جنجال یک سکوت

پیوندها
پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ

بلوتوث

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

Say : " O my Servants who have transgressed against their souls ! Despair not of the Mercy of God : for God forgives all sins : for He is Oft-Forgiving, Most Merciful.Zomar -53

رحمت خدا همه جا هست

لطفا بلوتوث وجودتان را روشن کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۹

نظرات  (۱۳)

53 زمر !

تازه از این جا به بعدش جالب میشه ! (کنایه فهمای مجلس کجا نشستن ؟)
پاسخ:
همین جا نشستن!
دخترک پاسخ داد: من سعی می‌کنم صورتم قشنگ بنظر بیاید، چون خداوند دارد مرتب از من عکس می‌گیرد!

خداوند همواره حامی شما بوده و هست و هنگام رویارویی با طوفان‌های زندگی کنارتان هست.

در طوفانها لبخند را فراموش نکنید !


یاعلی
۱۹ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۲۹ هادی تلنگر
سلام
طرح جالبی بود!
۱۹ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۳۴ ساقی رضوان
پست قبلشو بیخیال! برو سر درس و مشقت! چیکار داری اومدی؟!! برگرد بابا!
سلام
برای من روشنه ولی فکر کنم خودم برداشتم اونو هیدن کردم.
اونقدر با گناهام دارم خودمو هیدن میکنم که دیگه رحمت خدا نصیبم نمیشه
چون لیاقت دریافتش رو ندارم
ایـــــــــــــــــــــش . . . تو هم؟
ما که کامل سر درنیاوردیم چی گفتی؟ زبون مادریتو موش خورده مگه؟
ولی . . . چـــــــــــشـــــــــــــم
ای اصل امید، بیم ها را دریاب

بابای همه، یتیم ها را دریاب

هر چند خدا خودش کریم است، آقا

لطفی کن و یا کریم ها را دریاب
سور زمر - (آیه 53)- خداوند همه گناهان را مى‏آمرزد: به دنبال تهدیدهاى مکررى که در آیات گذشته در مورد مشرکان و ظالمان آمده بود در اینجا راه بازگشت را توأم با امیدوارى به روى همه گنهکاران مى‏گشاید زیرا هدف اصلى از همه این امور تربیت و هدایت است نه انتقامجوئى و خشونت، با لحنى آکنده از نهایت لطف و محبت آغوش رحمتش را به روى همگان باز کرده و فرمان عفو آنها را صادر نموده، مى‏فرماید: «به آنها بگو: اى بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏اید از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى‏آمرزد زیرا که او آمرزنده و مهربان است» (قُلْ یا عِبادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعاً).
دقت در تعبیرات این آیه نشان مى‏دهد که از امید بخش‏ترین آیات قرآن مجید نسبت به همه گنهکاران است، و گستردگى آن به حدى است که طبق روایتى امیر مؤمنان على علیه السّلام فرمود: «در تمام قرآن آیه‏اى وسیعتر از این آیه نیست».
این وعده غفران مشروط بر این است که: بعد از ارتکاب گناه به خود آیند، و تغییر مسیر دهند، رو به سوى درگاه خدا آورند، در برابر فرمانش تسلیم باشند و با عمل، صداقت خود را در این توبه و انابه نشان دهند.
آقای مهربانی ها...
برگرد...به انتظارمان می خندند...
سلام بر دوست ... (خودت نقطه چینا رو پر کن!)
چی بهت بگم هان؟!
خجالت نکشیدی همینجوری سر خود رفتی؟!
دارم تمام تلاشمو می کنم بیشتر از این عصبانی نشما!!
----------------------------------------------------------------------
دیشب پای دیگ سمنوی خانوم فاطمه زهرا بودم!
منم که با مراممممممممممممممم یادت بودم!
لا تقنطوا من رحمه الله ... ان الله یغفرالذنوب جمیعا...
لا تقنطوا من رحمه الله ... ان الله یغفرالذنوب جمیعا...
بسیار ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">