جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۰۵ ب.ظ

دروغ گفتم

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

به دنبال چهل جفت دست ...

مادرم پرسید : حالش چطور بود؟

دایی ام را می گفت ...

جواب دادم : خوب بود ...

دروغ گفتم ... و نگفتم که وقتی دیدمش که چقدر آب شده بود تمام توانم را به کار گرفتم تا بغضم تا چشم هایم ندود و آن را بارانی نکند ...


+ خواسته زیادی ست که دنبال 40 جفت دست بگردم که رو سوی آسمان کنند و برای آقا سیدی که در نوجوانی نفس هایش را داده و با خودش تکرار کرده اماما سرت سلامت ، ذکر امن یجیب بگیرند؟

+ امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء 

+ امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء 

+ امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۶

نظرات  (۳۴)

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...
۲۷ دی ۹۰ ، ۰۰:۳۸ خورشید پاره پاره
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
...

ایشان نفسهاشان را داده اند و....
نفس میدهیم برایشان ... دعا که وظیفه ی ماست.
و تمام الآن ما ختم میشود در این نفسها ...

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...

بی پایان
خرابه نشین.
چقدر خوبه هر از گاهی سری به بهشت زهرا بزنیم!!!
شاید کمی یاد مرگ بیافتیم..

سلام،
خوشحال میشم به منم سری بزنید...
سلام

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

یا امام حسن ع
۲۷ دی ۹۰ ، ۰۷:۲۴ مُتَرَصِّد
اللهم اشف کل مریض

سلام علیکم
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
سلام تا ابد به امثال دایی شما مدیونیم...
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
۲۷ دی ۹۰ ، ۰۹:۳۶ کوچه های باران
چقدر حس غریبی دارم وقتی خبر وخیم شدن حال جانبازی را می شنوم.آنقدر از خودم بدم می آید.فقط از خودم.و نه از دیگران.
از اینکه یادم رفته و یا بهتر اینکه یادمان رفته که ستون های این کشور به نفس بریده اینان محکم شده و هست و خواهد بود.
ان شالله به حق مادرشون حضرت زهرا س سلامتی کامل نصیبشون بشه.
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

سلام
دل کثیف من که پیش خدا رویی نداره که بتونم کاری کنم ولی من یکی از اون چهل دست بدون
۲۷ دی ۹۰ ، ۱۱:۳۷ ساقی رضوان
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
۲۷ دی ۹۰ ، ۱۲:۴۵ شبانه.بلاکفا
به احترام قلم خوبت و مطالب خوندنی

امیدوارم نظرتو راجع به شبانه بدونم و نقدت رو بخونم
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
لایق اگر باشیم دعا می کنیم:
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
سلام/من شما رو لینک کردم...
به من سربزنید خوشحال میشم/د.س داشتین منولینک کنید...
یاعلی(ع)
من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...
وااسلاما...

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین
الرحمن الرحیم
مالک یوم الدین
ایاک نعبد (بنده که دروغ میگم!)
و ایاک نستعین
اهدنا الصراط المستقیم
صراط الذین انعمت علیهم
غیر المغضوب علیهم
و لاالضالین
۲۸ دی ۹۰ ، ۱۱:۱۶ ساقی رضوان
بیا زهرا

من 40 جفت دست جور کردم (البته چند تا بیشتر شد)

http://najvayeshabaane.parsiblog.com/MLink/?5786221
پاسخ:
ممنون رفیق
سلام.من یه جفتشو دعا میکنم که لایق باشم دعا کنم دایی تون رو
۲۹ دی ۹۰ ، ۰۰:۲۲ صندلی داغ
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
اگر این صدای گرفته به آسمان برسد !

اگر برسد !

« امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء »
agar sal ha ham barashon doa konim....baz hich kari nakardim
ina maniee eshgho faghat midonan na amsale bande
eltemase doa
۳۰ دی ۹۰ ، ۰۸:۴۰ سندس در جست و جوی حقیقت
خواسته نیست...وظیفه ی فراموش شده ماست که به یادمان میآوری باید برای سلامتی شهیدان زنده مان(جانبازان)...سلامتی همه بیماران دعا کنیم و امن یجیب بخوانیم...
سوختن
بهای ِ قرب است و چنین
سوختنی را
جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق
نمی دهند .
آن که آتشی بر دل ندارد
کجا می تواند
بال در آتش بگشاید.
.
شهید آوینی
۳۰ دی ۹۰ ، ۲۰:۵۲ میثم تمار
. . . . .

سوختم با حرف هایت و بر لب آوردم ذکر امن یجیب را...
۰۱ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۴۹ من ازرندانه...
دایی...
سعید...
هیچی...


آره!
بیت!
۰۱ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۱۲ یاس مهربانی
بوی فراق میدهد این گریه های من...

ماتم گرفته شال سیاه عزای من...
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
فقط شیمیایی یادگاری گرفته ؟

پشت سر نفسهایش را ببین. فقط شیمیایی نیست.

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...
۰۲ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۳۰ مدیر نه چندان کل
سلام...
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
سلام هر وقت به محضر دایی رسیدی اگه حالی براش مونده بود بگو برام یه امن یجیب بخونه اگه با کلامش سخت بود این زحمت و لطف و با نگاهش در حقم داشته باشه.باشد که شفا یابم.
۱۰ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۰۵ گمنام مثل پدرم
سلام خواهر خوبم
خدا درد داده درمانم داده ...ان شاءالله خوب میشن

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء

یاعلی
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء



...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">