جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

من اعاده حیثیت می کنم..!

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

به درخواست نوشابه ای باطعم بهائیت و به بهانه غربت چادرم!

بشنوید از زبان یک چادر...

من اعاده حیثیت میکنم :

از قوه قضائیه که برسرخلافکارانش چادر کرد تا مردم اگرخواستند یادی از چادر کنند یاد خروارها جرم وجنایت بیفتند.

از صداوسیما که زنان فرودست سریال هایش را چادری نشان داد تا در جامعه اگر نگاهی برزنان چادری شد از روی تحقیر باشد.

از مردانی که هر وقت چادری را بر سر زن دیدند آن را امّل خطاب کردند.

از برخی زنانی که چادر را آلت کارهای غیرشرعی شان کردند تا خیلی ها جرئت کنند همه زنهای چادر به سر رابه یک چشم وآن هم متهم نگاه کنند.

وازآنهایی که هرکدام به نوعی با قلمشان ،بارفتارشان و حتی با نگاهشان در غربت من کوشیدند.

واینک من شکایت می کنم به محضر ...؟!نه به محضر قوه قضائیه که اینبار خود متهم ردیف اول است

شکایت می کنم به محضر خدا که اینها بودند بر غربت من دامن زدند...!

لینک پیشنهادی:

حجاب یک محدودیت است!

یک فایل صوتی شنیدنی برای دانلود

آرایش کردن و روزه داری!

دعوت به اعتراض همگانی به پلیس و قوه قضائیه

حمایت از قداست چادر (خبر موج وبلاگی در نشریه الکترونیکی چارقد)

درخواست از دوستان برای دست به قلم بردن در اعتراض به صداوسیما وقوه قضائیه:

صفحه سیصدو سیزده / دریچه چشم من / امواج خمسه / ترمه / یک روزنامه نگار آزاده 

به سوی یار / قرآن / اهل بیت/ شهدا / سلّم السماء / خلقت معشوق / عمار/ نجوای شبانه

بصیرت دانشجویی / رندانه / الهی!من لی غیرک؟! / دیدار / یه سرباز تنها

و همه دوستانی که در رفع غربت اسلام می کوشند.

معترضند:

گلدختر :: چادرم را لگد نکنید!

چشم وچراغ / نجوای شبانه / امواج خمسه / دریچه چشم من(پیشنهاد میکنم حتما بخونین)

سفر بر مدار عشق / به یاد یار سفر کرده / مهر خوبان

پس نوشت:

وبترسید از آن روزی که این شکایت در محضر خدا مطرح شود!

با شما هم هستم وبلاگ نویس های مذهبی! که سکوت پیشه کردید

بدانید حکایت غربت چادر در این روزها حکایت غربت اسلام است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۹

نظرات  (۸۱)

ممنون.انشاءلله دعوت خونه خدا رو لبیک بگید.لینکتون کردم
پاسخ:
انشاالله باشما
سلام
لبیک!!
هر کس به چادر اهانت کنه خودش مونگوله و عق مانده است
مونگول اونی که از زندگی جز خوردن و خوابیدن نمی دانه و نمی فهمه که نمی دونه یه طلا فروش طلا هایش را در جدار ضخیم صندقهایی قرار می دهد که دزد بر ان نتازد زن بالاتر و با ارزش تر است از طلا و جوار که از دامان زنان مردان به معراج می روند پسباید در محفوظ بوده و حفظ گردند تا جامعه سالم و موحد داشته باشیم.
حال این افراد یا زن را بسیار بی ارزش کردن که ارزش دزدیدن دزدان چشم چران را ندارد و به درد ارضاء جنسی هوس رانان چون کشور های غربی است حاشا وکلا و یا افرادی بی بند وبار هستند که جلوه کردن و شهوت رانی برای انان مجذوبت دارد پناه بر خدا.
من حامی زنان محجبه ام و در این را قلم ها زده و خواهم زد.
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعاییم
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۶:۵۶ آبی فیروزه ای
عجب!!!
نه اینکه بقیه کاراشون درست بوده فقط مونده همین یه مشکل
منم اصلا چادر دوست ندارم چون همیشه به زور سرم کردم
دوست ندارم چون وقتی یه خانم چادری از جلوم رد شده به به و چه چه بهش کردند
خبر ندارند زیر اون چادر چه خبره
دوست ندارم به خاطر اینکه از نزدیک دیدم کسانی که چادری بودند اما افکارشون مسموم بود
دوست ندارم به خاطر اینکه بچه هام به چشم یه مادر امل و سنتی نگاه می کنند و از نشون دادن من به دوستاشون شرم دارند
کاش به جای حجاب روی دید مردممون کار کنیم و بفهمونیم که بابا این موی سری که مرد داره زن همونو داره و اگر یه زنی بدون حجاب دیدند اینجوری دستو پاهاشون شل نشه
کاش میشد به پسرامون یاد بدیم که تو نگاه کردن اون قدر حریص نباشند که مجبور نشیم سر دخترامون از ترس اون نگاههای هرزه پوشش بذاریم
کاش همه می تونستند یکسان به هم نگاه کنند
و ای کاش....
پاسخ:
اسلام رو با14 معصوم بشناسید نه با مسلمونای این دور و زمون
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۷:۰۹ داداش میثم
سلام آجی چادر حجاب بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( س ) هست ممنونم به من سر زدین
پاسخ:
کاش می فهمیدند که جای حجاب فاطمه زهرا(س)روی سر مجرمان نیست
سلام

ممنون که سر زدی مظلبت بیسیار جالب بود.

با تبادل لینک موافقی
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۷:۳۸ ساقی رضوان
سلام عزیز

من این کارا نکردم تا حالا!:دی

من میترسممممممممم
سلام

خیلی زیبا و کوبنده نوشته بودی!

دستت درد نکنه

خدا بگم چی بشن که همه چیو خراب کردن حرمت همه چیو شکستن!

روز قیامت چطوری می خوان جواب بدن!
من نیز رفته رفته با دیدن هر چه بیشتر حرمت شکنی های صداوسیما که حتی در ماه رمضان هم تمامی ندارد قصد چنین نقدی را به صداوسیمای مثلا ایران داشتم اما در مورد قوه ی قضاییه باید بگویم تا زمای که وضع یاد دادن ما این است نمیتوان انتظار بیشتری از یاد گیرنده که همان جوانان باشند داشت پس برخورد انتظامی و قضایی فعلا در همین حد کافیست اما اگر مقصود در بخش دیگر است مشتاق شنیدنیم!
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۸:۱۶ زهرا قدیانی
بسیار ممنون
لینک شدید
سلام
دارم به پیشنهادتون فکر می کنم که چی بنویسم و از چی؟
دارم فکر میکنم که اینجا جمهوری اسلامی و ترکیه سکولار چرا اینجا اینجوریه و اونجا..
چی میشد اینجا هم مثل مکه بود ؟
میگن اونجا فقط مکه ومدینه اش اینطوره اما اینجا مردم حتی حرمت امام رضا رو تو حرمشم نگه نمی دارن ودستشوییهای بانوان تو حرم برای بعضی حکم آرایشگاه روداره
راستی چرا؟
سلام


متاسفانه یک عده ای قلیل چادر سر می کنند وبعد با کاراشون حرمت چادر وحجابو می شکنن
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۸:۳۳ الهام (Light Knight )
سلام
نوشته هات حرف دل خیلی هامون بود . . .
کاملا با حرفات موافقم
منم اعتراض دارم

رو منم حساب کن

اسم وبلاگ منم بین اعتراض کننده ها بنویس

خدا بی جوابمون نمیذاره
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۹:۰۷ یادداشت های یک روزنامه نگار ازاده
سلام دوست ازاده
نماز وروزه شما قبول حق
مطلبت عالی بود
فدای این گل دخترمحجبه که از حالا راه خانم رقیه را دنبال می کنه و امید که به دعای او هر چه زودتر ریشه فسادها در سرزمین امام زمان کنده شود و عاملان رسانه به اصطلاح ملی از خواب خرگوشی بیدار شوند
الهی امین
در پناه حق باشی
سلام
دوست خوبم

حرف مهمی زدی دقیقا همونه که گفتی و البته چیزهایی که .........


به امید ظهور

ممنون که به ما سر زدی

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۹:۴۵ مصطفی نجفی
لبیک لبیک
اخوی اسم ما رو هم بنویس!!
یا علی!
دری وری بافتن که کاری ندارد، چه کسی گفته چادر مقدس است؟ شما چادر را می پرستید که قداست دارد؟ یعنی حتی یک چادری هم وجود ندارد که آدم بدی باشد؟ شما این سکینه آشتیانی را از کجا می شناسید که این مدلی قضاوت می کنید؟ از کجا می دانید چه مشکلاتی داشته و شرایطش چه بوده که دست به این کار زده است تازه اگر زده باشد! شرم هم خوب چیزی است، چادر یک تکه از لباس بعضی از زنان ایرانی است همین و بس! مثلاً اگر این آدم مانتو و روسری به تن داشت همه مانتو روسری ها باید مثل شما مسخره بازی در می آوردند که به لباس ما توهین شد!؟ ما آدمها را با عقل، شعور و کردارشان می سنجیم نه مثل شما با لباس تنشان!
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۲۰:۰۷ لاله های سرخ ابی
سلام دوست عزیزم رازو نیازت قبول منم دردم همینه همیشه جلوی تلوزیون بادیدن یه فیلم باید اول یه حرص درستو حسابی بخورم بعد تا میام فیلمرو ببینم تموم شده
داره اذان میگه برم سر سفره یکم دعا کنم تا هرچه زودتر اقا ظهور کنه
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۲۱:۰۷ سید محمد جواد طاهری
سلام
انشاءالله که ما برای این هدف قدمی برداشته باشیم
التماس دعا
یا علی
و ما فقط اینجا اعتراض نمی کنیم
آن دنیا در محضر بانوی دو عالم به خدا شکایت می بریم ...
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۲۲:۰۳ ساقی رضوان
نوشتم!

ولی خیلی ضایع!

سواد ما دیگه به شما نمیرسه اخه!
پاسخ:
خیلی هم خوب نوشتی دوس جون!
می شه دقیقا بگی باید چی کار کنم؟
سلام ممنون که اومدی.آره حق با توست اینقدر همه چیزو خراب کردن که آدم نمیدونه باید چکار کنه؟
سلام
از ما است که بر ما است..............
ایا همین ما مذهبی ها نبودیم که با بعضی خشک بازیهایمان اطرافیانی که اعتقادی مثل ما نداشتن را راندیم؟
ایا طرز صحبتان و جابی که به خانم سارا دادین درست است ایا اهل بیت هم اگر بودن اینگونه جواب می دادند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
راست میگوید سارا خانم ایا رفتید پای صحبت اینگونه افراد بنشینید ببینید دردشان چیست و چرا اینگونه شدند؟؟؟؟؟؟
چنر صباحی پیش سالروز رحلت عالم فرزانه انسان تربیت شده الهی استاد علی صفای بود مجله پننجره پرونده ای برای ایشان گشوده بود اقای نقوی نقل میکند در ان نشریه که طلبه ای بود رویش نمیشد جلوی جمع لباسش را در بیاورد و با زیر پیراهنی باشد علتش را پرسیدن گفت راستش تمام بدنم خال کوبی است خجالت میکشم بعد شروع کرد خاطره طلبه شدنش را نقل کردن گفت صدای خوبی داشتم و وضع مالی خرابی در زمان سابق مقدمات سفرم برای رفتن خارج و خواننده شدن فراهم شده بود از قضا گذر افتاد به منزل استاد صفای ایشان رو به من کرد گفتن بخوان گفتم چه بخوانم من که بلد نیستم ایشان گفت ............بخوان دیدم جدی میگوید و قصدش دست انداختن من نیست من هم شروع کردم به خواندن بعد موقع خداحافظی ایشان 1000 تومان به من داد گفت هر موقع پول لازم داشتی بیا برای ما بخوان پولش را هم میدهیم این شد که جذب ایشان شدم و کم کم طلبه شدم .
(هفته نامه پنجرره شماره 50 صفحه 80)
اگر شما بودی حتم میگفتی پول امام زمان را بدهم به یه .......
اندکی تامل
بین و بین الل مدیونی نظرام را نذاری راضی هم نیستم سامسور کنی بذاری
پاسخ:
سامسور!!!هم نکردم!
از ماست که بر ماست!


من هم یه پروژه بردم در دست احداث!
سلام.
دست شما درد نکنه با این مطلب عالی که گذاشتید...
اجرتون با بی بی دو عالم حضرت زهرا(س)
منم به عنوان یه جوون هم سن و سال شما به چادرم به حجابم که حجاب افتخار زنان عالم حضرت زهراست افتخار میکنم...
مرسی که خبرکردید!
خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم!
در پناه حق
سلام یا علی خدای اشکم را در اوردی ممنون از انصافت برادر بین و بین الله کم کاری از ما است
پاسخ:
دعامون کن دلمون مقابل حرف حق نرم باشه...سریع بپذیره!
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۰۰:۲۸ پرستوی مهاجر
سلام خانوم گل

منم دس مریزاد


منم از اعاده حیثیت کردم از خیلی چیزای دیگه که زیر لوای اسلام داره انجاممیشه

دوست دارم نظرت رو بدونم

ممکنه دقیق بفرمایید برای اعتراض باید چیکار کنیم؟
اگه لازمه اسم وب منم به جمع معترضین اضافه کنید!
ممنون
وقتی همه موضوعات به اره و تیشه سیاست ختم می شود چادر کوچکترین چیزی است که در زیر پاها لگد کوب می شود .
ممنون دوست داشتی کمی از خودت بگو شاید اندک تجربه ام برای شما هم مفید باید از سیر مطالعاتیت هم بگو
سلام
من هم در این باره نوشتم.
خوشحال می شم نظر بدید.
________*__000000___00000*
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000*
______*____00000000000000
_______*_____00000000000*
________*_______00000
_________*________0*
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*_______*
_______*______*
______*_____*
______*___*
______*_*
_____*__*___
_____*___*__
یه نظر سنجی گذاشتم.......حتما شرکت کن
مرسی که سرزدید...پست خوبی بود..موفق باشید
سلام.زیبا بود.مرسی که دعوتم کردین
ممنون از دعوت رسمیت ...

به روی دودیده ... در اولین فرصت می نویسم .... احتمالا همین امشب

شکایت رو به محضر بانوی دوعالم می بریم , دنیای مجازی رو هم زیر و رو می کنیم تا حرمت حجاب زهرای مرضیه سلام الله علیها حفظ بشه...

قلمت پایدار رفیق
آفرین ... کیف کردم
زیباترین جلوه حجاب...
سلام . . .
حجابی رو که حرمت حضرت زهرا (س) بود و در قرآن به پیامبر سفارش شد که به خانواده و اهل بیتت بگو تا چادر به سر کنند تا از نگاه های خائنانه محفوظ باشند رو زیر پا گذاتند . . .
من هم هستم دوست عزیز . . .
و به حضرت زهرا (س) شکایتم رو می برم که چرا با وجود این عزیز و الگوهای بی کرانش با این مسئولین پشت تریبون اعلام می کنند که هر کسی هر جور دوست داره بگرده . . . !
اگر جامعه نام جمهوری اسلامی ایران هست . . .
اسلام یعنی عفت و پاکی . . .
یعنی مثل علی زیستن و مثل زهر ا رفتار و کردن . . .
و مثل حسن و حسین فداکاری کردن . . .
جامعه ی اسلامی باید مایه ی زینت اهل بیت باشه نه مایه ی آبرو ریزی . . .
من هستم عزیز . . .
یا علی
سلام عزیز گرامی
عرض ادب واحترام
نکاتی که فرمودید به حق است اما نباید مجالی شود برای سو استفاده وتخریب کشوری که ولایت نائب مهدی در اوست ...
ساختار واهداف درست است اما در اجرا ونظارت مشکلاتی است بسیار حاد وگسترده وجود دارد .
چادر ...
شاید با آوردن نام چادر بی اختیاربه فاطمه زهرا (س)می اندیشم ...
که هرگز وبا هیچ بهانه ای نمی توانند او را تخریب کنند با هر زبان ورنگی که باشند ...
اما در جامعه خودمان چادر به حق و براستی بر سرعده کمی است وبقیه که این پوشش را دارند یا از روی عادت یا اجبار ویا سود ومنفعت(شرعی یا بیشتر غیر شرعی )استفاده می کنند زیرا نگرش حجاب وپوشیدن چادر تنها برای آنها بهانه است ...بهانه ای برای رنگ عوض کرن ...
صداوسیما ونهادهای دیگر هم در بحث فرهنگ سازی همان قصه قدیمی را دنبال می کنندکه سمت وسوی آن واسمش زیباست اما در عمل بسیار نگران کننده است...
به امید رشد جوانه های پویابرای مملکت آخرین وسربازی برای مهدی صاحب الزمان
یا حق
سلام
طاعاتتون قبول
خیلی عالی نوشتید
میگن در آخرالزمان جای حق و باطل عوض میشه!
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۱:۰۰ سنگ صبور(ملودی)
ممنونم از حضورتون
با سلام

موافقم ! من خودم وقتی میبینم که مجرمان با چهرهای مذهبی نمایش داده میشوند واقعا افسوس میخورم از این که چرا باید ظاهر اینان را مثل افرادی کنیم که از خونشون برای اسلام گذشتند !!!!

یا حق !
سلام خسته نباشی دوست خوبم ....

اگه انقلاب نمی شود چه میشود ......؟

عنوان اخرین مطلب وبلاگ من است .... خوشحال میشم نظر دهید ...منتظر حضور گرمتان هستم .....
آقا از قدیم و مدیم ها گفتند هر چی دختر عشقیه زیر چادر مشکیه.....
واسه همین از چادر متنفرم یه دختر میتونه با مانتو خیلی بهتر شخصیت خودشو حفظ کنه تا این که چادر سرش کنه و چادر رو هم زیر سوال ببره
خلاصه آدم باید ذاتش درست باشه...

ممنون که سر زدی وب جالبی داری...
متاسفانه خیلی از اینهایی که از حجاب دم می زنن ....
مردم از ریاکاری ها خسته اند.
ریاکاری هایی که نتیجه ی اجبارهای مسخره جامعه ماست!
ببین اگر هر کسی با اختیار خودش حجاب بذاره و چادر سرش کنه اون وقت حتی اگه تعداد چادری های جامعه هم کم بشه تاثیرشون کم نمیشه!
اما الان یک قشری به اجبار چادر سرشون می کنن و حجاب می ذارن و با بد حجابی خودشون حرمت حجاب رو پیش مردم از بین می برن!
در حالی که اگه تو کشور ما مثل لبنان حجاب آزاد بود هرکس معتقد بود حجاب می ذاشت و...
الان اگر نگاه کنیم می بینیم مادامی که جامعه ما به سمت بی حجابی میره جامعه لبنان به سمت حجاب و عفت حرکت می کنه و همین امر باعث شده تا حجاب زیبای مردم لبنان نه تنها مورد تمسخر غرب قرار نگیره بلکه در جشنواره های مد بین المللی به عنوان مظهر پوشش اسلامی حضور پیدا کنه و درواقع در دنیا محترم شناخته شه.

در سایر کشور های اسلامی پدیده ای به اسم بد حجابی اصلا وجود نداره که بخواد حرمت حجاب رو ...
چون مردم یا با حجابن یا بی حجاب!
و با حجاب هاشون انقدر خوبن که وقتی پا به کشوری مثل فرانسه می ذارن نه تنها بی دین نمی شن بلکه با تبلیغ اسلام افراد زیادی رو به این دین الهی می رسونن!
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۰۷ لاله های سرخ ابی
سلام با مطلبی دیگر (نصیحت های شیطان)در خواستهای دنیایی شیطان از خدا
به روزم تشریف بیاورید
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۳۲ دخترغم زده
سلام دوست عزیز من شمارولینکوندم.
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۳۷ بهاره مقدم
سلام طاعات مقبول مطلب فوق العاده ای بود
ممنون ازحضورتون
به روزم افتخاربدیدخوشحال میشم
منتظرنظرات ارزشمندتون هستم
علی علی
یارب
سلامی از جنس باران
دلنوشته ای با خدا العفو گویان دارم . در انتظارت می مانم تا با هم صدایش کنیم
اعتراض به تمام کسانی که این پارچه مقدس مشکی را بر سر ما مسخره می کنند کم از یه عمل واجب برامون نیست... منم اعاده حیثیت می کنم منم اعتراض می کنم
یا علی
در پناه خدا
سلام

نماز روزه تون قبول باشه
در راستای حمایت از این حرکت وبلاگی من هم بروزم شدم با

موضوع:"افسوس که رسانه ملی تلاش هایم را برباد میدهد!"


منتظرم
یاعلی
سلام
چادر میراث گرانبهایی است برای زنهای ما.
ای کاش ازش خوب مراقبت کنند.
سلامت و پایدار باشید.
یاعلی
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۲۲:۲۱ مسافر کشتی نجات
خدا خیرت بده عزیز.
به روز و منتظرم
سلام
کم دیدم انسان های با شهامت .
موفق باشی فقط گلم یه نصیحت خواهرونه بعضی از ما فکر می کنیم بهترینیم با این فکر زندگی می کنیم و از زندگی دور می شویم.
نه منظورم تو نبودی ولی خیلی از ما این طوری اند. بهم سر بزن حتما این کار رو بکن تا مبادا فکر کنم بهترینم.
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۰۰:۵۹ صراط الفلاح
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

دوست گرامی
مطلب شما را خواندم و همچنین پست قبلی را .
تمام احکام و قوانین الهی حکم دارو را دارد برای روح . هر چقدر انسانها از این اکسیر سلامتی بیشتر استفاده کنند . روحی سالم و در نتیجه جامعه ای سالم دارند .
این درست نیست که بخواهیم با آمار گرفتن از اینکه چقدر از چادر یا از مانتو استفاده یا سو ء استفاده شده . حکم به خوبی یا بدی یکی از آنها کنیم .
بلکه میزان یعنی سنجش درستی و نادرستی در هر کاری برای یک مسلمان قرآن و روش اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است .

صراط مستقیم دین یعنی تطبیق دادن افکار و عقاید و اعمال با همین الگوهایی که خدایتعالی برای بشر قرار داده است .
بنا براین بنا نیست که ما مسلمانها بخواهیم عده ای با به رخ کشیدن بعضی مفاسد از چادری یا مانتویی از یکی دفاع کنیم و دیگری را منکوب .
مهم این است که ببینیم خدایتعالی در کتاب قرآن این کتاب معجزه که جن و انس. دو گروه عاقل و متفکر خلقت را به مبارزه دعوت فرموده: که اگر جن و انس پشت به پشت هم بدهند نمی توانند مثل قرآن را بیاورند (23 بقره - 38 یونس - 13 هود - 88 اسری ) چه حجابی را قبول دارد .

و بدون تردید این حجاب چیزی جز چادر نمی تواند باشد. التماس دعا
سلام شما که جوابی ندادین اما توصیه برادرانه ام این است که کتاب اخبات استاد علی صفای ملخص به عین صاد را جون میدهد برای اماده شدن برای لیالی قدر بخونید یا علی
سلام . . .
باز هم موضوع مهدویت . . .
و این بار با سوالاتی دیگه بروزم از قبیل :
در زمان انتظار ظهور امام زمان (عج) هستیم ، چکار کنیم تا آقا از ما راضی و خشنود باشند ؟
دعای فرج برای تعجیل ظهور در غیبت چیست ؟
راه و رسم مهدی زیستن ؟
منتظر حضور گرمت و نظر زیبات . . .
موفق و پایدار باشی . . .
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۰۶:۱۲ صبح صادق شهرم
سلام ودورد خدا برشماکه مروج حجاب برترهستید
دل من خونه از این بی خونه ها
اگه خواستین یه سری هم به من بزننین
تمام حرفهای مرا تو نوشتی...

بابت مطلب جالب وقابل تاملت ممنون
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۳۴ یک آدم معمولی
خیلی قوی بود
من اصلا با مقوله مذهب میانه ای ندارم
اما حرف تو را از صمیم قلب می پذیرم
حکایت غربت چادر حکایت غربت اسلام است
سلام
من هم نوشتم اما بدون دعوت
با سلام

وخسته نباشید خدمت شما بچه مذهبی های گل خوشحالم که باحضورگرمتون در مقابل افرادپرادعای پوچ ایستاده اید احسنت به شما امیدان آینده که پشت رهبرکبیر انقلاب روخالی نکردیدامیدوارم روزبه روزاتحادمان بیشترشود انشاالله

موفق وموید باشید

ومن الله التوفیق

عبد فانی سیف اللهی
سلام انتشارات لیل القدر ان شا الله پیدا کنید
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۲۰ امیررضا ال حبیب
JALEB BOD
AMA YE KAM TEKRARY BOD
MITONESTY TAZE TAR BENVISY
TA RO MOKHATAB BISHTAR TASIR BEZARY
DAR KOL BARAT AREZOY MOAFAGHIYAT MIKONAM
ya hagh
eltemase doaa
سلام قولا من رب الرحیم
و روزگاریست در این غربت عفاف/بی شرمانی جولان داده اند و وقت آن رسیده است که باغبانان باغ ملکوت هرس کنند هرجه از بی غیرتی چونان علف هرز در این ملک جرئت روییدن به خود داده است
...
حجاب تو و چادر زهرا سلام الله علیها
پاسداری ما و غیرت علی علیه السلام
...
التماس دعای خیر
سلام . دستتون درد نکنه مطلبی به حق بود . منم مطلبی دارم با عنوان : تفاوت حجاب اسلامی با حجاب ایرانی و عربی و... که شهریور 86 در وبلاگم نوشتم .
دلسوزی های شما و ما برای چادر کاملا به حق و به جاست اما در این مورد محدثه با نمونه ای که از لبنان ذکر کرده ، نکته ی ظریفی را نشانه رفته است : عدم اجبار . این یک حرف به جا و منطقیه . ببینید شما هم همه رو با خودتون مقایسه نکنید ، ظرفیتهای روحی ، معنوی ، منطقی ، جسمی و..... افراد متفاوته . شرایط خانوادگی و محیط زندگی و تحصیل و.... هم برای افراد یکسان نیست . پس الزاما همه تجربه ها در همه افراد و همه جوامع ، جواب یکسان نمی ده .
سلام دوست عزیز
این شکایت را با یه اه از ته دل
که اگر این اه به اسمان برود تمام دنیا را می سوزاند
به محضر خدا می فرستیم
که او عادل ترین است
یاعلی
سلام

باید همه به پا خیزیم.....دل اوضاع خیلی بد پیش می ره...

دستتون درد نکنه....

لطفا از این به بعد مارو هم خبر کنید تا ما هم سهم خودمون رو ادا کنیم در این راه


یا حق
سلام...
بسیار عالی سخن گفتید.
بطور اتفاقی با وب شما اشنا شدم و ازین بابت خرسندم.
متاسفانه گاهی در دلم میگویم باید لفظ ( اسلامی ) از ادامه نام کشورمان برداشته شه.. بماند جمهوری ایران... شاید این حرف سنگین باشه اما وقتی به عملکرد برخی بزرگان سرزمینم نگاه میکنم چنین حسی سراغم میاد.. بخاطر بسیاری از نتایجی که از عملکر آنها حاصل میشه.. و همه به آن واقفید..
خدا عاقبت بخیر کند همه را.
والسلام...
سلام..

راستی!

دهانم پر از حرف بود .. اما مگر میشود با دهان پر حرف زد؟؟؟؟؟؟

والسلام..
سلام
دوست عزیز
ممنون که به وبم اومدید و نظر گذاشتید
التماس دعا
سلام دوست خوبم.
من مطالبتو خوندم،یه سریش خیلی جالبن با اینکه با عقاید من هم خوانی نداره
عزیزم مشکل ما اینه که تو جامعه ی ما اسلامی وجود داره که به نظر من اصلا اسلام محمد نبی نیست.
ایران ما پر از آدمایی شده که از مسایل دینی برای جلو بردن منافع خودشون استفاده میکنن.
و از اونجایی که مردم مملکت ما عاقل شدن این مسأله رو تشخیص میدن،از مسئولین دلگیر میشن و از اونجاییکه از دین چیز زیادی نمیدونن و فقط ظواهری که باب شده رو میبینن،بی اختیار بری از دین میشن.
در حالیکه زنی که چادر بر سرشه نتنها هیچ مشکلی نداره بلکه میتونه خیلی پاک و معصوم باشه یا بر عکس وقیح و متظاهر.
همونطور که یه زنه مانتویی میتونه پاک و عاشق باشه یا وقیح و بی ایمان
درسته که چادر حجاب برتره،کاملا اینو قبول دارم،اما نمیتونم اینو بپذیرم که فقط چادره که عشق به خدا و اسلام رو نشون میده،
در اعتقاداتمون نباید افراط کنیم،نباید دو دسته درست کنیم چادری برتر و مانتویی و یا حتی آرایش کرده وقیح و جهنمی.
درسته که اونیکه چادرییه میتونه بهتر باشه،اما اونیم که آرایش میکنه ممکنه خیلی عاشق باشه و خدا نیز از عشق اون راضی
در پناه حق باشی عزیزم و امیدوارم هرروز به خدا نزدیکتر بشی
راستی آدرس وبلاگمو یادم رفت بذارم
امیدوارم با خوندن مطالب من تندروی نکنی و قضاوت نکنی که من به خدا و معصومین اندازه ی تو عشق ورزی نمیکنم
اینم نوع زندگیه منه
سلام


نماز روزه ها مقبول حق


با سخنی از امام علی به روزم
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان

اَللّهُمَّ زَیِّنّى فیهِ بِالسَِّتْرِ وَالْعَفافِ وَاسْتُرْنى فیهِ بِلِباسِ الْقُنُوعِ وَالْکِفافِ وَاحْمِلْنى فیهِ عَلَى الْعَدْلِ وَالاْنْصافِ وَ امِنّى فیهِ مِنْ کُلِّ ما اَخافُ بِعِصْمَتِکَ یا عِصْمَةَ الْخاَّئِفینَ.

خدایا در این ماه مرا به زیور پوشش از گناه و پاکدامنى بیاراى و جامه قناعت و اکتفا به مقدار حاجت را به برم کن و وادارم کن در این روز به عدالت و انصاف و ایمنی‌ام بخش در آن از هر چه که از آن

مى‌ترسم به نگهدارى خودت اى نگهدارنده ترسناکان.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××
سلام
در جواب مهرنوش خانوم باید بگم که از قدیما خیلی چیزا میگفتن
مثلا اینکه خانوم ها ضعیف هستند
یا یاید زنده بگور شن
یا ...
شما این ها رو هم قبول دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یا مهـــــــــدی زهــــــــــرای عـــــــــلی
شما و همفکران شما هم عمریست به زنانی که مثل شما نمیپوشند با دیده تحقیر نگاه کردین و لقب "بد" حجاب رو دادین و اونها رو بد دونستین

اساسا" دچار شعارزدگی و احساسات بدور از هر نوع منطقی هستین همین رفتارهای سطحی شماست که دید جامعه رو بهتون منفی میکنه نه چادرتان همین تلاش برای تحمیل عقاید و این مطلق نگری همین نداشتن دید انسانی به انسانها
شما انگار در جایگاه خدای متعال نشسته اید که به راحتی دیگران را قضاوت میکنین و حکم صادر میکنین
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۱۰ زنان سرزمین من
سلام به روزم کلیک رنجه فرمایید
سلام.

با مطلب
پنج متر پارچه مشکی
به روزم

مضاعف باشید...
یا علی
salam
vaghean nemidunam chi begam vali vaghean aly bud
omid varam hamishe va har ja ke hastid movafagh va sar boland bashid
be manam sar bezanid
bye
خیلی زیبابود تقریباحرفای دلم رو زدی ازدست مهنوش دوستم که کمی بالاتر نظرداده ناراحت نشی اون ذاتش خوبه منم چادر رو دوست دارم ولی به دلیل همین طرز فکر نادرست اکثراین جامعه همین امل بودن زنان چادری نگاه تمسخرآمیز اون هابه ماچادری هاباعث شده که منی که افتخار میکردم به چادرم ازش زده شم ممنون میشم اگه به من هم سری بزنید
سلام. با مطلب حجاب در خدمتتان هستم.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">