جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۰۷ ب.ظ

آهای مذهبی! با توام

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پیش نوشت:

برای مثلا مذهبی هایی که این روزها به نسبیت اخلاق معتقد شده اند!

این روزها می ترسم،از خودم،از فردایم،چه قرار است بر سر اعتقاداتم بیاید؟

دور و برم پر شده از آدم هایی که حداقلشان این است که ادعای مذهبی بودن دارند اما تعارضات سیاسی را دست مایه می کنند تا به خودشان اجازه دهند اخلاق را نادیده بگیرند ...

غیبت،تهمت،تمسخر از حرف هایشان می بارد و در کنارش عصرهای جمله مطلب می زنند که آقاجان!غروب شد باز هم نیامدی!!

فک کردند آقایشان که بیاید مدال افتخار بر سینه شان خواهد زد برای شدت بصیرتشان به بهانه ی آن روزی که عکس آقای هاشمی و محافظانش در روز قدس را دیدند و شروع به تمسخر کردند یا حتی آنها که سکوت کردند و در دل خندیدند یا نشان افتخار می دهد به یکی دیگرشان به عنوان فردی پر جرات که یکی از نزدیکان رئیس جمهور را یهودی خوانده فرمان کشتنش را هم می دهد!

از آنطرف حکم خارج شدن امثال قالیباف از دین و حرام بودن پول شهرداری را می دهند و به دنبال آن جایزالغیبت و جایزالتهمت بودن این آدمها را با عملشان نشان می دهند.

آهای مذهبی ! با توام ! به کجا چنین شتابان؟!!

همان دین اسلامی که به بودنش می نازی گفته اگر کسی را خطا کار دیدی فردایش به همان چشم به او نگاه نکن که شاید توبه کرده باشد و بی خبر باشی...اصلا شاید همین فردا سرنوشتی حر گونه در انتظارش باشد و تو بمانی و کوله باری از حلالیت هایی که باید بطلبی و در آخر موفق نمیشوی و فردای قیامت و سوال و جواب!

شنیدی می گویند خدا همه چیز را می بخشد به جز حق الناس؟شنیدی بدترین گناه تخریب خانه ی خداست و شکستن دل مومن هزار بار بدتر از آن؟

چرا پس به راحتی هر چه تمام تر پشت مانیتور می نشینیم ،انگشت بر صفحه کلید زده و به راحتی برچسب می زنیم روی هم سنگرانمان که حرام خور مال شهرداری شده اند؟!

از بس ولایی بودن و مذهبی بودن را به خودمان نسبت داده ایم که توهم خدا بودن ما را گرفته که می توانیم قضاوت کنیم ،حکم برای این و آن ببریم ،تشخیص بدهیم الان چه کسی بهشتی ست چه کسی جهنمی،به بهانه امر به معروف و نهی از منکر با هر شخصی هر جور که دوست داریم برخورد کنیم و به هر بهانه ای فریاد وا اسلاما سر دهیم

این روزها بچه مذهبی هایمان بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر محتاجند تا آن دختری که با خروارها آرایش دست دوست پسرش را گرفته و در خیابان ولی عصر.عج. قدم می زند ... آن یکی حداقل جراتش را داشته تا بیرق دین بالا نبرد و زیر آن بنده ی نفسش شود

یادت باشد این دنیا خدایی دارد که اگر قرار باشد فتنه گران،ساکتین بعد از انتخابات و منحرفین از خط اصلی را مواخذه کند شک نکنید تهمت ها،غیبت ها،تمسخرهای منسوب به آنان را هم مواخذه خواهد کردو بترسیم از آن روزی که آنها از افرادی مثل ما اعاده ی حیثیت کنند و ما ...

پس نوشت:

با زبانی که حق الناس بر گردن دارد نمی توان اللهم عجل لولیک خواند و توقع استجابت داشت ... !


+ مخاطب همه اند ، من ، تو  و همه ی مدعیان ولایتمداری که فقط از ولایت مداری هم خوان کردن مطالب سخنان رهبری(بدون عمل)و تصویر کردن پوستر سران فتنه و ساکتین را یاد گرفته اند!

+ این روزها بد اخلاقی دارد به همه سرایت می کند از پایین ترهایی امثال من تا آنهایی که تریبون مداحی اهل بیت را با حرف هایی که نباید به آتش می کشانند!!

+ بترسیم از روزی که آنهایی که ساکت و بدون ادعا در این دنیا دینداری کردند از مایی که ادعایمان گوش فلک را کر کرده جلوتر باشند و افتخار ائمه!

+ اگر قرار باشد عده ای آن دنیا برای اینکه جزو ساکتین بعد از انتخابات بودند بخاطر بی بصیرتیشان بازخواست شود از ساکتینی که این بی اخلاقی ها را می بینند و تذکر نمی دهند هم بازخواست خواهد شد!

+ رسولم!ببخش که هنوز از تو یاد نگرفته ایم که با مخالفینمان چگونه برخورد کنیم.خاکروبه ای که بر سرت می ریختند و تو به عیادتشان می رفتی را می گویم!


+ مقام معظم رهبری : فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهایى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است و هم خلاف عقل سیاسى است.

انتقاد، مخالفت، بیان عقاید با جرأت، هیچ اشکالى ندارد، اما دور از هتک حرمت‌ها و اهانت‌ها و فحاشى و دشنام و این چیز‌ها. همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته می‌کند و اعصاب آرام جامعه را به هم می‌ریزد که امروز احتیاج به این آرامش هست، خداى متعال را هم از ما خشمگین می‌کند. من می‌خواهم این پیامى باشد به همه‌ آن کسانى که یا حرف می‌زنند، یا می‌نویسند، چه در مطبوعات، چه در وبلاگ‌ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۹

نظرات  (۵۳)

۰۹ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۳۹ من ازرندانه...
نظربدهیم؟
گفتنی هاروگفتید!خوب هم گفتید
خداعاقبت مامدعی هاروبه خیرکنه....
فقط سرم رو به نشونه تاسف تکون میدم و بعدش و صد البته به نشانه تصدیق و موافقت با حرفاتون سرمو پایین میارم

واقعا متاسفم برای کسایی که به خودشون اجازه توهین میدن
نمیگم من بری از هر اشتباهم
اما به عینه میگم که خدا به خود من 5 سال پیش با یه آیه قرآن سر یکی از همین افراد ،تلنگری زد که هیچ وقت به کسی توهین نکنم و ظن بد نبرم و من اون ایه رو اویزه گوشم کردم

خدا عاقبت همون رو ختم بخیر کنه
آی گفتی...خیلی به دلم نشست چسبید سپاس...
۱۰ شهریور ۹۰ ، ۰۰:۵۷ سندس در جست و جوی حقیقت
سلام
جانا سخن از سویدای دل ما میگویی...حرفهایی که مدام در ذهنم بالا و پایین میروند...مقابل آینه به خود میگویم.به خودم که احساس میکنم وبلاگ و بودنم در فضای مجازی تریبون من است اما کوتاهی کردم و به حق نتوانستم سرباز باشم برای دینم

اتفاقا امروز وقتی از دیدار حضرت آقا برمیگشتم با دوستم در مورد اظهار نظرات در مورد دولت و انچه که منبری ها در ماه رمضان در بالای منبر گفتند میگفتیم و سرتکان میدادیم و از خدا عاقبت به خیری و بصیرت در بینش و گفتارمان را طلب میکردیم.
از درب بیت خارج میشدیم که هر دو به این نتیجه رسیدیم که باید چشم و گوشمان متوجه آقا باشند و به گفته های ایشان توجه کنیم و از خدا بخواهیم از مسیر ولایت هیچگاه خارج نشویم.

حرف برای گفتن زیاده اما نمیدونم چی باید تایپ کنم...

مشهد بودی و پای سخنرانی آقای پناهیان....اینروزها بیشتر برای مذهبی ها باید گفت از ارزشها از اینکه بهتر باید بود از اینکه ما بیشتر باید مراقبه داشته باشیم....بیشتر به خودسازی نیاز داریم.
با سلام

بسیار به جا و تکاندهنده بود!
تلنگر خیلی خوبی بود.

نشرش دادیم!

یا حق !
نوشتتون و توی کانون قرآن خوندم...
احترام یعنی نوشتن " آهای مذهبی ! با توام " جور دیگه نوشته بشه !

ممنونم بابت نوشتتون.
ترجیح میدم یکبار دیگه بخونمش
پاسخ:
اگر کسی توهین برداشت کرده ،عذرخواهیم!
خیلی روزگار ترسناکی شده . . .
سلام.
حرفتان را کاملا درک میکنم. مشکل اساسی پایگاههای بسیج و مساجد و اماکن مذهبی مون هم همینه. به اصطلاح خشکی مقدس بودن. ولی یادمون باشه خیلی وقتا همین جور آدما ، گاهی همین هاخیلی کارهای بزرگ تاثیرگذار انجام داده اند حداقل ابراز مخالفت کرده اند . حداقل ندای حق رو چه تند و چه ملایم فریاد زدند. شاید بعضی جاها تند رفتند ولی اگر هم این کار را نمی کردند معلون نبود وضعیت ماها حالا چی بود!
باید در رفتار و اخلاق واقعا تجدید نظر کرد و بیان کردن حق به طور مستقیم قبل ها تاثیرگار بود چون جامعه ی قدیم هر چیز که بزرگان خود با عمل و بیان می گفتند قبول می کردند . فرزندان منتظر بودند چه از دهان پدر و مادر بیان میشود تا اونها را سراپا به ذهن بسپارند و قبول می کردند.
ولی نسل جوان ما هم اکنون سنت ستیز و مطقی ست و برای قبول کردن نیاز به دلیل و برهان آوردن است . دنبال حرف جدید می گردند. شاید هزار بار فریاد حق زده شده و آنهاهم شنیده اند ولی دنبال حرف حق بی دلیل نیستند. با اینکه حرف حق، حق است.
یکی از دلایلی که در مثلا حجاب آقای پناهیان ذکر کرده است همین است که متاسفانه بزرگ ترا و مسئولان و بچه مذهبی های ما در این زمینه تند جلو رفتند و خوش برخوردی و مهربونی رو گاهی فراموش کردند. و حرف جدیدی هم برای گفتن ندارند. و همین ها هم باید تغییر کنند و حرف های فراموش شده ی شهدا رو دوباره با زبان زیبا بیان کنند.
به امیدی که هر یک از ما حرف زیبازنندگان و تاثیرگذاران و به معنای واقعی کلمه بچه مذهبی باشیم و با کارهای گسترده ی علمی و فرهنگی و مذهبی .و ..
خود جامعه رو از غربی شدن و دور شدن از زیبایی های اسلام نجات دهیم. آمین
پاسخ:
کاش اونایی که ادعای پیرو ولایت بودن دارن رهبر رو الگو قرار بدن...اون موقع س که میتونن با رعایت عدالت نظر بدن نه با هوای نفسشون!
سلام و عرض ادب
به نکات خوبی اشاره کردیم کاش تلنگری باشه بر افکار خاک گرفته همه ما ادمهای متفکر و مودب . . .


این سخنان امام خامنه ای ست :
«...زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست. اینجور نیست که ما چون مجاهدیم، چون مبارزیم، چون انقلابى هستیم، بنابراین هر کسى که از ما یک ذره - به خیال ما و با تشخیص ما - کمتر است، حق داریم که درباره‌اش هر چى که میتوانیم بگوئیم؛ نه، اینجورى نیست. بله، ایمان‏ها یکسان نیست، حدود یکسان نیست و بعضى بالاتر از بعضى دیگر هستند. خدا هم این را می‏داند و ممکن است بندگان صالح خدا هم بدانند؛ لکن در مقام تعامل و در مقام زندگى جمعى، باید این اتحاد و این انسجام حفظ بشود و این تمایزها کم بشود...»
حجاب
همیشه ظلمانی نیست
گاهی غرور ِنورانیت ، خودش بدترین
حجاب است ...

ــــــــ
سلام و رحمت الله
حق یارتان
۱۰ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۴۳ جنجال یک سکوت
به دیده بان :

اون نکته ای که شما عرض کردین رو راجع به آدمای سیاسی و بزرگان! نگفتم راجع به همین تهمت هایی بود که راحت به همدیگه خودمون میزنیم!و گرنه اون آدمای سیاسی که معلومه بایه توبه شخصی کنج خونه گناهشون بخشیده نمیشه و حداقلش توبه ایه که علنی اظهار بشه و جبران هم بکنن کارای قبلی رو!

حرف من میدونین تو این مطلب چی بود؟این بود که خودمونو گناهامونو ول کردیم رفتین سراغ بقیه...نگین دین ما دین امر به معروفه که ازین حرفای این روزای که من از زبون بعضیا میشنوم جز غرض ورزی چیزی حس نمیشه چه برسه به امر به معروف و اینا!

خیلی سخته از جانب حق خارج نشیم!
شما میگین اینکه کسی ناسزا به اشتباه و عدم تسلط بر غضب بگه مذهبی واقعیه و نمیشه گفت که ادعای مذهبی بودن داره اما به این هم اعتقاد دارین که اون مسئولی هم که اون بالاها می پره آدمه و وقتی اشتباه میکنه نباید فردا صبحش همه رسانه بسم الله تخریب طرف رو بزنن؟!!

من میگم قبل ازینکه یه جوالدوز به مسئولین بزنیم یه سوزن به خودمون بزنیم...ما حتی جنبه کوچکترین انتقادا رو از خودمون نداریم بعد از صبح که بلند میشیم شروع میکنیم از این و از بالا تا پایین از دوست و دشمن انتقاد میکنیم...

یه نکته :شما معتقدی اینا غیبت و تمسخر وتهمت نیست میتونی انجامش بدی...من با اونایی بودم که به تعریف غیبت و تمسخر و تهمت اونجوری که من معتقدم اعتقاد دارن!تلنگر به اونا بود!
ممنون از اینکه به من سرزدید
مطلب جالبی بود اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید
لیبک یا خامنه ای
آی گفتی ...
سلام
عیدت مبارک با تاخیر البته
نمی دونم چمون شده ... از همین فضای بی خود بدم میاد که تا حالا سیاسی ننوشتم دیگه ... نمی دونم چرا بعضیا اینقدر خوششون میاد با فحش و توهین حرف بزنند ...
۱۰ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۰۰ جنجال یک سکوت
به دیده بان:

شما از این ور حق عصبانی شدن به ملت رو میدین و غضب و این حرفا از اون طرف حق اشتباه کردن به مسئولین رو نمیدین...این عادلانه اس از نظر شما؟(اشتباه برداشت نکنین که منظورم اینه بزرگیه اشتباه مسئولین به اندازه اشتباه مردمه)

نکته بعد من خودم وحشتناک از ناسزا گفتن بدم میاد حتی اگه مخاطب این ناسزاها یکی مث فتنه گرا باشن ... آدمای ضعیف از نظر من شروع به ناسزا گفتن میکنه و مومن واقعی مطمئن باشین آدم ضعیفی نیست!

واسه تمسخرها استثناءمیارین؟تا اونجایی که یادمه خدا تو قرآن و سنتش استثناء نیاورده ...فقط فرموده ویل لکل همزه لمزه ....یعنی وای بر هر کسی که مسخره و عیب جویی میکنه...اونوقت شما این مسخره کردن تلخ رو از کجا آوردین که استثناء برای مسخره کردن قائل شدین؟
خوبه که برای تمسخر اسم گذاشتین تلخندهای عبرت آموز!!!ولی یادمون باشه خدا براش این اسم های متفاوت هیچ فرقی نمی کنه!

کاش تشخیص میدادین این مطلب اصلا دفاع از سیاسی ها نبود...بلکه انتقاد از اونایی بود که توهم اینکه از سیاست چیزی میفهمن!!و اینکه عمار رهبر شدن و رهبر جز اونا کس دیگه ای رو نداره بود!و اینایی که ادعای مذهبی بودن دارن و دو تا حدیث نمیدونن که جایگاه تمسخر کننده و تهمت زننده اون دنیا کجاست
هیچ وقت پست سیاسی نذاشتم چون تخصصش رو ندارم جز یه بار که الحمدلله چندماه بعد دوستان هم به همون نتیجه ای که من رسیدم رسیدن!!!

شما هم بهتره کار اینکه کی مومنه کی کافر و پاداش اینا بهشت باشه یا جهنم رو بسپارین به خدا و قضاوت این دنیایی ش رو هم بسپارین به دست بزرگان دین امثال رهبری...علما و قس علی هذا!

در ضمن تحسین میکنم این اعتماد بنفس رو که خودتون رو جزو سیاسی ها وکسایی که حق اظهار نظر دارن در مورد سیاست دارن میدونید!!
۱۰ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۰۸ جنجال یک سکوت
اینم یه یادگاری برای همه...اونایی که به تمسخر معتقدند یا اسم های دیگه واسه خودشون میذارن روش!!

پیامبر اکرم صلّى اللّه علیه و آله روز فتح مکه همه مشرکان را بخشید، جز کسانى که کارشان هجو و تمسخر بود.(اگه اشتباه نکنم وسائل الشیعه ج12)
پاسخ:
دعوت نکردن حاج سعید به بیت بعد اون اتفاقا رو که یادمون هست!!!
دین آدم دیندار در سیاست براحتی محک میخوره.
چه در تحلیل و تشخیص مسایل سیاسی و چه در برخورد با اون.
سیاست حواس جمع میخواهد و تبعیت از ولایت.

"یا علی"
سلام. چه خبر شده تو تهران؟
کلا با توهین کردن و تهمت زدن و فحاشی مخالفم چه یرای آدمای سیاسی،چه غیر سیاسی
ممنون از دعوتتون.
ووووووی تکبیییییر



حرام خور مال شهرداری رو خوب اومدی
۱۰ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۲۱ کوچه های باران
و سخن مولا در نهج البلاغه:
از سخنانى است که امام(ع)در مورد نهى از غیبت مردم فرموده:
سزاوار است کسانى که از عیوبى پاکند و از آلودگى به گناهان سالمند،به گناهکاران واهل معصیت ترحم کنند،همواره در سپاس و شکر خداوند باشند،و این سپاس،آنان را ازپرداختن به عیبجوئى دگران مانع گردد.چرا و چگونه آن عیبجو عیب برادر خویش را مى‏گیرد و او را به بلائى که گرفتار شده‏است‏سرزنش مى‏کند؟مگر به یاد ستر و پوششى که خداوند بر گناهان او افکنده نیفتاده؟

و توجه ندارد که خداوند بر بزرگتر از گناهى که بر دگران عیب مى‏گیرد در مورد او پوشش‏افکنده است؟چگونه دیگرى را بر گناهى مذمت مى‏کند که خود همانند آن را مرتکب شده؟

و اگر به آن گناه آلوده نشده(شاید)معصیت دیگرى کرده،که از آن بزرگتر است‏به خداسوگند حتى اگر خداوند را در گناهان بزرگ عصیان نکرده،و تنها گناه صغیره انجام داده،همین جراتش بر عیبجوئى مردم گناه بزرگترى است!

اى بنده خدا!در عیب و مذمت هیچکس بر گناهش عجله مکن شاید خداوند او را آمرزیده‏باشد.و نیز بر گناه کوچکى که خود انجام داده‏اى ایمن مباش شاید به خاطر آن کیفر بینى،بنابراین هر کدام از شما که از عیب دگران آگاه است‏به خاطر آنچه از عیب خود مى‏داند بایداز عیبجوئى دگران خوددارى کند،و شکر و سپاس این موهبت که او از این عیوب پاک است،وى را مشغول دارد!
سلام

واقعا مطلب به جایی بود ... کاملا موافقم ...

ممنون از اطلاعتون

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
آمــیـــن
سلام
موافقم؛ بعضی از ما تخریب و سیاه نمایی رو با نقد اشتباه گرفتیم.
ولایی هستیم و در عمل با این ادعا زیاد فاصله داریم
خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه
با سلام
عید عزیز فطر مبارکتون
ان‌شاءالله همه‌مون بتونیم مصداق یک مؤمن واقعی باشیم و بشیم
نکات خیلی خوبی رو متذکر شدید
واقعا جای تأمل برای همه‌ی ماست
ممنون
دعامون کنید
یا علی
نکته اینجاست که تو دنیای واقعیم همینه!
ما خیلی وقتا میخوایم فقط اونها بیشتر توجه کنن !
اما در واقعیت چیز دیگه ای برداشت میشه
"بحث بفرما و بشینه!!"

نمیخوام کل نوشتتون و فدای سرنوشت کنم
حرف حق بود منم قبول دارم
چیزی که خودمم یه وقتایی نادیده میگیرم

رو این تیکه ی نوشتتونم فکر کنید
این روزها بچه مذهبی هایمان بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر محتاجند تا آن دختری که با خروارها آرایش دست دوست پسرش را گرفته و در خیابان ولی عصر.عج. قدم می زند ... آن یکی حداقل جراتش را داشته تا بیرق دین بالا نبرد و زیر آن بنده ی نفسش شود

در پناه خدا ژاینده و سرفراز باشید
پاسخ:
در مورد اون تیکه نوشته م باید بگم به قول حاج آقا پناهیان تا خوب ها بهتر نشوند بدها خوب نمی شوند!
توی این دو ساله خیلی منتظر همچین متن خوب و قوی برای تذکر به همه و خودم بودم
خیلی خوب نوشتید
برای یک نفر هم تلنگر باشه خیلی خوبه..
خدا قوت
ایشاله همه حواسمون باشه که به اسم دین داریم چه طوری و از چی دفاع میکنیم..بعداز قضایای افطاری که دیگه لازم شد نوشتن همچین متنی:)
۱۱ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۰۰ جنجال یک سکوت
به دیده بان :

قبل از اینکه من نگرفته باشم شما چی میگی شما نگرفتین من چی میگم!
منظور من ازین نوشته و تمسخر و توهین وتهمت از جنس همین تمسخرها واهانت هاییه که آقا رو مجبور کردن بعد از اتفاقات سعید تاجیک و فائزه دهان به انتقاد باز کنن...شما یه سری تصورات تو ذهنتون دارین که بر اساس همونا جواب منو میدین...مگه شما دیدین اون تمسخرهایی که باعث شد من این مطلب رو بنویسم که واسه خودتون مصداق میارین؟!!
یه بار گفتم صدبار دیگه م میگم :شما اگه جرئت دارین که جلوی رهبری که رسیدین به مشائی بگین ملعون و بعدشم فک میکنین که رهبری بخاطر این واژه ای به یکی نسبت دادین تحسینتون میکنه بگین ...کسی جلوتونو نگرفته که !
اینکه میگین دعوت کردن مدحا فک نکنید به نظر رهبری ربط داشته باشه باید خدمتتون عرض کنم که طبق یه منبع خیلی موثق میگم داره!
جالبه خود حاج سعید شب 19 یا 21 امسال از حرفایی که زده عذرخواهی میکنه بعد شما دفاع میکنید ازون حرفایی که زده؟!!!!هه!

چون نمیدونستم کامنتتون رو باید تایید کنم یا نه تایید نکردم مث پست قبل نشه!اگه تاییدش اشکالی نداره تایید کنم!

در ضمن !یه بخش این پست مخاطب خاص داشت که باید میرسید دستش که رسید ...شما خودشو نگران نکن!!
سلام
دمت گرم...
آخرش بود................
سلام.
یا نظرهای دیده بان را به صورت کامل نذاشتید یا خداییش خیلی تند جلو رفتید و تند سخن گفتید.
دعوا دعوا دعوا
سر کله مربا

ولی باید مواظب باشیم حداقل بین مذهبی هامون تفرقه ایجاد نشه و اگر هم اختلاف نظری هست اتحاد و همدوستی و همدلی مون کمتر که نشه که هیچ بلکه روز به روز زیاد تر هم بشه...
بعضی چیزا تلنگر زدنش خیلی خوبه ولی زیر ذره بین گذاشتنش بدتره و باید آروم تر و با تامل بیشتری از از مقابلش گذشت . نه بی خیال بود وو نه خیلی ریزبین.
پاسخ:
ما با کسی دعوا نداریم...!
سلام خواهر ...

اصل سخن همان است که حضرت آقا فرموده ...

فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهایى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است و هم خلاف عقل سیاسى است.


و شما خوب بهش پرداخته اید
تلنگر و تذکر بجایی بود بسیار سپاسگزارم ...

ببخشید کمی دیر تشریف اوردم ...
ای آشنای گمشده در ناشناس ها!

سلام ... ممنون از حضورتون ...
آی گفتید ... منم واقعا از آدمای متظاهر و خشکه مذهب متنفرم ...
ولی البته اینو هم بگم که هرچیزی جای خودش ... امیر به معروف یا نهی از منکر که البته بیشتر مذهبی ها عادت کردند به نهی از منکر ولی با همه اینا همه چیز جای خودش ...
خدا قوت
به جا بود
سلام

یادتونه شهریور پارسال موج وبلاگی راه انداختیم علیه وبلاگ «دختران با حجاب» تا نام مرجع و قائد ما رو تصحیح کنن؟؟؟

http://hijabs.blogfa.com/post-999.aspx
پس دیگه فاتحه .......................

عالی بود خدا قوت
اخلاق که نسبیت نمی شناسد....شهرام و بهرام هم ندارد!
سبز باشی یا سرخ یا سفید...اخلاق که نداشته باشی سیاهی!
...
تذکراتتون به دیده...گاهی سیلی ها درد دارند اما آدمت می کنند
جز تو کسی نیامده آقا، سر قرار

انگار بی تو نیست کسی، غرق انتظار

این جمعه هم گذشت و تو مثل همیشه باز

در انتظار خویش نشستی به انتظار
سلام عزیز
راست گفتی:
با زبانی که حق الناس بر گردن دارد نمی توان اللهم عجل لولیک خواند و توقع استجابت داشت ... !

اَللّـهُمَّ اغْفِرْ لی الذُّنُوبَ الَّتی تَحْبِسُ الدُّعاءَ

خدا به ما توفیق استجابت دعا عطا بفرماید
ر.سپهری -------> دعوا دعوا دعوا
سر کله مربا

تصحیح میکنم: کره مربا !!
صحبت های شما به جا،درست و قابل تامل است...
اما مواظب باشیم که مانند ابوموسی اشعری ها، آنقدر هم سکوت نکنیم و به خواب فرو نرویم و یک وقت بیدار شویم و ببینیم که تمام اعتقاداتمان را،ولایت مان را و دار و ندارمان را از ما گرفته اند...!

و به هوش باشیم که: حقیقت را بگوییم نه تعصب ها را ....نه کینه ها را.....نه بغض ها را....
حرفمان را با دلیل و استدلال و برهان به کرسی بنشانیم نه با غیبت و تهمت و مرتد شمردن و آبرو بردن از دیگران.....!
و ولایت را تنها نگذاریم.....
با عمل مان نه با شعارمان.....!
یا علی....
شما لینک شدید....
مقم معظم رهبری: این فضای بی بند و باری در سخن گفتن چیزی نیست که خداوند به سادگی از ان بگذرد...



یا زهرا
سلام
ببخش دیر اومدم و دیر عید رو تبریک میگم
همه حرفای راست رو شما گفتید و من کاری جز سر تمان دادن برای تایید ندارم
شما هم اونروز تو مراسم افطاری قالیباف بودید؟
پاسخ:
خیر نبودم
۱۳ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۰۵ مخچه الملوک
گاهی دلم می خواهد بمیرم اما به من نگویند مذهبی!مذهبی ها همه شده اند دروغ و تهمت و انگشت های به تمسخر بلند شده!و مگر جرم من چیست؟مجرمم باشم آنها نباید محاکمه کنند!آنها که به خود جرات می دهند بدتر از زنا را انجام دهند به چه حق با دهان اب نکشیده شان اسم خدا و مادر سادات و امام حسین را می آورند؟و مگر به یه من ریش و یک چادر جایزه خواهند داد؟به خدا گاه حس می کنم دیگر بس است این زندگی...نه بی آنها که ضدیتی محض اند جایم هست و نه بین اینها که فکر می کنن...!فکر می کنند حقیقت سندیست منگوله دار به نامشان!آنها مع الحقند و حق مع آنها!و به خدا قسم گاه دلم می خواهد داد بزنم آی ابلیس چه می خواهی دیگر؟برو خسته می شوی ما به قد تمام سالهای زحمتکشی تو گول خورده ایم برو و بگذار اینها راحت را ادامه دهند...البته گاهی بعضی هاشان واقعا خوبند اما گاهی بعضی هاشان واقعا بد!
به به تکبییییییییییییر.....
خیلی خوب نوشتید با واژه واژه اش موافقم...
این به اصطلاح بی حرمتی ها و اخلاق های ناپسند سیاسی از بعد همان شب ها شروع شد که بزرگان سیاست این مملکت رو در روی هم ، جلوی چشم همه ی ایران ، در رسانه ی ملی مملکت ، یکدیگر را "رسوا" می کردند ...
یادت هست همان موقع ها که شب قبل از مناظره ها به در و دیوار شهر می چسباندند که امشب فلانی رسوا خواهد شد ؟ یا مثلا امشب فلانی فاش خواهد کرد ...؟
همان شب برایم مرگ سیاست بود ...
.
از خیلی وقت پیش ها خودمان با دست خودمان یا تمام برنامه ها و مستندها و رفتارها و سخن ها و بهم پریدن ها و غیره ، غیبت و دروغ و تهمت و فحشا و "امر به منکر" و "نهی از معروف" را به خودمان یاد دادیم ...
.
یادت هست سخنان رهبری را ؟
چرا ان موقع ها حتی حکم مکتوب رهبری را نادیده می گرفتیم و حالا توقع داریم به سخنان رهبری گوش کنند ؟ همان ها که زمانی سنگ خیلی چیزها را به سینه می زدند و حالا انگار نه انگار ... خدا را شکر که رهبری هست تا بزرگی کند و الا معلوم نبود الان به کجا رسیده بودیم ... خدا را شکر ...
خداوند مى‏فرماید: بنده من با هیچ کارى پسندیده‏تر از انجام آن چه که بر او فرض کردم، محبوب من نمی‏شود.

روزی ات بهشت
سلام ... من هم چند وقتیه باخودم سر این موضوع _البته یکم متفاوت تر_ دارم کلنجار میرم ...

شاید یکی از دلایلی هم که صفحه کلید به دستم نمیاد همین باشه ...

موضوع اینه که من بچه مذهبی و به قولی حزب اللهی توی این فرصت کم اولویت اولم باید خودم باشه یا جامعه ام ؟؟؟

یا نظر سوم که هر دو با هم ...؟

یه کم که فکر کردم به این نتیجه رسیدم تا ریشه ای با خودم ، بینش ام را نبستم بهتر است کمتر آفتابی شوم و مقلدتر باشم ...

بچه های مذهبی از دوران دبیرستان باید شروع به فهم خودشان و جایگاه شان و استعدادهایشان برسند و روشن و واضح هدف گذاری کنند ...

حالا این وسط گه گاهی رزمی و جهادی ...

که به رشد خودش کمک کنه ...
۱۳ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۰۹ قلم سرخ(بارون قدیمی)
سلام علیکم
ممنون که دعوتم کردید
خیلی مطلب عالی ای نوشته بودید!
مخصوصا برای من و همشهریانم که الان یکی از مصادیق این حرف های شما شده اند!

ممنون

((اگر مردم در دوست داشتن حضرت علی ابن ابی طالب (علیه السلام)با هم هماهنگ می شدند خداوند جهنم را خلق نمی کرد.پیامبر اکرم(صلوات الله علیه و آله).بحارالانوار))

یاعلی
لبیک یا امام خامنه ای
۱۳ شهریور ۹۰ ، ۱۹:۰۹ افسر سایبری ولایت
دعای بیستم صحیفه سجادیه از زبان امام خامنه ای: یک «و اصلاح ذات البین»؛ میانه‌ى افراد را اگر اختلافى وجود دارد، اصلاح کنیم.«و افشاء العارفة و ستر العائبة»؛ درباره‌ى اشخاص، نقاط مثبت را، نقاط خوب را افشاء کنیم، منتشر کنیم. از کسى، از مسئولى کار خوبى سراغ دارید، این را بیان کنید و بگوئید.
اگر چنانچه نقطه‌ى منفى‌اى سراغ دارید، این را افشاء نکنید. افشاء نکردن معنایش این نیست که نهى از منکر نکنید؛ چرا، به خود آن کسى که به کارش اشکالى وارد است و باید ایراد گرفته شود، گفته بشود

منصور باشید
یا علی
بسمک اللهم
هیئت سایبری این هفته
مکان: جنجال یک سکوت http://y-h.blogfa.com
زمان :شب جمعه این هفته.دهم شوال .ساعت 00:00
ان شا الله همگی برای امادگی چهت کسب توفیق با دانلود بخشی چهل دقیقه ای از سخنرانی استاد شهید مطهری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در نهضت حسینی از سخنان این شهید گران قدر بهره مند شویم.
http://radiomaaref.ir/ProgramsList.aspx?ParentID=17
یا زهرا
خوبه که این موضوع رو مطرح کردید
خدا خیرتون بده ...
خدا کنه که موثر واقع بشه ... شایدم نشه ... نمی دونم ...
کاش معنی پیرو رهبری بودن رو بهتر درک میکردیم ...!
مومن بی ادب نیست ...
بسیجی بی ادب نیست ...
تهمت نمیزنه ...
مسخره نمیکنه ...
اهل توهین کردن نیست ...
غیبت نمی کنه ...
یعنی می ترسه از همه ی این ها ...
حالا بعضی ها انگار جور دیگه ای میخوان مومن باشن!!!
جور دیگه ای میخوان بگن بسیجی هستن ...!
کاش یکی دو تا از فعالان جنگ نرمی که لینکشون هم اینجا هست
این مطلب رو بخونن و ... کاش ... کاش ...

سلامت باشید همیشه ...
متنبه شدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


احیانن سلام
من هم حسین را دوست دارم

عفو صد تن از محکومان فتنه 88 توسط امام خامنه ای ، نشان از بن بست سیاسی جلبکان سبز دارد . اقتدار نظام اسلامی همراه با رأفت کریمانه رهبری ، مردگان اموی این قوم را به "طلقا"ی نظام بدل کرده است . براندازان مستکبر داخلی که جز به آتش کشیدن سطل های زباله و بستن پارچه های سبز ، عرضه کار دیگری را نداشتند ؛ بی شمار بودنشان یکبار دیگر با عجز سرانشان ، به اثبات رسید . تدابیر داهیانه سکاندار انقلاب علاوه بر بی اثر نمودن اعمال ننگین فتنه گران ، راه موج سواری و مصادره را بر یاوه گویان و خائنان سد کرد و با ابتکار عمل مناسب ؛ سوء استفاده بدخواهان را خنثی نمود . و حال مائیم و مجازات سران فتنه در آینده ای نه چندان دور !!

۱۵ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۵۷ مصباح الهدی
سلام

چه پس نوشت تکان دهنده ای!!!

حق رو فرمودید... خدا خیرتون بده که یادآوری کردید...

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">