جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ق.ظ

ملعون

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف):

ملعون است ، ملعون است کسی که نماز مغربش را به تأخیر بیندازد ، تا زمانی که ستارگان آسمان پدیدار شوند و ملعون است ، ملعون است ، کسی که نماز صبحش را به تأخیر بیندارد ، تا زمانی که ستارگان آسمان محو شوند.

 بحارالأنوار ، ج 52 ، ص 15 و 16


+ مخاطب پست : کسایی که وقتی صدای زنگ ساعت که نشانه اذان صبحه رو می شنوند ، قطعش میکنند و میگن 5 دقیقه دیگه بخوابم! و نتیجه این 5 دقیقه ها میشه نماز آخر وقت ... 

+ دلیل به روز رسانی این پست : دیشب تو خواب دیدم این حدیث رو دارم میذارم روی وبلاگم البته مطالب دیگه ای هم بود اما فقط همینش رو یادم میاد ... گفت بذارم شاید حکمتی داره که یقینا هم داره ... حدیث خیلی تلنگربخشیه ... وقتی امام معصوم می فرمایند: ملعون! دیگه خودتون حسابش رو بکنید چه عمل زشتیه به تاخیر انداختن نماز اول وقت ...

+ دعامون کنید ... ما هم قم و جمکران نائب الزیاره ایم انشاءالله ... 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۰

نظرات  (۱۹)

سلام علیکم
قبلا هم این حدیث را خوانده بودم ، اما ...
التماس دعا
دلم برای اینجا تنگ شده بود
حدیث بنیان وجودمو بهم زد ....
وای بر ما
برای من که تلنگری بود رفیق....

التماس نور
سلام
استفاده کردیم ...

ممنون ...

التماس دعا ...
ما هم باهات میایم که تنها نباشی:)
پاسخ:
اصن مگه من بدون شما میرم جایی؟!
سلام بزرگوار اجازه میدی لینکتون کنم
سلام
ان شا الله بتونیم همیشه نماز اول وقت بخونیم
التماس دعا
بعله خب! برا این بوده ک بمن تلنگر بزنه
نمی دونم چی شد که رسیدم به وب شما و ...
و این پست شما رو خوندم ...
چرا شب غم ما را سحر نمی آید؟
چرا ز یوسف زهرا خبر نمی آید؟
عزیز فاطمه! یکدم بیا به محفل ما
مگر به مجلس مادر، پسر نمی آید؟

الهی عجل لولیک الفرج..
حرف ِخوب زدن، خوب حرف زدن هم می طلبد... تازه اگر به جا باشد


یا علی مدد...
وای عجب حدیثی !
ممنون که این پستو گذاشتی
سلام

تلنگری بجا ..

دعا ..
السلام علیک یا بنت رسول الله..
اجرتون با فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

هر سال از او یاد می کنیم:
کبودی صورتش، بازوی شکسته اش، پهلوی خونینش...
طفل شهیدش، اشک دیدگانش، یتیمی کودکانش...
اما، تمام اینها برای چه بود؟

منتظر حضور گرمتون هستم
سلام
حکمتش این بود که من بیام و این حدیث رو ببینم
آخه مدتیه ملعون شدم
خدا کمک کن شرمنده امامون نشیم
یاعلی
باشید نایب الزیاره
التماس دعا
سلام و رحمت

ایام عزاداری بر مادر خوبیها (س) را تسلیت عرض میکنم

ان شاالله که گوشه نگاه مادر(س) در صحرای محشر نصیب ما هم بشود.
مارو هم از دعای خیرتان محروم نکنید.
ممنون تلنگر به جایی بود...
۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۵۲ ⓿⏝⓿عاشق یک لحظه نگاهت⓿⏝⓿
جامع ترین دعا که خلاصه همه ی دعا ها است

به نقل از امیر مومنان علی علیه السلام:

1-الحمد لله علی کل نعمه

2- واسئل الله من کل خیر

3- استغفرالله من کل ذنب

4- واعوذ بالله من کل شر

خدا را سپاس وحمد می گویم برای هر نعمتی که به من داده است واز خداوند در خواست می کنم هر خیر وخوبی را وخدایا مرا ببخش برای تمام گناهانم وخدایا به تو پناه می برم از همه ی بدی ها.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">