جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۸۹، ۰۷:۲۴ ب.ظ

مبارک نیست

یکی بود یکی نبود غیر ازخدای مهربون هیش کس نبود

شب یلدای ۶۶ بود که یه دختر کپل مپل(با وزن بیش از ۴ کیلو!) به آدمای این کره خاکی اضافه شد...

باباش اسمش رو گذاشت زهرا...(چون اون زمان مرد سالاری بود...باباش اسم رو تعیین کرد مامانش تایید...!)

این زهرا خانوم ما روز به روز بزرگتر شد تا کم کم زمانی رسید که باید می رفت مدرسه(چون خانواده اش بسیار مشتاق علم ودانش بودن شناسنامه اش رو زود گرفته بودن واون یه سال زودتر می رفت مدرسه)

کلاس اول بود که یه روز مدیر مدرسه گفت فردا هر کی چادر سرش کنه وبیاد مدرسه سر صف بهش جایزه میدن...زهراخانوم هم فردای اون روز با چادر رفت مدرسه!و دقیقا از همون روز بود که تا حالا که در خدمت شماست همیشه چادر سرش کرده و حاضر نیس به هیچ قیمتی ازش جدا بشه....

مامان این زهرا خانوم از بچگی باهاش قرآن کار میکرد بطوریکه تازه دوسالش تموم شده بود که زهرا خانوم آیة الکرسی رو از حفظ میخوند...

کلاس سوم دبستان بود ودر حال حفظ سوره نبا که یه روز باباش اومد خونه وگفت ساکتون رو ببندید که ایشالا هفته بعد عازم مکه ایم...زهرا باورش نمی شد...تو اون سن...اطرافیانش خیلی ها رو براش مثال زده بودن که بدون اینکه این سعادت نصیبشون شده باشه ازین دنیا رفته بودن...خلاصه اون سفر برای همیشه تو ذهن این زهرا خانوم موند به عنوان سفری به یاد ماندنی...

دوستای این زهرا خانوم دوستای خوبی نبودن توی مدرسه...واگه بنیان خانوادگی محکمی نداشت الان معلوم نبود کجا بود ودر چه وضعی...

کم کم رسید دبیرستان و موقع انتخاب رشته....از اونجایی که به کامپیوتر علاقه داشت قصد رفتن به هنرستان کرداما روز ثبت نام از نحوه برخورد یکی از مسئولین اون هنرستان ناراحت شد وقید رفتن به رشته کامپیوتر رو زد!!همون روز با دوستش طی یک اقدام شهادت طلبانه تصمیم گرفتن برن رشته انسانی!

خلاصه گذشت و سال کنکور...وضع درس خوندنش اونقدر دلخراش بود که خانواده اش رسما به رشته کتاب گذاری دانشگاه آزاد اکبر آباد!!راضی شده بودند...اما وقتی جواب کنکور اومد شوک بزرگی به خانواده وارد شد...رتبه ۳۵۹ منطقه ۱ انسانی!! واین جوری بود که زهرا خانوم دانشگاه تهرانی شد...دانشجوی مدیریت دانشگاه تهران...

عید ۸۶ بود که امام حسین-ع- خواست زهرا سال تحویل رو در حرمش باشه و بعد از اون سفر این زهرایی که دغدغه ی مذهبی -فرهنگی داره رسما متولد شد...

بعد هم کنکور کارشناسی ارشد و دوباره شد دانشجوی دانشگاه تهران و الانم که در خدمت شماست....

(خسته شدم آخراشو خلاصه کردم!!)


+از کارهای خانومانهزیاد خوشم نمیاد...خانه داری واینا(البته انجام میدما ولی زیاد دوس ندارم)...ولی عاشق کار با کامپیوترم(هنوز علاقه به کامپیوتر رو از زمان دبیرستان وانتخاب رشته حفظ کردم!)

+غذای موردعلاقه ام قورمه سبزیه...هنر موردعلاقه ام عکاسیونقاشی(ولی زیاد تا حالا وقت نذاشتم روشون!ولی دوستشون دارم)

+از سال۸۵ وبلاگ نویسی میکنم...بیش از ۱۰تا وبلاگ داشتم والانم بعضیاشونو هنوز دارم...اولین دوستای وبلاگی مو تو یه وبلاگی پیدا کردم که بخاطر یه مجری گرد هم جمع شده بودیم...هواداران اون مجری...یادش بخیر...به قول یکی از دوستام برمی گرده به زمان جاهلیتمون!

+دوران پیش دانشگاهی دوست داشتم برم دانشکده علوم انتظامی وپلیس بشم خانواده اجازه ندادن!و گرنه الان با جناب سروان وبلاگ نویس روبرو بودین!

+به دانستنی های دینی علاقه زیادی دارم.دوست دارم بعد از گرفتن مدرک ارشدم یا برم حوزه علمیه یا دوباره برای مقطع کارشناسی برم الهیات بخونم...!

+کلا آدم مغروری هستم!سرم بره دروغ نمیگم!از غیبت بدم میاد!از بدقولی به شدت متنفرم(کسی میخواد رو اعصابم پیاده روی کنه میتونه ازین راه وارد بشه)!یه کم نازک نارنجی اموزود رنج!از نظردوستام بدترین ویژگیم یه دنده ولجباز بودنمه....که خودم عاشق این اخلاقمم!

+ذاتا آدم شادی نیستم...ولی در جمع طوری برخورد میکنم وشوخی میکنم که بقیه فک میکنن دلم خیلی خوشه!ولی نیست....نیست...!(اینقدر توخونه روضه گوش میدم که بعضی وقتا مامانم دوس داره از خونه پرتم کنه بیرون!)

+عاشق سفرای زیارتی ام اگه یه روز برم سر کار یه بخش از درآمدم رو میذارم برای اینجور سفرها!

+تا سه چهار سال پیش هیچ کدوم از برنامه های تلویزیون از دستم در نمی رفت...ولی الان اصلا حال وحوصله تلویزیون دیدن ندارم...فقط در هفته یکی دوبار مختارنامه می بینم واحیانا شاید اخبار!

+اهل فوتبال دیدن خیلی بودم در حالی که دوران دبیرستان حتی می نشستم فوتبال مثلا لیورپول استون ویلا و بایر لورکوزن ودورتموند رو هم میدیدم!بازی های استقلالم از دستم در نمی رفت....ولی الان خیلی خیلی کم شده...شاید بعضی بازیای استقلال و یا بازی های ملی خیلی مهم!اونم شاید یه ربع بیست دقیقه از بازی رو!

+من آدم خوشبختی ام!تو زندگی هیچی کم ندارم به جز یه چیز...امام زمانم-عج-!

+... شما بپرسید!(اگه سوال شخصی داشتین درخدمتم...فقط خیلی خیلی خصوصی باشه جواب نمیدم...)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۹

نظرات  (۶۹)

با سلام

دعا کردیم. انشاالله که مستجاب شود دعایمان !

رمز ؟؟

رفتین جمکران بیشتر برای سلامتی امام زمان(عج) و رهبر عزیزمون دعا کنید !

یا حق !
پاسخ:
حتما دعا گو هستیم...
سلام.خوبی؟چه خبر؟من آپم.منتظرت هستم.بای
همیشه رو قبر شهدا دنبال تاریخ تولد خودم میگردم . . . باورت میشه؟

ببین تو رفیق جون جونی خودمی . . . رمزو بده ببینم

اینم کادوی من . . . دعا میکنم ادامه دهنده ی راه شهید مرتضی حسینی ابریشمی باشی .
سلام
خوندم!
خندیدم!
سوالم ندارم!

منتظرم
یاعلی
سلام
همیشه دعات میکنم!!
خیلی مشتاقم. بدونم
اگه میشه رمزو ...!!
صوت وب هم واقعا عالیه...
ممنون که دعوت کردی
یا علی
پاسخ:
خواهش میکنم...
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۱:۳۵ ساقی رضوان
سلام

خب نمیگفتی ما نمیدونستیم تولدته که تبریکم نمیگفتیم! مگه آزار داری خبر میدی مام تبریکمون بیاد؟؟ البته من که تبریکم نمیاد! ولی خب دیگه !

آخی کوچولو!

خب حالا رمز میدی یا نه؟
پاسخ:
شبهه ی دیگه ای هست در خدمتیم...!
خوش به حالت چقد مکه و کربلا رفتی . . . حسودیم شد.
من یه بارم قسمتم نشده.

آهان یادم باشه به برادرزادم آیه الکرسی یاد بدم. آخه هنوز دوسالش نشده . . . منتظر بودم بره تو سه سال تا بعد .
ولی اینجوری که تو گفتی فک کنم اونم میتونه . . . (تریپ کله زنیه دیگه . . . )


کلا بچه ی خوبی هستی . . . ما که پسندیدیم.

راستی من یه چیزی رو نفهمیدم.
داری الان ارشد میخونی ؟ یا تازه کنکورشو دادی؟ روشنم کن .
راستی . . . عاشق اسمی هستم که بابات واست انتخاب کرده .
از کوچیکی این اسمو دوس داشتم.
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۱:۵۱ ساقی رضوان
راس میگی ! اما خب میتونستی چند روز تاریخ تولدت رو برداری!:دی کلک .... میزدی!:دیییی


من که خیلی وقته نرفتم کلوب!

در ضمن منم مثل رامیان

مث خودمی که اخوی! فقط از قرمه سبزی خوشم نمیاد و اسمم یه چی دیگه س و رشته م ... نبوده!!!

الان اینارو فقط خانوما میخونن؟‌یا آقایونم میخونن؟!؟

یک سوال داشتم از نوع به شدت خصوصی!!!! اون دستگاهه بود که تو نمایشگاه قرآن میخاستی بخری 50 تومن! یادته؟‌خریدیش؟!؟!
پاسخ:
رابعا نه نخریدمش...!می خوای چی کار؟
سلام
البته بسته به این دارد مبارک چه باشد به هرچیز مبارک خرج میکنیم به ازدواجهایی که با چه وضعی شروع میشود وبا چه وضعی به بایان میرسد به خیلی چیزهایی دیگر حال باید به دنبا آمدن چون شماها تبریک نگوییم باشد.. دنیاست دیگر.. معکوس و وارونه!!
خوب البته دوست داریم بیشتر بدانیم درمورد انکه باید هست و خودش را گم نکرده
جمکران ...هوایی میشوم خوشا به حالتان ما را هم فراموش نکنید ملتمسانه نیاز مند دعاهای باک شمایم
پاسخ:
وقتی ادامه مطلب رو بخونی می فهمی تولدم من هم زیاد تبریک گفتن نداره!
و خداوند بصیرت عمیقی برما عطا کند که بی بصیرت میشویم کوفی و ...
خوب شد گفتید این نوایتان را چون بنده که فایر فاکس کار میکنم اصلا باز نمشود ولی اکسبلور باز میکند
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۲:۰۴ مسافر آدینه
سلام دوست خوبم
خوشحالم که شب تولدت می تونم انشالله ببینمت....
منم شب عاشورا به دنیا اومدم از نظر قمری.....
نوای وبت اینجا صداش نمیاد....
خوشحال می شیم رمز رو داشته باشیم....
به امید دیدار دوست جون....
راستی من که ندیده از روی عینکت شناختم حالا چی کار کنم....
برای دعا هم می گم:
انشالله عاقبت به خیر بشی و از سربازان امام زمان (عج)
و ....
پاسخ:
این دفعه باید از روی قدم بشناسی!!
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۲:۰۵ ساقی رضوان
واااااااااااااااااااا.... از توی کلوب نمیشه تاریخ تولد رو برداشت؟!؟!

منم یه زمان دوسش داشتم!‌ولی خب دیگه خوشم نمیاد! خواهان زیاد داره!

هیچی هویجوری!
پاسخ:
نمیدونم شاید شد...!!
سلام
منم رمز!
و ما نیز از صمیم قلب سلام عرض میکنیم...
بد جور هوای دلمان هوای سمت و سوی اهالی پارک وی را کرده... راستی بگوییم دلتان بسوزد یا خدا قسمتتان کند...!؟ فردا عازم مشهد الرضا هستیم... نمیدانم شاید وقتی قطره های اشکمان با باران شب هفتم اقا علی اکبر در حیاط مسجد ارک یکی شد حاجت روای شدیم البته شنیدم که باید برای حاجات بزرگ، عجیب مایه گذاشت...
زیاد حرف زدن، فقط انگشت مرا به درد میاورد و چشم تو را خسته!
انچه باید بدانم از تو میدانم اما اگر دوست داری انچه را بدانم که خود دوست داری بدانم، خبرم کن
نائب الزیارة ات هستم. ان شاءالله همسفر کربلای هم باشیم...
التماس دعای فرج

ابشرکم بالمهدی.عج
پاسخ:
التماس دعای فرج...
فکر کنم میخوای منو بزنی که تولدتو تبریک گفتم تو کلوب

ببخشید!

غلط کردم

دعا:

خدایا! عزیزدلم(y-h) که فردا تولدشه رو عاقبت به خیر کن و کاری کن رهروی راه حق باشه...
آمین!

رمزو بده بیاد

منم فردا دعا کن...
پاسخ:
مواظب خودت باش...!
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۲:۲۹ من ازرندانه...
بازاومدم این جاودیدم این آقاهه چقدشبیه بابام خاطره میگه!
بازم دلم خواست برم باباخاطره خاطره!بدو!شارژم تمومه.....
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۲:۳۶ ساقی رضوان
به به!

این که داره فردا میره!
توام داری هفته بعد میری پس! ای ناقلا!
پاسخ:
اگه دعات کردم...!!
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۲:۴۵ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
بله تبریک نمی گویم اما به قول بوشهری ها :

" مُرواتون همه سال " یعنی همه ساله پاینده و جاوید باشید...
در پناه حضرت دوست
خیلی التماس دعا
یا الله...
پاسخ:
محتاجیم....
سلام

ان شاالله همیشه موفق ودر راه حق باشید

رمزم اگه خواستی بده
پاسخ:
تشکر!
بعد اونوقت پسر شد چی؟
سلامتی و سعادت واقعی...گوشه ای از دعای من برای شما!
و التماس دعای فراووووووووووون ....فرداشب...از طرف تو ..برای من!لطفا!
رمزم میخوام تازشم!
پاسخ:
حتما دعاگو خواهیم بود...
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۳:۵۵ الهام (Light Knight )
دختر تو چقدر سفر زیارتی رفتی !!! خوش بحالت

آدرس اون یکی وبلاگ هاتو هم رو کن بینم ‍
پاسخ:
یکی از وبلاگا ستاره ی شبای ناپدیده!تو لینکام هست....
۳۰ آذر ۸۹ ، ۰۰:۱۹ شیخ معصومه
سلام.
و دعا...

مضاعف باشید...
یا علی
پاسخ:
یاعلی
سلام... خوشحال میشم اگه ما رو برا خوندن مطلبت قابل بدونی
منتظر رمز هستم یا علی .
۳۰ آذر ۸۹ ، ۰۰:۵۷ مسافر آدینه
انشالله تعداد سفرهای زیارتی ات به بالای 100 برسه....
انشالله با اومدن مولا بدون اسم نویسی و نوبت و..... به این سفرها بریم....
و انشالله همیشه خوشبخت باشی و کمبود امام زمانت که کمبود همه ماست به زودی جبران بشه و با ظهورش خوشبختی رو چند صد برابر کنه.....
وبلاگ طهورا رو سر زدم .... کلی گریه کردم.....
خیلی به هم ریخته ام..........
خیلی بی قرارم........
ای کاش....
پاسخ:
لیاقت می خواهد این روزها آنجا بودن که ما نداشتیم...خودت که بهتر از همه درجریانی رفیق...از بی لیاقتی ما...
این شکلک های بانمک رو از کجا اوردی؟!
دو ماه از من بزرگتری! (سن خودمو لو دادم)
البته خونواده من مشتاق علم نبودن که یک سال زود منو بفرستن مدرسه!
خوب شد اسمتو فهمیدم، نمی دونستم چی صدات کنم، نمی شد بگم "همانی که باید باشد جان" یا "جنجال یک سکوت جان" یا "ایگرگ اچ جان" ولی این y-h چه ربطی به اسمت داره؟
تو قورمه سبزی و نقاشی و حوزه و تلویزیون مشترکیم
منم کربلا و مکه می خوام
به سبک مادربزرگها: انشالله خوشبخت شی!! (خوشبختی از نظر مادربزرگها هم معلومه چیه دیگه)
سلام
کلوب زیاد جای جالبی نیست ها.حواست باشه به دوران جاهلیت برنگردی
راستش از این دوران های جاهلیت منم داشتم.البته فکرمیکنم همه داشتن.
مهم اینه که ماها شاید زودتر تونستیم هدف واقعی رو تشخیص بدیم وخودمونو از جاهلیت کشوندیم بیرون.
موفق وسربلندباشی.
پاسخ:
دوران جاهلیت واینا برای هرکسی ممکنه پیش بیاد!مهم عبور از بحرانه!
سلام
لبخند از اوایل نوشته هات روی لبام بود شاید به خاطر اموایکونا که بودنش تو وبلاگت برام جالب بود... شاید به خاطر شروع اهسته و پایان عجله ایت...و شاید هم به خاطر حس نزدیک ب خاطرات اغلب دوستام که ی دوره از زندگیشون شبیه منه ... نمیدونم شایدم توهم زدم...
خانوم اجازه؟ سوالی هم نداریم. چون هرچی که لازم بوده بدونیم رو گفتی پس چیزایی رو که نگفتی یعنی دوست نداری بدونیم پس منم نمیپرسم

از کربلا نگو که دلم اصلا تاب شنیدن ندارد. دلم بدجور بی جنبه شده....

التماس دعای فرج
ابشرکم بالمهدی.عج
پاسخ:
مهدی -عج-یارتان
سلام
وچه خوب است با وضو و قربت داشتن لیک باید از جنگ اصلی که با سلاح قلم و علم است غافل نشویم که این خیلی این روزها مهم است
یا حسین
سلام دوباره !!

راستی اینو یادم رفت بگم که ... در واقع سواله ...

فرق اون حوزه ای که برای دانشجوهاست با اون حوزه اصلی چیه ؟؟؟ من علاقه دارم که برم و اطلاعاتی ندارم! اصلا اون حوزه اولی وجود خارجی داره!؟؟؟

ممنون!
پاسخ:
اینا رو حدس میزنم...اگه اطلاعاتی پیدا کردم خدمتتون میگم...شمام اگه اطلاعات کسب کردین به ما بگین
میدونم ی روزی با نگاه آقا رو سفید میشی

انشاالله آخرش ی روزی شهید میشی!


بلند بگو آمیـــــــــــــــــ ... ن!


به منم رمز رو بدین ممنون میشم!
پاسخ:
آمین...
۳۰ آذر ۸۹ ، ۰۲:۲۰ فرزانه حبوطی
شده یلدا مقارن با محرم
نمیدانم بخندم یا بگریم
مبارک و تسلیت عید و عزاتان
پس از شادی بخور یک ذره هم غم


سلام
ممنون قابل دونستید و خبر دادید
تولدتان مبارک و یلدایتان حسینی باشه انشالله
دعا می کنم اون کسی باشید که لیاقتش رو دارید
و از فیوضات این شبها باعث بشه
همینطور که حسینی هستید باقی بمونید

شما هم ما را دعا ... فراموش نکنید

شب بلند و در جوار جمکران ...
حتما بهترین هدیه ست برای تولدتون
دیگر چه نیازی به هدایا و تبریکات ناقابل ما
باز هم مبارک...

با مطلب ادامه داری با عنوان "فتنه های آخرالزمان" به روزم

یا حق
راستی جنجال جان؟!
کلوب کجاست؟
اگر نذری، حلوایی، برکت مضاعفی(در سال مضاعف ها) دارد بگو ما هم خودمان را با بالگرد برسانیم...بسا حظ مضاعفی ببریم

ابشرکم بالمهدی.عج
پاسخ:
با ما هم آره فدائی؟
۳۰ آذر ۸۹ ، ۰۸:۳۸ کوچه های باران
سلام
به عنوان عرض تبریک معنوی نایب الزیاره شما هستم در حرم سید الکریم حضرت عبدالعظیم ع .
۳۰ آذر ۸۹ ، ۰۸:۵۲ عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه )
سلام عزیزم من فکرکنم ناخودآگاه عضوش شده ام به دعوت کسی .ولی هیچی ازش سردرنمیارم . منظورم کلوبه
---------------------
به به منم برات دعا میکنم مخصوص .توهم جمکران دعامون کن
--------------------
صوت عالیست .مرسی
------------------
توصیه های حاج حسین یکتا عالی بود وشنیدنی . دستت درد نکنه
---------
درنهایت رمز رو رد کن بینم !
پاسخ:
یاعلی
سلام استاد
پس امشب شهر مایی. یه سرم بیایی خونه ما بد نیست ها
بلدیم مهمون نوازی کنیم که یادت نره
راستی من رمز....
الهی عاقبت به خیر شی ننه
این برای تولدت خوب بود؟.............
پاسخ:
ازجنس شهادتم که باشه دیگه عالیه...
سلام عزیز هم دانشگاهی
از خدا می خوام چشمات اقا رو ببینه و
و خون سرخت شهید راهش بشه
.......
آمین
همیشه سالم و موفق باشید
التماس دعا (مخصوصا وقتی جمکرانید)
یا حسین
..............
راستی اگه میشه رمز رو به من هم بدید
پاسخ:
تشکر عزیزم...
۳۰ آذر ۸۹ ، ۱۴:۵۴ ساحل آرام
در نای خشک مرثیه خوان نا نمانده است

طفلی برای زینب کبری نمانده است

باید به جای حافظ و سعدی لهوف خواند

دیگر برای ما شب یلدا نمانده است...
سلام علیکم
عزیز نامفهوم صحبت میکنی من اصلا متوجه نمیشم
نامرئی چیه؟ نامرئی کدومه؟ فک کنم اشتباه گرفتی عزیزم

نه حالا جدی اگه این کلوب انقدر مهمه لینک بده ماهم شیرجه زنان بیاییم . شما که به ما لینک بد نمیدی، میدی؟

ابشرکم بالمهدی.عج
پاسخ:
کوچه علی چپ همون وره!
سلام
همونجور که خواستی برا عاقبت بخیریت دعا میکنم
تو هم برا عاقبت بخیری من دعا کن
اگ لطف کنی و اون رمز و لینکش رو برام بفرستی خوشحال میشم
رفتی جمکران حسابی دعا کن
خیلی گرفتاری دنیایی دارم
/.
سلام
التماس دعا
سلام
دعاتون می کنیم شما هم دعامون کن بالاخره یکی از مواقع استجابت دعا روز تولدهاونم تو مسجد جمکران
رمز هم بلطفید
مبارک هم یعنی پر برکت باشه یعنی باعث رشدت باشه یعنی... بالاخره ما چون خودت خواستی تبریک نمی گیم اما چیز بدی نیست
۳۰ آذر ۸۹ ، ۱۸:۴۹ دیوونه غربتی!
در نای خشک مرثیه خوان نا نمانده است
طفلی برای زینب کبری نمانده است
باید بجای حافظ و سعدی، لهوف خواند
دیگر برای ما شب یلدا نمانده است

.
.
سلام علیکم
در راه ارباب مون حسین علیه السلام مستدام باشید ... این است دعای ما برای شما
پاسخ:
ممنون از دعا....
۳۰ آذر ۸۹ ، ۲۳:۲۶ باز باران
ما چلّه نشین شب یلدای حسینیم (علیه السلام)

ماتم زدگان غم عظمای حسینیم (علیه السلام)

ما غرق عزای پسر فاطمه (سلام الله علیها) هستیم

ما تا به سحر محو تماشای حسینیم (علیه السلام)


ان شاالله کربلا
یاعلی
پاسخ:
ان شاالله...
ما چلّه نشین شب یلدای حسینیم (علیه السلام)

ماتم زدگان غم عظمای حسینیم (علیه السلام)

ما غرق عزای پسر فاطمه (سلام الله علیها) هستیم

ما تا به سحر محو تماشای حسینیم (علیه السلام)

سلام بزرگوار
انشاالله دستان بریده اباالفضل در زندگی دستات رو بگیره و تا ابدیت رها نکند
یا قمر بنی هاشم (ع)
خلق گویند که در شفا خانه قرب حسین
دردها را بیشتر عباس درمان میکند
یا حسین عطشان (ع)
پاسخ:
تشکر دوست عزیز...
۰۱ دی ۸۹ ، ۱۲:۵۴ ساحل آرام
خوندم
تولدت مبارک دوست گله من...ایشالا بری کربلا...منم میخوام رمز رو.میدی؟
پاسخ:
ممنون بابت این دعات...
۰۱ دی ۸۹ ، ۱۳:۱۷ منتظر بهار
سلام.
اولین باره که میخونمت.نظرم رو فوقالعاده جلب کرد.
رمز میخوام.
پاسخ:
ایمیل نمیشه...!
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

{ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون}
شهدا در قهقهه مستانه شان ودر شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند اللهم الرزقنا قتل فی سبیلک


السلام علیک یاأباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا

سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار

ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم

اَلسَّلامُ عَلَی الحُسَینِ(ع)

وَ عَلَی علیِّ ابن الحُسَین(ع)

وَ عَلَی زَینَبِ الحُسَینِ(ع)

وَ عَلَی عبّاسِ الحُسَینِ(ع)

وَ عَلی اَصحَابِ الحُسَینِ(ع)

و عَلی رُقَیَّه بِنتُ الحُسَین(ع)



پرسید از قبیله که این سرزمین کجاست این سرزمین غم زده در چشمم آشناست این خاک بوی تشنگی و گریه میدهد گفتند غاضریه و گفتند کربلا دستی کشید بر سر و بر یال ذوالجناح آرام زیر لب به خودش گفت کربلاست طوفان وزید از وسط دشت ناگهان افتاد پرده دید به تاراج آمده است مردی که فکر غارت انگشتر و عباست.


هــــوالحـــی الــذی لـا یـمـــوت


سایـه دل تنـــگ اســت

شب

اســیرش کرده

در
بنــد
اســت

او
پـــس دریا و کوهستان در پــی خورشید خون رنــگ است...


ســــلام

خــوبـــــــی

چه خبر ،خوش میگذره ؟

اوضاع به کام هست ان شاءالله ...

هر جا هستی سالم و تندرست باشی.

احساس سوختن به تماشا نمی شود آتش بگیر تا ببینی چه می کشی ... !




عشق را
در حلقه های اشک
اگر باور کرده باشی
حتی یکبار
برای اثبات صداقت
از آتش می توان گذشت
تا پاکی.....


اللهم الرزقنی زیارت الحسین علیهم الاسلام فی الدنیا و شفاعت الحسین علیهم السلام فی الآخره


اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَجَ.


اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم.

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم.

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم.

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم.

دعـــــا فراموش نشود.
سلاااااااااااااااام
واستون دعا کردم.واسه سلامتیتون 1000صلوات می فرستم .
تولد منم 2 دی است.
وبلاگ خیلیییییییییییییی قشنگی دارین.
ببخشید می خواستم از تجربیات وبلاگ نویسیتون استفاده کنم اگه میشه.
پاسخ:
ممنون
۰۱ دی ۸۹ ، ۱۵:۵۳ دریا لباس خاکی پدرم بود !!
جشن تولد در نزد انسانهای دل آگاه یعنی سوگواری بر عمر گذشته ...


انسان دل آگاه و دوست عزیزم ان شاالله در پناه خدا و شهدا همیشه عاقبت بخیر باشی ...!
راستی میشود من هم ادامه ی مطلب را بخوانم ؟؟!!


التماس دعا
پاسخ:
ممنون
سلام
بی دعوت اومدم:دی
ان شالله عمر پر برکتی داشته باشید و سرباز امام زمان (عج)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
بازم سلام استاد
ممنون از بابت رمز
خیلی شبیه هم هستیم ها یکی اش اسم
و خب البته با تفاوت هایی هم
یادمه یه نشریه کوجولوی پر بار می اومد دفترمون براش شهدا کار کرده بود
آخرش می نوشت الهی شهید شی
حالا منم همین دعا رو برات کنم خوشحال میشی
الهی عاقبت به خیری تو راه شهادت باشه ننه
می گما یه خورده هم دست راستت رو بگیری رو سر ما بدک نیست که چسبیدیم به کار و داریم کم کمک از خیلی چیزها عقب می افتیم.......
پاسخ:
تازه یه شباهتمون رو من الان کشفیدم!!
راستی قالب نو مبارک
خیلی به دلمان چسبید
پاسخ:
خواستم از خودم هنر در کنم این شد!!
سلام
ایشالله زودتر خوب شی!
ایشالله تا قبل از سال نود مسافر کربلا بشی...بری بین الحرمین برام دعا کنی!!
بعضی وقتا به کبوترا حسودیم میشه...پر میزنن میرن...
هر جا بخان...
چرا رمزتو برام نفرستادی؟! یعنی منم باید بگم بده بهم؟! بعد از اون همه تعریف تمجد که ازش کردی بهم ندادی بخونمش!!
رمزو بده ...میخام مطلبتو بخونم

دوباره نوشتی مبارک نیست
حیف که ماه محرمه
وگرنه جوابتو میدادم ببینیم زور من بیشتر میرسه یا تو
وقتی میگی مبارک نیست حسی بهم دت میده که دلم میخاد همه موهاتو یا همه موهامو بکنم!!
نکنه باید قسمت بدم؟؟؟
سلام

چقدر قالبت قشنگه رفیق!!!

به مناسبت تولدت هم دعات کردم ... اگر لایق بوده باشیم ...

رمز رو هم می خوام!!!

یا علی ع
سلام.
فکر خوبی کردید..دعا!بهترین هدیه هر دوستی برای دوست!
هرچند که بنده روسیاهی بیش نیستم اما براتون دعا میکنم که خدا
هر آنچه را که از خیر و بهترین هایش نصیب برگزیدگانش میکند به شما هم عنایت
کند.
راستی رمزتون رو به ما هم بدید تا ادامه مطلب رو بخونیم!
انشاالله سال های عمرتون پرخیر و برکت باشه!
برای ما هم خیلی دعا کنید.
در پناه خدا
۰۱ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۰ امیرحسین
با سلام

قالب جدید خوبه. فقط کلمه جنجال یک سکوت، یه خورده گرافیکش پایینه. اگر کیفیتش اندازه "آنکه خاک را ... " بشه خوب میشه !

یا حق !
اینجا تهران است ... آنجا کربلا ...

تو بگو این ها بی حرمتی نیست؟؟

×××

برگشتم بالاخره!!
۰۲ دی ۸۹ ، ۱۱:۰۶ کاش مےشد خدا را بوسید...
حاجت روا شوی
بـ حق ِ صاحب ِ پرچم
خوندم!!

خیلی از اخلاق هات شبیه منه!!!!!!!! متعجب شدم!!!!!!!

موفق باشی ...
التماس دعا
۰۲ دی ۸۹ ، ۱۳:۵۰ فدائی سید خراسانی
سلام.....
من هم دوست دارم شهید بشم
همه چیز تاریکه
چه کار کنم ؟آیا میشه کاری کرد ؟به کی بگم از کی بخوام ؟نمی تونم برای خودم برنامه ریزی کنم نمی تونم مثل آدم بشینم برای ارشد درس بخونم ...
افتادم یه گوشه ازاین دنیای پوچ
همه چی دردآوره همه همدیگرو زیرپاله می کنن ازهم دیگه پله میسازن
خب من توی این دنیا کیم 25سلامه یه دخترتنهام که یاپای کامپیترم یاپای تلویزیونبدون هیچ کار وبرنامه ای دارم ذوب شدن یخ عمرم رو می بینم وهیچ کاری ازدستم برنمیاد
بعداز تموم شدن دانشگاه خیلی فعال وبانشاط بودم می خواستم برای ارشد درس بخونم دوست داشتم ازدواج کنم برای زندگیم تلاش کنم واین طور روحیه ای داشتم اما حال شدم یه آدم تنها ویخ زده
چه قدرتوی شبای قدر دعاکردم یه خواستگار خوب پیدابشه فرداش یه خانم منوبرای پسرش پسندید اما مادرم درعین ناباوری با اینکه میدونست من چه قدرتنهام اونا روبدون دلیل رد کرد بعدش هم هرچی میگم آخه چرا جواب نمیده تاحال هرکی اومده رو رد کرده
یه کارنیمه وقت توی کنگره شهدای شهرمون پیداکردم که خیلی خوب بود اما پدرم برگشت وگفت دیگه نمی خواد بری
شاید کمی منطقی بود اون دلایل اما آخرش چی شد؟ من موندم وحوزم و تنهایییم
به بابا می گم پول بده من برای کنکورارشد کتاب بخرم وکنکورآزمایشی شرکت کنم از این هم مضایقه می کنن بااین که ماهی یک میلیون تومن حقوق میگیره
حالا اینها همه ازیه طرف حرفهای مردم وفامیل وآشنا ازطرف دیگه
من یه مشکل بزرگ دیگه هم دارم مادرم زن گوشه گیریه ازهمه فامیل بریده ما اصلا مهمون نداریم واین منو عذاب می ده من زنده ام اما زندگی نمی کنم نمی ذارن همه چیز برام تاریکه
امروز بامادرم دعوا کردم دیروز اصلا نماز نخوندم دلم می خواد بخوابم ودیگه بیدار نشم
من یه آدم بدبختم همین
پاسخ:
حرف ها باتو دارم....
۰۲ دی ۸۹ ، ۱۴:۱۳ فرزند خاک
با دیدن این عکس و خواندن این نوشته اشک در چشمانم حلقه زد.
خیلی پرمعناست و معنایش را فقط (مادر) آن شهید میداند...
ایناهاش لینکید نمی بینید؟جنجال بانو
راستی دیگه نمیای وب من....با من قهری؟
سلام / خواستم برای اولین پست تون کامنت بذارم گفتم این از دست میره

خیلی قشنگه ! گلزار شهدای مشهد! حتما سر قبر خالی شهید برونسی هم رفتین

راستی الان که دارم کامنت میذارم احتمالا تو راه مشهد هستید

از طرف ما هم زیارت کنید

دعای من:
علی یارتون / شهادت نصیبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">