جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰۳:۳۴ ب.ظ

چهل روز بی تو

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

همین که اربعین یعنی

چهل روز بی حسین بودن

کافی ست

دیگر چه حاجت به روضه خواندن؟!

پس نوشت:

چهل روز گذشت...


+حرف ها داشتم واسه این پست...اما گاهی وقتا اتفاقاتی میفته که...خدایا! این یکی هم امتحانه؟!

+دوستان نپرسید چه شده...مجنونی یاد روزهای جنون کرده...فقط همین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۴

نظرات  (۳۶)

وای...
تو آدم می کشی با این پستی که گذاشتی
سلام

خوشحالم بالاخره امتحاناتون تموم شده....

این روزا بدجوری غم غربت دارن.....برای هم دعا کنیم


التماس دعا

یا حق
سلام دوست عزیز

وبلاگ خوب و قشنگی داری

اگه دوست داشتی سری به آدرس من بزن

منتظر شما هستم...
تنهاترین ! تنهاترین !
به ذکرمصیبت چه حاجت است ؟!
مارانسیم نام تودیوانه میکند
۰۵ بهمن ۸۹ ، ۰۰:۰۵ من ازرندانه...
دیدمجنون رایکی صحرانبرد/درمیان بادیه بنشسته فرد/کاغذی ازخاک وانگشتان قلم/می نویسدنام لیلی دم به دم/گفت کای مجنون شیداچیست این/بهرکه نامه نویسی کیست این/گفت مشق نام لیلی می کنم/خاطرخودراتسلی می کنم/چون میسرنیست من راکام او/عشق بازی می کنم بانام او......
...فقط همین!
سلام
کاش واقعا مجنونی یاد.......
و کاش این همه هم هوای نفس و وسواس ان خناس لعین نباشد
دیده ای صوفیان و رندان چگونه کلاه کج کنند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
یا حسین
تاوان این خون تا قیامت مانده بر ما . . .

خیلی التماس دعا داریم .
بی حسین بودن ....
چه دردناک و جانسوز

بعد از امام حسین تمام امیدمان به مولایمان امام زمان مهدی عج است ...
امام زمانمان را دریابیم
سلام
خداحافظ ای یاس نیلی شده
یتیم نوازش به سیلی شده
همین دلم گرفته کسی می تونه بازش کنه؟
اربـعیـــن آمـــد و اشگــم ز بـصـر می‏آید
گوییا زینب محزون ز سفر می‏آید

باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست
کــز اسیران ره شام خبر می‏آید


انگار حسینی شدن ما راهی جز بی حسین شدن زینب نداشت ... !


اربعین حسینی تسلیت باد

ان شاالله کربلا
یاحسین
سلام!!!!!!امروز رفتم دیدار با رهبر!!!
سلام.عزاداری هاتون مورد قبول در گاه حق تعالی.
خواهش میکنم.براتون آرزوی موفقیت در امتحانات الهی هم میکنم.
نماز...
کاشکی یه روزی این توبه حقیقی بشه.
التماس دعا
سلام ببخشید ایدی کلوبتون چی بود؟

من کلا کلوب رو تعطیل کردم ولی فضای مجازی نمیتونه به این راحتی از دستم خلاص بشه

پوزش اگه باعث آزردگی خاطرتون شدم

التماس دعا
بگم آپم؟
۰۵ بهمن ۸۹ ، ۲۱:۴۳ ساقی رضوان
ب نظرت این عنوان پست من نبوده؟!؟!؟
به یــاد کــربلا دل‏ها غمین است

دلا خون گریه کن چون اربعین است

بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن

جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن
..............................................
اربعین حسینی برشما تسلیت باد
۰۵ بهمن ۸۹ ، ۲۲:۱۲ ساقی رضوان
خودتو نچسبون ب من!

یه جمکران منو نبردی! اون وقت ادعای هم فکری میکنی؟! برو اون ور! نه اونجا نهههههههه! اووووووووووون ور!!
سلام.خوبین
وصف حال بانو:سه غم آمد سر ماهر سه یکبار غریبی واسیری وغم یار
غریبی واسیری چاره داره!!!!!!!!!ولی آخر کشت ماراغم یااااااااار.غم یار.غم یار.

وصف ما:سه غم آمد سر ماهر سه یکبار .غم غیبت .غم قربت.غم یار.............
خدایامهدی عج مارابرسان.
راستی بایدبه چی فکرکنی
پاسخ:
که برات بنویسیم...
۰۵ بهمن ۸۹ ، ۲۲:۳۴ هانی (ارمیا)
سلام
ممنون که بهم سر زدی
راستش امروز با دیدن آپ کردنت اومدمو مطلبت رو خوندم
ولی چون مدتی بود بهم نظر نداده بودیو اصلا حواسم نبود که امتحان داشتی برات نظر نزاشتم
بعد خوندن نظرت یه کوچوله فقط آب نشدم از شرمندگی
ببخش

درباره کتاب جنگ دوست داشتنی حق با شماست و برای انتشارات سوره مهره
کتاب جالبیه. روایت یه جوون 13-19 ساله از جنگه
قسمتهای خنده دارش رو علامت زدم که به مرور بنویسم تو وبم
اونها رو میتونی بخونی از رو وبم ولی اگ کل کتاب رو میخوای باید خریداری کنی و من نمیتونم بنویسم دیگه
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
بای بای
پاسخ:
فعلا مطالب این کتاب رو از وب شما پیگیر میشیم تا انشالا نمایشگاه کتاب برسه تهیه اش کنیم...
سلام بانو
نمی پرسم فقط حس می کنم می فهمم
جنون من این روزها دارد به خون می نشیند
می فهمی که نه؟ ...
پاسخ:
می فهمم...
فیلتر؟! هوم؟
پاسخ:
دقیقا ...فیلتر!
۰۶ بهمن ۸۹ ، ۰۰:۴۱ عابر پیاده
ضمن عرض سلام و عرض تسلیت اربعین ارباب
از آنجا که تذکرات دوستانه بسیار کار آمد تر از کنایه های غیردوستانه است از شما دوست عزیز دعوت می کنیم به ما سری بزنید و با نظرات سازنده ی خود راهگشا باشید!

یا حق
عابر پیاده
۰۶ بهمن ۸۹ ، ۰۰:۵۷ یه قاچ انار
دست من وتونیست اگرنوکرش شدیم
خیلی حسین زحمت ماراکشیده است...
یاعلی
می خواهم بگویم…

جهان سوم جایی نیست…

جماعتی است!
دیدی اربعینش آمد و منتقمش نه ... ؟
مجنونی یاد روزهای جنون کرده...اینطوری میگی دل من که نرفتم آب میشه که اخوی!
مجنون عزیز من! یه راه دیگه هم غیر از خودکشی وجود داره...بسپار به خود لیلی درست میشه
از رو تجربه دارم اینو میگما خیال نکنی الکی گفتم!!
۰۶ بهمن ۸۹ ، ۱۱:۰۹ دیوونه غربتی!
از یه طرف داغ این چهل منزل که چهل سال گذشت...
از یه طرف هم رسیدن به لحظه های وداع با لباس مشکی هامون ...
انگاری، رزق ما در این ایام "آه" شده است ...

باور نمی کنم
که رسیدم کنار تو

باور نمی کنم
من و خاک دیار تو

یک اربعین گذشته و من
پیر تر شدم

یک اربعین گذشت و
شدم همجوار تو

یک اربعین اسیر بلایم
اسیر عشق

یک اربعین دچار فراقم
دچار تو

یک اربعین دویده ام و
زخم دیده ام

دنبال ناله های
یتیمانِ زار تو

یک اربعین
بجای همه سنگ خورده ام!!!!!!!!

یک اربعین شده بدنم
سنگ سار تو

یک اربعین به گریه ی من
خنده کرده اند

لبهای قاتلان تو و...
نیزه دار تو

مثل رباب
مثل همه ...
تار تر شده

چشمان خسته ی من
چشم انتظار تو

روز تولدم
که زدم خنده بر لبت

باور نداشتم که شوم
سوگوار تو

با تیغ و ...
تیر و...
دشنه....
تو را بوریا کنند

با سنگ و تازیانه
مرا داغدار تو

یادم نمی رود
به لبت آب آب بود

یادم نمی رود
بدن غرقه خار تو

مانده صدای حرمله
در گوش من هنوز

پَستی که نیزه زد
به سر شیرخوار تو

حالا سرت کجاست
که بالای سر روم؟؟؟

گریم
برای زخم تن بی شمار تو

من نذر کرده ام
که بخوانم در علقمه

صد فاتحه برای
یل تکسوار تو
۰۶ بهمن ۸۹ ، ۱۱:۲۸ ساقی رضوان
خب چیکار کنم خب
کاخ سر بلند سخنِ تو، ادیبان را به حیرت آورده و آوازه علمت، جهان را در نوردیده است. قصد سفر به دیار تو دارم. می‏خواهم مقیم آستان تو باشم.

می‏خواهم زندگی‏ات را در جانم ببینم؛ راز بگشا، چگونه سوی تو آیم؟

عدالت، یعنی نظم و تو معنای عدالت و به نظم درآورنده ذرّات عالمی.

معانی، با تو نظم گرفتند، آن گاه جانشان بخشیدی و تو همان جان دمیده در کالبد کائناتی.

سلام بزرگوار

بروزیم

یا علی
۰۶ بهمن ۸۹ ، ۱۵:۴۰ کوچه های باران
اللهم احفظ قائدنا بحق الحسین ع
۰۶ بهمن ۸۹ ، ۱۸:۰۴ رنگـ بیـ رنگیـ ...
کاروانـ میـ آید از شهر دمشق...
بر سر خاک شه سلطان عشق..
کاروانـ با خود رباب آورده است
بهر اصغر شیر و آب آورده است..
کاروانـ آمد ولیـ اکبر نداشت..
ام لیلا شبه پیغمبر نداشت..
----------------
ممنونـ از حضورتانـ
التماس دعا
یاحق
هو المحبوب
سلام و درود

" مرا نه
سر نه سامان
آفریدند
پریشان ِ پریشان
آفریدند"

امان از دل ِ زینب
پدرش کلوچه های خوشمزه ای می پخت ، طبع شعر خوبی هم داشت...


یکی از چیزهایی که آقا به آن افتخار می کرد

این بود که این شعر را پدرش سروده:



امشبی را شه دین در حرمش مهمان است

مکن ای صبح طلوع

صبح فردا...






منبع نوشته http://2-7.blogfa.com/8906.aspx وبلاگ(حتی بیشتر...)
کاش وقتی خدا در حشر بگوید چه داشتی؟
سر بکند حسین..بگوید حساب شد!


سلام و عرض تسلیت..
بی نهایت نوای وبتون قشنگ بود..بــــــــــــــــــــــــــــــــــی نهایت!

یاد این بیت شعر قشنگ افتادم که:
"من افتخار میکنم،آری خدا کند
جانم فدای حضرت سید علی شود"
با چهلمین روز از غم بی پایان گذشت"
منتظر حضورتون هستم.!
التماس دعا
۰۷ بهمن ۸۹ ، ۰۱:۰۷ آشیانه ی سرخ لاله ها
بسم رب الشهدا والصدیقین.
السلام علیک یا ابا عبد الله.
اللهم عجل لولیک الفرج.
اللهم الحفظ والنصر قائدناالخامنه ای بالقرآن.
____________________________________________
با سلام و عرض تسلیت ایام عزای ماه محرم خدمت شما.
شما را به خدا انصاف بدید. ما به نوحه گوش کنیم یا (و ان یکاد) بخونیم؟
من میام (و ان یکاد ) بخونم به وسطش میرسم میبینم نوحه ذکر روی لبامه. میام نوحه رو زمزمه کنم ناخوآگاه به تکبیر و (وان یکاد) رو میارم. از تلویزیون قسمتی از این نوحه رو شنیده بودم .خیلی قشنگه.
جانم فدای سید علی. . . .اللهم آمین.
من نتونستم کد نوحه رو پیدا کنم از شما خواهش میکنم اگه اشکالی نداره کد نوحه رو بهم بدید. البته اگه اشکالی نداره.با عرض پوزش بسیار.
خوشحال میشم به سنگر من هم سری بزنید.
التماس دعا.
تا بعد.
یا علی.
خدایا تا ظهور دولت یار
گل پیغمبر ما را نگه دار . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">