جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۳۰ ب.ظ

بیایید هدفمند شویم

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

این روزها هدفمند شدن بحث داغیه...کاش در این بحبوحه هدفمندی ها خودمان را هدفمند کنیم!

.

.

.

.

.

چشمان خود را هدفمند کنیم: امام صادق(ع)فرمود: کسی که نگاهش به زنی (نامحرم) بیفتد و فوراً چشم خود را به طرف آسمان کند یا آن را فرو ببندد، چشم خود را برهم نمی زند مگر این که خدای بزرگ و بلند مرتبه از حوریان بهشتی به ازدواج او درآورد.(بحار الانوار،ج ۱۰۴، ص ۳۷)

دهان خود را هدفمند کنیم: رسول اکرم(ص)میفرمایند: ترک غیبت نزد خداوند از ده هزار رکعت نماز مستحبی محبوب تر است.(مستدرک الوسائل ج۹ ص۱۱۷)

جوانه خواهم زد


+شما بگویید پاداش هدفمند کردن گوش از زبان معصومین را.....

+اینجا ایران است و بازهم.......!!! (+) و (+)

+لینک های بالا را حتما ببینید بعد به سوال من پاسخ دهید که مسئولان فرهنگی کی قرار است از خواب زمستانی بیدارشوند؟!

+خدایا می شود غم های حضرت صاحب-عج- را از دست این شیعه نماها سرشکن کنی به دل های ما...تا ما اندکی غصه این بی فرهنگی های روشنفکرانه را بخوریم؟! می شود؟!

+حضور کم رنگمان در وبلاگ هایتان را ببخشید...۲شنبه آخرین امتحانمان است به امید خدا...بعدش جبران میکنیم انشاالله...دعا بفرمائید...

+نوای وبلاگم جدیده...خیلی دوسش دارم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۹

نظرات  (۴۲)

یا الله...
سلام
این مطلبت خیلی بهتر از دوتای قبلی بود.
باورت میشه من از اول محرم به همین موضوعات فکر میکنم و دارم بهش عمل میکنم
اگ بدونی چقد تاثیرات خوبی روم داشته باورت نمیشه
قبلا خیلی ضعیف انفس بودم و با دیدن یه نامحرم خودمو میباختم و بهش نگاه میکردم
و بعدش چون از نظر جنسی تحریک میشدم خیلی عصبی میشدم چون راه ارضای حلال برام فراهم نیست
به خودم گفتم من که همه راهها رو امتحان کردم ایندفعه حرف قران رو گوش بدم
روزای اول خیلی برام سخت بود و الان بقدری راحت شده که نگو
ارومه ارومم
قبلا اصلا تو خیابون نمیرفتم برا تفریح و اینجور چیرا
الان به راحتی از اول ولیعصر میرم تا اخرش
بالا تا پایین 7حوض رو بی دغدغه میرم
چون به کسی نگاه نمیکنم که بعدا پشیمون بشم
به دوستان هم پیشنهاد میدم تجربه کنن و یه بار به حدا اعتماد کنن
بهم سر بزن
بای
اه عقم گرفت با این تصاویر . . .

مردشورشونو ببرن . . . مدل قحط بود.
پاسخ:
حال بهم خوردن که مال یه دقیقشه!
هدفمندی زبان :

پیغمبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم یک وقت در حضور اصحاب فرمود: «الا اخبرکم بشر الناس، آیا به شما خبر ندهم که بدترین مردم کیست؟ گفتند: بلی یا رسول الله. فرمود: بدترین مردم آن کسی است که خیر خودش را از دیگران منع می کند و هر چه دارد تنها برای خودش می خواهد. آن هایی که حاضر بودند گمان کردند با این مقدمه دیگر بدتر از این افراد کسی نیست. یک وقت فرمود: آیا می خواهید به شما بگویم از این بدتر کیست؟ صنف دیگری را ذکر فرمود. اصحاب گفتند: خیال کردیم بدتر از این گروه دوم دیگر کسی نیست. بعد فرمود: آیا می خواهید از آن بدتر را به شما بگویم کیست؟ گفتند از این بدتر هم مگر هست؟ آنگاه صنف سوم را فرمود: بدتر از این افراد، مردمان بد زبان فحاش تهمت زن و آبروبرند. اینجا دیگر حضرت توقف کرد، یعنی بدتر از اینها دیگر وجود ندارد.
سلام
چه جالب بود ...
۳۰ دی ۸۹ ، ۱۲:۰۴ بنده خدا
سلام....
ماها عادت کردم که خودمون رو گول بزنیم و به شبهه ی چندین ساله که بینمون افتاده لب باز کنیم و بگیم یک نظر حلاله و یا یک چیز های چرتی مثل اینها....
زندگی ما هدفمند آفریده شد...
ولی خیلی ها اعتراض کردند...
شما بگید :
خدا بهتر صلاح ما رو می دونه یا خود مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در مورد اون لینک هم بگم که هیچ کدوم از مسئولین به درد بخور نیستند....
نمی دونم پس چرا پشت اون میز نشستند و با یک خودکار بیک ماهی چند میلیون خرج شکمشون می کنند...
نمی دونم اون دنیا چه جوری می خوان حق این مردم رو بدن؟
واقعا که خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه....
شاید ما داریم کج قدم بر می داریم و اونها درست !!!!!
شاید هم اونها شدن افسران سپاه حسن ب علی علیهما السلام که با پول از وظیفه هاشون شونه خالی کردند....
الله اعلم...
پستتون مثل همیشه عالی بود....
من هم بروز هستم...
موفق باشید
۳۰ دی ۸۹ ، ۱۴:۵۳ امیرحسین
با سلام

چقدر عکسهای اون کلاس نقاشیه تهوع آور بود!!!!
واقعا داشت حالم بهم میخورد!!!!
اصلا اون دخترا خودشون چه جور حاضر شدن که برن اونجا ؟؟؟؟

واقعا داریم به کجا میریم ؟؟؟

یا حق !
۳۰ دی ۸۹ ، ۱۸:۴۲ سید یاسین
راسنی از لینکهاتون کنارمون زدید؟.
پاسخ:
خیلی وقت بود نمیومدید این طرفا...من کسایی که کم سر بزنن رو حذف میکنم...!
۳۰ دی ۸۹ ، ۲۳:۰۹ گمنام مثل پدرم
سلام منم اوای وبتو خیل دوست دارم

آی ای شهادت العجل ..العجل....
سلام
خدا رو شکر امتحانامون تموم شد
دلم برای وبتون تنگ شده بود
اومدم مطلبای جدیدتونو خوندم خیلی خوب بود
چسبید
۰۱ بهمن ۸۹ ، ۱۲:۲۳ ساقی رضوان
چقدم درس میخونی حالا تو!!!

از کامنتا فهمیدم چیه اون لینکا دیده بودم....فک کن اون استادشون باشه مدله!!!

نوا هم ...
هرکس بمیرد وامام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.
سلام خداقوت برشما
زیبا نوشتی واقعا
بروزم منتظر حضورتون انشالله
سلام با مطلبی تحت عنوان
(نقش تصوف و فرقه های ساختگی در جنگ نرم) بروزم
منتظر حضور ارزشمندتون هستم.
اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید.
التماس دعا یا علی
سلام خوبین
قربونت برم بااین نوای قشنگت.ای حسرت جان وتنم .تنهادلیل بودنم
رفتم اون عکسهارو هم ببینم .هنوز باز نشده
جاناخبرمان نمیکنی دیگر
ای دل بشارت می دهم خوش روزگاری می رسد

یا درد و غم طی می شود یا شهریاری می رسد

ای منتظر غمگین مشو،قدری تحمل بیشتر

گردی به با شده در افق ، گویی سواری می رسد
اللهم عجل لولیک الفرج

.............................
جه مدل مزخرفی
احادیث همیشه زیبان.
سلام قولا من رب الرحیم
ما بقدر بضاعتمان سر می زنیم مهم نیست چقدر سر می زنیم مهم آن است که هرگاه سر زدیم بوی خوش عبادت و بندگی به هم هدیه دهیم فضا را عطرآگین کنید با صلوات بر محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۲ بهمن ۸۹ ، ۰۰:۰۲ میناگر عشق(فلق)
سلام بانووووووووووووو.
ببخشید دیر اومدم.
ممنونم که بهم سر زدین و مرسی که لینکم کردین.
نمردم و آرزو به دل نموندم!
منت گذاشتین که متنم و کامل خوندین:)
شرمنده که رنگ ها سنگین بود.
تف به ریا اما هنوز رخت عزای اما حسین و یارانشون بر تنومنه!
ایشالله صفا میدم:)
خیلی التماس دعا بزرگوار.
دوستون دارم
جاااااااااانم فداااااای سید علی

تاا کوووووووووووور بشه هرکی نمی تونه ببینه!

حرفیه؟!

اعصاب مصاب ندارماااا

شکلک جوگیر!

عاااالیه نوای وبت!
سلام
هدفمند....آخ که چه شود
واقعا از دین و شرع که بگذریم در سلایق زشتشان مانده ام!
پاسخ:
ما هم مانده ایم...!
سلام
عشق یعنی....
سلاملکم
چنتا نکته جامونده من میگم
مسئولین عموما و خصوصا و لزوما و ... خواب نیستند چه از نوع زمستانی چه از نوع تابستانی چه زنانه چه مردانه چه غیلوله چه آستین بلند چه آستین کوتاه و بی آستین و . . . !
از کرامات شیخ ما این است که مسئولین کلا آفساید که هیچی بعضی وقتا از زمین هم رفتن بیرون تازه به مسئولین چه؟ یه نفر باس پاشه زارت بزاره زیر گوش اون یاروهه!
چون دوست ندارم عین حسین قدیانی نُتُقم رو بِکِشند(!) سربسته گفتم چه خطرهاست پشت پرده!
دور باید شد از این خاک غریب!
ضمنا مدل به این باحالی همچین خوشجل موشجل با موی اضافی
سلام
با درود به روان پاک شهدا
پیکرهای پاک 13شهید در اربعین حسینی تشییع می شود
با خبر کامل و اطلاعات تکمیلی به روزم
منتظرم
یا لطیف
سلام و درود خدا بر محمد و خاندان بابرکت او
سلام بر امام عصر
سلام بر دوست گرامی

چقدر خوبه قلبمون هم هدفمند بشه..عشقمون هم هدفمند بشه...

راستی!

یه خبر خوب!

التماس دعا داری بیا بهم سر بزن!

منتظرتونم...

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۲ بهمن ۸۹ ، ۱۵:۴۵ سید (نیلوفران آسمانی)
سلام
این همون تهاجم فرهنگیه که آقا سالهاست که داره فریاد می کنه و کسی از مسولان فرهنگی جدی و برنامه ریزی شده دنبال نمی کنه.

فقط باید دست به دعا برداشت.

موفق باشید
چش نداری ببینی مردم توو کلاساشون بجا یاد گرفتن چیزای مفید صفا سیتی میکنن !؟

چش نداری ببینی یه عده چقدر دارن نقاشی یاد میگیرن !
۰۳ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۲۲ کوچه های باران
رسول اعظم ص:
هر کس از مرد یا زن مسلمانی غیبت کند خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذیرد مگر اینکه غیبت شونده او را ببخشد.
۰۳ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۵۴ عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه )
به به عجب خوشکل شده وبلاگت خانووم
سلام

حال و احوال؟؟؟

با نوای جدید وبتون خیلی حال کردم

دست تون درد نکنه

جانم فدای سیدعلی

دوست عزیزی می گفت ، شکوفایی یعنی امروز برای فردایت برنامه ای بهتر داشته باشی و فردا بهتر از برنامه کار کنی

به امید شکوفایی همه جوانان انقلابی عزیز


هدفمند کردن دلها چی؟ موافقی؟ الکی نگو موافقم ها! سخته
خیلی سخته...
اوضاع من که این روزا خیلی خرابه...! با هدفمندی خیلی فاصله دارم...یکی سعی داره بی هدفم کنه! نمیزام ولی به سختی!!!
فکرت جای دوری نره!! منظورم شیطونه شایدم هوای نفس شایدم هر چیزی غیر از خدا!
شایدم هر چیزی غیر از خدا...
سلام.خوبی .لطفا بیاپیشم.چند بیتی از حافظ که دوست داری برام بنویس
سلام.دعوتید به خواندن پست جدیدم با عنوان:
امید...
و خدایی که در این نزدیکی ست...
منتظر حضورتون هستم.
التماس دعا

بابا تو فکر نمی کنی ما شب نمی تونیم بخوابیم!!!!
مسئولین ما خودشان را به خواب زده اند اخوی(از خودت وام گرفتم ها)
کسی هم که خودش را به خواب زده باشد، چی؟... آره همونی که گفتی
ضمناً چرا نوای وبت واسه من پخش نمیشه بانو؟ ما را تو دق می هی آخر!
۰۳ بهمن ۸۹ ، ۲۳:۳۴ مصطفی نمازیان
بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" حمله شدید دیکتاتور خاتمی به مختار ثقفی!!" بروزم. منتظر بازدید و نظردهی شما. یا علی
چهل روزه که بوی گل نیومد

صدای چهچه بلبل نیومد

چهل روزه چهل منزل اسیرم

غم چل ساله گویی کرده پیرم

چهل روزه حسینم را ندیدم

غم عشقش بجون و دل خریدم

چهل روزه غم چل ساله دیدم

غم و اندوه دیدم ناله دیدم

همینجا غرق در غم شد وجودم

تن پاک ترا گم کرده بودم

میان نیزه ها دلباختم من

ترا دیدم ولی نشناختم من

اگر امروز برداری سرت را

به زحمت می شناسی خواهرت را

ایام بر شما تسلیت
۰۴ بهمن ۸۹ ، ۰۳:۱۲ من ازرندانه...
سلام
اینجادارم ممی نویسم اماچشم هنوزبه یه جرعه خورشیده
لینکارویت شد

خداقوت
۰۴ بهمن ۸۹ ، ۰۳:۱۳ من ازرندانه...
به این فکرمی کردم که هنوزهم میشه مردجنگ بود!

"جوهره ی وجودی من!بیش ازهراهریمنی لایق جنگ است."

الله الله.
۰۴ بهمن ۸۹ ، ۰۴:۱۶ درد دل جوونا با امیرالمومنین مسافر منتظر
بسم رب الحسین
سلام
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
دست شما در د نکنه
بنر
لوگو
لینک باکس
لینک
(البته از نوع مذهبیش)
بیارید بذارم داخل وبلاگم
شما هم محبت کنید (لینک و لوگوی )ما را بذارید داخل وبلاگ زیباتون
اینم کد لوگوی ما

با سپاس فراوان
البته زحمت اون یکی وبلاگ ما را هم بکشید ممنون میشم
اینم کد اون یکی وبلاگ

در صورت قبول زحمت
به ما اطلاع دهید تا لینک و لوگوی شما را داخل اون هم بذاریم
بر یزید و یزیدیان لعنت
"بر چهره دلربای حضرت مهدی (عج) صلوات"
"در پناه حق"[خداحافظ]
۰۴ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۵۰ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد
التماس دعا
مأجور باشید
یا الله...

میبینم که مشهد امام رضا برات کربلا میده!
ولی نمیدونم چرا گرانم...
سلام
خواستم سایت رسمی را معرفیتان کنم به تبلیغ فرقه ی سنی میپردازد ومهمتر به رد شیعه استدلال میکند!سری بزنید
این سایت کاملا رسمیست! http://www.alnajie.com/
۰۴ بهمن ۸۹ ، ۱۶:۲۱ هیئت شاهزاده علی اصغر (ع)
یک اربعین، تمام تنم درد می کند

با ضـرب تـازیانه ز جـایم پریده ام

یک اربعین، رقیّه ی تو مُرد از غمت

اکنون بدون او به کنارت رسیـده ام

اربعین حسینی تسلیت باد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">