جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۵۹ ب.ظ

وقتی قدیانی همه چیز را به تمسخر می گیرد

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

«... وَ قُولُوا لِلنّاسِ حُسْنًا ... .» (بقره/83)؛ ... و با مردم [به زبانِ‏] خوش سخن بگویید ...

قضیه از همان فیلم معروف شروع شد...

فیلمی که یک شخص به ظاهر بسیجی در مواجهه با فائزه هاشمی رفسنجانی شروع به بد دهانی می کند.چند مدتی میگذرد کاشف به عمل می آید شخص بسیجی فیلم ، همان سعید تاجیک نویسنده کتاب جنگ دوست داشتنی ست.

اظهار نظر ها همین جا شروع می شود.علی مطهری موضع میگیرد که برای فائزه اگر دق کنیم سزاوار است.از آنطرف حسین قدیانی فائزه را فاحشه می خواند و ... سپس تقی دژاکام درباره این حرف قدیانی موضع میگیرد و...

نهایتا قضیه جدی می شود تا حدی که آیت الله مکارم شیرازی واکنش نشان می دهند: "طرف هرکس می‌خواهد باشد ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم، برادر‌ها، خواهر‌ها و به ویژه کسانی که خود را منتسب به حزب الله می‌کنند باید خیلی مراقب زبانشان باشند. من فیلم این قضیه را دیدم که بسیار زننده بود.اختلاف سیاسی سبب نمی‌شود قلم زبان روی حساب و کتاب نباشد قلم و زبان‌ها باید روی حساب و کتاب باشد نباید سخنی گفت که حدّ شرعی دارد"

و سرانجام روز گذشته مقام معظم رهبری -حفظه الله- در جلسه ای که با اعضای مجلس خبرگان داشتند حجت را بر همگان بخصوص مدعیان ولایت مداری تمام کردند:

"فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهائى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد.فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالى ندارد؛ اما دور از هتک حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته میکند و اعصاب آرام جامعه را به هم میریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست - خداى متعال را هم از ما خشمگین میکند. من میخواهم این پیامى باشد به همه‌ى آن کسانى که یا حرف میزنند، یا مینویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگها. همه‌ى اینها بدانند، کارى که میکنند، کار درستى نیست. مخالفت کردن، استدلال کردن، یک فکر سیاسى غلط یا یک فکر دینى غلط را محکوم کردن، یک حرف است، مبتلا شدن به این امرِ خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسى، یک حرف دیگر است؛ ما این دومى را به طور کامل و قاطع نفى میکنیم؛ نباید این کار انجام بگیرد. متأسفانه بعضى این کار را میکنند. من بخصوص به جوانها توصیه میکنم. بعضى از این جوانها بلاشک مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبى هم هستند، اما خیال میکنند این وظیفه است؛ نه، من عرض میکنم این خلاف وظیفه است، عکس این وظیفه است"

اما...

دیروز حسین قدیانی در وبلاگش مطلبی می نویسد با عنوان:"کلا به شما عرض میکنم!بابای ماست خامنه ای" و در این پست نشان می دهد به نوعی پیام رهبری را با کمال جان دریافت کرده و مطلبی که در مورد فائزه نوشته را اصلاح میکند...

ولی متاسفانه امروز مطلب دیگری به روی صفحه قطعه بیست و شش می فرستد با عنوان"دفاع تمام قد قطعه ۲۶ از مسئولان نظام" که در آن مسئولان نظام را به تمسخر گرفته و شاید حرف های رهبری را هم...!!

پس نوشت:

«... وَ إِذا خاطَبَهُمُ الْجاهِلُونَ قالُوا سَلامًا» (فرقان/63)؛ ... و چون نادانان ایشان را طرف خطاب قرار دهند به ملایمت پاسخ مى‏دهند.


+ من اینجا مدافع هیچ شخصی نیستم اما برای خودم خط قرمزی را متصورم که به من اجازه نمیدهد حتی به آنهایی که گرایش سیاسی شان با من در تضاد است توهین کنم...اما فک کنم اینگونه خط قرمز ها برای جناب قدیانی معنای خاصی ندارد!آن هم در مورد رئیس مجمع تشخیص مصلحت که رهبری درابتدای سخنان دیروزشان لب به تشکر از ایشان گشودند...رئیس جدید مجلس خبرگان(آیت الله مهدوی کنی)هفته گذشته ایشان را یار دیرین خود خواندند و ...احساس میکنم جناب قدیانی خودشان ونظرشان را مهم تر از نظر رهبری ورئیس مجلس خبرگان تصور میکنند!!

+دوستان یک چیز را در نظر داشته باشند...وقتی لباس دین پوشیدی و حتی گاهی نام یک بسیجی را بدنبال خودت کشاندی حواست باید به رفتارت باشد...به اندازه تمام کارهایی که میکنی وبه وجهه دین وحتی بسیجی ها ضربه میزنی در پیشگاه خدا مسئولی که هیچ...نوعی حق الناس هم به گردن داری به خاطرتخریب چهره دیگر افراد دین دار که به دلیل رفتار تو تهمت وناسزا می شنوند!

+لینک پیشنهادی:متن کامل بیانات رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان(+) / رهبری محکوم کردند،شاگرد شریعت مداری تشکیک کرد،قدیانی به شوخی گرفت(+)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۲۰

نظرات  (۳۱)

توجه .. توجه ...

دانشگاه انتظار بعد از 1300 سال دانشجو می پذیرد.

متاسفانه این دانشگاه هنوز 313 فارغ التحصیل هم نداشته است....

این دانشگاه در تمام شبانه روز از شما آزمون بعمل می اورد .....

مدارک لازم برای ثبت نام رو در پست جدید ببینید
کاملا موافقم قدیانی دیگه شورشو در آورده
با سلام

من هم متن سخنان رهبر-حفظه الله- رو توی سایت قرار دادم.

واقعا جای تاسف داره ... البته کم پیش اومده که یه فرد ولایتی توهین و بددهانی بکنه... ولی همون کمش هم زیاده !!!

اکثر کسانی که فحش و ناسزا میگن، در واقع اصلا رهبری و نظام جمهوری اسلامی براشون مهم نیست!!! بیشتر یه مشت انسان بی فکر و ... هستند !!

وقتی رهبری موضع خدوشون رو درباره آقای رفسنجانی بیان میکنند، دیگه کسی نباید از اون بیشتر بره و زیاده روی کنه. اینکار خطای آشکاریه!!!

حالا یه بنده خدایی از اعدام آقای رفسنجانی هم حرف میزد... یکی نبود بگه آخه تو اگر واقعا پشتیبان ولایت هستی چرا حرفی میزنی که خلاف حرف رهبری هست!! واقعا چرا ؟؟؟

انشاالله که خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه !!! آمین!!!

یا حق !
هر چی رهبرمون بگه . . . همونه!
سپاس فراوان بابت این پست

آدم دلش میخواد با این موزیک وبلاگت هق هق بزنه.
۲۱ اسفند ۸۹ ، ۰۲:۰۱ یگانه امام علی علیه السلام
سلام علیکم
با پستی جدید به نام«8 مارس در تهران روز کشف حجاب بود؟؟!!»به روزم
موفق باشید
۲۱ اسفند ۸۹ ، ۰۷:۳۰ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
قبول حق انشاالله...
سلام علیکم

من چقدر دیر آمدم!! فکر کردم هنوز برنگشتی!!!

در مورد این مطلب :
کاملا موافقم با نظرت...

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
(آمین)
سلام
با حرفات موافقم ولی از اون جهت که رهبر گفته
وگرنه تا چند روز پیش موافق سعید تاجیک بودم
البته من سابقه بیرون کردن ف.ه رو تو ژرونده ام دارم
روز 16 اذر سال 88 از دانشگاه انداختیمش بیرون
البته خیلی مودبانه
حتی کلیپش رو هم میتونی از یوتویوب بگیری
اینا رو هی باید بیرون کرد
اون باباش که اونجا نشسته بود رییس همه این فتنه بوده و بیشترین ضربه رو به این نظام زده تو این چند سال. یادت نره
الان هم داره برا میراث خوری برا نظام دندون نشون میده
ما یادمون نرفته که با پول ایشون نهضت تو سال 42 تا 57 تغذیه شده
ولی کار برای خدا دیگه منت نداره
پاسخ:
درمورد پدر فائزه من ترجیح میدم چشمم به دهان رهبر باشه...تا وقتی که علنا انتقادی از ایشون توسط رهبر صورت نگیره من ایشون رو به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت قبول دارم و حرمتشون رو نگه میدارم...اینم نظر بنده!
۲۱ اسفند ۸۹ ، ۱۵:۴۹ کوچه های باران
متاسفانه فراموش میکنیم این روزها هر کاری که بچه حزب اللهی ها میکنن پای حضرت آقا نوشته میشه .سرباز پیرو ولایت کسی است که حتی یک قدم جلوتر از رهبرش حرکت نمی کند.
یه کمی باید دوباره در معنای ولایت و ولایت پذیری تجدید نظر کنیم.
۲۱ اسفند ۸۹ ، ۱۸:۵۱ میناگر عشق(فلق)
سلام بانووووووو.
خوبین؟
دلمون تنگ شده بودا.
پست و کامل خوندم،ما مطیع امر رهبری هستیم و واقعا بعیده از کسایی که دم میزنن ما نظرمان نظر رهبر است و...
خدا آقا رو برامون نگه داره.
بانو من به روزم.
خیلی خیلی هم محتاج دعام.
بیاین ها
۲۱ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۳۳ دختران باباعطا
سلام علیکم
کاملا با نظرتون موافقم. متن آقای قدیانی رو خوندم، واقعا جای تأسف داره. اگر این مطلب توسط یکی از جلبکی ها نوشته میشد، فریاد وا اسلامای خیلی از طرفدارای قدیانی بلند میشد ولی جالبه که متن رو می خونند و می خندند و تأیید می کنند.

با "بهتر از کیمیا" به روزم
یاعلی
سلام.
ممنون از اطلاع رسانیتون.
وقتی برخی افراد گوش به فرمان مقام معظم رهبری نباشن این میشه.

خداوند متعال عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۱۶:۴۶ دیوونه غربتی!
سلام علیکم

امام حسن عسگری علیه السلام می فرمایند: شیعیان ما در یک اندوه دائم به سر می برند تا فرزندم که پیامبر اکرم (ص) نوید ظهورش را داده ظاهر شود. (کتاب وسائل الشیعه جلد 2 صفحه 908)

خدمت شما تبریک عرض می کنم ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام را
دعا بفرمائید ...
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۱۷:۲۰ ساقی رضوان
ای بابا!

خیلی بد بود فیلمش!!!
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۱۷:۲۲ ساقی رضوان
از رو دمت؟ مگه دم داری؟!!!!!!!!!!!!!!!
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۲۹ یکی از خوانندگان وبلاگ
سلام علیکم

خوش برگشتید

گاهاَ ما برای اینکه ثابت کنیم خیلی حزب الهی هستیم، سعی می کنیم از خود حضرت ماه هم تند تر بریم!

ای کاش می فهمیدیم (بنده و امثال بنده رو عرض می کنم) که بچه حزب اللهی یعنی نه یه قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر از ولی فقیه!

حضرت امیرالمومنین علیه السلام در جنگ صفین (اگر اشتباه نکنم) به یارانشان که در حال دشنام گویی بودند در مقابل دشنام گویی دشمنانشان فرمودند: دشنام نگویید! زیرا شما به نا حق آنان دشنام می گویید و آنان به حق شما!!!
نمی دونم ملاک ما که است! چه است!

علی علیه السلام یا ...؟!!

و عاقبت بخیری از آن متقین است و بس!

دعا بفرمائید
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۲۳:۱۳ میناگر عشق(فلق)
سایه ی بعضیا خیلی سنگینه...
۲۳ اسفند ۸۹ ، ۱۲:۲۱ مسافرآدینه

نمی دونم چرا افراط و تفریط ها اینقدر زیاد شده بین همه....
خوب بود، آفرین
کلاً این آقای قدیانی رهبری را هم به تمسخر گرفته است
دیر نباشد چوب این سبک‌مغزی‌هایش را بخورد
سلام بانوی مهربان
وای که چقده خوشحالم که می بینم باز دست به قلم شدی عزیز دل
همه جا یادت بودم بخصوص سرداب غیبت اما توی حرم عباس هر وقت پا گذاشتم از طرف تو خوندم یا ایها العزیزز مسنا و اهلنا الضر ... را
جایت در تک تک لحظه های با شکوه سفر خالی بود بانو ...

...................
این مدت تقریبا بی خبرر بودیم از اتفاقات هر چند تلویزیون در دسترس بودها اما هیچ کس اعتنایی بهش نداشت. فقط خیر تغییر رئیس مجمع تشخیص مصلحت را شنیدم.
وافقم باهات بانو. معتقدم تابع محظ ولایت فقیه یعنی هر چی رهبر گفت همان نه ی کلام بیش نه یک کلام کم
یک توی حرم امیرالموؤمنین در حال دعا و زیارت خودندن متوجه شدم وای چقدر از این سوسک های سیاه کوچولو توی صحن هیت از چادرت بالا می رفتند و روی دست و پاهات راه می رفتند. حس دعای همه را گرفتند این سوسک ها. جمعیت سعی می کرد به نحوی از گیر این حشرات فرار کنه خواهرم گفت این سوسک ها نشانامان دادند شیعه واقعی نیستیم ها. آن مرد را یادتان هست که امام صادق بهش دستور داد بره توی تنور آتش بنشیند...
خیلی جاها اتفاقات درس معرفت بود بانو ...
خیلی عقیبم خیلی ...
سلام علیکم

من کم پیدام؟؟؟

من که همین جاام !!! می چرخم ، کامنت میذارم ، مطلب می ذارم... شما یه مدته نیستی..

مطلب چهارشنبه شوزی عالی بود

یا علی ع


سلام



با تشکر از اینکه چند کامنتی ما را تحمل کردید من هم در آخرین کامنت خود در این بخش از شما تشکر می کنم و امیدوارم در مسیر حق جویی موفق و موید باشید. اگر سن ما کم بود یا اگر اسباب خنده شما را فراهم کردیم یا اگر با توضیحات اضافه شما را رنجاندیم معذرت خواهی می کنم و به نظرم می رسد برای مثمر ثمر بودن بحثهای این چنینی باید با سعه صدر بیشتر و تامل بیشتری کار کرد و الا با این قلمی که شما استفاده می کنید و بعضا سرشار از طعنه و کنایه می شود ثمری که ندارد هیچ شکاف میان جریان دوقطبی شده را عمیقتر هم خواهد کرد. هدف بنده از این بحث کوتاه همانطور که قبلاَ توضیح داده بودم بررسی تک تک سرفصلها نبود و تنها در پی موضع حامیان مهندس در برابر جمله مذکور مهندس بودم و نیز تطبیق آن جمله مهندس با درخواست ابطال وی. ضمن آنکه جمله اخیر شما در خاطر بنده برای استنادهای بعدی باقی خواهد ماند از همگی در مورد هر بحث در مورد هر جز از حوادث سیاسی و انتخاباتی اعم از تبریک لاریجانی به مهندس و تکذیب این مسئله توسط دفتر لاریجانی و بررسی مصاحبه مطبوعاتی مهندس قبل از اعلام نتایج و ادعای کروبی بر پیشی گرفتن آرایش از مهندس موسوی و ماجرای گریه بر قبرهای خالی که احتملا توطئه خبری تمدن و محصولی بوده! در سطح سواد ناقص خود دوستانه دعوت به مباحثه می نمایم. قلم بنده در برابر مباحثه دوستانه کاملا لین و گرم است و از طعنه و کنایه هم در قلم ما خبری نیست مگر در برابر کسانی که میثاق ملی را رسما به سخره بگیرند و علنا اعلام براندازی و ادعای تغییر ارکان حکومت را داشته باشند.

آقای سید محمد طباطبایی:
حرکت موسوی کاملا قانونی بوده زیرا برای بیقانونی و برای صیانت از حقوق رای دهندگان اعتراض داشته در غیر اینصورت سکوتش خیانت بحساب میاید

بر اساس این تفکر هر کس هر وقت احساس کرد کسی دارد بی قانونی می کند می تواند برای مقابل با او هر کاری انجام دهد (هر کاری). درباره این تفکر و نیز مباحثی که به ماکیاولی مربوط است نیز آمادگی بحث و تبادل نظر با دوستان دارم.

۲۴ اسفند ۸۹ ، ۱۴:۱۲ مُتَرَصِّد
سلام علیکم

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿۴۵﴾
و چون قرآن بخوانى میان تو و کسانى که به آخرت ایمان ندارند پرده‏اى پوشیده قرار مى‏دهیم (۴۵)

سوره الاسراء


ژاپن با وسعت حدود ۳۴۰ هزار کیلومتر مربع که تقریباْ برابر با وسعت سه خراسان شمالی و رضوی و جنوبی ایران است دارای جمعیتی در حدود ۱۳۰ میلیون نفر است که امروز دچار یک تبانی ناجوان مردانه قرار گرفت. با توجه به فرا رسیدن ۴ شنبه سوری در ایران و نیز همزمانی آن با سه شنبه های س ب ز در یک تبانی آشکار میان ایران و یکی از گروههای تخصصی هارپ تصمیم گرفته شد تا برای خارج شدن خبر ۴ شنبه سوری ایران از صدر اخبار یک حادثه عظیم شکل بگیرد تا جانشین آن خبر در صدر اخبار جهانی شود و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

سلام

بسیار زیبا و به جا نوشتید.
خوشحالم که با وبلاگ و عقایدتون آشنا شدم.
موفق و موید باشید
بنده حتی با اون نامه ی تند و تیز آقای قدیانی هم مخالف بوم. اینها نمی گذارد غبار ها فرو بنشینند.
سلام خیلی خوشحالم از اینکه ولایتی های با بصیرتی را می بینم که در مقابل هر انحرافی موضع می گیرید و کاری ندارید این انحراف از جبهه خودی باشد یا بیگانه.و به نام مصلحت حقیقت و مصلحت واقعی را سلاخی نمی کنید


کشور هلند با وسعت ۴۰ هزار کیلومتر مربع (برابر با نصف خراسان جنوبی) و جمعیتی در حدود ۱۷ میلیون نفر آمادگی خود را مبنی بر طرح ترور مهاجرانی اعلام کرد. ملکه بئاتریکس ضمن حمایت قاطع از جنبش سبز طی یک تماس تلفنی با همتای ایرانی خود اعلام کرد: اظهارات اخیر مهاجرانی و نیز ارتباط خبرنگاری که از کارنی سوال بی ربط پرسیده بود با مهاجرانی سبب شگفتی دولت ما شده است و هلند تمام ظرفیت خود را در اختیار جنبش قرار خواهد داد تا هر چه سریعتر از این بحرانهای صوری نجات پیدا کرده و بتواند در موضوع تحولات منطقه خاورمیانه و شمال افریقا نقش فعالتری ایفا نماید.

دامن عــــلقمه و باغ گل یاس یکیست

قمر هاشمیان بین همه ناس یکیست

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب

نام زیبای ابــاصالح و عبـــاس یکیست
به تام خدا

سلام
کاش اطلاع میدادین که بازگشتید از سفر.زیارت قبول

وجدان بیداری دارید واقعا هم از متن لذت بردم هم از پاسختون به کامنت یک دوست عزیز پیرامون اقای هاشمی
یاحق
درود بر شما که یادی از ما فقیر و بیچاره ها نمی کنید

با پس نوشت هایتان خیلی حال کردم یه جورایی حرف دلم بود

دم نوروز یه دعایی در حق شما:

علی یارتون / شهادت نصیبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">