جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۸۹، ۱۲:۵۷ ب.ظ

سنگ از پشت نمازم پیداست...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

در نماز سجده اول موت از دنیاست ، جلسه بین السجدتین برزخ است ، سجده دوم موت از برزخ است ، سر که بر داشتی قیامت است ،لذا در تشهد به لااله الا الله شهادت می دهی...!(حاج آقا دولابی)

یادمه که یه روز یه جایی بودم که سخنران داشت از نماز میگفت...

اول اشاره کرد به شعر مولوی که:

بشنو از نی چون حکایت میکند/از جدایی ها شکایت میکند

از نیستان تا مرا ببریده اند/از نفیرم مرد وزن نالیده اند

بعد ادامه داد که از وقتی ما از اصلمون جدا شدیم و اومدیم این دنیا همش در حال نالیدنیم...

وقتی خدا میخواست مارو بفرسته این دنیا ما نمیخواستیم بیایم

خدا بهمون گفت:

شما برین اون دنیا قول میدم روزی ۵ بار باهاتون دیدار داشته باشم...۵ نوبت نماز...!

تا حالا به نماز از این زاویه نگاه نکرده بودم

همیشه بهم گفته بودن باید نماز بخونی چون خدا بهت این همه نعمت داده

باید یه جوری ازش تشکر کنی دیگه!

پس نوشت:

شما چرا نماز میخونین؟

نظرات  (۴۵)

عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
اینگونه هزار عید با هم داریم
عید بر شما مبارک
خب نماز می خونم چون خدا گفته
نماز می خونم چون نماز من رو به خدا وصل می کنه
چون نماز من رو به سرچشمه ی همه ی خوبیها وصل می کنه
چون نماز من رو به نامحدود وصل می کنه
چون نماز بندگی رو به من آموزش میده و من رو از دایره ی نفسانیت خارج می کنه و بندگی من رو به کمال می رسونه
چون نماز من رو از غیر خدا منقطع می کنه .
چون نماز من رو از زشتیها دور می کنه و هرروز من رو 5 بار از آغشتگی به گناهان پاک میکنه و هر روز من رو 5 بار به خودم وا می داره و یادآوریم میکنه که کیم و واسه چی اومدم و کجا میرم
چون نماز .....
۰۱ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۵۰ شب نویس بی همدم
. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلام عزیزکم. اپم. منتظرم...
سال نو مبارک
راستش من خیلی وقته نماز نمیخونم.. دیکه اعتقادی به این موضوع ندارم..
اینا فقط یه توهمه........
سلام. سال نو مبارک باشه. نماز می خونم چون وقتی نمی خوندم چیزی نبودم که الآن هستم.! نماز می خونم تا بتونم در آخر اون برای فرج امام زمان عجل الله دعا کنم . موضوعی که تنها دلیل زنده بودن من به حساب میاد.
سلام. وبلاگتون رو با مطلب جالبی شروع کردید...
من فکر میکنم همه مون یه جورایی حالا دانسته یا ندانسته دقیقا به همین دلیل نماز می خونیم که:

"بشنو از نی چون حکایت میکند/از جدایی ها شکایت میکند

از نیستان تا مرا ببریده اند/از نفیرم مرد وزن نالیده اند

بعد ادامه داد که از وقتی ما از اصلمون جدا شدیم و اومدیم این دنیا همش در حال نالیدنیم...

وقتی خدا میخواست مارو بفرسته این دنیا ما نمیخواستیم بیایم

خدا بهمون گفت:

شما برین اون دنیا قول میدم روزی ۵ بار باهاتون دیدار داشته باشم...۵ نوبت نماز...!"

سال نوتون مبارک.
سال خوبی داشته باشید.
سلام
این دومین باره که توی این هفته به این سوال جواب می دم! پس نتیجه می گیریم که قبلا دربارش فکر کردم! همین پریروز برادر من همین سوالو ازم پرسید...
اون استدلالی که من توی ذهنم از نماز خوندن می کنم در واقع اینه:
ما نماز می خونیم در قبال تمام محبت ها و نعمات الهی تا خدا رو بابت این هم روزی های بی دریغ سپاس بگیم. خیلی وقتا وقتی کسی هم برای ما کاری انجام می ده ما از اون تشکر می کنیم!
برادرم وقتی این جواب رو شنید گفت: خب مگه خدا بی نیاز نیست؟! اون چه احتیاجی به نماز خوندن ما داره!؟
گفتم: آدما یه اصل دارن که مولانا هم توی شعرش بهش اشاره کرده: هرکسی کاو دور ماند از اصل خویش/بازجوید روزگار وصل خویش...
قبول داری که همه ما به اون بندی که ما رو به اون بالا بالاها وصل کنه احتیاج داریم؟! نماز خوندن ما نه تنها برای سپاس از خداست بلکه برای آرامشیه که بعد از خوندن هر نماز بهمون منتقل می شه! نماز نقطه ی اتصالی به خداست. واژه به واژه ست عمیق و قابل تامله... سپاس برای خداییست که پروردگار جهانیان است. بخشنده ی مهربان است. مالک روز جزاست... و خلاصه هرجمله به جمله ی قبلش معنا می بخشه و نوعی هماهنگی درش دیده میشه... اول ستایش خدا و برشمردن ویژگی های الهی و مالکیت مطلق خدا و بعد از اون ابراز حس بندگی از طرف ما و اعلام نیاز و احتیاج ما نسبت به خدا: خدایا تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می جوییم. ما را به راه راست هدایت کن...
و کلی تعابیر قشنگ که در ادامه نماز هست... سجده ای که از نظر من زیباترین تصویر بندگیه!
ما نماز می خونیم برای نیاز خودمون به خدا. اینکه پنج نوبت بندگی خودمون رو به یاد بیاریم. و چه دلنشینه وقتی می شنویم: نماز کلید بهشت است.
امروز ما می تونیم به راحتی این کلید رو در دست داشته باشیم که:
محرم این گوش جز بی هوش نیست/ مر زبان را مشتری چون گوش نیست...

ایمن باشید در امان ایمان
سلام
از پدر واقعی راک ایران کوروش یغمایی حمایت کنید
با شرکت در نظر سنجی پدر راک کیست؟ متین دو حنجره یا کوروش یغمایی؟
سلام

سال نو مبارک

۰۳ فروردين ۸۹ ، ۱۱:۵۱ خودنویس تنها
سلام
عید شما هم مبارک
...
سوالتو نمیدونم چجوری جواب بدم
اگه راستشو بخوای من دلم برا خدا تنگ میشه
شعار نمیدم اما واقعا با عشق نماز میخونم
دلم میخواد باهاش حرف بزنم
نماز میخونم که بعدش بشینم دل سیر باهاش حرف بزنم
نمیدونم درسته یا نه!
دوست عزیز درخدمتیم؟؟؟ منتظر سوالتون هستیم؟؟؟؟


@@سربازان رهبر@@

***وبلاگ فرهنگی ،سیاسی، مذهبی***

## با دو بار به روز رسانی در روز ##

از شما دعوت میشود تا از جدیدترین به روز رسانی وبلاگ دیدن نمایید

@ عکس-کاروان راهیان نور
@@ پوستر جدید سربازان رهبر
@@@ طنز+بیانیه کروبی و موسوی برای ریگی
@@@@ هدفمندی یارانه ها به همه پرسی گذاشته شود
@@@@@ پیام نوروزى مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال 1389
@@@@ شعر امام خمینی(ره) درباره نوروز
@@@ پوستر سربازان هبر
@@ وصیت علی علیه السلام در واپسین لحظات
@ هلاکت هدایت‌کننده عامل شهادت سردار شوشتری

منتظر نظرات زیبای شما هستیم

#! وبلاگ سربازان رهبر آمادگی دارد تا با شما دوستان عزیز تبادل لینک کند !#
ابتدا ما را با نام سربازان رهبر لینک کنید و بعد در بخش نظرات به ما اطلاع دهید

منتظر حضور گرمتان هستیم
سربازان رهبر


*&*&*& عید نوروز بر تمامی مردم ایران مبارک *&*&*&*
۰۴ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۲۶ خانه ی دوست اینجاست
سلام

به خانه یدوست خوش آمدید.

نماز می خونم زیرا خیلی چیزها توش هست.خیلی بیشتر از اون چیزی که بشه دربارش فکر کرد. زاویه ای که ترسیم کردید خیلی خوب بود و دامنه دید رو گسترش می ده ولی باز هم با این زاویه تمام ابعاد نماز قابل دیدن و ترسیم نیست.

پاینده باشید. خوشحال شدم.
ما هم نماز می خواندیم

ولی یک سالیست در ترکیم
چون از خدا ناراحتیم
فکر میکنیم بدبختی رو خدا فقط واسه ما آفریده
با سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست عزیز
ممنون که به من سر زدی و به من نظر دادی
از حق نگذریم وبلاگ جالب و خوبی داری یک کلام حال کردم با این پستت
منم به شما دوست عزیز سال نو رو تبریک عرض می کنم و امیدوارم سالی سرشار از خوشی و شادمانی پیش رو داشته باشید.

موفق باشی
دوباره هم به من سر بزنی
۰۴ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۵۳ یه انسانی که فکر میکنه
سلام
من نماز می خونم چون ....

ببخشید، این طوری بگم بهتره:
آرزومه که یه روزی برسه، اون قدر خوب بشم و به کمال نزدیک بشم که :


نماز بخونم فقط به این خاطر که خدا ازم خواسته


یا علی
سلام
علی میگه:
(( من خدا را نمی پرستم به خاطر بهشت که این عبادت تاجران است.
من خدا را نمی پرستم به خاطر ترس از وی که این عبادت ترسویان است.
من خدا را می پرستم چون شایسته ی عبادت است. ))
هچند وقتیه که دنبال این می گردم چی خدا رو شایسته ی پرستش کرده
اگه چیزی به ذهنتون رسید یه ندایی هم به ما بدید.
سال خوبی داشته باشید!
سلام.چقدر زیباست.تا حالا نشنیده بودم.ممنون از این مطلب زیباتون.موفق و پایدار باشید.
با عرض سلام
عید شما هم مبارک
اومدم سوالتو جواب بدم مبحث جالبی به راه انداختی این موضوع خیلی مفصله
اما بهتره که به مطالعه بپردازی تا پرسش

نماز باعث میشه روزی 5بار خدارو اون طوری که خواسته یاد کنی

وحتما به نفعته که خدا این امرو واجب دونسته و باید پله پله به اون برسی که نماز یکی از کارهای اصلی اونه
ولی سجده من،نه به خاک است نه به آب نه به زمین نه به زمان سجده ام به دل است سجده ام نه به خاطر بهشت است و نه ترس از جهنم سجده ام فقط برای توست ... خدای من
سلام
روزهایمان پر از نیکی است اما گاه خود آنرا مبدل به بدی میکنیم
کاش فراموشی را فراموش کنیم
بفرمائید سؤالتونو؟
آپ خیلی جالبی بود واقعا لذت بردم
من چون .....
راستش سبک میشم یه جورایی عشق میکنم با خدا
ممنون که پیشم اومدین
۰۴ فروردين ۸۹ ، ۱۰:۴۳ امیر تنها شده . دریابیدش!
من از موسیقی و شعر به خدا رسیدم.
شاید باورتون نشه ولی وقتی یه نفر احساساته درونی خودش رو که خدا در درونش قرار داده رو درک میکنه دیگه نمیتونه نماز نخونه.
تو با احساس میتونی هر کاری که بخای بکنی.هرکاری
پیش ما بیا!
بای!
۰۴ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۴۶ جنجال یک سکوت
رسول اکرم (صلّی ‌الله ‌علیه ‌وآله):

لِیَکُن أکثَرُ هَمِّکَ الصَّلاةَ، فإنَّها رَأسُ الإسلامِ بعدَ الإقرار ِ بِالدِّینِ.

باید بیشترین دغدغه تو نماز باشد؛ زیرا نماز، بعد از اقرار به دین، سرآمد اسلام است.

Your greatest anxiety should be about ritual prayer (salāt) since, after aknowledgement to
religion, it is the peak of Islam.

میزان الحکمه، ح 10529
سلام عزیز اومدم سر زدم
آچم
لینکت کردم زمحت بکش لینک کن
چون وقتی نماز میخونم از خیلی مسائل و فکرای بد دور میشم!


چون احساس میکنم خدا بیشتر حواسش بهم هست!

چون اون دنیا بسیار بهش احتیاج دارم....

ما که خیلی گناه میکنیم...یعنی همین 5بار نماز رو هم نخونیم؟

پس اون دنیا جواب خدا رو چی بدم...؟

بگم هیچی نیاوردم که گناه منو ببخشه؟

میخونم چون ......................
سلام
ممنون که سر زدین وبلاگ قشنگی دارید. موفق باشید.

کاش همگی بتوانیم با اندیشه و تفکر و اخلاص کامل نماز بخوانیم. تا به نعمت ها و واقعیات اطرافمان بهتر پی ببریم.
سلام
خوبی؟
سال نوت مبارک
ممنون که سر زدی
×××××××××××××
راستش من دلم برای خدا تنگ میشه هر وختم که نماز میخونم یه دل سیر گریه میکنم چون واقعا دلم روشن میشه ولی احساس میکنم ما آدما بخاطر خومون نماز میخونیم چون تنها راه ارتباطی ما با خداست و ما واقعا به خدا احتیاج داریم!
با تبادل لینک چطوری؟
یا علی
نماز می خوانیم تا یادمان نرود برای چه زنده هستیم....
تا یادمان نرود از کجا بریده شده ام...
تا یادمان نرود به کجا بر می گردیم...
تا یادمان نرود تنها هستیم...
زیرا که او تنهاترین است...
ای تنها پناه تنهایان...
دوباره نسل آفتاب خیزد
ز رود ارغوان دلدار خیزد
مزن دست بر سکوت ارغوان
که دارم از دوست یک یادمان


سلام دوست عزیز ممنون که به کلبه ما سرزدید
گفته بودین یه سوال دارین ازم؟
گفتی دولابی و من دوستش دارم با هم رفیقیم !!!
نماز چون امر شده نماز بخونیم !
salam .. sale no mobarak... mer30 ke be webe man sar zadiii. neveshtin ke soaliii dashtin! befarmayin man dar khedmatam
سلام.مرسی که وبلاگمو خوندیدبله میشه از خیلی زوایا به نماز نگاه کرد..مهم اینه که شما, خود شما با چه ایمانو اعتقادی به نماز نگاه کنی..
برام خیلی جالبه داستانیو که تو جلسه ای که حضور داشتید چه جوری براتون سر هم کردن..
خدا بنده هاشو آفریده که از سر خودش باز کنه و با وعده ی این که پنج بار در روز میام به دیدنتون مارو بفرسته توی دنیای دیگه؟؟؟؟؟ جالبه..عجب تخیلات فوق افسانه ای دارن ملت!
واقعا فکر می کنید خدا به نماز خوندن بنده هاش نیاز داره؟
واقعا فقط با دولا راست شدنو چیزایی که تو گوش ما خوندن و تو قران خوندیم فقط می شه با خدا ملاقات کرد؟
واقعا روزی پنج بار ملاقات برای دیدن معشوق (البته اگه باشه و ما عاشق باشیم) یه خورده زیاد نیست؟
چه جوری میشه خدارو به معنای واقعی لمس کرد؟ فقط با نماز خوندن این اتفاق می افته؟
همه ی کسایی که نماز می خونن با تمام وجودشون ذات خداوند رو درک می کنن؟ همه که نه, ولی نصف بیشتر کساییکه نماز میخونن فقط برای اینکه یه تکلیفو عادتو از سرشون باز کنن این کارو نمیکنن؟
و
.
.
.
مهم اینه که تو چه جوری با خدای خودت حال می کنی...

هرچیزی که ندای درونت می گه حتما همون درسته...

همیشه حرفو نگاه دیگران نباید سر منشا حرکت ما به سمت چیزی باشه..ما خودمون میتونیم منشا همه چی باشیم.
اونم همینو از ما میخواد..وگرنه لقب اشرف مخلوقات به بنده هاش نمیداد...

ایام به کام.
سلام سال نو مبارک دلتون بهاری

من با افتخار میگم که نماز می خونم
سلام
اول عیدتون مبارک به خوبی خوشی سال رو بگذرونین
یادم تویک فیلمی اینجوری گفت:
یک اتاق رو فرض کن کاملا تاریک حتی یک نور هم توش نمی تابه
یک پنجره که باعث میشه توش نور بتابه
شما اتاق رو قلبت فرض کن
واون پنجره رو نماز که باعث میشه نور الهی توش بتابه
مثالهای زیادیه ولی اصلش اینکه ما نماز میخونیم
برای اینکه فطرت ما پرستیدنه و پرستش
باری ما مسلموناهم راه پرستش خدا نمازه همین
۰۸ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۲۶ ایمان ( باران بی ابر )
سلام
نماز فقط عبادت کردن نیست . عبادت مهمترین رکن نمازه
ولی نماز جنبه ها ی دیگه هم داره
ما بهتر میدونیم بهترین راه عبادت چیه یا خود خدا ؟ اگر خدا بهتر میدونه ژس نماز بخونیم
نماز یک نوع اطاعت کردن هم هست . خدا با این کار میخواد به بهنده ها بگه که چه کانی اطاعت پذیر هستن و چه کسانی سرکش
نماز یک نوع امتحان کردنه : خدا با این کار بندها رو امتحان میکنه و میخواد بهشون بگه که ایا برای خالق جهان در 24 ساعت 20 دیقه به اون اختصاص میدن ؟
نماز یک نوع صبر هست : خدا با این کار به بندها نوشن میده که ایا کارهای دیگه رو رها میکنن و به اون چیزی که خودش گفته میرسن
نماز یک نوع تکلیف و وظیفست : یعنی بندها ها غیر از اینکه یک سری وظایف انسانی دارن یک سری وظایف الهی هم به گردنشون هست مثل همین نماز و روزه و ...
اینها همه به خاطر اینه که بهشتو ب بهانه نمیدن بلکه به بها میدن و هر کی لایقتره به اون چیزی که خدا وعده داده میرسه

یا علی موفق باشی خداحافظ
سلام به شما امید وارم حالتون توپ باشه نه مثل من
یه پست جدید گذاشتم در مورد...خیلی دوست دارم سر بزنی و نظر تو بدی لطفا کامل
بخون و بعد نظرتو بده خیلی ممنون
نظر گدایی نمی کنم ولی این یک مورد برام خیلی مهمه حتما نظرتو بهم بگو
نا امیدم نکن...سر بزن
چرا نماز می خوانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نماز می خوانم که معراج مومن است و فرمان اوست

همین...
به روزم
سلام
سوال قشنگیه. چند وقته خودم هم بهش فکر میکنم. فعلا به جواب خوبی نرسیدم.
موفق باشید
بای
...
سلام.جواب : می خوام درکمو از اینکه خدا از رگ گردن هم به آدم نزدیک تره...بالا ببرم...همین و نوشتم اما فقط همین جوابش نیست.
پایدار باشید.
یاعلی.
زیبا بود
قلمتان همیشه سبز
منتظر حضور گرم شما در عاشقانه هایم هستم .
سلام
گلدانها شکوفه خواهند داد
برای سرفه هایم
که آهنگ رفتن می خوانند
سلام میدونی که وبت قشنگه
یعنی هر وبی به نوبه ی خودش خوشگله چون هر وب نقاشی شده توسط مدیر وبه
عزیزم من آپم سریع تر بیا
سلام به تمام عاشقای دنیا. درود به همه ی عشقهای زیبا
همه ی دنیا بدون که یه عاشق دیونه وبش آپ شد.دیگه این عاشق نمیخواد تنها باشه
بیا نجاتش بده که مرد.........!
سلام من وبلاگتونو الان پیدا کردم.مطالب خوبی دارین ولی ایکاش جواب کامنتا رو هم بدی

ما بنده خدا هسنیم بنده همون برده اس با دو تا تفاوت اساسی.چطور برده باید به حرفای اربابش گوش کنه ما هم باید به حرفای خدا گوش کنیم بی چون و چرا مثلا حالا چرا 5 بار نماز؟ چرا سوره حمد؟ چرااین موقع؟و و و و
حالا میریم سراغ دو تا تفاوت:یکیش اینه که ارباب هر دستوری که میده به درد خودش میخوره و هیچ منفعتی برای برده نداره ولی این قضیه تو ارتباط بین بنده و خدا عکسه.همه دستورات خدا به درد ما میخوره(قاعدتا باید اینجوری باشه چون اون ما رو خلق کرده پس به همه چی ما واقفه)بدون اینکه برای خودش منفعت داشته باشه.دومین فرق اینه که برده مجبوره دستورای اربابشو گوش بده ولی لزوما آدما اینطور نیستن البته به خاطر به درد بخوری دستورات خدا هر کی انجام نده چوبشو میخوره.
یه چیز دیگه:فرض کنین شما در یک اتاق نشستین و به شما میگن شما هر چی رو بخوای یا بگی توی یه اتاق بغلی حاضر میشه و شما هم هر چی دوست داری میگی مثلا میوه آب کتاب و و و حالا قضیه این دنیا و اون دنیا همینجوریه ما تو این دنیا ظاهر اون چیزی رو که میخوایم میبینیم ولی اون دنیا باطنش پدیدار میشه یعنی مثلا فرض کنین دزدی کردین و با پولش رفتین غذا خوردین اینجا ظاهرش غذاس ولی باطن این کار که گشنگیه تو اون دنیا براتون مجسم میشه.نه اینکه چون نماز نخونی میری جهنم چون نخوندن نماز باطنش اذیت و آزاره میری جهنم.
.:: بسم الله الرحمن الرحیم ::.

.-: الله لا اله الا هو الحی القیوم :-.

.-: کهیعص - الم - الرا .-:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[ دعا - ذکر - ورد - معرفت الی الله - عرفان - علوم روحانی – مکاشفه - غیب ]

[ طی الارض و طی السماء - خواص آیات قرآن مجید - نماز شب - الله شناسی ]


ما رو با عنوانهای : ஜミ★ミ||| علوم غریبه |||ミ★ミஜ

به آدرس : Http://Ya-110.Blogfa.CoM

و فروش بهترین های هک

به آدرس : http://koderz-Team.Blogfa.com

نیز لینک کنین . با تشکر

فروش انواع بسته های آموزشی هک – کرک – امنیت – برنامه نویسی – بازی

مبتدی – متوسط - پیشرفته


لینک کنین و خبر بدین تا با عنوان دلخواه تان شما رو لینک کنیم . تشکر

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++