جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۹، ۰۶:۲۴ ب.ظ

امامم...ابالفضل(ع)نگهدارت...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

بغض تو تا شکست بر لب‌ها / ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد...

امامم!...آمدم...امروز یکبار دیگر نماز عید فطرم را به تو اقتدا کردم تا دوباره با تو بیعت کنم که تا مهدی(عج) چهره از پس پرده نمایان نکرده تنها تویی مقتدایم...

آمدم که بگویم که درست است تهران مدتیست کوفه ثانی شده...اما تاریخ دگر بار تکرار نخواهد شد...تنهایت نخواهم گذاشت...

امامم!...فدای آن دل رئوفت که امروز دیدم دگر بار بغض به آن چنگ انداخته...

جان ومالم فدای یک لحظه لبخندت...

+امروز امامم در خطبه های نماز عید فطر وقتی داشت روزه گرفتن مسلمان های پاکستان در آن شرایط بحرانی سیل زدگی را مرور میکرد...بغضی گلویش را به اسارت برد...و این من بودم که شرمنده در خود شکستم...!

مدتی قبل یک وبلاگ به اصطلاح ارزشی!به نام دختران باحجاب باانجام یک حرکت بنظر عمدی اقدام به تضعیف رهبری کرد بدین صورت که در بین نظرات علما ومراجع تنها اسم امام خامنه ای را بدون پیشوند آورده وبا توجه به تذکراتی(بیشتر توسط دوست عزیزمان دریچه چشم من پیگیری شد)که داده شد(نزدیک به ۱۸ روز از آن مطلب میگذرد وایشان بی توجه به انتقادات)علنا هیچ گونه واکنشی نشان نداد...بنده به عنوان یک وبلاگنویس ارزشی به این اقدام واکنش نشان داده وبیان میکنم که نخواهم گذاشت درسایه ترویج فرهنگ اسلامی مقام رهبری تضعیف وتحقیر شود حتی توسط یک وبلاگنویس مروج فرهنگ حجاب!

لینک پست مربوطه در وبلاگ دختران باحجاب / تصویر مربوط به این اعتراض

در این رابطه حتما بخوانید:

کدام دختران باحجاب؟؟!!

 


 وبا کمک شما دوستان بالاخره وبلاگ مربوطه پس از ۱۹ روز تذکر دادن!پستش را اصلاح کرد...ممنون از همه آنهایی که اعتراض کردند...البته پست جدیدی که رفته یه جورایی ثابت میکنه که این کار عمدی بوده وایشون از فداییان آقای صانعی هستند...!!!اطلاعیه این وبلاگ


آخرین اخبار از وبلاگ دختران باحجاب:ایشان اصولا با ولایت فقیه مشکل دارند و از جنبش سبزی ها می باشند گویا!با کارشناسانی که لوگوهای مسنجرشان در وبلاگ ایشان بود تماس گرفته شد این کارشناسان وابسته به سازمان تبلیغات حوزه علمیه بودند قرار شد برای حذف کردن لوگوهایشان اقدام کنند...

به قول دوستان وضوی بی ولایت آب بازیست...

 

پس نوشت:

به قول دریچه چشم من: راهم را انتخاب کرده ام...در سایه ولایت قطرات خونم وقف است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۹

نظرات  (۵۴)

سلام

به نظرم کارشون اشتباه هست.
بهتره اخلاقی تر عمل کنن.

منتظرم
یاعلی
سلام . . .
معذرت می خوام اما چنین شخصیتی بی جا کرده و باید مشت به دهانش کوبی ده بشه . . .
به چه اجازه ای این کار رو کرده . . . ؟
رهبر اون همه مهربون و مظلوم ماه . . .
به حرمت پدر این سرزمین و مملکت باید احترامش رعایت بشه . . .
بی احترامی به رهبر جامعه یعنی بی احترامی به کل جامعه . . .
من اولین نفر برخورد و مخالفتم رو با اون وبلاگ اعلام می کنم .. .. ..
و با مشت بر دهن هر حسود و نادان میزنم . . .
سلام
ای کاش در تیتر مطلب اون عبارت ارزشی رو بر میداشتین
کدوم وبلاگ نویس ارزشی حقیقی حاضر به چنین کاری میشه؟
۱۹ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۲۱ گمنام مثل پدرم
سلام ممنون از حضورتون باعث افتخار منه که اسم وبلاگ من تو لیست دوستان شما باشه وبلاگ شما هم با افتخار لینک کردم
پیشنهادتون عالی بود اسم وبلاگمو عوض کردم خوشحال میشم اگه باز پیشنهاد یا انتقادی بود برای پیشرفت وبلاگم بهم بگین.
ممنون از لطفتون.التماس دعا
سلام.خوبین؟طاعات و عبادات قبول درگاه حق.عیدتونم مبارک!!امروز نماز عید فطر رو پشت آقا خوندم.اینم عیدی من بود.تو تلویزیون دیدین چه گریه ای میکردن؟؟؟
ایشاا... که خدا نگهشون داره.
راستی من شما رو خیلی یاد کردم.شما چی؟؟دیگه منو برای پستای جدیدتون خبر نکردینا!!
سلام دوست گرامی

شهر الرمضان ،ماه بندگی و انس با قرآن به پایان رسید اما بیایید کاری کنیم که این انس در وجودمان نهادینه شود و این ماه بهانه ای شود برای انسی همیشگی با کلام رب ...

قصد داریم هر روز چند خطی از قرآن را حفظ کنیم و نکات مهمی

که از این چند خط برداشت می کنیم یا در کتاب های تفسیر به آن

برمی خوریم به بحث بگذاریم و نکته ای دریابیم برای زندگی بهتر


تا شروع این طرح 12 روز وقت داریم. تقاضا دارم که این جمع و پایگاه را به سایر دوستان خود نیز معرفی کنید تا با تعدادی بیشتر و اراده ای محکمتر به یاری خداوند قدم در راه بگذاریم...

بی صبرانه منتظر حضور نورانی تون هستم.

سلام
ممنونم از لطفتون
مطالب واقعا با مصما و مفید هست
التماس دعا
یا حق
سلام رفیق
بیخیال این کند ذهن ها
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
خدا آقامون روبرامون سالم نگه داره
یه حق
سلام ممتون از لطفتون امان از روزگار و انسانیت و وسواس شیطان امان
متاسفانه عده ای با زبان توهین تذکر دادند! اینکار درست نیست! لطفا تذکر بدید همینجا!!

با یک پسوند و پیشوند چیزی از مولای ما کم یا زیاد نمی شود ولی با همان پسوند و پیشوند معلوم میشود عده ای چند مرده حلاجند!

وضوی بی ولایت آب بازیست . . .
پاسخ:
منم معتقدم با کم وزیاد شدن یه کلمه چیزی از شان رهبری کم نمیشه اما اصرار بر اینکه بدون پیشوند بمونه نکته ای هست که روش حرف زیاده...!
سلام همسنگر عزیزم....

یک کلام!!
وظیفه ما بچه های ارزشی دنیای مجازی هست که در مقابل این وبلاگ واکنش نشون بدیم....

واقعیت خیلی خیلی خسته ام تازه رسیدم خونه ... اما سعی می کنم مطلب بذارم...

نمازتون هم قبول باشه! ما هم به ولی امر مسلمین امام خامنه ای (حفظه الله) اقتدا کردیم ...

در پناه حق یا علی ع
سلام

ممنون از اطلاع رسانی ما که رفتیم حرفمون رو زدیم اگه پاکش نکنند

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگر دارتر از صد مردیم

هر زمانه بوی خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای میگردیم

اللهم احفظ قائدنا امام خامنه ای بحق صاحب الزمان
با سلام

امروز خدا رو صد هزار مرتبه شکر که به آقایم امام خامنه ای برای نماز زیبای عید فطر اقتدا کردم !

من هم به این وبلاگ اعتراض کردم و نظرم رو توی این وبلاگ گفتم !

ممنون از اطلاع رسانی !

یا حق !
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۴ بچه های دانشکده حقوق تبریز
سلام
ممنون که اطلاع رسانی کردید رفتیم و تذکر دادیم.
سلام
عیدتون مبارک
مطالبتون عالی بود و تأمل برانگیز
وب خوبی دارید
مفتخر میشم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم.اگر موافق بودید لطفا برام نظر بگذارید
ممنون از حضورتون
موفق باشید
یاحق
سلام . مطلب خوبی بود اما کوتاه و مختصر بود . ایگاش در مورد عزیز دلمان ، مولایمان ، رهبر بزرگوار بیشتر مینوشتی
سلام,خسته نباشی ...عید بندگی بر شما مبارک...

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

شاید باورتون نشه ولی وقتی چهره نورانی رهبر عزیزمو می بینم دعا میکنم که یار

واقعی شون باشم و سلامت باشند انشالله...امروزم خیلی دلم درد اومد که آقا

نمازشونو با گریه اقامه کردند.

خدا لعنت کناد دشمنان اسلام و ایران عزیزم را...

مطالبتون جدا خیلی زیبا و پر محتواست...موفق باشید
نوشتم مطلب رو ....

اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای بالقرآن
آمین
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۱۷ طلوعی دوباره را بنگر
به نام خدا
سلام
وایی خبر قران سوزی برای خانواده ی من که یک شک بود...
خدالعنت کن این کشیش رووو....
یا امام زمان..

متاسفم برای ادمایی که پشت کشور ورهبرشون نیستن!!!
انشاالله نماز شما هم قبول باشه...اللهم عجل لولیک الفرج..
یا حق
سلام . ممنون از تذکری که در مورد اون وبلاگ دادین . ایشون خوشون گفته بودن که از خبرگزاری برنا مطلب رو نقل میکنن تو برنا که اینجوری نبود عجیب که عمدا نوشته رو تغییر دادن ...
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۴۸ ستاره(لیلی و مجنون قرن 21)
کاش بلد بودم هکش میکردم.
اه ه ه ه ه
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۳۷ فدائی سید خراسانی
سلام عزیز دلم....خسته نباشی
من کاملا با شما موافقم....و از این همه هوشیاری شما و بصیرت شما هم تشکر میکنم و هم لذت می برم...
این دسته کاملا انسانهای دروغگوئی هستند
یا علی
سلام بر شما دوست بزرگوارم / عیدت مبارک :
حتما شما هم در مورد سال ۲۰۱۲ مطالبی را شنیده اید
سال ۲۰۱۲ = پایان زندگی
نظر شما در این مورد چیه ؟
در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید و همه رو از نظر خودتون با خبر کنید
راستی بگید اگر مطمئن بشید که سال ۲۰۱۲ پایان زندگیه چه عکس العملی رو نشان خواهید داد؟؟؟
منتظر شما هستم
راستی اپر دوست داشتی منو با نام سنگر نسل چهارم لینک کن
http://www.sangar.blogsky.com
سلام . . .
با جنینی در سطل آشغال بروزم . . .
منتظر حضور گرمت . . .
با سلام
خدا حضرت آقا رو برای همه ی ما حفظ کنن
مطالب دیگه رو هم خوندم، بعد از مدتی بی خبری، واقعا برای جالب بود
ممنون- دعامون کن
یا علی
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۳۱ نگاه ساکت باران......
سلام....

نگفتید این صدای کیه......؟؟؟

چقدر جدیدا" دور شدم از خدام.........
با سلام و عرض ادب
انتقادتان را به پیشوند نام مقام معظم رهبری در پست منتشره در وب "دختران با حجاب" خواندم و جواب آن را در اطلاعیه ای نوشته و آپ کردم.
لطفا برای خواندن اطلاعیه به وبلاگ فوق مراجعه کرده و پاسخ انتقادتان را دریافت کنید
با تشکر
مدیر وب دختران با حجاب
www.hijabs.blogfa.com
سلام
انجام شد
رفتم و نظر گذاشتم
ممنون که اطلاع دادید
یاعلی
ولش کن بابا!

این عایشه رو

حجابش بخوره تو سرش
سلااااااااااااااااااام

نام آیــت الـلــه خــامـنــه ای (روحی له الفدا) در وبلاگ نام برده آورده شد!!!

ممنونم ... بی نهایت ... از شما هم دانشگاهی عزیزم و از همه همراهان

اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
آمین
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۲۶ علیرضا ولیزاده
سلام،
با افتخار شما رو لینک کردم، ممنون میشم اگر وبلاگ تازه تاسیس من رو هم لینک کنید.
موفق و پیروز...
سلام
روزی آمد و گفت که میهمان منید و فرشتگانش را امر نمود تا دروازه های نعمت را از یک سو و توبه را از سوی دیگر هماره باز بگذارند. در آن روز از سوال و جواب خبری نبود. در آن روز همه چیز نور بود و رحمت. میشد با اغماضی که او کرده بود به کوله باری از گناهان به خانه اش وارد شد و از نعماتش بهره جست. میشد به اوج پرواز کرد بدون آنکه دغدغۀ سقوط به اسفل السافین را داشته باشی. میشد تا عرش اعلی رفته و در بارگاه ربانیتش تنها و تنها با اشک چشمی شاهد گذشت و بخشش بود . و اکنون که میرود احساسی غریب تمامی وجودم را فرا گرفته . آیا در این مدت توانسته ام گناهان خواسته و ناخواسته خویش را از وجودم بزدایم؟ امید مغرفت تنها بابی است که مرا امیدوار و منتظر بازگشت دوباره این ماه نگه میدارد. عید سعید فطر برشما مبارک باد. فراموش نکنید که آدمیان در انتظار حضور گرم و پر شور شما و ارائه نقد و نظری است که میتواند او را به سر منزل مقصود برساند. فراموش نکنید حال که این ماه پر برکت از ما رخت بر بست همه ما موظفیم که در خود سازی شیطان شناسی کنیم و شیطان شناسی یعنی دوری از معاصی پس در نظرت باشد چرا امریکا ستیزی یک وظیفه انسانی و الهی است. و فرا رسیدن عید سعید فطر عید برآمدن انسانی تازه از خاکستر های خویشتن خویش چون ققنوس را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم چرا که رمضان کوره ای است که هستی انسانها را میسوزاند و آدمی تازه با روان نو را برون میدهد.
بایست رسما عذرخواهی کنه تا با پوشش ترویج ارزش ها ریشه رو نخشکونه...از پی گیری هاتون در اون وبلاگ به نوهبه ی خودم تشکر می کنم.
ممنون از اطلاع رسانیتون ....آفرین شما هم خوب جوابش رو دادین...خدا قوت
سلام بر آنان که در پنهان خویش، بهاری برای شکفتن دارند...
سلام عرض ادب واحترام ...
بروزم منتظر حضور شما ...
یا حق

السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه...

السلام علیک یا صاحب الزمان...

السلام علیک یا خلیفة الرحمن...

موعودا سلام...

گل نرگسم باز هم به سراغت آمده‌ام...


اما این‌بار دستانم از همیشه خالی‌تر است...


آخر این‌دفعه تنها شرمندگیم را برایت به ارمغان آورده‌ام و دیگر هیچ....!


نمی‌دانم با چه رویی بر در خانه‌ات می‌کوبم!؟

اگر در را به رویم نگشایی، حق داری...
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۴۹ دختران باباعطا
سلام علیکم

ممنون از اطلاع رسانی تون
عیدتون مبارک
چه قدر بعید است این کارا زسوی یک وبلاک مبلغ حجاب !!!
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۵۴ بچه های دانشکده حقوق تبریز
سلام
اینبار رفتیم و محترمانه حالشو گرفتیم.
دختره عینهو فایزه هاشمی حرف میزنه
سلام . . .
قربون رهبر و اشک های پاکش . . .
سلام.
ممنون از اطلاع رسانی و مطلب خوبتون.

مضاعف باشید...
یا علی
دین بی ولایت یعنی بی دینی.....
یا حق
۲۰ شهریور ۸۹ ، ۲۲:۳۶ انجمن اسلامی شهید ادواردو آنییلی
سلام دادا
این وبلاگ ختران با حجاب که شوما گفتین ارزشیه متعلق به منافقاس دادا
ما توی اوج فتنه .قتی دیدیم تبلیغات میر حسین موسوی رو با یه عکس که توش یه پسره روبان سبز به دست یه دختره میزنه بش شک کردیم
بعد دیدیم عکس زده دخترای با حجاب در تظاهرات موسوی و کلی تبلیغ برای ارازل و اوباش کرده
بعد رفت توی ماجرای دروغین عاطفه امام و... با این عنوان که مثلا بسیجی ها چادر از سرش کشیدند و بش تجاوز کردند ... ناله ونفرین و... بعدشم امثالهم رو علم کرد
ما همش رسدش می کردیم ثنا گویی مردک جنایت کار جاسوس صانعی هم که از کارای روز مره ایناس حجاب اینا (البته مردم شخصیت این جاسوس رو و افراطی گری های عمدی اون رو که بدستور اربابای انگلیسیش توی دهه 60 ودر نبود یاران صدیق انقلاب با امثال موسوی انجام می داد نمی دونند و نمی دونند بخاطر اعمال این آقایون بود که امام فرمان 8ماده ای مشهور رو صادر کرد هرچند خیلی ها از فرمان 8کاده ای امام هم چیزی نمی دونند)
القصه
دادا
ما هرجا رفتیم و دیدیم بچه حزب اللهی ها اینو لینک کردن نصیحتشون کردیم اما اونی که فقط مارش کپی کردن تو تینترنتس که نمی دونه کی خوبس کی بدس
چند وقت پیش همین مطلبی رو که شوما هم دیدی توی وبش دیدم خیلی عصبانی شدم

اراستی ما 2تا وبلاگ هم در مورد حجاب زدیم داد
این مال خودمونس
http://galleryhijab.blogfa.com/
اینم یه کار گروهیه دادا
http://www.hijab-poster.ir/



انجمن اسلامی شهید ادواردو آنییلی
یه شعرم من دارم میزاریش برای رهبر ؟
رهبرم :
ای نازنین که ساکت و تنها گریستی . . .
آیا چون به غربت مولا گریستی ؟
یک عمر خون دل به دو نم اشک پاک شد . . .
وقتی چو شمع بی سر و بی پا گریستی . . .
سلام ای کاش قدر گوهرهای داشته مان را بدانیم کاش اما حیف لایق نیستیم حیف
با سلام
ان‌شاءالله خدا همه‌ی ما رو هدایت کنه
راستی! خوش‌بختانه من عید رو در مشهد بودم و متأسفانه نتونستم صحبت‌های آقا رو ببینم و بشنوم
ممنون از تلاشت
یا علی
با سلام

من با یکی از اساتیدی که در وبلاگ حجاب بودن چت کردم . گفتن که قطعا با نویسنده وبلاگ برخورد میکنن و در حال بررسی هست موضوع ! و اگر لازم بشه اسامی مشاور ها از این وبلاگ حذف میشه !!!

یا حق !
سلام.
دستت درد نکنه که خبرم کردی کامنت گذاشتم به رفقام گفتم بزارن.نظراتتون و خوندم هم شما هم بقیه ی دوستان خیلی خوب بود جوابهای خوبی داده بودند.دم همگی گرم...
فقط رفیق این خبرهارو زودتر بده بلکه بتونیم یه کارایی بکنیم.قربون دستت .ممنون.
التماس دعا یاعلی
سلام

تا حالا که بوده ظالم خوشحاله و میخنده به اعمالی که ازش سر زده.

در مقابلش مظلوم آه سرد و گریان...اما زمانی نزدیک خواهد رسید خنده و

خوشحالی مظلوم ...عجز و لابه ظالم

وقتی مولایم یابن الحسن(عج) ولایت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکات)

را تایید کنندبالاتر از این.... چه انتظاری باید داشته باشیم..

آقاسید علی نایب بر حق ایشون هستند ...

عالمان و صالحان وارثان زمینند.

جدا از الهه دلگیر شدم ...انشالله هر چه سریعتر هدایت بشه.

خوب من زیاد نمیتونم نظرات مفیدی ارائه بدهم ...

ولی همه با هم التماس میکنم دعابرای فرج صاحب عصر و الزمان

خوب میدونید که کشورمان چه اوضاع فخیمی داره...

کشورهای بیگانه که دندان تیز کردند,جنگ نرم و...جوانهای ایران 30 سال پیشو

نگاه بنداز الان چی؟؟؟؟هم دخترا هم پسرا...یه وقت ناراحت نشی...منظورم به

بعضی هاست.
دوباره سلام
راستش خجالت میکشم که یه سئوال ازتون بپرسم

تو رو خدا واسم نخندیدا...

لطفا لینک رو واسم مختصر توضیح بدهید؟شرمنده
۲۱ شهریور ۸۹ ، ۰۳:۲۸ دانشجوی دانشگاه تهران
شمیرانی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهرانه؟ من دانشگاه پلی تکنیکم ایشون خیلی کمک کرد به ما برای پس گرفتن انجمن از دست امثال مجید توکی اینا. راستی خودت چی میخونی؟
سلام. با "حجاب، به مثابه رفراندم علیه استکبار" به روزم.
سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون درباره وبلاگ دختران باحجاب!
این جور آدما هر از گاهی باید یاداوری بشن که "طرفداران ولایت همیشه و همه جا بی شمارند "
مغرض بودنش هم خیلی تابلو بود حتی ا اون اطلاعیه رو نمی داد
باز هم ممنون هم از شما و هم از بقیه که تذکر دادن بهشون
سلام وعرض ادب ببخشید که دیر اومدم اولا خوش به سعادتتان که به نائب به حق ولی عصر حضرت آیت الله خامنه ای اقتدا کردید ثانیا مطمئن باشید ایران کوفه نیست شاید تهران کوفه شده باشد ولی به جرات میتونم بیگم که 99درصد مردم پشتیبان ولایت فقیهند پس جای هیچ نگرانی نیست درمورد اون وبلاگ هم باید بگم این وبلاگها به مانند علف های هرزند که هر از چند گاهی پیدا میشند وخود بخه خود هم از بین میروند
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
اللهم العجل لولیک الفرج
مرسی از واکنش شما .
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">