جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۰۱ ق.ظ

جنبش وبلاگی راز گل یاس ۱


"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

در روزگاری که چشم های سیاه شبه آدمیان حریص تر از همیشه است

عده ای رویای زیبایی را درهتک عفت میبینند

در هتک حریمی که از تندیس حیاء یاس بوستان محمدی

در دفتر ارزش های یک بانو به جای مانده است

بانو!...حجابت ، کیمیای غیرتت را به لبخندی هرز مفروش!


1. این روزها تحرکاتی بین بزرگان جامعه مبنی بر مبارزه با بدحجابی ایجاد شده که ماهم به عنوان یک شهروند مسلمان حق خود میدانیم که به وضع موجود اعتراض کرده وابراز انزجار خود را از این شرایط به گوش مسئولان برسانیم

2. چنانچه مایل به شرکت در این جنبش هستید کافیست یک پست(ودر صورت تمایل بیشتر) را در وبلاگتان به مبحث حجاب وعفاف اختصاص دهید(مطالب میتواند شامل عکس،شعر،حدیث،دستنوشته،سخنی از بزرگان یا شهدا و....در مورد حجاب باشد)

3. وبلاگ هایی که در این طرح شرکت میکنند لطفا لینک پست مربوط به این مطلب رادر وبلاگ جنجال یک سکوت در بخش نظرات بگذارند تا نامشان در صفحه اصلی وبلاگ وجزو وبلاگنویسان شرکت کننده در جنبش وبلاگی رازگل یاس درج شود

4. در آخر هر مطلب وبلاگ نویس لطفا خواسته خود را از مسئولین با عنوان خواست نوشت بیان کنند

5. برای شرکت در این طرح از هم اکنون فرصت دارید تا روز میلاد حضرت زهرا(س)مطلب را در وب خود قرار دهند

6. بیانیه پایانی وبلاگنویسان مصادف با روز میلاد حضرت زهرا(س) روی وب مرکزی(جنجال یک سکوت) قرار خواهد گرفت وانشاالله به امضای سایر وبلاگ نویسان خواهد رسید

7. باشد که با شرکت در این طرح بتوانیم بخشی از وظیفه خود را در راستای احیای این یادگار حضرت زهرا(س) ادا کنیم.

نظرات  (۱۶۸)

سبحان www.Osoolgara.Net

سلام مطلب خیلی عالی ای بود

تبادل لینک میکنیم؟
سلام
خداقوت
طرح جالبی است اگر فرصت کردم مطلب مینویسم
یاحق
#سلام بر شهیدان#
و #سلام بر تو که ادامه دهنده‌ای راه شهدا را#

دعوت کرده بودی بیائیم، آمدیم.

شرکت می‌کنیم بر روی دو دیده.

ولی سخنان را گوئید که ترویج کنند.

اگر به لیست #بیسیمچی# توی یاهو مسنجر بپیوندید، خوشحالمان می‌کنید و خبرها را به شما نیز می‌دهیم.

برایتان دعا می‌کنیم که بمانید به تقوا و ایمان در مسیرشان، همان مسیر که ایستگاه آخرش شهادت است و شهید.

منتظر جوابتون هستم ... .
یامهدی{عج}.
سلام
ممنون از دعوتتون،خوش گذشت
وبلاگ زیبای شما با نام جنجال یک سکوت لینک شد.
یا حق
سلام
حجاب محدودیت نیست مصونیت است..................
طرح جالبی است.سعی میکنیم حضور داشته باشیم.............
باسمک اللهم.
سلام.
این پست وبلاگ من:
http://fotros67.persianblog.ir/post/276/
با عنوان هر زنی زیباست.
.................................
موفق باشید.
التماس دعا.
یا حسین.
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۲:۳۷ شبیه یک منتظر
سلام
به روزیم با یک روایت در مورد حجاب
برای شرکت در جنبش وبلاگی
http://setareye-eshgh.blogfa.com/post-77.aspx
http://saghakhoone.blogfa.com/post-87.aspx
توجه حضرت زهرا(س)به مسئله حجاب
به روی دو دیده ... به نام مادر غریبم ...

در اولین فرصت

ممنون
وبتون جالبه و با مطالب متنوع. رنگ وب زیباست.
عطر ریحان forjeh20.blogfa.com
سلام

اجرکم عندالله!
دست تون درد نکنه طرح خوبیه.

راستی من لینک تون کردم. شما هم اگه دوست داشتید من رو لینک کنید

اینم کد لوگوی وبلاگم:


میتونید این کد رو تو بخش تنظیمات وبلاگ تون اضافه کنید.

یاحق
سلام
در خیابان چهره آرایش مکن از جوانان سلب آسایش مکن

زلف خود از روسری بیرون مریز در مسیر چشم ها افسون مریز

یاد کن از آتش روز معاد جلوه ی گیسو مده در دست باد

خواهرم دیگر تو کودک نیستی فاش تر گویم عروسک نیستی

خواهرم،این لباس تنگ چیست؟ پوشش چسبان و رنگارنگ چیست؟

خواهرم،اینقدر تن نازی مکن با اصول شرع لج بازی مکن

خواهرم ای عاشق دین مبین یک نظر ازواج پیغمبر ببین
موفق باشی تو این زمینه
ممنون که به من سر زدی
دوباره هم منتظر شما میمونم
سلام http://y-h.blogfa.com/ تو سایت اصولگرا.نت لینک شد

لطفا لینک بفرمایید
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۶:۲۴ شیعیان مبارز(آإنتی جرس)
باسلام
برای اعتراض به بی حجابی وغربگرایی وعدم فعالیت مسولین به وبshia.jee.ir
مراجه کنید.
اگرواقعامعترض هستیدعضوگروه شویدتابرنامه های بعدی بهتون ابلاغ بشه
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۷:۰۲ ایمان ( باران بی ابر )
سلام اتفاقا نکته جالبیه
بعدا من هم یک مطلبی قرار میدم هر چند که قبلا هم گذاشتم ولی معلوم نیست کی دوبره از این طلب بزارم

فعلا یا علی
یافاطر
سلام علیکم
عرض ادب و وظیفه’ خوبیست به محضر بانوی دوعالم.
انشاالله به سبب اخلاص مضاعف نویسنده در جامعه’ متزلزل شده’ عصمت و حیای ما موثر افتد
راستی متن نگارش شده بوی حس غریب و عالمانه و سوزناکی را میدهد!،شاید طرفه ای از دردهای بانوی دوعالم موثرش شده!!!
انشاالله سعی در انجام این تکلیف خواهم کرد.یا حق
سلام و خسته نباشید ...

آخرین خبرها از فتنه گران غربزده ...

- کروبی با اعتراف تلویحی به اینکه بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند خواستار پالایش این جنبش شد!
-سایت بالاترین طی خبری کذب از ازدحام شدید سبزها در چهارراه پارک وی برای رفتن به نمایشگاه کتاب گزارش داد.این خبر کذب در حالی از سوی سایت دروغ پرداز بالاترین منتشر می شود که نه تنها هیچ خبری در چهارراه پارک وی نیست بلکه نمایشگاه کتاب چند سالی است که به مصلی تهران منتقل شده است .

منتظر حضور و مهمتر نظرات ارزشمندتان هستیم

یا علی - انسان کامل
سلام
ممنون از حضورت
تا بعد
.
.
.

..
.
.
سلام بزرگوار
ممنون از دعوتت

احسنت.
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۹:۲۰ خاکریز ایمان
سلام
ای زن از فاطمه به تو اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
خداقوت.انشاالله که به اهدافی که تعیین نمودید برسیم.
یا فاطمه الزهرا (س) اشفعی لنا عند الله
بسم رب المهدی
سلام
ممنون از حضورتون
اگه تونستم یک مطلب در مورد حجاب در وبلاک قرار میدهم .
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلاک جنبسشش خوبی راه انداختین . امید وارم که موفق باشین . یا حق
به شما پیوستیم
"طلایه داران پاکی و نجابت"

http://sdariche.blogfa.com/post-21.aspx

یا زهرا
با سلام

من تفسیر آیات مربوط به حجاب رو توی وبلاگم قرار دادم :
http://qurangloss.blogfa.com/

یا حق !
سلام ممنون از دعوتتون.تبادل لینک موافقی.محبان زینب.لینک کردی خبر بده با چه نامی لینکت کنم.یا علی
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۸:۰۰ جواد رمضانپور
سلام دوست عزیز


ما گوشه نشینان غم فاطمیه ایم

محتاج عطا و کرم فاطمیه ایم

عمری است که از داغ غمش سوخته ایم

وبلاگ بسیار خوب و ارزنده ای دارید
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
موفق باشید

یا علی فدای سید علی
و درود بر خوبان عالم
آنانکه در مسیر مکتب حضرت مادر سخت در تلاش و کوششند .
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۹:۳۲ بچه محله امام رضا
باباده هر خوار و خسی مست نکن

در وقت نیاز رو به هر پست نکن

از کس طلب ضمانت هنگام نیاز

تاضامن آهو به برت هست مکن
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۹:۳۴ بچه محله امام رضا
باباده هر خوار و خسی مست نکن

در وقت نیاز رو به هر پست نکن

از کس طلب ضمانت هنگام نیاز

تاضامن آهو به برت هست مکن
سلام.
شبهات خود را در زمینه ولایت فقیه بپرسید.
هر سوالی که دارید.
سلام ان شاالله می نویسم
به جنبش وبلاگی راز گل یاس لبیک گفتم
پیش کش به مادر سادات...
اللهم صلی علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنوها و سر المستودع فیها به عدد ما حاط به علمک
سلام بر کسی که بیتابیم برایش تا قیامت
http://nashreqaem.blogfa.com/post-72.aspx
التماس دعا
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۱:۴۳ زینب سادات ~~~> زیر یک سقف
سعی میکنم بنویسم
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۱:۴۶ دانیال گودرزی
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خدا قوت
اجرتان با بی بی ، بی حرم
مارا هم دعا بفرمایید
التماس دعا
یا زینب س
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۲:۵۸ شبکه وبلاگی دانشجویان و دانش آموختگان دا
به حرکت وبلاگی حامیان عفاف و حجاب بپیوندید. (لوگوی سه گوش را می توانید در وبتان قرار دهید)

http://basijnetwork.blogspot.com/

رصد گر شبکه وبلاگی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های مشهد مقدس( مجاهدان مجازی)
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۳:۰۵ شبکه وبلاگی دانشجویان و دانش آموختگان دا
به حرکت وبلاگی حامیان عفاف و حجاب بپیوندید. (لوگوهای سه گوش را می توانید در وبتان قرار دهید)

http://basijnetwork.blogspot.com/

رصد گر شماره 2 شبکه وبلاگی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های مشهد مقدس( مجاهدان مجازی)
با سلام ،،،

از حرکت بسیار عالى و پسندیده شما بسیار ممنونم .

مطلبى تحت عنوان حریم یاس ( دست نوشته هاى شخصى ) در سایت ثبت شد و لوگوى جنبش هم در سایت قرار گرفت .

موفق و سربلند باشید ،،،

محمد مقیمى / مدیریت پایگاه خبرى ، مذهبى امید وصال ( www.omidevesal.ir )

( 20 \ اردیبهشا \ 1389 ه.ش - کویت )
حجاب در ادیان الهی غیر از اسلام
http://www.5th-wave.mihanblog.com/post/118
سلام و ممنون از لطفتون
یا لطیف
سلام و درود خدا بر محمد و خاندان بابرکت او
سلام بر امام عصر
سلام بر دوست عزیزم..

خدا خیرتون ب ده..
متنناچیزی نوشتم..مطالعه کنید و ببینید به دردتون یم خوره..بیشتر برای حضرت زهراست تا حجاب!!

ممنونم

اللهم عجل لولیک الفرج
وبلاگ جامع ومفیدی دارین.منتظر حضور گرمتان هستم.
۲۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۸:۵۴ سید رضی مرتضوی
سلام .
خسته نباشید .
خیلی طرح خوبیست . ایشالله که اثری هم داشته باشه .

من هم یه مطلب نوشته ام . این هم لینکش :

http://razizaky.blogfa.com/post-10.aspx
. . . . . .
از آمدن و رفتن ما سودی کو؟
از بافته وجود ما پودی کو؟
در چنبر چرخ ؛ جان چندین پاکان
می سوزد و خاک می شود؛ دودی کو؟
خیام
با سلام

این وبلاگ هم مطلب بسیار خوبی برای جنبش داره ولی هنوز با اینجا آشنا نشده !

این پست از این وبلاگ مناسب هست برای اینجا : http://mahdiyeh.blogfa.com/post-60.aspx

یا حق !
سلام

طرح خوبی گذاشتید . . .

آدرس مطلب من :

http://aseman-7.mihanblog.com/post/29

با عنوان " من حجابم را دوست دارم "

اللهم عجل لولیک الفرج
چشم.
در خدمتیم.

یا علی
رویاها از کجا می آیند؟
سلام

من یک زن محجبه ام ...چادری نیستم اما محجبه ام حجاب داشتن را خودم انتخاب کردم در همه جا خیابان مهمانی یاهر جای دیگر هرگز کسی به حجاب اجبارم نکرد که شاید اگر میکرد هیچگاه این جایگاه را برایم نداشت فرهنگ خانواده ام این بود

کاش کسی پیدا میشد که واقعن فرهنگ سازی کند در این زمینه با پلیس بازی و بگیر ببند بیشتر زده میشوند این جوانها از حجاب باید برگردیدم ببینیم قدیمها واقعن حجاب را چگونه در ذهن دخترانشان جا انداخته بودند که رضا خان به زور چادر از سر آنها میکشید نه اینکه بیایم به زور حجاب به دخترها بدهیم و حس کنیم وظیفه ی ما انجام شد نه به خدا این وظیفه اینطور انجام نمی شود مخصوصن اگر بعدها جوانان ما بشنوند که مسول چنین پروژه ای مثلن کسی مثل سردار ... بوده که چندی قبل حکمش مربوط به ارتباط نامشروع در روزنامه ها به چاپ رسید

خدا به همه مان کمک کند وخدا خیر دهد کسی را که ریشه ای به این مسئله بپردازد نه اینکه پاک کند صورت مسئله را
سلام منتظر لینکتون هستم
#سلام بر رفیق تازه از راه رسیدمون#
و #سلام بر عاشقان شهادت#

به روزم با :
=================
بـا #بیسیمچی# بـاشیـد، ایـن بـار بـا سردار گمنام هور، شهید علی هاشمی
# یاران به زیارت آقا رفته‌اند، اما حالا که برگشتند ما می‌خواهیم به ملاقات زائرین آقامون بریم #
=================

حتما خبر اومدنشو توی وبلاگت بزن. آخه خوشحال می‌شه.

دعوت شدید که بیاید، پس غفلت نکن و بیا به زیارتش روز جمعه.

یامهدی{عج}
سلام علیکم!!!
ممنون از حضورتون در وبلاگ من !!!
خوشحال می شم به من دوباره سر بزنید!!!
من شما رو لینک کردم.
باز هم مممنون از حضورتون
سلام
سلام،سلامی به بلندی آسمان .
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
وبلاگ بسیار خوبی دارید
همین طور که تو وبلاگ ها داشتم میگشتم
وبلاگ شما رو دیدیم گفتم یک نظری بدم و
تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون
اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ؟
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۶:۰۵ سحر (صفر عاشقی)
نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى سیاهى چادرم، دل مردهایى که چشمشان به دنبال خوش‏رنگ‏ترین زن‏هاست را مى‏زند.
نمى‏دانید چقدر لذت‏بخش است وقتى وارد مغازه‏اى مى‏شوم و مى‏پرسم: آقا! اینا قیمتش چنده؟ و فروشنده جوابم را نمى‏دهد؛دوباره مى‏پرسم: آقا! اینا چنده؟ فروشنده که محو موهاى مش‏کرده زن دیگرى است و حالش دگرگون است، من را اصلاً نمى‏بیند. باز هم سؤالم بى‏جواب مى‏ماند و من، خوشحال، از مغازه بیرون مى‏آیم.
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى مردهایى که به خیابان مى‏آیند تا لذت ببرند، ذره‏اى به تو محل نمى‏گذارند.
نمى‏دانید؛واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى شاد و سرخوش، در خیابان قدم مى‏زنید؛ در حالى که دغدغه این را ندارید که شاید گوشه‏اى از زیبایى‏هاتان، پاک شده باشد و مجبور نیستید خود را با دلهره، به نزدیک‏ترین محل امن برسانید تا هر چه زودتر، زیبایى خود را کنترل کنید؛زیبایى از دست رفته‏تان را به صورتتان باز گردانید و خود را جبران کنید.
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى در خیابان و دانشگاه و... راه مى‏روید و صد قافله دل کثیف، همره شما نیست.
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى جولانگاه نظرهاى ناپاک و افکار پلید مردان شهرتان نیستید.
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى کرم قلاب ماهى‏گیرى شیطان براى به دام انداختن مردان شهر نیستید.
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى مى‏بینى که مى‏توانى اطاعت خدایت را بکنى؛ نه هوایت را.
نمى‏دانید؛واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى در خیابان راه مى‏روید؛ در حالى که یک عروسک متحرک نیستید؛ یک انسان رهگذرید.
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد این حجاب
به نام خدا
http://hejabvahid.blogfa.com/post-109.aspx
سلام

چه جالب...

وب آموزنده ای دارید
ممنون خبرم کردید
عباس‌های تشنه لب رفتند، لب تشنه مشکی بر زمین مانده‌ست
... آری، بار گرانی بر زمین مانده‌ست
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۸:۲۱ ملیکه در تمنای وصال
تو میشکنی و
اما من
دیگر شکستم از یادت
آه هایم دیگر فریاد شده
سلام علیکم
موضوع جالبی رو انتخاب کردید.
ان شاء الله در این راه ثابت قدم باشید.
موفق وپیروز باشید
ای مظهر عدل و معنی داد ،علی/ای باغ ولایت از تو اباد علی/فریاد بر امد که هو الله احد/تا عکس تو در اینه افتاد علی/ابن عباس از رسول خدا(ص)روایت نموده که فرمودند: اگر همه ی مردم بر محبت و دوستی علی بن ابی طالب(ع)جمع میشدند،همانا خداوند اتش جهنم را نمی افرید.(برعمر و عایشه لعنت)یاعلی
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۰:۴۹ ftm...چند سطر حرف شنیدنی
http://ftm66.blogfa.com/post-23.aspx
جنبش وبلاگی "راز گل یاس"... توفیقی به بهانه یاس
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۱:۵۰ متین مامان حسنا
من از این طرح بیخبر بودم.اما خودم دو سه پستی مطلب نوشتم.پست آخرم به نام جلابیب پیرامون همین مطلبه.خوشحال میشم سر بزنید
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۲:۱۸ تشیــــــــــــــــع
. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:
«اشتاقت الجنة الی اربع من النساء: مریم بنت عمران، وآسیة بنت مزاحم زوجة فرعون وخدیجة بنت خویلد وفاطمة بنت محمد صلی الله علیه و آله; (38) بهشت مشتاق چهار زن است: مریم دختر عمران، آسیه دختر مزاحم و زن فرعون، خدیجه دختر خویلد و فاطمه علیها السلام دختر محمد صلی الله علیه و آله .»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حضرت فاطمه (س) بهتریت الگو برای زنان و دختران

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:
«... یا فاطمة ابشری فلک عندالله مقام محمود تشفعین فیه لمحبیک وشیعتک; (40) ای فاطمه علیها السلام مژده باد! که در پیشگاه خدا مقامی شایسته داری که در آن مقام برای دوستان و شیعیانت شفاعت می کنی .»
مگر می شود فریاد اَین المصلح سر داد و نسبت به وضع فرهنگی بی تفاوت بود

پیشنهاد خوبی بود ما نیز هم پای شما در این حرکت گام بر خواهیم داشت

هیئت انصار المهدی
۲۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۱:۱۸ پرنیان پاکدامنی -
پرنیان پاکدامنی
-
پرنیان پاکدامنی - این وبلاگ دررابطه بامسائل تخصصی حجاب می باشد.
parnian01.blogfa.com/
۲۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۷:۱۲ قافله رفت .. ما جا مانده ایم
سلام
ممنون که سر زدید
با کمال افتخار لینک شدید
منم خوشحال میشم تو طرحتون شرکت کنم.یه سوال؟
من با طرحتون آشنا نیستم.مطالب حتما باید در مورد امام زمان باشن؟
http://parvaz-dar-baran.blogfa.com/cat-39.aspx
SALAM HALETOON CHETORE

BESIAR ALIST

KHODA KHIRETAN DAHAD

MOVAFEGHAM

SHERKAT MIKOOONAM

MAN RA HAM GHABEL BEDANID
با سلام
وبلاگ خبرنگار این عمل فرهنگی شما را پوشش می دهد
یا علی
#سلام بر رفیق تازه از راه رسیدمون#
و #سلام بر عاشقان شهادت#

به روزم با :
=================
عکس‌های رفیقمون #سردار سرلشکر حاج علی هاشمی# را رسوندن
#قراره به صورت ویژه بریم پیشوازشون، ما که داریم خودمونو آماده میی‌کنیم#
#ای دل تو چه می کنی ؟#
#می‌آیی یا می‌مانی ؟#
#رفقا با عطر و گلاب اومدن، با بوی باروت اومدن، با یه دونه تابوت اومدن#
#شما چرا ایستادی، چرا دلتو آماده نمی‌کنی، داره دیر می‌شه#
#شما رو #بیسیمچی# شهدا از طرف رفقاش دعوت می‌کنه#
=================

حتما خبر اومدنشو توی وبلاگت بزن. آخه خوشحال می‌شه.

یامهدی{عج}
#سلام بر رفیق تازه از راه رسیدمون#
و #سلام بر عاشقان شهادت#

یه خبر برای دوستان :
=================
رجانیوز وبلاگ #بیسیمچی# شهدا رو در خبرهاش گذاشت.
-----------------------------------------
تصاویری از سردار حاج علی هاشمی
(بیسیمچی شهدا)
http://www.rajanews.com
-----------------------------------------
=================

حتما خبر اومدنشو توی وبلاگت بزن. آخه خوشحال می‌شه.

یامهدی{عج}
سلام همسایه.حرکت خوبیه.منم میخوام عضو شم.
سلام
وب بسیار خوبی دارید, اجرتون با حضرت زهرا
خوشحال خواهم شد سری هم به من بزنید
در پناه حق باشید
۲۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۳:۳۲ پرنیان پاکدامنی -
این وبلاگ تخصصی حجاب است
۲۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۵:۰۰ شباهنگ فردوسی
به نام خداوند یکتا
سلام خدا بر دوستان خدا
قلمت مستدام و عاشق و آزاده باشید و تمام عمر در پناه حضرت دوست شادی و موفقیت همیشگی را برای شما آرزو می کنم
«مَن عَرَفَ نَفْسه، فَقَد عَرَفَ رَبَّه».
یا دافع النقم! ما را از گرداب ویران کننده غفلت و عصیان رهایی بخش!
سلام وبلاگتون واقعا به دلم نشست منو از طرح خبر کنید ...ناموس پرستی حجاب غیرت ابرانی و عشق ولایت فقیه عشق منه ....
سلام
ما هم شرکت می کنیم
مطلبی هم در همین راستا با عنوان حجاب در کلام شهیدان در وبلاگ بنده قرار دارد
راستی اگه برایتان مقدور است مرا لینک بفرمایید
نام وبلاگ : من یا مهدی عج
من شما در قسمت پیوندهای روزانه لینک کردم
یا زهرا س
منم به شما پیوستم
حجاب برتر
www.hejabebartar.blogfa.com
۲۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۲:۱۴ دختری از جنس شب یلدا
http://yaldanight930.blogfa.com/post-98.aspx
دستت را در دست خدابگذار بانو!
بسم رب الحسین - علیه السلام
سلام.گوهر عفاف را باید دوباره پیدا کرد...
من هم در خدمتم.و علاقه مند به شرکت در جنبش شما...
مانکن ها آب می شدند!
با سلام
خیلی خوش حال هستم که این روزا عزمی جدى برای مبارزه با این معضل خطرناک به وجود اومده
شکر خدا
یا علی
سلام . بسم الله . بنویس اسم مارو....
سلام،خدا قوت
پوسترای جدید ما رو دیدید؟
به روزم با president
سلام مرسی از دعوتتون .......من خیلی وقته دارم رو این مطلب کار میکنم ....تو جامعه ما غرت از بین رفته باید اول روی جوانان پسرمون کار کنیم که تا وقتی ازدواج میکنند بدانند که باید با چنگ دندون از ناموسشون مواظبت بکنند وووومیگویم ای جوان عزیز حجاب یک پسر محافظت از ناموسشه نه اینکه سر برهنه بیاد بیرون بگی بهش اعتماد دارم .......خدا کمکمون کنه بتونیم بیشتر از اینها مفید واقع بشیم
http://heartbeat2partner.blogfa.com/post-20.aspx
سلام
تشکر از این جنبش وبلاگی نیکو
سلام

ممنونم از این اقدام قشنگتون
منهم لبیک میگم

اینهم پست مناسب با حجاب و عفاف
http://hannaneh85.blogfa.com/8807.aspx
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۳:۲۵ کنیز زهرا گدای مهدی
سلام طرح بسیار عالی است من مطلبم رو نوشتم حتما سر بزنیید قصه محجبه شدن خودم است
باسمک اللهم.
سلام.
نمیدونم هر وبلاگ فقط یک پست باید بفرسته برای شما یا بیشتر هم میشه.
این پست رو هم من تو وبلاگم گذاشتم دیگه صلاحدید با شما که:
http://fotros67.persianblog.ir/post/278/
با عنوان:اظهار پشیمانی بازیگر مصری از دوران بی حجابی
......................................................................
التماس دعا.
یا حسین.
سلام
جنبش وبلاگی خوبی براه کردی انشاالله مستمر و پز توانادامه بدی
یاعلی

بی پلاک
http://fraorf.blogfa.com/post-49.aspx

در باب حجاب و حیا در ایران ما
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۷:۱۷ خویشتن فراموش شده
به نام خدا

ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

عنوان: حجاب در احادیث

http://ostad-tayyeb.blogfa.com/post-131.aspx
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۷:۴۸ حامیان ولایت
با سلام

به طور کاملا اتفاقی با وبتون و مسابقه تون برخوردم
ولی خوشبختانه بدون اینکه اطلاعی از این مسابقه داشته باشم
پستی با موضوع حجاب در وبم گذاشته بودم

این هم لینک پستم هست که دستنوشته خودمه

http://velayatmadaran.persianblog.ir/post/627

در ضمن به نوبه خودم شهادت مطلومانه خانوم فاطمه زهرا (س) رو به شما ، تمامی شیعیان و مسلمانان ایران و جهان تسلیت میگم ....

یا قاطمه زهرا (س)
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۸:۰۱ حزب الله(خواهران)
سلام
کار ارزنده ای رو شروع کردید ان شاالله موفق باشید.
من هم با مطلبی تحت عنوان سه پلان از یک تابلو در مورد حجاب به این آدرس در خدمت دوستان هستم.
http://almekyal.blogfa.com/post-34.aspx

در پناه خدا و سایه سار ولایت.
http://elmira-21.blogfa.com/post-213.aspx
التماس دعا
سلام
با "حراج احساسات پاک" به روزم
http://hejab-islami.persianblog.ir/post/42/
یا علی
سلام ممنون که اومدین,امیدوارم که یه جنبش لحظه ای نباشه که بعد از یه مدتی ولش کنین,همیشه میگم,واسه حجاب باید ریشه ای کار کرد,نمیشه با این کارا!هر چند که به جای خودش ارزشمنده
انشالله تو راهتون ثابت قدم باشین و نتیجه بگیرین
دعاگویم باشید
منم نوشتم
ممنون از طرح خودتون
لینکتون کردم
لینکم کنید
این عکس خانومه اینجا حجابش کامل نیست چونه اش رو نپوشونده
بهتره یه عکس محجوب تر استفاده کنید
۲۴ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۷:۰۴ جامانده از قافله
سلام
ممنون از اینکه به شهدا سر زدید
وبلاگ زیبایی دارید
براتون آرزوی موفقیت میکنم
یاعلی مدد
با عرض سلام خدمت شما
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید.باید بگم که مطالب وب شما بسیار خوبه.
منتظر حضور دوباره ی شما هستم
با تشکر
سلا م دوست عزیز . . .
حتما شما هم وقتی به واژه هایی از قبیل : کوچه ، در خانه ، مسمار ، تازیانه ، طناب ، دستهای بسته ، پهلوی شکسته ، بازوی کبود ، سیلی و صورت نیلی برخورد می کنید ، ناخواسته مطالبی رو در ذهن خود مرور می کنید ؛ پس : بدینوسیله از شما عزیز بزرگوار دعوت می شود ، در حسینیه « چتر خیس » مهمان شوید و با دلمویه ها ی خود دررثای بانوی دوعالم ، حضرت زهرا سلام الله علیها ، گلبرگهای حسینیه کوچک ما رو عطر آگین کنید . . .
خواهش می کنم برای بال و پر دادن به گلبرگهای حسینیه این پیام رو به دوستان خود ارسال کنید .
آدرس حسینیه « چتر خیس » : chatrekhiss.blogfa.com
یا علی مدد . . .
...........................


به تماشا سوگند

و به آغاز کلام

و به پرواز کبوتر از ذهن

واژه ای در قفس است

حرفهایم ، مثل یک چمن روشن بود

من به آنان گفتم

آفتابی لب درگاه شماست

که اگر در بگشایید به رفتار شما می تابد.

...........................

به روزم منتظر حضور صمیمانه شما


سلام
من هم حتما در این طرح شرکت می کنم
خیلی خوشم اومد از طرحتون
اجرکم عندالله
یاعلی
سلام بزرگوار.

یاعلی
۲۴ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۱:۱۸ شبیه یک منتظر
http://setareye-eshgh.blogfa.com/post-78.aspx
دورانی که زنان قبله مردان میشوند
سلام
ممنونم از اینکه منو هم دعوت کردید
#سلام بر رفیق تازه از راه رسیدمون#
و #سلام بر عاشقان شهادت#

به روزم این بار با مطلب زیر :
=================
رفقا چرا اینقدر دیر اومدید، مگه ندیدید رهبرمون دست تنهاست

بـا #بیسیمچی# بـاشیـد، ایـن بـار بـا استقبال #رفقا# از #رفقای تازه وارد#
=================

یامهدی{عج}
www.yaghot21.persianblog.ir

وبلاگ : راهی برای جوانی

پست : نقظه ضعف کلیدی معضل اجتماعی حجاب در جامعه ما بانوان محجبه اند !!ا
--------------------------------
ببخشید که دیر شد اما من هم پیوستم
یا زهرا
#سلام بر رفیق تازه از راه رسیدمون#
و #سلام بر عاشقان شهادت#

رجانیوز به کمک بیسیمچی شهدا اومد :
=================
http://www.rajanews.com/
رفقا چرا اینقدر دیر اومدید؟
(بیسیمچی شهدا)
=================

یامهدی{عج}
http://haghjooyi.blogfa.com/post-345.aspx
http://haghjooyi.blogfa.com/post-343.aspx
اجرتون با امام زمان
سلام موضوع خوبی بود
ممنون میشم اگه به ما سر بزنید و در مورد قانون حجاب و عفاف نظر بدین .
من نیز مطلبی نگاشتم.
http://balablog.blogfa.com/post-368.aspx
سلام
میتونید از پست زیر استفاده کنید : (دست دادن دختر و پسر)
http://hejab-islami.persianblog.ir/post/41
یا علی
ما مسلمونیم؟!
به وبم سر بزنید و نظر بدید.ممنون
دیده عالم ندیده زهره‌اى مانند زهرا
دخترى مادر نزاده کو شود اُمّ ابیها

شد خدا راضى به آنچه فاطمه راضى به آن شد
متفق شد در رضا و در غضب با حق تعالى

سروده آیت‌الله وحید خراسانی در وصف حضرت زهرا (س)



شهادت دخت عصمت و پارسایی، بانو حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد.
یاعلی
سلام
منم با شعری با عنوان زن و تاریخ در خدمتتون هستم
خوشحال میشم منم تو این طرح شرکت داشته باشم
یا زهرا
سلام
ممنون که لایق دونستید و دعوت کردید
و تو هنوز زمانی فاطمیه...
به روزم.
سینه بی عشق زهرا برزخ است چشم بی اشک به زهرا دوزخ است

این سخن از عاشقان یک دلی هر که زهرائیست اجرش با علی است



بسم الله نور

سلام

تسلیت

دعا.
با سلام.

مطالب بسیار آموزنده ای بود و از اینکه به وبلاگ بنده سر زدید ممنونم. بنده احادیث ائمه اطهار رو همیشه در وبلاگم قید میکنم.چشم ،در مورد حجاب هم مینویسم.برای اینکه برادری خودمان را ثابت کنیم شما رو لینک میکنم.امید است باز هم به ما سر بزنید. در پناه قران، ائمه وشهدا باشید.یاحق
۲۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۵:۵۶ ارتش سایبری لرستان
ارتش سایبری هم در این طرح شما شرکت می کند با موضوعاتی در مورد حجاب به روز هستیم .


حجاب در روایات
جایگاه زن در قرون وسطا
جایگاه زن در نظام سلطنتی
جایگاه زن در دنیای کنونی غرب
ویژگی های زنانه
شخصیت‏ شناسى زنان در قصه‏ هاى قرآن
نگاهى به آفرینش زن با توجه به داستان آدم و حوا در قرآن
حجاب در قرآن
آثار اجتماعی حجاب
فلسفه حجاب
نقش حجاب و عفاف در عظمت زن

انشالله که مورد توجه امام زمان عج قرار بگیرد .
هتک حرمت بیرق فاطمیه توسط شهرداری شهر مشهد

http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=17492
۲۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۸:۰۸ جعفر وبلاگ مردان بی ادعا
سلام دوست ارزشی احسنت به این حرکت عظیم ارزشی

با مطلبی تحت عنوان( کابالا ، ‌چشم شیطان و ترویج بدحجابی....... ) منتظر حضور گرم همه دوستان هستم.

حجاب امنیت یک زن می باشد.

آمریکا گفته هر چادری برای ما به عنوان یک پرچم جمهوری اسلامی ایران تلقی میشه بایستی این پرچم ها رو از بین ببریم. رفقا ، خواهرا حواسمون خیلی جمع باشه گرفتار دشمن نشیم.

در صورت تمایل به تبادل لینک اعلام بفرمایید
سلام
طرح خوبی است به شرط بروز رسانی توسط همه اعضا!؟
سلام دوست عزیز.
با مطلبی تحت عنوان "زیبایی برتر" به روزم.
منتظر حضور گرتون هستم.
سلام
موفق و پیروز باشید
یا علی
نابراین همین تصویرتون را تبدیل به کد html کردم شبیه لوگو و داخل وبم انداختم می تونید ببینید
سلام

درباره حجاب را نوشتم .

لینک می کنید ؟
انتشار فیلم فجایع اخلاقی در دانشگاه تهران
در وبلاگ حیا::دانشجویان دانشگاه تهران
سلام
من ممکنه نتوانم این تاریکی را از بین ببرم اما با همین روشنایی کوچک فرق ظلمت و نور ، حق و باطل را نشون خواهم داد و هرکه به دنبال نور است این نور هرچند کوچک در دل او بزرگ خواهد بود.

منم خوشحال میشم در این امر پر شکوه با شما شریک شم.
یا علی
۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۸:۰۲ زینب‌السادات مقتدایی
متاسفانه عکسی که به عنوان سنبل حجاب در وبلاگ گذاشته‌اید خود مشکل شرعی دارد. اولاً تنها می‌توان قرص صورت را نپوشاند؛ ولی در عکس بخشی از زیر چانه هم معلوم است. اگر به یاد داشته باشید در دهه‌ی شصت بانوان مذهبی از مقنعه‌ی چانه‌دار استفاده می‌کردند اما امروزه ادعاهای روشن‌فکری باعث شده که این سنت حسنه از یاد برود. ثانیاً اکثر فقها برداشتن ابرو را از سنخ زینت دانسته‌اند و شرعاً باید زینت را از نامحرم پوشاند. ولی بانوی محترم عکس شما که قرار است اسوه‌ی عفاف و حجاب باشد ابروی زینت شده‌ی خود را به نمایش گذاشته است. از سخنان مشتی روشن‌فکر بی‌دین نترسید و حدود الهی را دقیق اجرا کنید.
سلام طرح خوبی است من قبلا هم مطلب نوشتم ولی باز می نویسم
ولی این طرح باید ادامه دار باشد چون کار مقطعی زیاد فایده ندارد
یا علی
سلام به دوستان
آخه چه دلیلی داره تو یک مملکت یک عده ناچیز برای مردم تصمیم بگیرند مگه تمام مشگلات مملکت تو حجاب اگر وقت دارید صبحها بک سر به دادسرها بزنید ببینید چه خبره مملکت شده پر کلاه بردار و جانی که بهانه حجاب دختر مردم را می گبرند و بهش تجاوز می کنند!! پلیس بهتره وقش بزاره و جلو این چیزا را بگیره شما هم که آخرتتون می ترسید به خطر بیفته بهتره تو خانه بشنید در نیائید اینجور برای مردم تعیین تکلیف نمی کنید و گرنه مردم دوباره جوابتون کف خیابون میدن!!
عن حضرت زهرا (س)به چادر مشکی
به نام خدا
سلام
چه خوب میشد برخی آیات مثل 30 و 31 سوره مبارکه نور
که به طور صریح این واجب شرعی را بیان میدارد به صورت آشکار نمایش داده شود .
روش مبتنی قرآن به سختی قابل توجیه برای گناهکاران مسلمان میباشد
خلاف دیگر روش ها که به صورت احساسی و یا عقلانی (که برای بعضی هم مفید است)
تجربه من عدم اطلاع افراد از این آیات را نشان میدهد.
امید آن که این کار توسط همگان به خصوص صدا و سیما پیگیری شود .
مطلب می تونه انتقاد به نوع اجرای طرح مقابله با بد حجابی هم باشه؟ به زبان طنز؟
یک مطلب هست با موضوع طرح مبارزه با بد حجابی:
http://hopes2007.persianblog.ir/post/172/
سلام
خدا خیرتون بده! خیلی جا برا کار داره این فضیه! چه خوب که پیش قدم شدید.
علی یارتون
سلام. احسنت به شما. امیدوارم بتوانم بنویسم ان شاءالله
ما برای حفظ کشور و ناموس و فرهنگ خودمان جنگیدیم.
نباید بگذاریم غرب ما را احاطه کند
۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۴۷ عشّاق الحسین
سلام
خداقوت
خدا خیرتون بده..
یا علی
lبه وبلاگ من هم سر بزنید
مطالب در راهند
در این که حجاب یکی از واجبات دینی است کسی تردیدی ندارد

اما همین قرآن درباره نحوه برخورد با افراد بی دین و همچنین چگونگی برخورد هدایت افراد به سوی ارزشها توصیه هایی را به پیامبر و مومنین مطرح می کند که می تواند جالب باشد ؟ برای مثال آیه 256 سوره بقره که ضمن تاکید بر تمیز بین حق و باطل بر اجباری نبودن دین تاکید شده است :

لا اکراه فی الدین ، قد تبین رشد من الغی ( طبیعتا وقتی درباره مساله مهمی مثل اصل دین از نظر قرآن اجبار بدون اعتقاد کارآمد نیست در مورد مسائل جزئی تر هم باید از همین قاعده تبعیت کرد )

خداوند در آیه 35 سوره نحل درباره وظایف پیامبرانش می فرماید :
فمن علی الرسل الی بلاغ المیبن ( برای رسولان ما جز تبلیغ رسالت و اتمام حجت رسالت دیگری وجود ندارد ) یا در سوره غاشیه خطاب به پیامبر اسلام می فرماید :
فذکر انما انت مذکر ، لست علیم بمصطیر ( تو فقط مردم را به حکمت های الهی متذکر ساز که وظیفه تو غیر از این نیست و تو بر آن ها جبار و مسلط نیستی )

قطعا شما وظایف حکومت اسلامی یا ماموران گشت ارشاد را بالاتر از آن چه خدا برای پیامبرش تعیین کرده نمی دانید . حال سوال این جاست که آیا می توانیم این آیات قرآن را تکذیب کنیم و شیوه خداوند را در ترویج معارف دینی قبول نداشته باشیم ؟بنده البته مخالف اجباری بودن حداقلی از حجاب برای بانوان نیستم . اما تقاضا برای برخورد تندتر با مقوله های فرهنگی را نه مطابق با روح قرآن می بینم و نه به صلاح این ارزش ها
ما را لینک کن
من هم در لیست وبلاگ نویسان حجاب ادد کنید امروز از میدان انقلاب اصفهان تا میدان آزادی راه پیمایی مادران شهدا و دختران و زنان با حجاب است گزارش آن را خواهم نوشت
حرکت ضد بی عفتی در دانشگاه تهران
hayaut.blogfa.com
باسلام و احترام

طرح عفاف و حجاب خیلی خوب است ولی یک مشکلی که هست این است که طوری با جامعه برخورد شود که شخص خودش با اراده خودش بپذیرد و لی اگر با توهین باشه باعث مشود طرف از سر لج بازی بیاید و حجاب را زیر سوال ببرد . پس ما نتیجه میگیریم با تندی هیچ چیز درست نمی شود و باید با احترام فرد را از عمل خودش روشن کنیم و تشویق که بنده به این کار خیلی اعتقاد دارم که تشویق باعث موفقیت در تمام کارها می گردد.
http://mehsalove.blogfa.com/post-109.aspx
حرکت جالبیه ،من آماده ام
در اولین فرصت مطلبم رو میذارم.
www.roshanimangolaab.persianblog.ir
http://baseerat.blogfa.com/post-82.aspx
که اقتباس از سایت آلله مکارم شیرازی است. و بسیار استدلالی و مفید
بی خیال این مسئله سیاسی رو بزرگ نکنین خواهرا، پیاده نظام سیاسیون نشین
سلام خواستم با نظر گذاشتنم حداقل حمایت را از وبلاگ شما انجام داده باشم
۳۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۲:۴۱ مرتضی بحرینی
با سلام، حرکت بسیار جالبیه ولی اینو باید دونست که این اول راهه و برای دفاع از امنیت اخلاقی جامعه ، حامعه ای مه فراره در اون مادران و پدارن آینده تربیت شوند، همان مادران و پدرانی که کانون جامعه را قرارند که بسازند پس وظیفه سنگینی بر عهده تک تک ماها قرار داره که این جرکت اولین آن است
یا حق
خداوند همه گراهان را به راه راست هدایت بفرماید.
چادر حجاب برتر است.
به امید نابودی کامل بی حجابی در کشور اسلامی عزیزمون.

http://nesvan.wordpress.com/2010/05/21/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%B9%D9%81%D8%A7%D9%81/
سلام علیکم
منم مطلب گذاشتم.
موفق وپیروز باشید
سلام
کار قشنگی انجام می دید
اجرتون با حضرت زهرا(س)

لینک مطلب من:
http://7goleyas.blogfa.com/
۰۲ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۳۳ عاشق ولایت
سلام.

خدا قوت.واقعا که وضع حجاب افتضاحه.اگه بتونم شرکت می کنم.

به امید ظهور
طرح جالبیه

به امید گسرش آن
و موفقیتش

فقط اینکه همه را درگیر موضوع کنید - همه حتی مخالفان


ثانیه sanye.blogfa.com
سلاااااااااااام دوستان
موضوع وبلاگ من حجابه . ایا می تونم در این جنبش عضو بشم؟
بسم الله النور
سلام
خداوند سبحان توفیقات شما را افزون بفرمابد. ان شاالله
در گوشه ای از فضای گسترده ی اینترنت، گام کوچکی برداشته ایم برای خدمت به فرهنگ حجاب.
شاید قبول طبع بلندتان باشد.
لطفا سری به ما بزنید.
http://www.hijaab.blogfa.com/
۰۹ خرداد ۸۹ ، ۱۵:۰۱ آفتاب مهربانی
سلام
با یه سوال دیگه به روزم
منتظر حضور گرمتونم ...
راستی نظر یادتون نره
۱۴ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۳۳ تشکل بچه های آسمان دانشگاه شیخ بهائی
خدا قوت
ما رو لینک کنید .ممنون
نوشتم
۱۹ خرداد ۸۹ ، ۰۰:۱۳ گروه سایبری ترویج حجاب و عفاف
با سلام گروه سایبری ترویج حجاب و عفاف آغاز به کار نمود
خوشحال می شویم از وبلاگ ما دیدن و در جهت حمایت و در صورت تمایل لینک دهی و اطلاع رسانی کرده و در این جنبش در کنار ما باشید
www.hijab-poster.blogfa.com
مرگ بر بدحجاب
۱۱ مرداد ۸۹ ، ۲۰:۲۱ خبرگزاری امید
http://www.omidnewss.blogfa.com
۱۳ مرداد ۸۹ ، ۱۸:۳۷ حسین مسلمی نائینی
سلام . اگر رضا شاه با آن همه یال و کوپالش توانست حجاب را از بین ببرد شما هم می توانید بی حجابی را از بین ببرید . "به جای اینکه بر تاریکی لعنت کنید شمعی روشن کنید " هیچ آدم عاقلی در مبارزه با طاعون اینقدر احساساتی عمل نمی کند . به جای مبارزه با بد حجابی اگر می توانید حجاب را تبلیغ کنید و گر نه آب به آسیاب دشمن ریخته اید . یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">