جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۵ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۵۵ ق.ظ

آمده ام...شاه پناهم بده

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

باز پر از نغمه یاهو شدم

معتکف ضامن آهو شدم


+ان شاالله سه شنبه عازم مشهدیم...البته اگه آقا دعوتشو پس نگیره

+برخلاف خیلی دوستان که یواشکی میرن زیارت وبعد برگشتنشون میفهمیم اومدن ما میگیم که عازم زیارتیم تا هم حلالیتی طلبیده باشیم...هم اگه کسی التماس دعایی چیزی داره تا پای ضریح التماس دعاشون رو به دوش بکشیم... رفقا اگه حرفی چیزی از ما ناراحتتون کرده حلال کنید...نمیشه بری زیارت و دل کسی رو رنجونده باشی! (اگه هم حلال نکردین تو نظر خصوصی ها بگین تا یه فکری به حالش بکنیم)

+تاحالا شده ازخودتون بپرسین پنجره فولاد(+)کجاست وچرا اینقدر مریضا ازونجا شفا میگیرن وحکمتش چیه؟...این سوال دفعه قبل که رفته بودم مشهد برای خودم پیش اومدازخادمی که جلوی پنجره فولاد خدمت میکرد پرسیدم گفت:نزدیک به ۴۰۰سال قبل این حجره محل تدریس مباحث توحیدی واسم اعظم خدا توسط ملامحسن فیض کاشانی بوده وشاید حکمت استجابت دعا همین تدریس اسم اعظم خدا(که میگن اگه خدا رو با اون نام صدابزنی محاله دعات مستجاب نشه) هست.یه نکته جالبی که تو سرچ ها پیدا کردم اینه که پدر مقام معظم رهبری-حفظه الله- (سیدجواد خامنه ای) درهمین حجره که به حجره توحیدخانه معروف است دفن شده اند.

+این دفعه خیلی کار دارم با این پنجره فولاد:میگن پنجره فولاد آقا برات کربلا میده... و...

+اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند یا رضا-ع-...پناهم بده...

+کاش یکی از این سفرای زیارتیم بی بازگشت باشه...کاش...

+نگرش تازه به نماز (+)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۵

نظرات  (۴۷)

۰۵ دی ۸۹ ، ۱۳:۱۰ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
خیلی التماس دعا بزرگوار
یا الله....
برو بسلامت
سوغاتی هم یادت نره
یه متن عالی یا یه عکس خوب از حرم سوغاتی ما باشه
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
راجبه پنجره فولاد مطالب زیادی دارم که اگر فرصتش بشه و البته توفیق ! شاید بگذارم !

حالا منظورت کیا بود که یواشکی میرن و میان !؟ هان ؟ بکوفم توو چشات ؟

میگم حالا اگر رفتی یادت باشه اونایی رو که یواشکی میرن خیلی دعا کنی مخصوصن پشت پنجره فولاد
پاسخ:
اولا شما که صدر لیستی...ثانیاشما همش خودت اونجایی دیگه چه نیازی به دعای امثال من؟...ولی بازم به روی چشم...انجام وظیفه خواهم کرد...دعامون کن خانومی...
۰۵ دی ۸۹ ، ۱۶:۲۴ من ازرندانه...
سلامــــــــــــــــــــــــــــــــ
....
این مشهده.....که دوساله....
آقادلم داره می پوسه......
بارآخر...
فکرش داره می خورتم....اینوبهت نمیگم.....فکرمودعاش کن!
.........
بچه هاخودشون می دونن دیگه...
اززیارت که برمی گردن...
ازمشهدکه برمی گردن....
_ عطی اسمتو روزمین نوشتم.....باب الجواد......
یکی اینویادت نره!
یکی این که به شاه مشهدبگو...(دلشوره دارم/برانگارم).....هـــــــیچــــــیــ....
انگارخودش شنید......دلم روشنه....
.....
آقاسیدجواد...............................!
یااب الیلی....بحق لیلی....اشف صدرلیلی....بظهورالحجت.....
التماس دعای شهادت
علی علی
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام
به شکوفه ها به باران..برسان سلام ما را..

دیدین،وقتی از صحن آزادی وارد میشی..یه قاب باشکوه جلوی رو هست.. اونجا آدم دلش نمیخواد پلک بزنه... تا لذت دیدنش به قدر چشم به هم زدن هم از دست نره.. آخی.. خوش به حالتون...
اگه خاطرتون موند،دعا کنین..که نه..سلام برسونین..
انشاالله که رزق خوبی داشته باشین و زیارتتون دیدار باشه..

التماس دعا..یاعلی.
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام علیکم
و ما نیز ز دیار طوس برگشتیم...
جنجال جان! شدیداللحن بهت توصیه میکنم از باب الجواد شرفیاب شو... بدجور حال و هوای روحانی ای داره... حتی اگر راهت دور میشد...
ان شاءالله دست پر و حاجت روا برگردی... مارم از دعای خیرت محروم نکن

ی چیزم یادم رفت... : قالب زیباست.
التماس دعا
ابشرکم بالمهدی.عج
پاسخ:
مهدی-عج-یارت...
سلام...
ممنون از بابت رمز.
خیلی دعامون کنید..خیلی.!
سلام ما رو هم به امام رئوف برسونید.!

سفرتون بی خطر.
در پناه خدا
پاسخ:
ممنون...التماس دعا
سلام
خووووووووووش به حالت
دلمو دوباره هوایی کردی
ببین من جزو یواشکی ها نبودم ها
پس یادت نره منو اونجا پشت پنجره فولاد دعا کنی ها
من هر بار خواستم برم مشهد جار زدم همه جا
در ضمن خانم خانما پشت پنجره فولاد عاشورای امسال حرفی که گفته بودی رسوندم ها
پس بی معرفتی اگه یادم نکنی(وا مگه زوریه؟؟؟؟؟)
خانمی
رفتی پشت پنجره فولاد آیه 88 سوره یوسف را بخون برای برات کربلا. همون ایه خوشگله که می گه: یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر .... بلدی اش که؟...
این ظاهرا فرمایش آیت الله بهجت است که رفتید زیارت حتی امامزاده ای برای عرض حاجت دست نیاز بلند کنید و گردن خم کنید و این آیه را بخونید ... یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و جئنا ببضاعة ...
من رو هم فراموش نکنی ها ..
پاسخ:
توصیه خصوصیت رو هم مینویسم که حتما استفاده کنم...بازم ازین توصیه های خوب خوب داری بهم بگو خانومی...
۰۶ دی ۸۹ ، ۰۲:۲۸ امیرحسین
با سلام
اول اینکه التماس دعا !!! خیلی زیاد!

دوم اینکه ... من اعتقاد ندارم که اگر نشد این سفر رو برین، به این معنی هست که امام رضا(ع) دعوتش رو پس گرفته و این به خاطر کم بودن شما باشه!

من فکر میکنم که این بر اساس حکمت است و هیچ نارضایتی ای و عقوبتی هم در نرفتن موجود نیست!
چه بسا کسایی که هنوز نرفتن حرم امام رضا(ع) یا خیلی کم رفتن، ولی امام رضا(ع) از اونا بیشتر راضی هست تا کسایی که n بار رفتن!!

منم اسمم در اومد برای کربلا، و به خاطر بعضی از دلایل، نشد که برم. گفتم یا امام حسین(ع)، نشد که بیام پابوست، حداقل کاری کن که دلم و روحم و روانم و همه وجودم حسینی باشه! و الحق که چقدر خوب میزبانی کرد ازم !!!!

پس نتیجه چی شد ؟؟؟

یا حق !
پاسخ:
میشه دعوت رو پس بگیرن...!
ممنون از اینکه لینک کردین
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۶ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۱ متولد ماه دی
سلام بزرگوار
خوشا به حالتان.
شما رو میبرن...
منو نمیبرن...
خیلی ها رو نمیبرن...اما...
اما بهشون اجازه میدن که حداقل به اون خیلی هایی که میبرنشون بگن " التماس دعا"

بنده را فراموش نفرمایید.
یا امام رضا.
پاسخ:
دعاگوخواهیم بود...
۰۶ دی ۸۹ ، ۱۵:۵۸ کوچه های باران
سلام
به ما که امسال خیلی امام رضا ع حال داد.تو ذی الحجه دو بار قسمت شد برم مشهد .
گره هایی از تو زندگیم باز کرده که فکرش رو نمی کردم.
ان شالله هر چی حاجت دارید براتون براورده بکنه.
نایب الزیاره باشید .
پاسخ:
نائب الزیاره خواهیم بود...
۰۶ دی ۸۹ ، ۱۷:۳۶ طه(رایحه)
هر جا رفتین التماس دعا!
البته الان که رفتین دیگه
در ناامیدی بسی امید است....
پاسخ:
هنوز نرفتیم..فردا ایشالا...
۰۶ دی ۸۹ ، ۲۰:۴۳ روی خط آتش
سلام
در تحلیل نبرد آمریکا وایران با موضوع امپراتوری آمریکا در سایه رحم ایران به روز هستیم...منتظر شما هستیم......

یا علی(ع) http://jamaran110.parsiblog.com
سلام و نور

همیشه به سعادت و خیر و سلامت . التماس دعای ناب و طلب ختم به شهادت . انشاالله

درپناه حق و رضای رب الرضا

یاعلی
پاسخ:
یاعلی
اما شما جواب منو ندادی بااینکه من ایمیل گذاشته بودم حالا می خوای بدون جواب بری؟
پاسخ:
جواب میدم...
+کاش یکی از این سفرای زیارتیم بی بازگشت باشه...کاش...


دفعه بعد خواستی از این دعا ها کنی تو دلت دعا کن...!
خوش به حالت رفیق. . . دلم همیشه تنگ امام رضاست . . . خیلی سلاممو برسون . . . خیلی . . .
بگو خجالت زده م پیشش ولی دلم بهش قرصه هنوز. اینارو واسه امام رضا بگو از طرف من. بهش بگو هوای الی رو داشته باشه. هرچند داره ولی توهم بهش بگو

خودتم دعام کن. چون اون دفه من دعات کردم . . . الان باید جبران کنی .



دلمو هوایی کردی . . .

پاسخ:
یاعلی
پاسخ به یک مشهور غلط: آیا انها از ما محجبه ترند؟
به روز شدیم
سلااام

خوش به سعادتتون

التماس دعای شدید ... بگو می خوام برم پابوس آقا ...

سلام منو از کنار حرم خواهرشون برسون

امیدوارم قبل رفتن ببینید این کامنت رو ...

ممنون از شما
پاسخ:
التماس دعا
۰۷ دی ۸۹ ، ۱۰:۵۰ lمیناگر عشق
سلام.
پستتون خیلی خوب بود.
یه سوال بانو؟ تصمیم گرفتین بلاگ من نیاین که منم نیام؟؟؟
خیلی وقته منو بردین تو تحریم ها!
خوشحال میشم بیاین
التماس دعا.
۰۷ دی ۸۹ ، ۱۴:۳۵ طلبه پاسخگو
با سلام و عرض ادب
با سلام وبلاگ خوب و با صفایی دارید.موفق باشید.
با دو سوال جنجالی:
1- کتک زدن زن در اسلام چرا و چگونه؟
2- چرا نام امام علی(ع)در قزآن ذکر نشده؟
آپم.منتظر حضور گرم و شرکتان در بحث هستم.
التماس دعا
سلام دوست عزیز نمی دونم الان که اینهارو دارم می نویسم رفتی یا نه اما انشاءالله هر کجا که هستی در پناه امام رضا (ع)موفق وسعادت مند باشی
نوشته هات منو به خودم آورد
من اینجوری نبودم اینجوری شدم اونم به خاطر اینکه آدم احساسا تی هستم وزود تحت تاثیر حرفای دیگران قرار می گیرم سعی می کنم عمیق تر فکر کنم
راستش بعد از نوشتن اون نامه پشیمون شدم واز خودم خجالت کشیدم که به خودم اجازه دادم نماز نخونم خدامنوببخشه
خیلی کمکم کردی واقعا ازت ممنونم
باز هم اگه مسئله ای بود مزاحمت می شم
امیدوارم به سلامت برگردی

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا
تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا

التماس دعـــــا

سلام
من هم امشب دارم میرم .کاش می شناختمت تا اونجا یه افسر شجاع رو زیارت می کرم و اگر اجازه می داد در آغوش می گرفتمش و این همه زحماتش تشکر می کردم.
زیارتت قبول.
گویند رازق همین آدم هاست من می گویم رازق فقط خداست.
ما را هم یاد کنید دران حریم نور.......
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وبسی عجب که از خود نپرسیده بودم پنجره فولاد چرا شفا میدهد.
اسم اعظم...مگر میتوان اسم اعظم را درس داد!!
شنیده ام جز اولیالله این نان را نمیدانند
سلام
خوش به سعادتتون
براتون دعا میکنم که انشاالله برات کربلا رو از امام رئوف بگیرید و بیاد ما هم باشید...
قول داده ام
قول داده ام
شاکی نشوم
صدایم در نیاید
بغض نکنم
فریاد نزنم
بد نگاه نکنم

نفسم بالا نمی یاد
سینه ام درد می کند
نمی شود که نمی شود
پس تو ان جا چه کار می کنی بی معرفت ... نمی شود که نمی شود ....

قول ندادم که نمیرم نفسم درد می کند پس ....

سلام
خوش به حالت که الان به یقین تو حرم آقایی
نمی دونی چقدر دلم هوای سحر های حرم آقا رو کرده. صدای مناجات بلند بود و خدام صف ها رو منظم می کردن و بعضی ها دنبال جا می گشتند ... من ناخودآگاه اشکم این ساعت روز در می اومد. همیشه سحر های حرم اقا که می رفتیم واسه نماز من تو صف گریه می کردم...
دلم هوای حرم آقا رو داره...
۰۹ دی ۸۹ ، ۰۰:۱۴ همسنگر گمنام
آهن آبدیده را رنگ عوض نمی کند....
بروزم بلطف حق
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۹ بنده خدا
سلام و ارادت . . .
خوش به سعادتتون . . .
انشالله که به سلامت برید و بر گردید . . .
هر وقت برگشتید و دلتون گرفت به این شماره زنگ بزنید و با خود حضرت درد و دل کنید چسبیده گوشی به ضریح حضرت . . .
05112003334

ما رو هم دعایی کنید و در زیر زمین محل قبر اصلی اگر وقتش رو داشتید یک دعای فرج هم به نیابت حقیر بخونید . . .
سر سلامت برید و برگردید . . .
موفق باشید
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۹ بنده خدا
با سلام و عرض ارادت و تبریک سالروز 9 دی اقتدار ملت با بصیرت . . .
و آرزوی سلامتی برای رهبر عزیزمون تا زمان دادن پرچم یا لثارات الحسین به دست مبارک حضرت و بعدش . . .

باری دیگر در خدمتتون هستم با سوالاتی چون . . .

آیا با ظهور امام زمان (ع) بین مردم تفرقه می افتد ؟ مثل کشتن پسر پدر را در جنگ مانند زمان رسو ل الله ؟

ایران در آستانه ظهور ، در چه وضعیتی قرار دارد ؟

طلوع خورشید از مغرب هنگام ظهور یعنی چه ؟

منتظر حضور گرم و همیشه موثر شما خواهم بود . . .
موفق و سر افراز باشید . . .

در ضمن :
.

.

.

.

.

.
این کد لوگوی حقیر هستش . . .




در صورت تمایل با تبادل لوگو اون رو در وبلاگتون قرار بدید و کد لوگوتون رو برای بنده بگذارید . . .
با تشکر
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۷:۳۷ گمنام مثل پدرم
سلام ابجی

میدونم که به یادم هستی

دیر رسیدم ....

ولی سلام منو به اقا برسون
سلام
شما هم که قبل رفتن میگین قسمت نمی شه که من حداقل بتونم یه التماس دعا بگم
میشه کنار پنجره فولاد برای ما هم برات کربلا بگیرید راستی موقع اذون مغرب اگه صحن انقلاب رفتین ویژه دعام کنید
با این که ممکنه اصلا این نوشته منو تا بعد برگشتن هم نبینید اما ....
۰۹ دی ۸۹ ، ۲۲:۰۲ آدمک بانو
حروف خ م ی ن ی در نام خمینی و خامنه ای مشترک است .فقط نام خامنه ای یک آه بیشتر دارد که آن هم از دست خواص بی بصیرت می شد!
۰۹ دی ۸۹ ، ۲۲:۱۴ ماه ولاء
نگاه علی علیه‏السلام باید جاری شود در تاریخ و کلام مولاست که استسقای عصر غربت را فرو می‏نشاند.

جهان، به سوی روشنایی پیش می‏رود و آینده عالم، جادّه‏ای است در امتداد کلام امیر.

ای امیر سخن که معارف را در کلامت تمام کردی، ای کامکار عرصه علم که آسمان‏ها را به حیرت واداشته‏ای، تولای تو داریم؛ که دانایی یعنی تو و نادانی یعنی هر آنچه غیر توست.


سلام بزرگوار

با متنی بروزیم و منتظر حضور ...

یا علی
۰۹ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۴ علی وحیدی
سلام
باز پر از نغمه یاهو شدم

معتکف ضامن آهو شدم

شما لینک شدید
یاحق
اگر رای خود را بر امام مقدم بدانیم و خلاف راه ولی حرکت کنیم برگشت,شدنی نیست.
در راه حسین باید عاشق باشی,عاقل بودن شدنی نیست



به روزم....
به روز شدیم..
آیا اخلاقیات و حجاب اجباری فایده هم دارد؟
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۰:۱۳ باز باران
عصر این جمعه دلگیر

وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس ...

تو کجایی گل نرگس؟

به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم، زده آتش به دل عالم و آدم

چرا لحظه باران نرسیده است؟

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم
خداقوت

آن هنگام که همه خوابند و تو با نوای دلنشینت مرا بیدار! می کنی، مرا دعوت می کنی به دیدارت...
چه سرزمین بی انتهایی است سرزمین بی انتهای بودنم در برابرت!
...گاهی حواسم نیست چه می گویم! تمام حفظیاتم را برایت تکرار می کنم و تو ...

اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا
سلام.
آیا می دانید؟
به روزیم .خوشحال میشیم سری به ما بزنید .
موفق باشید. یا حق
سلام
خدا قوت
قلمتون استوار و حسینی
اگه هنوز شور و شعور محرم بهاتون همراه بسم الله
روضه آب ...
روضه ای متفاوت از عطش ...
شهادت نصیبتون ...
السلطان علی ابن موسی الرضا علیه السلام ...
دلم هوای تو کرده ...
بگو چه چاره کنم؟
دعا بفرمائید ...
در حق این جامانده از سفر کر بو بلا دعا کنید ...
سلام . . . رسیدن بخیر . . . زیارتت قبول . . .

ایشاالله که برات کربلاتو امضا کرده باشه آقا.
وب زیبایی دارید ،
اگر اهل تبادل لینک بودید خبرم کنید .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">