جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۰ ب.ظ

تولدم مبارک است؟

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

اگر چه با سرود و شعر دلم پر از چکاوک است ... خودت بگو بدون تو ، تولدم مبارک است؟! (برای مخاطب خاصم ، حضرت صاحب عجل الله تعالی فرجه الشریف )

* دو سال پیش حوالی ماه شعبان بود ، مشهد بودیم و کمی دلم گرفته بود ... رفتم بهشت ثامن ... قبور شهدا متمایز شده بود از سایر قبور ... لابه لای قبرها که می گشتم برخوردم به مزار شهیدی که در همان روز و سالی که من متولد شده بودم شهید شده بود ... از همان روز شد داداش مرتضای من (+) ... هر سال تولد من مصادف می شود با شهادتش ... کاش دعایم کند تا خواهر خوبی برایش باشم ... صلواتی هدیه کنید به روح پرفتوحش ... رب صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

* امسال شاید بیش از هرسال منتظر به پایان رسیدن پاییز بودم ... اینبار اما بهانه ام آخرین روز پاییز که سالروز تولدم است نبود ... این پاییز برای ما به معنای واقعی خزان بود ... خیلی از عزیزان ما را گرفت ... نزدیک به 10 نفری از دوستان و آشنایان ما به رحمت خدا رفتند ... آخرینش هم امروز ... دوست مادرم به رحمت خدا رفت ... موقع شنیدن خبر بهت زده بودم ... این یعنی با وجود از دست دادن این تعداد از اشنایان در این سه ماه ، هنوز به جمله ی "فلانی به رحمت خدا رفت" عادت نکرده ام ... جای خالی دایی جان لحظه به لحظه بیشتر آزارمان می دهد ... پریشب که اینباکس پیامک ها را بالا پایین می کردم رسیدم به یک پیامک از دایی ... سخت است خیلی ... اما باید باور کنم از آن شماره دیگر پیامکی به دستم نخواهد رسید ...

* شب یلدا آمد ... شب یلدا با لباس مشکی آمد ... شب یلدا با یک دنیا غم آمد ... شب یلدا با ماتم عمه ی سادات آمد ... راستی زینب چند روز است حسینش را ندیده ...؟! 

* و اما من ... هنوز نفهمیده ام چرا از عرش به فرش آمدن انسان ها را جشن می گیرند؟!


+ دعامون بفرمائید ...

+ یه تشکر ویژه از دوستان گلم زهرا ، محدثه ، زهره ، فائزه و مهسا بابت روز خوبی که برام رقم زدن ... هیچ وقت اون سورپرایز بزرگ رو فراموش نمی کنم ... خدا این دوست های بامعرفت را از ما نگیرد ...

+ مثلا فرض کنید هدیه های تولد آدم چفیه حضرت آقا و قطعه کاشی مزار امام حسین علیه السلام باشد ... !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۹

نظرات  (۱۲)

و اما من ... هنوز نفهمیده ام چرا از عرش به فرش آمدن انسان ها را جشن می گیرند؟!
چون میتونن تو زمان بودنشون اینجا کولاک کنن و به یه جای بالاتر برن
پاسخ:
جواب خوبی بود ... ممنون
هبوط تان مبارک
گر چه دل خوشی از ما ندارید :)
اما اون مطلب فقط یک تلنگر بود


پاسخ:
ممنون
ایشالا شب اول قبر داداش مرتضی با همه ی اونایی که قراره بیان بیاد استقبالت
برات طول عمر باعزت آرزومندم . ایشالا یه روزی هم برسه که شهید بشی:دی
پاسخ:
آمین
۲۹ آذر ۹۱ ، ۲۰:۵۴ خلوت نشین
کی بیام کافه کراسه ؟
فردا اون ورام :دی

راسی عکس اخوی مارو هم دیدی ؟ فک کردی خودت فقط ازین اخوی ها داری ؟ :دی

البته سالش ک فرق داره

پاسخ:
کو اخویت پس؟ :|
۲۹ آذر ۹۱ ، ۲۱:۰۰ خلوت نشین
هییییییع
ببخشید لینک قبلی اشتباه بود
اونو پاک کن :دی

عکسشو پیدا نمیکنم متاسفانه :(
ب ب
خوش بحالتون
۲۹ آذر ۹۱ ، ۲۳:۴۷ مدیر نه چندان کل
دوست خوبم تولد و یلدای حسینی ات مبارک......
روزهای آخریست که در شهرتانم، میروم شاید برای همیشه....
حلال بفرمایید بانو......
پاسخ:
گودبای پارتی می بینمت :D
شام غریبان رقیه..
یلدا سیری چند....


دعا
سلام علیکم
واقعا ممنونم وبلاگ فوق العاده ای دارین من تازه وبلاگتون رو دیدم.
راستی تولد من هم با تاریخ شهادت یه شهید گمنام یکیه.منم همیشه به یادشم.همیشه تحویل سال می رم مزارش.برام دعا کنید.این دو سه سالی که تولدم مقارن با محرم میشه به همه گفتم به احترام حضرت زینب برام کادو نخرین.یادتون نره به همه دعا کنید.
۰۱ دی ۹۱ ، ۱۶:۲۲ آفـتابـــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام



روزگارتان آرام
دلتان آرام تر
به الله...
پاسخ:
ممنون بانو
جنجال بانو.........

میلادت با چند روز تاخیر مبارک

دعا می کنم طعم "عند ربهم یرزقون " بچشانندت....
پاسخ:
ممنون عزیز دل ...
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه ان شاله
دیدم روز تولدت سرت شلوغه الان کامنت گذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">