جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۲۳ ب.ظ

ای عشق

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

در این شلوغ پلوغی ها و تبلیغات و تخریبات انتخاباتی فراموش کرده ایم ذکر اللهم عجل لولیک الفرج را ... 

ای چـشـمه نـور ! انشعاباتت کو؟!

ای خانه ات آبـاد ! خـراباتـت کو؟!

در شهر نشانه ای زتبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو..؟!

پس نوشت:

بقیة الله خیرا لکم ...


+ یک هفته است هر شب می نشینم پشت سیستم که یک پست انتخاباتی بذارم ، نمیشه ... الان شد ... با بوی گل نرگس!

+ من باب تخریب های انتخاباتی : من یاد گرفته ام که حزب دیگری را زیر دست و پا له نکنم تا حزب نزدیکتر به تفکر خودم را بالا بکشم ...

+ من باب جبهه بازی ها : یاد گرفته ام هر لیستی خوب و بد دارد ، لیستی به انتخابات نگاه نکنم

+ لینک های پیشنهادی: اخلاق انتخاباتی در کلام شیرین حاج آقا قرائتی (توصیه میکنم نگاهی بیندازید) (+) / رای سفید در قیامت (+) / لیستی رای بدهیم یا ندهیم؟ (+) / شما هم شرکت کنید در : مسابقه بزرگ انگشت جوهری (+)

+ شاید قسمت شد فردا رفتیم دیدار حضرت ماه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۹

نظرات  (۱۵)

سلام با حضور با بصیرت وآگاهانه خودمون مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهیم زد ان شاالله
منتظر حضور گرمتون هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
بقیة الله برایتان بهتر است
اگر مومن باشید
salam\link ha aliii bod va sher ham ham chenin
eltmease doa
ya zahra
سلام
عالی بود.
ای کاش همه زیر شعارهای عدالتشان می نوشتند
ما که می دانیم کاری از دستمان بر نمی آید و کار فقط به دست صاحب این عالم درست خواهد شد اما با اعتراف به این امر آمدیم گامی در راه فراهم نمودن بستر ظهور برداریم.
یا علی
سلام ما را به ماه رخسارش برسانید.
سلام. لینک های قشنگی دارید.کوتاه و مختصر
جالب بود
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۴۵ والپیپر و پوستر حزب الله
ولادت حضرت عسگری مبارک خدمت صاحب الامر..
سلام همسنگر

با لحن برادری و ملایمت ، کارها به خوبی تمام می شود. اگر کسی به ما بد کرد به بهترین وجه با او رفتار کنیم، کار به دعوا کشیده نمی شود.
.........
نحوه برگزاری و نظارت بر انتخابات...
با دو پست جدید منتظر حضور سبزتون هستم
یا علی
سلام من اومدم 1بار دیگه بعد 1سال و خورده ای تو وبلاگ راز عشق منتظر حضور گرمت هستم
واااااااااااااااااای که چــــــــــــــــقـــــــــــــدر من اینجا رو دوس دارم

خدا خیرت بده...
به لطف خدا باز هم امت از امتحانی دیگر سر بلند بیرون آمد

اما ... اما آنچه باید یادآوری شود همین نکنه است

که در میان این هیاهو ها :


ای عشق ستاد انتخاباتت کو.... ؟
درود بر مردم ایران
مدیریت محترم وبلاگ
با سلام و خداقوت
احتراما ضمن تبریک به شما به جهت داشتن وبلاگی موفق در عرصه رسانه ها ، به اطلاع می رساند پایگاه اطلاع رسانی یاسین (وابسته به مجمع یاسین قاریان نوجوان مشهد) آمادگی دارد تا مطالب خوب شما را جهت استفاده مخاطبان خود مورد استفاده قرار دهد. لذا در صورت تمایل میتوانید مطالب خود را به آدرس yaseen110@yahoo.comارسال نمایید.
لازم بذکر است آدرس وبلاگ شما را در لیست معرفی وبلاگ های مفید پایگاه ثبت نمودیم و امید داریم شما نیز آدرس این پایگاه اطلاع رسانی را در وبلاگ خوبتان ثبت نمایید.
موفق و پیروز باشید.
پایگاه اطلاع رسانی یاسین (www.yaseen.ir)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">