جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰۴:۱۶ ب.ظ

شرحی بر من ِاو

"هو الواقف علی السرائر والضمائر"

پیامبر اکرم (ص):

مَن عَشَقَ فکَتَم وعَفّ ثمّ ماتَ ، ماتَ شَهیدا

هر که عاشق شود پس آن را پنهان دارد و عفت بورزد و بمیرد شهید مرده است.

(میزان الحکمه , ج 8, ص 3788)



+این پست مخاطب ویژه داره!

+می فهمه اون عزیزی که باید بفهمه مخاطب این پسته...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۸

نظرات  (۲۱)

۱۸ بهمن ۸۹ ، ۱۸:۱۲ یاسین.مشهود
متاسفانه من نتوانستم پنهان دارم .
سلام
خیلی ممنون
خیلی قشنگ بود
سلام علیکم.
این موعظه ، حدیث ویا پند از کسیت؟!
پاسخ:
از پیامبر اکرم-ص-
۱۸ بهمن ۸۹ ، ۱۹:۴۷ من ازرندانه...
دیدی!؟
توهم نتونستی قید"کَتَمَ"رو نگه داری............
تازه اگه"عَفَ" روتونسته باشی.........
انشالله که خیره....
سلام...
من هم بروزم...
تشریف نمیارید.... ؟
۱۸ بهمن ۸۹ ، ۲۱:۴۰ برترین آوا
آیا گمان کرده اید شما را بیهوده آفریده ایم و به سوی ما بازگردانده نمیشوید؟؟!

آیا انسان میپندارد که هرگز استخوانهای او را ( پس از متلاشی شدن ) جمع نخواهیم کرد؟؟!

آری , قادریم که حتی خطوط سر انگشتان او را موزون و مرتب سازیم.

انسان در معاد شک ندارد , بلکه میخواهد آزاد باشد و بی ترس از دادگاه قیامت تمام عمر گناه کند.

قیامت (3-5)
استفاده می کنیم!
نخونده بودم تا حالا . . . .
خدا خیرت بده همسنگری!
یا علی
دیگه نزدیک 14 فوریه ست و ...ای بسوزه پدر عاشقی
من عاشق این کتابم دیگه . . . همین "من او" رو میگم.

فقط من یه چیزی رو خوب متوجه نشدم. تو کتاب من او منظور از این عشقو همون عشق زمینی گفته . (از ظاهر حدیثم همین پیداست)
ولی یادمه تو دوران مدرسه دبیر ادبیاتمون میگفت که منظور از عشق توی این حدیث عشق به خداست.
حالا پیدا کنید پرتغال فروش را؟
هرچند من فک میکنم دبیرمون بنا به مصلحتهایی اون حرفو زده باشه . . .

راستی خوبی تو؟
انگار نبودی یه مدت ؟!
در ضمن عزیزم "ثم مات" درسته نه "او" . . . او که ینی (یا) ثم ینی سپس . . .

حدیثو درست بنویس . ما تعصب داریما
۱۹ بهمن ۸۹ ، ۰۹:۳۹ کوچه های باران
ناز پرورد تنعم نبردراه به دوست
عاشقی شیوه رندان بلا کش باشد
بسم رب الشهدا

ماهی وقتی پخت آرام می گیرد...
همه خامی او مال وقتی است که نپخته باشد...

التماس دعا مومن خدا...
پاسخ:
دعاگوئیم و صد البته محتاج دعا مومن خدا ...
وب خوبی است به وب من هم سری بزن در مورد یکی از یاران امام حسن عسکری است که اولین کتاب در مورد امام عصر را قبل از تولدش ایشان نوشته است
کاغذم پرشده از ابرهای سیاهی

که دارد بارانی میکند بغض سکوتم را

همیشه رسم نوشتنم همین بوده

ولی هنوز یک چیز را نفهمیده ام

اینکه چرا همه نوشته هایم باید به الف آخر نام تو ختم شود؟!





یاعلی
" عشق " این حس پاک و روحانی که دل و فقط دل آدم رو اونطور منقلب میکنه بایدم این مقام رو بگیره

یعنی میشه .....
۲۱ بهمن ۸۹ ، ۱۲:۱۶ میناگر عشق(فلق)
سلام بانو.
ممنونم از حضورتون،محتاج دعام.
مرسی بانو،زیبا میبینین. عکســـــــــــــــــو برداشتم!
آپتون آپ عالی بود.
ما به خودومون اومدیم!
ممنونم از آپتون....
التماس دعا
با سلام

خداوند دوست دارد احساس پاک و زیبا را !!!

یا حق !
۲۴ بهمن ۸۹ ، ۰۱:۰۷ اللهم عجل لولیک الفرج
داشتم من ِ او را

اما نخوندمش

یهو اول کتاب رسید به آخر کتاب

و تموم شد
سلام .
با اینکه سران فتنه موسوی و کروبی و خاتمی اند مخالفم و اثبات کرده ام که :
” موسوی و کروبی سران فتنه نیستند ، آلت فتنه هستند ”
اینم لینکش :

http://bahane.persianblog.ir/post/21/

ممنون میشم سر بزنی .
یاعلی
۰۱ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۱۴ افزایش آمار بازدید کنندگان وبلاگ شما
با سلام

افزایش آمار بازدید کنندگان بالای 200 نفر در روز

کافی است لینک باکس ما را در وبلاگتان قرار دهید و خبرمان کنید

منتظرتان هستیم
سلام علیکم
زیارتکم مقبول هرچند که ما مراتب تقبل الله ِخودمان را عرضه داشتیم ولی اما...دیر رسیدیم اینجا گویا ...مالیات ندادی یا ملک به نامت نبود که وضع وبت اینجوری شده؟!

در ضمن! هوم!؟ چرا من آی دنت نوو که این مخاطب ویژه کیست آیا!؟

چرا شما فارسی پشتو صحبت میکنی آیا؟!

خب ما را ز خویشتن بدان و گو که این مخاطب ویژه کیست آیا؟!

ابشرکم بالمهدی.عج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">