جنجال یک سکوت

پیوندها
پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۳۶ ب.ظ

دوباره مرغ دل من هوای کربلا داره

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت :

کرببلای ایران ... شش گوشه خوزستان ... مظلوم حسین جان

نام : گمنام

تاریخ تولد : 14 اسفند 91

محل صدور گذرنامه : گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر

مقصد : کربلای ایران

نام صادرکننده گذرنامه : شهید مسعود علیمحمدی

gozarname


+ یاد سال گذشته به خیر ...حوالی اروند بودم که برایت پیامک فرستادم که "کجا جانباز شدید؟" ... جواب دادی : "منطقه ای بین بهمن شیر - اروند کنار و فاو در عملیات والفجر 8 اسفند 64" ... پیامکت را هنوز دارم اما خودت را دیگر نه ... امروز دقیقا 4 ماه و ده روز از نبودنت می گذرد ... شادی روح دایی عزیزم صلوات.
+ صبح از خانه که میزدم بیرون گمان نمی کردم عصر برای اولین بار نصیبم شود زیارت امامزاد علی اکبر چیذر و زیارت مزار شهدای گرانقدر علمی دکتر علیمحمدی و احمدی روشن ... افتتاحیه اردوی جنوبمان را با خوش سلیقگی انداخته بودند چیذر ... آخرش هم گذرنامه های سفرمان را دادند ... پای گذرنامه هر کسی نام شهیدی بعنوان امضا خورده بود و من دعوت شده ی شهید علیمحمدی بودم ... حلالمان بفرمائید!
+ برای ایام فاطمیه یک نمایشگاه بزرگ حضرت زهرا سلام الله علیها داریم ... اگر تمایل داشتید خادم این نمایشگاه بزرگ باشید بسم الله ... کامنت بگذارید تا از جزئیات باخبرتان کنم
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۰

نظرات  (۲۸)

سلام

به سلامتی

التماس دعا زیاد

۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۴۹ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام : )

خانه تکانی پیش از عیدتان مبارک
سبز هم قدر آبی می آید به نوشته هایتان

خوش به سعادتتان و سعادتتان روزافزون باد الهی


التماس دعا دارم
ینی من جدیداً ها اشهدم رو میخونم قبل از این که بخوام بیام تو بلاگ تو! انقدر که همیشه یه موضوعی داری تو جنته ت که دلمو بترکونی!
آخه مگه تو کار و زندگی نداری دختر؟!
پایان نامه رو دادی به باد،‌به بهونه ی نمایشگاه،‌ حالام که از نمایشگاه به جنوب سر درآوردی!‌معلومه تو زندگی تو چه خبره که انقد پرتوفیقی؟:( دیروز هم یکی از دوستام از معراج شهدای اهواز بهم زنگ زد. من بیچاره هم که همیشه اسفند ها باید خون به دلم شه. سال پیش یادته برای جنوب چجوری به بدبختی کشیده شده بودم؟ پروژه و ....
امسالم دفاع:(
دعا کن امسال اقلاً‌ به یه کاری برا نمایشگاه برسم
الان احتمالاً‌ جنوبی. خداکنه منو یادت مونده باشه....
خدا تو رو برای من حفظ کنه:)
پاسخ:
توفیق؟میتونی بگی اصل رو ول کردم!!
فاطمه رو تو معراج دیدم ... خادم بود ...
ایشالا دفاعت رو بخوبی میگذرونی ... دیشب حتا تو خواب داشتم ازت می پرسیدم چند روز دیگه دفاع میکنی؟!!
ایشالا میرسی ...
هنوز شروع نکردیم نگران نباش ...
:)
سلام
منزل نو مبارک
به یاد قدیما
رفتی؟ :((

رو منم حساب کن واسه اون کارا ... ان شاءالله البته
۱۶ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۴۳ بی نام ونشون
سلام به اختیار نیومدم اینجا کشیده شدم اینجا عجیب دلم گرفته  بی لیاقتیمو شهدا هر سال یاداوری میکنند اگه برای یه بی لیاقت کاری هست  من هستم
داداش حجتم آسمانی شد ..

برای تسلای دل ِ خانواده اش دعا کنید و با صلواتی روحش را شاد ...

التماس دعا برای ما جامانده ها ...

یازهرا .س.

با عرض سلام


5 روز مانده تا بیست و سومین تولد زمینی و دومیت سال تولد آسمانی آقا حجت ...


تصمیم بر این شد تا برای هدیه "زیارت عاشورایی " به روح آسمونیش تقدیم کنیم ...


کسانی که مایلند به شهید هدیه ای بدهند تعدادی که میتوانند بخوانند را بگویند تا به نامشان ثبت کنیم ...
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۲۷ از طرف پدری مهربان
با سلام و خسته نباشید
با کمال احترام از شما دعوت می شود در ختم قرآن که  از 15 یا 20 فروردین شروع می شه شرکت فرمایید
اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
 منتظرم
Mahdi_Zahra133@yahoo.com
۲۴ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۰۵ مهدیه مهدوی

بسم الله...

خدایا من اگر بد کنم...

تو را بنده دیگر بسیار است

تو اگر مدارا نکنی...

مرا خدایی دیگر کجاست !

التماس دعا. یا علی مدد....

 

۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۳۴ سیده نعیمه زینبی

سلام

التماس دعا دوست خوبم..

خیلی دلتنگم..

بیـــن الحـــرمــیـــن ...

بـهـشــــت ِ روی ِ زمــیــــن ...

دل ، بهـــــانه ی دیــــدار می گیــــرد ...

با عرض سلام

ختم قرآنی به مناسبت سومین سالگرد شهادت برادر شهیدم شهـــــــید محمد سلیمانی برگزار کردیم...


در صورت تمایل جز انتخابی خود را اعلام بفرمایید تا به نام شما ثبت شود ...


التماس دعا

یازهرا.س.


تا هشتم فروردین حتما قرائت شود ...
۰۵ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۴۴ امیرحسین رعایی
خوشا به حالتان
که همان پیامک را دارید
حتی
پیامکی هم
از داییم
ندارم
و حتی خاطره ای...
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۱ بی نام ونشون
سلام
 من براتونم پیام گذاشتم اما جوابی ازتون نداشتم............
۱۳ فروردين ۹۲ ، ۰۳:۲۶ سید محمد رضی زاده

سلام و رحمت و رضوان خدا بر شما

وبلاگ شما در بخش وبلاگستان پایگاه فرهنگی ادبی دل آباد لینک شد.

http://delabad.ir/page/weblog

یا زهرا

۱۶ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۳۰ واحه ای در نیزار

سلام.التماس دعا

سلام خواهر جان به اطلاع جنابتان میرسانم ما وبلاگمان رل حذفیده ایم اگر وبلاگی با این نشان دیدید مربوط به ما نمیشود.
سلام آجی جان . سال جدیدت مبارک و خیر باشه ایشالا
خادم الشهدا بودی؟ یا هستی؟؟؟؟


سلام
ایام تسلیت

بین دیوار و در انگار زنی جان می داد

جان به لب از غم او عالم و آدم می شد

زن در این برزخ پر زخم چه رنجی دیده است؟

بیست سالش نشده داشت قدش خم می شد

 تا زمین خورد صدا کرد: “علی چیزی نیست”

شیشه ای بود که صد قسمت مبهم می شد

 آن طرف مَرد، سکوتش چِقَدر فریاد است

روضه جان سوز تر از غربت او هم می شد؟

کربلا...

بیا که بی تو نشستن در انزوا سخت است
بیا که بی تو تماشای این و آن سنگین...

سلام گلم ..زیارتت قبول(خوشا به سعادتت) .

/.
سلام جنجال جان
خسته نباشید برای زحمتاتون توی نمایشگاه بنی هاشم
.
.
.
پست جدید خواهر، پست جدید
.
.پیرامون حواشی نمایشگاه که گفتی، دلم گرفت، به خودم گفتند همیشه مظلومند همیشه ی تاریخ

یا علی
هعی ...
بر عالم سرما زده گرما دادند / خورشیدترین ، ترا به دنیا دادند
با سجده و سجاده چهل روز گذشت / تا عاقبت آن سیب خدا را دادند . .
سلام
نوشته هات خیلی به دل می چسبه
یه روزی که هوای دلم بدجور گرفته بود
نمی دونستم به چی پناه ببرم و با چی خالی بشم
گوشی رو برداشتم و وب گردی و اینجا و اشک و حسرت اربعین و دلتنگی کربلا و ...

خصوصا که قلمت خیلی به قلمم شبیهه ... به دل نشست!
سلام .
زیباست و پرمحتوا
موفق باشیدو
در پناه حق
منتظر نظراتتون هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">