جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۱:۰۹ ب.ظ

یک سال گذشت

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پرده اول:

درست یادم نیست لحظه تحویل سال ۱۳۸۷ کنارسفره هفت سین ازخدا چی خواستم که منو دعوت کرد تا هفت سین بعدی رو در خانه خودش پهن کنم

هفت سینی که بزرگترین سین آن سعادت بود ... سعادت زیارت بیت الله الحرام

هرکدوممون بی تردید لحظاتی به یاد موندنی از سال تحویل داریم

اگه ازمن بپرسند کدوم لحظه تحویل سال تو یادت مونده بدون تردید از سال تحویل های ۸۶ و ۸۸ یادمیکنم

سال تحویل ۸۶ که در صحن حرم امام حسین(ع) چشم به گنبد طلایی اش دوخته بودم.لحظه ای که هفت سین کربلایی در ذهنم پهن شده بود(سربریده و سپر و...)

وسال تحویل 88 که در حال طواف خانه ای بودم که هزاران مشتاق آرزویش را در سرمی پرورانند...

پرده دوم:

امروز جنجال یک سکوت یک ساله شد.وبلاگی که بودنش رو مدیون نگاه های مهربون شماست...دقیقا ۸۹/۱/۱ بود که این وبلاگ متولد شد...وقتی داشتم این وبلاگ رو می ساختم چنین روندی رو واسش پیش بینی نکرده بودم...ممنون که هستید ومی خوانیدمان...

فقط به عشق شماست که این وبلاگ به روز می شود...فقط همین!


+رهبرا از شوق لبخند تو شادی میکنیم / اذن تو باشد اگر عزم جهادی میکنیم / کوری چشم تمام دشمنان بزدلت / سال نو را هم جهادی اقتصادی می کنیم...

سال نو که به گفته امام خامنه ای -حفظه الله- به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده به تک تک شما مبارک...

انشاالله سال ظهور مولامون باشه و هرچه سریعتر شیعیان بحرین و مسلمانان لیبی و یمن بر دشمنان خود پیروز بشن...ما که لحظه تحویل سال از ته دل دعاشون کردیم...

+دوست داشتم این پست که به بهانه سالگشت جنجال یک سکوته ویژه تر از این باشه اما نشد...

+عکسی که می بینید سفره هفت سین قرآنیه که توی لابی هتلمون در مکه(هتل کریستالاة الاصیل) به مناسبت سال تحویل88 پهن شده بود...

+بازهم ممنون به خاطر یکسالی که نگاهمان کردید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۰۱

نظرات  (۵۵)

۰۱ فروردين ۹۰ ، ۱۳:۵۳ جایی برای اهل خدا
سلام.
سال نو مبارک.
واااااااااااای. شما چه سعادتی داشتید؟!!!!
امسال برای منم دعا کنید .
یکسالگی وبلاگتونم مبارک. امیدوارم همیشه خوب بمونه.
التماس دعای فراوان...
یا علی...
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام
تبریک
اسم سال جدید هم من حدود 6 ساعت قبل اینکه تلویزیون اعلام کنه فهمیده بودم
مثل اینکه از زیر دستشون در رفته بود اونایی که می دونستن از خوشحالی پیامک دادن
بعد اینکه زیاد دعامون کنید
نوروز 88 برا منم 1 چیز عجیب بود .... و رویایی
به امید تجربه بهار حقیقی
پاسخ:
به امید تجربه بهار حقیقی
سلام
نوبهار است
درختان جوانه میزنند
همه جا سبز میشود
اما
دلهایی که منتظرند بی رخ یار بهاری ندارند
به امید بهار دیدار
یاعلی
مهدی ..........................
پاسخ:
به امید بهار دیدار...انشاالله
رهبـرا ازشوق لبخندتو شادی می کنیم

اذن تو باشــد اگرعزم جهـادی می کنیم

کــوری چشــم تمــام دشمنـــــــان بزدلت

سال نو را هم جهادی اقتصادی می کنیم

سال نو مبارک
پاسخ:
سال نوی شمام مبارک
سلام. نوروزتان پیروز!! برایتان سرور و سلامتی و سرزندگی و سرافرازی را آرزو می کنم.
پاسخ:
عیدوتن مبارک...با بهترین آرزوها
سلام
سال نو مبارک....
انشاالله که سالی پر از سلامتی وبرکت وخوشبختی مادی ومعنوی پیش روت باشه.
والبته سالی که در اون پیشاپیش یاران دردانه زهرا(س) قدم برداری....
چه سعادتی.....
خوش به حال
التماس دعای اساسی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
زیارت حضرت مهدی(عج)نصیبت انشاالله...

مبارکا باشه
والا ما که از وقتی یادمونه داریم جهاد اقتصادی میکنیم و ریاضت میکشیم
خداییش این یه موردی که آقا فرمودند رو عین آب خوردن بلدیم
ایشالا سال خوب و پر برکتی داشته باشید
ضمنا
اون سواله که اون همه پرسیدم و جواب ندادی رو جواب بدی ممنون میشم ، من نباید بدونم چی قراره سرم بیاد؟
پاسخ:
امتحان کنترل کنجکاویه!ببینیم نمره تون چند میشه...
سلام

2 سال پیش این روزا شوقی داشتم که نگو... 5 ام عید 88 میخاستم برم .... همونجایی که تو رفتی... بعد 8 ماه دوباره خدا خواسته بود... باورش سخت بود... اما واقعی بود... واقعیه واقعی... اما الان مث یه رویای صادقه میمونه برام... خیلی زود تموم شد... هیچ وقت نمیخام دلمو تنگ کنم برا اونجا.... چون دست یافتنش سخته... کربلا برام دست یافتنی تره تا مکه... دلمو هلاکه کربلا میکنم.... اما برا مکه نمیخام تنگش کنم که راه علاجش تقریبا محاله... اما خب درسته که اگه خدا بخاد و اینا... ولی ...

برا من سالای 86 و 87 و 88 بهترین سالای عمرم بود...
پاسخ:
بقیع...
سال نو شما هم مبارک .
پاسخ:
برشما هم مبارک
سلام

انشالله سال 90 سال ظهور حجت بن الحسن باشد.
شما هم یک سال دیگه بنویسید و ما بهره ببریم .

موفق باشید التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا
عجب 7سین هایی داشته زندگی تان ...
.
فقط خوش به سعادت دلتان ... همین ...
پاسخ:
این سین های ناب برای زمانی بود که دلمان اندکی به آینه شباهت داشت...این روزها که زنگار گرفته عجیب...
7سین بیت الله و 7سین عاشقی حسین ... بس است برای دلتنگی و بغض ...
.
التماس دعای معرفت رفیق ...
به پاس احترامتان به مخاطب و یکساله شدن وبلاگتان ؛
با احترام لینک شدید ...
پاسخ:
انصافا نوشته های نابی دارید که به دوستان دیگر خواندنش را توصیه میکنم
از بچگی به من میگفتن امیر کنجکاو
نمره هم طبق عادت رفوضه ایم
پاسخ:
احیانا اون رو هم "رفوزه"بودید؟
سلام
ان شالله بازم هم از این سفرهای زیارتی بروید و ما را هم دعا کنید ادم شویم
یا حسین
پاسخ:
یکی باید ما رو دعا کنه آدم بشیم!
سلام . سال خوبی داشته باشی . ان شالله امسال باهم تمتع باشیم :) منم سال 88 موقع سال تحویل کنار درخونه حضرت زهرا سلام الله علیها در روضه رضوان نشسته بودم :) کنار در سوخته . فرشهای سبز . گنبد سبز . سیلی . سرخی :(( واقعا محشر بود اون روز :) کریستالاة الاصیل هم که عکس سبزه رو دیدم کلی خاطره بود واسمون :)
۰۲ فروردين ۹۰ ، ۰۹:۳۴ برادر کوچک شما حسین
سلام دوست من ، سال نو مبارک
ان شاء الله بیشتر این حضوری هر چند کمرنگی که توی سال هشتاد و نه داشتم داشته باشم
التماس دعا یاحق
پاسخ:
انشاالله...
با سلام
خیلی خیلی از حضورتون خوشحال شدم
تولد وبلاگی‌تون مبارک
ان‌شاءالله امسال هم سال خوبی داشته باشید توأم با بندگی حق و سربازی امام‌عصر(عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف)
خیلی زیاد دعامون کنید
خدا رو شکر که سعادت زیارت کربلا و مکه رو داشتید
یا علی
پاسخ:
محتاج دعاییم
سلام

سال نو مبارک

امید که هرروزتان نوروز ونوروزتان پیروز باشد
پاسخ:
همچنین
با سلام

سال جهاد اقتصادی بر شما هم مبارک!
سالگرد وبلاگتان هم مبارک!

انشاالله که عید سال دیگه رو در جوار مولایمان باشیم!

راستی...هتل ما هم همین هتل بود!
وقتی رسیدیم به این هتل، چون همه جاش آینه هست، خیلی سختمون بود آخه توی احرام بودیم.مگه نمیدونن که کسایی که میان توی هتل، هنوز تو احرامن و نباید اینقدر آینه باشه روی در و دیوار ؟؟؟

دعا زیاد کنیم که ظهور بسیار نزدیک است ...

یا حق !
پاسخ:
انشاالله زودتر بیاید آنکه باید بیاید...
کما ، "کپر نشین معصیت آباد"

به روز است با:

" اعوذبالله من کج فهمی ها"!
پاسخ:
خدمت میرسیم
سلام
سال نو مبارک و ایضا سالگرد تولد خونه مجازیتون:دی
در مورد سال"جهاد اقتصادی" هم انصافا من یکی فکر هر اسمی رو می کردم الا این!
ان شالله قسمت بشه و باز هم کربلا و مکه رو زیارت کنید
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم
۰۲ فروردين ۹۰ ، ۱۸:۰۴ میناگر عشق(فلق)
ســــــــــــــــــلام بانو
یک سالگی کلبه ی مهربونیاتون مبارک.
خوش به سعادتتون کجا بودیننن..
منم نیمه شعبان گذشته مکه بودم و کربلا...
خوشحالیم که هستین و بمونین پیشمون...
بانو خیلی محتاج دعام،میشه لطفا دعام کنین؟؟
امسال تون قشنگ تر از پارسال تون باشه .
پاسخ:
ممنون...همچنین
۰۳ فروردين ۹۰ ، ۰۷:۱۲ کوچه های باران
سلام .
خوش آن زمان که برآید به بک کرشمه دو کار
یکی ظهور امام و دگر شروع بهار.
سال نو مبارک . ان شالله سالی پر از خیر و برکت مادی و معنوی داشته باشید.
پاسخ:
سال خوبی داشته باشید...
بابا تو دیگه کی هستی . . . بیا یه دستی سر ما بکش شاید از این سعادت ها نصیب ما هم شد . . .
پاسخ:
از دست خودمان البته!
سلام..

تولد وبتون مبارک باشه..
پاسخ:
ممنون بابت تبریک عزیز
سلام
عیدتون مبارک
انشالله سال ظهور مهدی عج باشه
امسال سال جهاداقتصادی هست .انشالله بتونیم این خواسته رهبر عزیزمان را به خوبی توجه کنیم.
پاسخ:
انشاالله
سال نو مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سال نوی شماهم مبارک
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل

زندگی است اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.

پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند
پاسخ:
تبریک متقابل
مهرت را هم سپاس ...
پاسخ:
سپاس از شما...
یک سال من هم تازه گذشت ... بخوانم ...
پاسخ:
کلا هر روز مهمان آنجاییم...شاید هم چندبار در روز!
سلام بر همانی که باید باشد....

ان شا لله هر سال پیش یک امام باشی موقع سال تحویل و یکیش م هم پیش اخرین نفر باشی....
لینکت میکنم با اجازه اخوی
ما که فرمانده نیستیم...
ان شا لله سرباز سایبری باشیم...کاش میشد در این فضا هم کفشهارا شبانه دستمال کشید.....
باید از خویش بپرسیم چرا حجت حق
خــیــمــه را امــن تر از خانه ی من می داند ... ؟
سلام
خوبین؟
شرمنده دیر میام
بابا شما آخر معرفتین میدونستین؟
ممنون از حضورتون خوشحال شدم
عید و سال جدید رو بهتون تبریک میگم امیدوارم امسال واستون پر باشه از سلامتی و رسیدن به آرزوهای کوچیک و بزرگ

پاسخ:
لطف دارین....سال نوی شماهم مبارک
سلام

خوشحالم دوباره پامو گذاشتم اینجا

تقدیم به همه ارزشی های با ارزش:

http://iranbcg.persiangig.com/eyd%20kh.png
پاسخ:
فقط این عکس رو هرچی تلاش کردم نتونستم باز کنم وببینم!
سلام

عیدت مبارک رفیق!
تو هم که دائم السفری!
آدم هم انقدر طلبیده میشه آخه! نمیگی من دل دارم!!!!

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
انشالا قسمت شما هم بشه...البته نه مثه ما...ازنوع بامعرفتش!
سلام
انشا’الله سال جدید ، سال ظهور حضرت باشه.
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم...
یادم رفت اینو اینجا هم بنویسم برا کسی شبهه پیش نیاد احیانا!
بنده دوس دارم رفوزه رو رفوضه بنویسم! موردی هس؟
بنده با افتخار نمره ی املام هرگز از 18 بالاتر نرفت دوره ابتدایی فقط به خاطر نمره ی املا معدلم بیست نمی شد!
یهویی یادم اومد!
اون موقع ها ثلث داشتیم الان ترم دارن و باز هم معلوم میشه این مسئولینن که کرم دارن اینهمه مارو اذیت میکنن!
دعا بفرمایید!
ضمنا
هیچی!
یا علی
پاسخ:
مطمئنین که می تونستین املا 18 هم بگیرین؟!
بسم رب الشهدا

عیدتون مبارک...
ولی سین هشتم سلام علی آل یاسین است...
سعادتی که با ظهور نگار تجلی پیدا میکنه...
دعا کنید برامون...
پاسخ:
سعادت زیارت جمال مهدی(عج)نصیبتان...
آنان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست، چرا که جاودانه اند.

ممنون از حضورتون....
عیدتون مبارک
پاسخ:
عیدشمام مبارک...
صبح امید که شد معتکف پرده ی غیب
گو برون آی که کار شب تار آخر شد

انشالله 120 ساله شود...
پاسخ:
انشاالله که مفید باشه و عاقبت به خیر بشه این وب! 1 سال و 120 سالش زیاد تفاوتی نداره...
سلام و عرض ادب....
امیدوارم که سال خوب و پر برکتی رو در پیش رو داشته باشید....
و اما بعد :
بنده نیز امروز از سفر راهیان نور برگشتم....
و یک پستی هم در رابطه اش گذاشتم....

در هر حال از حضور گرمتون کمال سپاس را دارم....
و منتظر حضور گرم و صمیمی شما یاور همیشگی می باشم....
موفق و پاینده باشید....

پاسخ:
چشم خدمت میرسیم
سلام
کفن پوشیدن در برابر معارضه هاست نه خطاها.
سلام مجدد به همانی که باید باشد
سنگرم به بلاگفا منتقل شد
اگر دوست داشتید خوشحال میشم لینکم کنید در ادرس جدید
یا علی
پاسخ:
با افتخار لینک شدید...
به نام خدا

انسان به دست آنچه که میسازد ساخته میشود (دکترعلی شریعتی)


یاحق
سلام
تولدش مبارک:)
ممنون که برامون می نویسی. بی تعارف میگم، اینجا از معدود خونه هایی که با شوق زیاد میام و با آرامش برمی گردم.

پاسخ:
شما همون وبلاگ مسافرین رفتین خونه جدید احیانا؟
سلام بانو
خوبی؟ سال نو مبارک نازنین بانو
می خوام برم مخابرات یه دعوای حسابی
شاید هم گیس گیس کشون
هر چی واست پیام دادم ارسال نشد
منم حرصی شدم و گوشی رو کلا بی خیال شدم
اینجا هم نشد بیام
بعد عصبانی ... آخرش این شد که هنوز سرمقاله ننوشتم
حالا پیدا کن پرتقال فروش رو
ولی از شوخی گذشته
خوبی؟؟؟
دلم واست تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ شده این هواااااااااااااااااااا
دیدی؟
یک سالگی وبت هم مبارک. بچه خوبی بود ها زود راه افتاد
پاسخ:
دعامون کن خیلی...
ببین حالا من باید جیخ بزنم مکه...
می ترسم مکه آخرش حسرت به دلم بمونه
پاسخ:
هیچ کجا برای من...کرببلا نمی شود...
۰۷ فروردين ۹۰ ، ۰۹:۵۶ هانی www.hani84.blogfa.com
سلام
سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم
چقدر شما خوش اقبلا و با سعادت هستید که سال نو رو هم در کربلا و هم در مکه تجربه کردید
خوشحالم که همچین دوستایی دارم
ممنون که به نوشته خودتون تو سایت تبیان سر زدید
لینک شما رو هم انتهای مطلب دادم ولی سایت تبیان لینکهای غیر از خودش رو حذف میکنه
امیدوارم که در تمامی مراحل زندگیتون هم به مشابه لحظات تحویل سال موفق و باسعادت و خوب باشید
پاسخ:
سال خوبی داشته باشین
سلام
شما به عنوان دهمین بازدیدکننده آشنای وبلاگم لینک شدید
پاسخ:
تشکر
سلام

سال نو مبارک
پاسخ:
سال نوی شماهم مبارک
سلام
الان دیدم سوال پرسیده بودی
بله، من همونم. درحال حاضر دو جا مشغول به کاریم
۱۲ فروردين ۹۰ ، ۰۰:۲۲ آهسته عاشق می شوم
بلیط ماندن است مانده روی دستهای من

در این همه مسافر حرم نبود جای من؟



گریم گرفت...خوش به سعادت و خوش به لیاقتت...
از ته دل عاشق جاهاییم که رفتی و من نرفتم دارم تو حسرت ضریح 6 گوشه می سوزم تورو به خونه ای که رفتی دعام کن برات کربلا نصیبم بشه
سلام . خوشا به سعادتتون . ما سال 89 ثثبت نام کردیم و قرار بود قبل از عید بریم و با مشکلات روادید مواجه شدیم . فعلا هم تا اطلاع ثانوی از پروازها خبری نیست . دعا کنید که هر چه زودتر راهی حرم الهی بشیم .
به امید آن روزی که سال تحویل یا آقامون حضرت صاحب الزمان (عج) باشیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">