جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

برگشتم

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

برگشتم،با همه ی آنچه داشتم برگشتم

خسته از همه ی بی تفاوتی ها

خسته از با خود بودن ، خسته از با تو نبودن

دلتنگی هایم شکل تو شده

بال بال می زدم که برگردم،پرپر می شدم که ببینم

وحال که برگشتم آیا مرا می بینی؟

آیا نقاشی ام میکنی؟آیا باز برایم می خوانی؟می نویسی؟

برگشته ام...با همه آنچه داشتم برگشتم

نگو نمی شناسی ام

من شبیه دیروز توام و تو حال شبیه دیروز منی

بیا تو دیروزی باش وبگذار من امروزی باشم...نگاهم کن!


+سلامی دوباره به همراهان دوست داشتنی جنجال یک سکوت...

+همیشه ازین آدم هایی که خداحافظی میکردند ومی رفتند اما چند روز بعدش شروع میکردن به نوشتن تو همون جا،بدم میومد...با خودم میگفتم آخه وقتی میخوای برگردی خداحافظی کردنت چیه؟دوس داری ملت التماست کنن؟!!...الان خودم شدم مصداق همون آدما...اما باور کنید قصد داشتم تعطیل کنم اینجا رو واسه همیشه...برگشتم فقط بخاطر شما...و گرنه...بگذریم...فقط حلالمون کنید اگه ناراحتتون کردم با این کارم...سعی میکنم با نوشته هام جبران کنم...به شرطی که نگاهتان را هیچ وقت از جنجال یک سکوت دریغ نکنید...

+نوشته بالا دست نوشت فرزاد حسنیه...که مصداق این روزای ما بود...

+دوباره دست به زانو میگیریم وبسم الله می گوییم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۷

نظرات  (۲۶)

به به . . . چشم ما روشن . . . منور کردی عزیز . . .

گاو؟

گوسفند؟

شتر؟

مرغ؟

بابا جوجه حداقل؟ میتونستیم قربونی کنیم زیر قدومتونا؟؟؟؟؟؟؟

زود باش . .. شروع کن که باید جبران این روزهاتو بکنیا . . . گفته باشم.

راستی زیارتت قبول . . . (آیکن روبوسی و اینا)
خوب کردی برگشتی ! آخه فقط تویی که من میتونم بهش گیر بدم !
۱۷ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۱۴ میناگر عشق(فلق)
سلام مهربون بانو.
برگشتتون یه عالمه مبارک.
خیلی خوشحالمون کردین.
گاهی تو خیلی از کارا پیش میاد که به طور کامل پاتو از میدون میکشی بیرون و تصمیم میگیری دیگه توی گوود نباشی،اما امید همراهی دیگران ،مهربونی و خواستشون باعث میشه که خواسته ی خودتو ندیده بگیری و دوباره راه رو با جون تازه از سر بگیری...
ممنونیم که بخاطر ما دوباره اومدین تو گود.
خوش اومدین.
خیلی محتاج دعاییم.
سلام عزیز دلممممممممممممممممممممممم...خوش اومدی...با خودت کلی صفا آوردی...کلی خوشحال شدم از برگشتت...کلیییییییییییییییییییییییی
۱۷ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۳۵ زهرا - تبعید شده ب زمین
کار خیلی خیلی خوبی کردی که برگشتی ...
و من الله التوفیق ...
تو مصداق و مارمیت
اذ رمیت ... هستی .
خوش آمدی همان که باید باشی...


بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
.
.
.
سلام...
رزمنده ای کـه در فــضــای
سایـبر مـی جـنـگی بــرای
فـشردن کلیدهای کامپیوتر
وضـو بگیر و بـا نیــت قـــربة
الی الله مطلب بنویس.

بدانکه تو مصداق و مارمیت
اذ رمیت ... هستی .
تو در شبهای تـاریک جبهه
سایبری ازمیدان مین گناه
عبور میکنی مـراقب باش،
به شهدا تمسک کن

بصیرتت رابالا ببر که ترکش
نخوری...رابطه خـودت را با
خدا زیاد کن...با اهـل بیت
یکی شو ودر این راه گوش
به فرمان انها باش.


و باز سلام
سلام به کسی که آمده اس که خاطره شود
همین...!

ان شاالله پاینده باشی
یاعلی
غزل!
بگو که برایش چقدر دلتنگم...

عزیزم! دلم واست یه ذره شده! وقتی اومدم اینجا بعد چندوقت بی مرامی و فهمیدم اونقدر بهت تنگ اومده که خواستی خدافظی کنی دلم گرفت...
تازه از بحران در اومدم! البته شاید در اومده باشم!!!

اما سعی می کنم از این به بعد بیشتر باشم... تو هم باش
سلام
خوش امدین دلتنگتان بودیم بی تعارف
نمیدان چند بار امدم نبودید
به هر حال حال که بود ید خوب بودی
با سلام
زیات قبول ... شما آمدین، من تا چند روزه دیگه میرم مشهد !!!

خیلی خوب شد که اینجا رو تعطیل نکردین. وقتی باید تعطیل کنید اینجا رو، که دیگه مخاطب نداشته باشه.

چون تا وقتی که مخاطب دارید، دیگه اینجا فقط مال شما نیست که بخواین تعطیلش کنید، متعلق به مخاطبین هم هست!!
فکر نمیکنم که مخاطبینش اجازه تعطیلی بدن؟؟؟؟
چون خیلی ها از نوشته های شما بهره بردن!

انشاالله که برگشتتون براتون برکت داشته باشه!!!

یا حق !
سلام
خوشحالم از بازگشتت
کلی مطلب جدید و باب پسند تو دارم که باید بیای بخونی
راستی متقاعد شدی کتاب جنگ دوست داشتنی رو بخونی با اتفاقاتی که برا سعید تاجیک افتاده؟
منظورم بیرون انداختن ف.ه از حرمه
دارم درباره غیبت مینویسم
خوشحال میشم بیای بخونی
بای
۱۸ اسفند ۸۹ ، ۰۱:۰۶ مُتَرَصِّد
خوش آمدید...یا الله...
۱۸ اسفند ۸۹ ، ۱۱:۳۲ کوچه های باران
سلام
خوشحال از اینکه دوباره صفحات وبلاگتون قلمی شد.ان شالله همیشه پایدار و موفق باشید.
چهارم ربیع الثانی سالروز میلاد حضرت سیدالکریم عبدالعظیم حسنی ع بر شما و بر همه همسنگران وبلاگی مبارک باشه.
سلام ... خوشحالمون کردید

عاشقان سید خراسانی خستگی نمیشناسند

سر بزنید به گروهان سایبری خوشحال میشم
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوفی؟دوست جونی
خوش اومدی رزمنده سایبری
بالاخره شهدا هم که جبهه می رفتند یه مدت کمی رو مرخصی می گرفتند تا با انرزی بیشتری برگردند
خوش اومدی ....
موفق باشی وپیروز
یاعلی
۱۸ اسفند ۸۹ ، ۱۴:۴۰ ساقی رضوان
وا! ما کی گفتیم برگرد؟!؟؟!!؟!!!!!!!!!


زیارت قبول
پاسخ:
یه نیگا به پست قبل بنداز ببین کی گفته:دی
سلام
خوشحالیم از این بابت..شاد باشی
سلام چه عجب
مطمئن بودم بر می گردی اصلا همین احساس منو کشوند اینجا
خوش اومدی
به به!
ازینورا!
والا ما که ناراحت نبودیم کلا
خداییش این آدما که اول خدافظی میکنن بعد میان میگن بخاطر دیگران برگشتن عجب آدمای باحالی هستنا کلا خوشم میاد ازشون که کم نمیارن
مزاح کردیم
خوش اومدین دوباره
یا علی
سلام ابجی .خوش اومدی
سلام...
ممنونم ازتون....
خوش اومدید....
سلام و عرض ادب...
با یک خداحافظی منتظرتون هستم....
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد....
با آرزوی بهترین ها برای شما .....
آرام آرام قاصدکهای رسیده از سفری دور ...

، همراه نسیمی مهربان به دشت آلاله ها می رسند .
هر قاصدک بر گلبن لاله ای می نشیند تا خستگی و رنج این سفر دور و دراز را برای لاله اش بازگو کند .
فرشتگان به ضیافت این دشت می آیند و بالهایشان را فرش راه قاصدکها می کنند.
اما!
کمی آنطرف تر، دل خستگانی که به پهنای دل آسمان گریسته اند تابوتهایی خالی را بر دوش خود حمل می کنند
سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما ...
بروزم ...
منتظر حضور شما
یا حق
پاهای مسافر تاول زده بود .

گفت :

« ببینید ای مردم ، این پاهای تاول زده پاداش گام زدن در راه خداست . »

جوانمرد گفت :

«راه خدا را با پا نمی توان پیمود !

این راهی است که تنها با دل می توان رفت . . .

با دلت آنقدر برو . . .

تا دلت تاول بزند . »
سلام .خوش آمدید ! منتظر حضور گرمتون بودیم

مویدباشید
یاعلی
باسلام
والا یه مدتی سرم شلوغ بود وقت نمی کردم وبگردی کنم.
به هر حال خوش آومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">