جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۸:۵۰ ب.ظ

... و الأنفس ...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

ولنبلونکم بشیء من الخوف والجوع ونقص من الأموال و "الأنفس" و الثمرات و بشر الصابرین * الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وإنا إلیه راجعون 

پس نوشت:

برخی آیات حکم مُسکّن را دارند برای روح آدمیزاد


+ اشک هایم هنوز مرددند در فرو ریختن وقتی هنوز باور نکرده اند پروازت را ، مادربزرگ!

+ سخت است آدم در روز مادر بی مادر شود ، بیچاره بابا ....

+ منت می گذارید اگر فردا شب (دوشنبه شب) -که شب اول قبر مادربزرگ است- نماز شب اول قبری برایش بخوانید و نوری روانه ی قبر تاریک و تنگش کنید ... نام : رقیه بنت حسن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۴

نظرات  (۳۹)

سلام
تسلیت عرض میکنم ... خدا به پدرتون و خانواده ی عزیزتون صبر بده و روح اون عزیز رو قرین رحمت بفرماید انشا الله ...

همدردی منو پذیرا باشید .
تسلیت
و صبرتان باد !
ای بابا
خدا رحمتشون کنه انشا الله....
متاسفم :(
خدایش بیامرزد خواهر

بقای عمر پدرتان .

میخوانیم بروی چشم
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۳۵ من از دیار حبیب
سلام
تسلیت میگم

خدا صبر می‌دهد ان‌شاءالله
سلام
تسلیت میگم
غم اخرتون باشه
همایش "بهجت عرفا، وارث انبیا" همزمان با سومین سالگرد رحلت مرجع بزرگ تشیع آیت‌الله العظمی بهجت، دوشنبه این هفته در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

این همایش راس ساعت 16 با حضور شاگردان و دوستداران آن بزرگوار برگزار خواهد شد.
اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح میکنیم!

مواظب باشید ....
خدا بیامرزتشون .
ناراحت شدم
ینی امشب شب اول قبرشون میشه؟
ایشالا حضرت زهرا دستشونو بگیره .
خدا مامانتو برات نگه داره
خداوند غریق نور و رحمت فرموده و از سفره حضرت زهرا متنعم گرداند ایشان را
انشاالله

تسلیت میگم
حالم دگرگون شد رفیق.............

حتما انشاالله
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین
الرحمن الرحیم
مالک یوم الدین
ایاک نعبد و ایاک نستعین
اهدنا الصراط المسقیم
صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد
الله الصمد
لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد

اللهم صل علی محمد و ال محمد

سلام
تسلیت میگم...
انشاءالله با حضرت زهرا (س) محشور بشن...
انا لله و انا الیه راجعون

***

خدا صبرتان دهد !
سلام

من و همسرم بعد از بازگشت از سفر معنوی حج تصمیم گرفتیم وبلاگ داشته باشیم .خوشحال میشیم اگر به کلبه کوچیک ما هم سری بزنین
تسلیت...
سلام

اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۲۱ کوچه های باران
خدا رحمتشون کنه و میهمان سفره حضرت زهرا س.
ان شالله خدا به شما و خانواده محترم صبر عطا کنه.
سلام . تسلیت میگم ، خدارحمتشون کنه، انشاالله همنشین باخانم فاطمه زهرا سلام الله باشن
ای آه و حسرت همیشگی . ..
ولبنلونکم....
..اینجایش مهم است.اینکه قبول کنی آزمایش است و نه چیز دیگر.
ودنباله اش حواست باشد:
واصبر وما صبرک الا بالله...
....
تسلیت خدمتتون. و روحشان قرین رحمت الهی باشد و جایگاهشان رضوانش.
سلام. بهتون تسلیت می گویم. ان شاء الله خدا صبر جمیل به همه شما داغداران بدهد.
باز هم تسلیت عزیز.
سلام
همراهی می کنید در مکرر کردن نام و یاد امام علی النقی علیه السلام؟حداقل چند روزی همه باهم در دفاع از حریم شیعه یک قالب داشته باشیم:
http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://eineoboor.persiangig.com/document/YaHadi.rar
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۵۹ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
عرض تبریک

امام باقر(ع):
سه چیز پشت انسان را می شکند :
مردی که عمل خویش را زیاد شمارد ، گناهانش را فراموش کند ، و به رای خویش ، خوشنود باشد.
انا لله و انا الیه راجعون!

خدا رحمتشون کند و به شما صبری جلیل عنایت فرماید.
چندین نامه نوشته ام، با ادرسهایی که نمی دانم به کجا خواهند رسید!
سلام. از خدا وند برایت بهترین ها را خواسته ام می دانم که تو به آرزوهایت خواهی رسید!!!
سلام

تسلیت میگم بهت عزیزم.من الان خوندم پستتو.برای شادی روح مادربزرگت 1فاتحه میفرستم.خدارحمتش کنه .
...
امان از دل زینب (س) ...
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۵۶ یک نویسنده
سلام.
خدا بیامرزتشون/دیر متوجه شدم.
فاتحه خوندم
سلام
خدارحمتش کنه...
ازدست دادن عزیز خیلییییییییییییییییییییییییی سخته
خدابهتون صبر بده و ان شاالله با ائمه محشور بشن....
khoda rahmateshun konee
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۸ قلم سرخ(محمد عادلی)
به کوری دو چشم آن حقیری
که از فرط حقارت بد دهان است
به هر دیوار این دنیا نوشتم
نقی زیباترین نام جهان است

با من نه منم نه من منم به روزم
یاعلی
لبیک یا امام خامنه ای
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۳۹ غلام عاشق حیدر
اینجا پادگان سایبری فداییان امام هادی است...
برای ادای تکلیف آمده ایم...
تکلیفی که تا قیامت بر دوش ماست...
www.sepahehadi.blogfa.com
www.sepahenaghi.blogfa.com
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۲ یحیی طالبی
با سلام و عرض تسلیت
خدا رحمتش کند و برای شما صبر دهد
منتظر حضورتان هستم
یا بسم الله
خداوند صبر بدهد به شما
و پدر شما رفیق

خدا ایشان را سر سفره ی مادر سادات مهمان کند.....

یا هادی
خدایش رحمت کناد.
جنت مکان باد و خلد اشیان!
۲۳ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۵ مریم محمدی
چرا چیزی نمینویسی فرمانده؟دلم گرفت بابا! دلم برات تنگ شده . یه روز که یه کاری تو نهاد بود که من بدرد میخوردم خبرم کن بیام هم ببینمت هم یه خیری از خودم در کنم!!! جدی میگما . یه فکری به حال من بکن. دلم پوسیده اساسی...
سلام
من هادی ام و ....
از حرکت و وبلاگتون خوشم اومد. خیلی باحالی. کمک بخوای اگه از دستم بر بیاد در خدمتم. اینم ای دی من توی یاهو مسنجر kargarhadi

یا حسین ع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">