جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۳۲ ب.ظ

جانم فدای حضرت هادی.ع.

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ/می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است،اگر چه کافران را ناخوش آید...

صالح بن سعید گوید: من روز ورود حضرت هادى سلام اللَّه علیه به سامرا خدمتش رسیدم و عرض کردم:

قربانت گردم اینان تصمیم دارند نور شما را خاموش کنند و مقام شما را پائین بیاورند، تا آنجا که شما را در این کاروانسرا که جاى غریبان است منزل داده ‏اند.

حضرت هادى.ع. فرمودند: ناراحت نباشید و معرفت تو نسبت به ما باید بیش از اینها باشد، پس از این با دست خود اشاره کردند ناگهان چشمهایم به بوستانهائى افتاد که نهرهاى فراوانى از زیر درختها جارى بود و زنان معطرى از زیر آنها عبور میکردند و جوانان خدمت‏گزار در آمد و شد بودند، چشمم از دیدن آنها خیره شد و بر حیرتم افزوده گردید، بعد فرمود: ما هر جا که باشیم اینان با ما هستند و لو در کاروانسراى غریبان منزل کنیم.

متوکل عباسى همواره آن حضرت را آزار میداد و هر روز براى وى نقشه‏ اى میکشید تا مقام او را در بین مردم پائین بیاورد و لیکن هر چه کوشش میکرد نتیجه نمیگرفت .

منبع:اعلام الوری با علام الهدی صفحه ۴۸۳

پس نوشت:

نمی فهمند آنهایی که به سمت خورشید خاک می پاشند که خاک بر چشمان خود می ریزند...


+لعن الله علی القوم الکافرین من الاولین والاخرین...

+برای همراهی با موج وبلاگی جانم فدای حضرت هادی.ع.(+)

+رانی نخوریم!!(+)

+بی ربط نوشت:دوستانی که بنده شماره همراهشون رو داشتم لطف کنند شماره شون رو مجدد کامنت بذارن یا اینکه اس ام اس بزنن... متاسفانه شماره های گوشیم همه ش پاک شد!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۲۶