جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۹، ۰۲:۰۱ ب.ظ

He will come

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

انگشت مصنوعی مجهز به کارت حافظه که به ورودی Usb مجهز است ابداع شد.

یک راکت غول پیکر ۱۱۱ متری اختراع شد که می تواند بشریت را چند ایستگاه آن طرف تر در مسیر منظومه شمسی پیاده کند.

گروهی از محققان موفق شدند اولین ژنوم مصنوعی (سنتزی) را ایجاد و از آن برای تغییر هویت یک باکتری به روشی که بتواند انواع جدیدی از پروتئنیها را تولید کند استفاده کردند.

.

.

.

.

.

امام صادق(ع): "علم ودانش ۲۷ حرف است و همه آنچه پیامبران آورده اند تنها ۲حرف آن است ومردم تا کنون جز با ۲ حرف آن آشنایی ندارند و هنگامی که قائم ما قیام کند ۲۵ حرف دیگر را بیرون آورده ، آن را میان مردم نشر و گسترش میدهد." (بحارالانوار ج۵۲ ص۳۲۶)

پس نوشت:

روزی در تقویم ها خواهند نوشت : روز ظهور حضرت مهدی-عج-...تعطیل...


+نوای وبلاگ توصیه های حاج حسین یکتاس به فعالان نبرد سایبری...آدم با گوش دادنش انرژی میگیره...گوش بدین!

+هنرنمائی جدید وزارت ارشاد (+)

+بازم سیاسی بازی واینا!این طرح رو بسیار پسندیدیم!(+)

+دوستانی که میخواستن در مورد حاج حسین یکتا(نوای این وب)بیشتر بدونن این لینک شایدتا حدودی آشناشون کنه(+)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۱

نظرات  (۱۹)

۲۱ دی ۸۹ ، ۱۵:۲۱ امیرحسین
با سلام

فقط ای کاش، همون دوپله رو هم ما بریم، نه اون کافرها ...

یا حق !
رفیق . . . درست . . . ما داریم میجگیم . . . ولی چجوری شهید بشیم؟

این صدای کیه؟ چقد فاز مثبت داد . . . ممنون واقعا


چقد حیفه بمیرم و اون نوشته رو تو تقویمم نبینم . . . چقد حیف میشه . . .
خدایا آرزو به دل از دنیا نبرمون.
پاسخ:
خدایا...نذار حسرت دیدن این جمله تو تقویممون رو به گور ببریم...
تو...

همسفر باد صبا


در هر سحر گاهی ...


دور از نظر و
خون جگر و
چراغ هر راهی ......

ما چشم به راهیم ........

التماس دعا
عجب نگااااااهی........................
وچه جای خالی بزرگی در تقویمهامان است
نواو ندایت را گوش کردم
میدانی چیست رفیق ترسم از چیز دیگریست
هنوز یادم نرفته نهروانی ها به نام خدا جلوی ولیش ایستادند هنوز زبیر را یادم نرفته
هنوز سنگ اندازهای به حسین ونیت قربه ال الله اشان یادم نرفته...
میترسم روزی رسد که در صراط ضد دین به نام دین قدم بگذارم!!!!!!!!!!!
پاسخ:
اما آخرش می بینم فقط باید توکل کرد که هیچ راهی جز این نیست...
۲۱ دی ۸۹ ، ۱۶:۰۹ ماه منیر
سلام
بازم مثله همیشه اومدم اینجاو بادلم بازی شد
اون بازی قشنگ
درمورد حاج حسین بیشتر میشه بفرمایید
من که دوست دارم تواین فضا مفید باشم چون شما خوبان
ای کاش مخاطب حاج حسین یکتا بودم
(جوونا بیاین عاشق بشین
رفیق شدن با شهدا با امام زمان عج
آن راکه خبرشد خبری......)
از همون ابتدا یاد شهید باکری افتادم
ممنون از این حسن انتخاب شمادر نوای وبلاگ زیباتون
پاسخ:
از ادم های مخلص روزگارند...
سلام
به امید آن روز ...
داره جنجال های قشنگی بر پا میشه ها!
یا علی
حاج حسین یکتا را بیشتر معرفی کنید
پاسخ:
لینک گذاشتیم!
سلام

نوای دلنشینی بود

جلسه حاج حسین یکتا رو یکبار از تلویزیون شبکه 4 دیدم سخنرانیشون خیلی به دلم نشست

شما هم اونجا بودی؟

منم یه خاطره از حاج حسین دارم
تابستون 88 بود دعوتش کردیم پایگاه / جمع مان زیاد نبود و جلسه هم همچین رسمی نبود
گرم گرفته بودیم با حاج حسین

اون موقع مسئول راهیان نور بود و ساختمون چندطبقه شون نزدیک محل پایگاه ما بود

حاج حسین می گفت : بسیج مثل آپاراتی هست / هر موقع کمباد شدیم باید بیاییم تو همین پایگاه ها تا شارژ بشیم و از اون طرف هم هر موقع بادمون زیاد شد و مغرور مسئولیت شدیم باید بیاییم تو این سنگرهای بچه بسیجی ها تا یه کم بادمون خاللی بشه

بعدشم از رفاقت های جبهه اش گفت و داستان خودش که وسط عراقی ها گیر افتاده بود و چند تا تیر مستقیم خورده بود و رفیقش توی اون جهنم گلوله میاد و برش میگردونه عقب خودش هم تیکه پاره میشه تعریف کرد

از لینک هات هم ممنون
منم اون سیاسی بازی رو خیلی پسندیدم . . .
سلام ..
میدونستید مطالبتون بسیار بروز و مفید هست؟
تشکر قلبی ...
منم بروزم .........
این علم نه آن علم بود...
پاسخ:
اینها فکر نکنم جنسش با این علمی که من نوشتم (انگشت مصنوعی وراکت غول پیکر) تفاوتی داشته باشد.
من قبلا اینجا آمده ام آیا ؟!؟!
پاسخ:
خیر گویا!
سلام بانو جان
نوای وبت را نشنیدم ها
اجرا نشد برام
12 بهمن دارم میرم جنوب بانو
میرم اروند رو به روی فاو. خیلی حرف ها دارم برای گفتن ...
پاسخ:
http://yaldanight.persiangig.com/audio/haj.hosein.yekta_cyber.army.wma
سلام .نوای وبلاگتون خیلی جالبه.استفاده کردم
جالب بود .موفق باشید
هی من میخام بیام شرارت کنم هی این پست های اسلامی تو دست و پام رو می بنده !
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۱:۴۲ شیخ معصومه
سلام.
و چقدر ما کوچکیم در مقابل همه ی این علم...

با مطلب
من، بهاره، 21 سال دارم!
به روزم.

مضاعف باشید...
یا علی
امکان در اصطلاح ینی چی؟ اینجا چه معنیی داره؟

اصلا هر ممکنی که خودت خواستی بذار . . .
خیلی خنگم که نمیفهمم یا . . . خیلی خنگم
پاسخ:
میخوای بیخیال شیم؟
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۶:۱۵ بنده خدا
سلام ...
ای کاش که هرچه زودتر در تقویم ها درج بشه ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">