده؟ نماد هاش چی هستن؟
4- وقتی نوشته ای رو از روزنامه ای (کیهان، یا جوان، یا وطن امروز، یا شرق، یا آفتاب یا ...) میخونی بهتر نیست قبلش راجع بهش تحقیق کنی تا اگر صحت نداشت منتقلش نکنی؟ یا اگر حوصله نداری بهتر نیست منبعش رو معرفی کنی که غلط و درستش به حساب شما تموم نشه؟

یا علی
پاسخ:
در نهایت این مطالب مستند به عکساییه که جای هیچ دفاعی رو نمیذاره...
دوست عزیز من چهار تا سوالِ مشخص پرسیدم انتظارِ چهار تا جوابِ قانع کننده داشتم، چون جوابِ بعضیاشون رو خودم هم نمی دونم(مثلا سوالِ 3) وگرنه خودم می تونستم آی پیِ خودم رو چک کنم! من کی ایران رو با سوئد مقایسه کردم؟
بحثِ من سرِ این جنجالِ بی فایده است، چیزی که داره تکرار میشه. قصدم هم اصولا دفاع از نمایش یا حمله به اون نیست. چون خودم اجرایِ این تئاتر رو ندیدم و نمی تونم نظری بدم. (هر چند نمایش نامه رو خوندم).
در موردِ عکس ها هم فکر نمی کنم بشه اصولا بر اساسشون قضاوت کرد، چون مثلا میشه از سریالِ حضرتِ یوسف یا حتی سردارِ عشق هم همچین عکسایی گرفت.

در پایان امیدوارم کامنتِ بعدی جواب به اون سوال ها باشه، نه راجع به آدرس خونه و شماره شناسنامه ام ;)

یا علی
پاسخ:
ببخشید حالم برای پاسخ دادن فعلا مساعد نیس در اولین فرصت جواب میدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">