جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۱:۱۲ ق.ظ

من الغریب الی الحبیب

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پرده اول:سر سفره نشسته بود.نامه رسید.در نامه را که باز کرد:بسم الله الرحمن الرحیم...من الغریب الی الحبیب...لقمه از دستش افتاد وبسوی بازار کوفه شتافت...مسلم بن عوسجه را پیدا کرد... مسلم:حبیب چه شده؟...نامه را نشان داد...حسین برایم نوشته غریب شده...راهی شدند سه تایی(باغلامشان)...

پرده دوم:صدای دمام از لشکر دشمن به گوش می رسد...کودکان قافله:عمه در لشکر دشمن چه خبراست؟عمه:چیزی نیست،برای دشمن دارد لشکر کمکی میاید...کودکان:عمه پس چرا برای ما لشکر کمکی نمیاید؟عمه:میاید عمه جان...سه نفر در راهند....!


+ شب دوم : پیش کشی به حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه ...

+ خاله مون برای بار ششم راهی کربلاست ... مادرم می پرسه: چی میگی به امام حسین(ع) زود زود طلبیده میشی؟ ... خاله میگه: اون اول نیت کردم برای 5 تن هر کدوم یه سفرها رو هدیه کنم ... اینبار دفعه ششم هدیه به حضرت عباس (ع) ... و اینبار عاشورا کربلا ... (پنجمین سفر هم که هدیه به امام حسین .ع. بود هم عاشورای پارسال کربلا!)

+ حسرت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۷

نظرات  (۱۱)

۰۷ آذر ۹۰ ، ۰۱:۱۵ هیئت سایبری الرحمن
ارباب
امسال تو دست مرا بگیر
و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

هم هیئتی سلام!
بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
نکند جا بمانیم ...
پس بسم الله!
به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد...
خوش به سعادت خاله ت . ما یکبار هم طلبیده نشدیم

التماس دعا.
۰۷ آذر ۹۰ ، ۱۶:۱۸ سیده سما مولایی زاده
هر سال محرم نامه می رسد از حسین (ع) برای تک تکمان
..
خوش به سعادت خاله خانم
ایشالا دائم الزیاره باشند باشید باشیم : )

همیشگی باشید با حسین (ع)
للحق
۰۷ آذر ۹۰ ، ۲۰:۰۸ حلقه گیسوی یار
و من فکر می کنم امام عصر من و تو چند نامه من الحبیب الی الغریب نوشته ...
این روزها دلم هوایی تل است فقط بانو. بروم فقط روی تل بایستم رو به حرم حسین و دمی به حرم ارباب نگاه کنم و دمی به حرم سقا ...
آی زینب ... زینب ... و ما ادراک ما زینب...
به یکی گفت بیا . . . به یکی گفت برو . . .

من الغریب الی الحبیب . . . واسه شب دوم همین کافی بود که بمیریم .
۰۷ آذر ۹۰ ، ۲۳:۳۹ صندلی داغ
حبیب که نیستیم
کاش "حر" ت شویم ...
در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی

آپم عزیز زود بیا ...
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۵:۱۷ ترنم چماق
سلام بروزم
اتشـــــــــــــــــــم زدی.....
سه نفر در راه اند
اجرت با مولات حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">