جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۱۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۴۵ ب.ظ

از طبس تا پهپاد جاسوسی

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پیش نوشت:

پیر جماران : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ...

در بحبوحه عزاداری های حسینی خبری آرامش بخش منتشر می شود : سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکایی در خاک ایران ... زمان که می گذرد می فهمیم منظور از سرنگونی در اختیار گرفتن هواپیما از طریق کنترل آن و سالم نشاندن این هواپیمای جاسوسی ست.

خبرها که پیگیری میشود تازه می فهمیم که دلاورمردان غیور نظامی ایران در ساعت هایی که خیلی از ما در هیئت های مذهبی به سوگ سالار شهیدان نشسته بودیم با تمام وجود در حفاظت از ایران اسلامی می کوشیدند و چنین کار بزرگی را انجام داده اند که چند روزی ست جهانیان و بالاخص آمریکای جنایتکار را وادار کرده تا انگشت حیرت به دهان گیرند از قدرت نظامی ایران زمین ...

پس نوشت:

و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی ...


+ خدای ایرانیان چنین پاداش گریه کنان حسینی را داد ... شکراً لله ... یاد طبس در خاطرمان زنده شد ...

+ بعضی خبرها حس غرور آدم را به شدت هر چه تمام تر بالا می برد!

+ تشکر از غیورمردانی که در این مانور نظامی خوش درخشیدند ... اجرتان با علمدار کربلا

+ امام خامنه ای! شب ها آسوده بخواب که علمدارهایت شبانه روز بیدارند ...

+ خبر های مرتبط :(+) (+) (+)

+ دانلود فایل صوتی سخنرانی حاج آقا پناهیان در روز اول محرم در دانشگاه تهران (+) / مداحی شیعیان بحرینی در وصف امام خامنه ای (+)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۸

نظرات  (۱۳)

الله اکبر به این قدرت الهی!

"آمریکا، هیچ غلطی نمیتواند بکند!"
چه زیبا نوشتید...
آدم گاهی وقت ها نظر ندارد....


التماس نور ...
سجده ی شکر واجب شد به همه مان


امریکا هیچ.....

کاش بی ادب بودم تا غلیظ تر میکردم این" هیچ غلطی نمی تواند بکندش" را



شرمنده شدم
بابت کوفی بازی ای که در اوردم رفیق
نه به ان اظهار وجود و
نه به این بی مرامی

اما به ارباب بی کفن
فکر نمیکردم
یا امدن محرم
انقدر زندگی ام متوقف شود که دیگر حال باز کردن این صاحب مرده لپ تاپ را هم نداشته باشم...


ببخش که جا خالی کردم...

شرمنده شدم ...
شکرا لله
۱۹ آذر ۹۰ ، ۱۰:۲۸ حامی ولایت
سلام ایام شهادت امام حسین (ع) تسلیت

با مواردی در مورد حجاب به روزم
۱۹ آذر ۹۰ ، ۱۵:۱۸ هادی تلنگر
سلام
یاد شیخ حسین افتادم که شب های قدر برای مرزبانان کشور هم دعا می کنه
۱۹ آذر ۹۰ ، ۱۹:۲۱ من ازرندانه...
اعظم الله..... .
سلام .من هم یاد واقعه طبس افتادم.
امروز تو اتوبوس چندتا دختر پست سرم بلند یبند حرف میزدم
یکیشون گفت شنیدین جریان این هواپیماهه رو
یکی دیگه گفت میگن الکیه
اون یکی گفت فکر کن آخه ایران بتونه هواپیمای آمریکایی رو هک کنه
.
.
.
الحق ک رسانه هاشون خوب کار میکنن رو مغز جوونای ما
که آمریکا رو براشون کرده یه غول غیر قابل شکست
اوناهم بی اینکه بخوان میشن سرباز بی جیرشون برا تبلیغات بیشتر
دلم سوت برای کشورم و خیلی از هم نسلام که نمیفهمن واقعا آمریکا هیچ غلطی نمیاونه بکنه

دلم سوخت ...
۲۰ آذر ۹۰ ، ۱۸:۳۶ نقطه‌های عاشورایی
به آخرین روزهای 72 سری بزنید... ممنون
۲۱ آذر ۹۰ ، ۱۰:۰۷ روح الامین
سلام و عرض ادب حضور محترم دوستان با مرام و بی مرام
دوستان مهربانی که چند صباحی است ما را به تاریکخانه دفتر خاطراتشان فرستاده اند و دیگر یادی از کلبه حقیرانه بنده نمیکنند
اگر هنوز رمقی از دوستیمان در وجودتان هست یادی از من خسته دل کنید که سخت مشتاق دیدارتان در وبلاگم هستم
بدرود
اجرتون با حضرت فاطمه زهرا س
۲۱ آذر ۹۰ ، ۱۵:۵۹ بین الحرمین
سلام وقتی خوندم این جمله شهید اوینی تو ذهنم تداعی شد رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و انان را به صحنه حضور کشانده است.آفرین به سربازای گمنام امام خامنه ای (حفظله)
سلام
کوتاه نوشته هات به دل میشینه
چیزایی هم که برا دانلود میذاری خوبه
من خودم خیلیاشو استفاده کردم!
ایشالله موفق باشی
راستی اگه چیزای دیگه از استاد پناهیان داری طالبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">