جنجال یک سکوت

پیوندها
پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۵۵ ق.ظ

سر بر آسمان

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

خیلی ها سر بر آسمان داشته اند

و در چاه افتاده اند...!

مذهبی نماها

پس نوشت:

تازه اگر قبول کنیم اینها زمانی سر بر آسمان داشته اند!


+ملاک حال فعلی افراد است

+نفر میانی را اگر نمی شناسید باید بگویم که موسوی خوئینی هاست... اطلاعات بیشتر خواستید در گوگل سرچ کنید! (به عکس  بالا می توانید کدیور و قس علی هذا رو هم اضافه کنید!!)

+امیرالمومنین(ع) درخصوص زبیر فرموده اند:«ما زال الزبیر منّا اهل البیت حتّی نشأ ابنه المشئوم عبدالله»زبیر پیوسته از ما اهل بیت بود تا وقتی که پسر شومش عبدالله بزرگ شد.همه می‌دانید که  زبیر جزو صحابی بزرگ پیامبر(ص) و از کسانی بود که بعد از ماجرای سقیفه، جزو متحصنین در خانه حضرت زهرا سلام‌الله علیها بود که با شمشیر کشیده از خانه حضرت زهرا(س) بیرون آمد تا از حق امیرالمومنین دفاع کند. اما همین جناب زبیر، در جنگ جمل، رو در روی امیرالمومنین می‌ایستد.

+فک کنم گرفتین موضوع این پست رو...!

+ماه صفر از راه رسید و...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۶

نظرات  (۲۳)

۱۶ دی ۸۹ ، ۱۲:۵۵ مُتَرَصِّد
صفر از راه رسید...20 روز است که عمه جان زینب(س) برادرش حسین (ع) را ندیده است...20 روز است رفت...20 روز.....

سلام علیکم
مأجور باشید
دعا بفرمایید
یا الله...
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۵:۰۱ الهام (Light Knight )
من 5 تا بودم درسته ؟
امشب یا فردا شب؟
پاسخ:
امشب...
اگر واقعا سر بر آسمان داشتند!
نه آخه مگه میشه آدم معرفت آسمانی بودن رو پیدا کنه بعد بیفته تو چاه؟؟!!
شایدم بشه....پس معلومه شناخت بی شناخت
پاسخ:
دعا کنیم واسه عاقبت بخیری...
سلام
تعبیر "منا اهل البیت" خیلی تکان دهنده ست، همون تعبیری که درباره ی سلمان گفتند...

قالب رو کی عوض کردی؟ قشنگ شده!
پاسخ:
ودر نهایت همون کلام امام -ره-که ملاک حال فعلی افراده...
سلام بانو
قالب را عوض نکنی ها خیلی خوشگله
از هولم اینو زودتر گفتم
ممنون از یاد اوریت ورگنه من پیر زن فراموشکارم ننه
تازگی ها هم که آلزایمر گرفتم
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۶:۲۸ اون یکی طهورا : دی
اومدم کلی شرارت کنم حیف که اسلام دست و پام رو بسته !
پاسخ:
خدایا شکرت که دین این یکی طهورا رو اسلام قرار دادی!
سلام بانو جنجال!!
چشم . ممنون از یاد آوری ...
پست عالی بود...
یا علی
برای منم خیلیی دعا کنید
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۷:۲۳ بنده خدا
سلام . . .
راستش رو بخواید . . .
یک گریزی هم از این مطلبتون به این عمار آقا سر بزنیم بد نیست . . .
عمار آقا هم یک عبدالله داشت که کارش را خراب کرد . . .
او هم عمار و جزو خانواده آقا بود . . .
ولی با بزرگ شدن اون فرزند شوم . . .
در مقابل آقاش قرار گرفت !
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۷:۲۶ بنده خدا
با سلام و عرض ادب . . .
باری دیگر با موضوعی جدید :
گفتگو با کودکان در مورد مرگ . . .
بروز هستم . . .
منتظر حضور گرم و دیدگاه جالبت هستم . . .
موفق و سر بلند باشی
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۹:۴۱ گمنام مثل پدرم
سلام ممنون از یاداوری
وظیفه مونو ادا کردیم
ان شاءالله که ....
موفق باشی خواهر گلم
۱۶ دی ۸۹ ، ۲۱:۵۷ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
ممنو از یادآوری
امرتان انجام شد
مأجور باشید
یا الله...
واااااااااااای یبار قالبتو عوض نکنیا . . . چی بود اون آخه . . .
این خیلی خوبه . . . قالبت باید جذاب باشه تا مخاطب بیشتری جذب کنه رزمنده سایبری

خانم اجازه! ما تکلیفمونه ادا کردیم . . .
پاسخ:
آفرین شاگرد خوب وموقعیت شناس!
.
سر بر آسمان داشتند!!؟

.
.
جایی می خواندم؛
عمروعاص آسوده بخواب، که موسوی خوئینی ها بیدار است.!
پاسخ:
اگر قبول کنیم!
چه وبلاگتون قشنگه
خیلی خوشم اومد
ممنون که آدرس وبلاگتونو گزاشتین
سلام علیکم رفیق! خوبی؟

تو مراممون از این تیکه ها نداشتیم هااااا... حالا من این مدت کم پیدا شده بودم به روم نیار دیگه! جبران می کنم!

می دونی از دوچیز خیلی شاکی ام! یکی این که دهه اول محرم باید بشینم سرکلاس، یکی هم این که دوهفته امتحانات فقط درس بخونم!
ولی خب در مورد دومی مجبورم! اولی رو یه جوری حلش می کنم

موضوع پست رو هم گرفتم ... دست مریزاد!

التماس دعا
در پناه حق یا علی ع
پاسخ:
محتاجیم به دعا
۱۷ دی ۸۹ ، ۰۲:۱۲ اگنوستیک
سلام
خدایا دنیای پریشانی شده است
اخر عاقبت همهمان را ختم بخیر بگردان
یا حسین
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۷:۵۶ بنده خدا
سلام و ارادت . . .

سوختم ز آتش هجر تو پدر تب کردم . . .
روز خود را به چه روزی بنگر شب کردم . . .
تازیانه چو عدو بر سر و رویم می زد . . .
ناامید از همه کس روی به زینب علیهاالسلام کردم . . .
شهادت بانوی عظمای سه ساله رو با سالکان طریقش تسلیت عرض می نمایم ...
واقعا عجیب بود ولی شد امتحان در هر لحظه وجود داره
سلام
سوالی دارم که برای به جواب رسیدنش به کمکتون احتیاج دارم.
لطفا یه سربه وبم بزنید...خوندن پستم کمتراز2دقیقه وقتتونو میگیره!![نیشخند]
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خیلی مطالبتون به دل میشینه عمیق وپرباره من که حض بردم
در مورد اون قضیه زبیرهم می شه گفت که حکایت آقای هاشمی هم مثل زبیرشده که پسرش بدبختش کرد با اون همه سابقه

۱۸ دی ۸۹ ، ۰۰:۴۴ زخمه ارغنون
حال علی را بگویید وقتی میان کشتگان جمل می چرخید و می گریست.
آسمان عجب تاب می آورد بارش معدن رحمت الله را در این اعصار ادبار عقل...
سلامی دوباره

پست تون خیلی عالی بود ماهم از این آدم های بی بصیرت زیاد دیدیم در شهرمون

مخصوصا این که بعضی هاشون ...

ولش کن بگذریم

خیلی دل آدم از این افراد گاها جای مهر بر پیشانی خون می شود

یا علی / لینک مطلب تون رو گذاشتم ...
خرااابه چراغونه امشب ...

.
.
.

دلم خونه امشب ...

اللهم عجل لولیک الفرج !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">