جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سفرنامه عاشقی.سکانس ششم.مسجد شیعیان در مدینه

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

آرام وارد میشوی...توقع مواجه شدن با چنین محیط زیبایی را نداری،از همان ابتدا غرق در آرامش میشوی

چند روزی بود دلت پرپر شنیدن بانگ "اشهدان علیا ولی الله" بود

در دل دل دلواپسی ات دوست داشتی سر بر تربت سیدالشهدا بگذاری تا آرام شوی

وقلبت انتظار قنوتی دیگر در نمازت را میکشید تا زیر لب زمزمه کنی

"اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن..."

و با قدم نهادن در این مکان مقدس خدا به یکباره مجددا همه این نعمت ها را روزیت میکند تا شاید شکرگزار باشی!

نماز دلنشینی را اقامه میکنی...نمازی که همه دست به سینه روبروی معبودشان نمی ایستند،نمازی که پس از حمد صدای آمین نمی شنوی...

ونمازی که با سلام گفتن در پایان نماز آیه زیبایی میشنوی:

" ان الله وملائکته یصلون علی النبی...یا ایها الذین امنوا صلوا علیه وسلموا تسلیما"

وتو چنان شوق زده ای که سه بار بلند فریاد میزنی:

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

پس نوشت:

نمیدونم چه حکمتی بود که تو این مسجد آروم بودم...خیلی آروم!


+ سکانس اول/ سکانس دوم/ سکانس سوم / سکانس چهارم / سکانس پنجم

+ مسجد شیعیان مدینه مهم ترین مسجد شیعی ست در مدینه که نمازگزاران آن شیعیان هستند و هنگام نماز خوندن در اونجا احساس میکنی داری در ایران نماز میخونی...چند سالیست که زائرین مدینة النبی از آنجاهم بازدیدمیکنند ونمازی را به جماعت اقامه میکنند...

+ دیروز در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم روایت گری بیت حضرت زهرا(س)رو بر عهده من گذاشته بودند...روایت پشت درب خانه و مسمار و قتلگاه حضرت محسن و محل تغسیل بانو دل میخواست...که ما...

+ این الطالب بدم الزهراء....؟!

+ بی ربط نوشت: گویا سه شنبه بعد تیم پرسپولیس با یکی از تیم های عربستانی بازی داره قراره کسایی که میخوان برن ورزشگاه با پرچم یمن و بحرین برن(علاوه بر پرچم پرسپولیس وایران)خیلی طرح خوبیه...گفتم بگم اطلاع رسانی کنید به هرکی میخواد بره...به نقل از وبلاگ طنز نوشته های بسیجی دانشجو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۲

نظرات  (۱۹)

۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۲:۲۰ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ اللهم عجل ولیک الفرج ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۰۳ کوچه های باران
سلام.خوش به سعادتتون.اگه بفرمایید از کدوم در بیاییم تو ممنون میشم.شاید وسط هفته بیام اونجا.
ممنون
با سلام

من بازی استقلال با پاختاکور رو رفتم که استقلال 4 - 2 برد.

از پرسپولیس خوشم نمیاد، ولی چون طرح خوبیه بازی رو میرم انشاالله!!

اللهم عجل لولیک الفرج!!!

یا حق !
سلام
وقتی ندای فتنه بلند شد گفتند مردن از غصه غارت خلخال از پای یک زن حتی یهودی هم رواست؛ اما وقتی مروه الشربینی و آیات القرمزی مسلمان و کودکان غزه و بحرین و لیبی را قصابی می کنند داستان مردن و خلخال و زن یهودی از یادشان می رود.
سلام
خوبه تو میری مسجد اروم میشی
من که میرم مسجد بدتر عصبیم میکنن
دیشب داشتن وسایل کارم که تو اتقا کارم تو مسجد بود رو میزاشتن دم در
اتاقی که بابتش ماهیانه دارم اجاره میدم
امروز رفتم دیدم قفل رو عوض کردن.یعنی رفتن داخل اتاق
یه مقداری پول و کارت و هارد رو هم ازمون دزدیدن
اینها ادمهای مسجدن
حالم از دین و مسجد و مسجدی بهم میخوره
راستی این نمایشگاه کجا هست که بیایم نمایشگاه رو ببینیم و هم شما رو
البته اگ اجازه میدید

این روزا حالم خیلی خرایه نیاز به یه ارامش دارم
پاسخ:
انشاالله آرامش از دست رفته رو داخل نمایشگاه پیدا کنید...من که تا وقتی داخل نمایشگاهم از هرچی خارج از نمایشگاهه فارغم...
سلام بانو
این روزها گقدر تلخ می گذرند و سخت ...
درد مادر این روزها سنگین تر و تلخ تر است بانو ...
وقتی دختران و زنان شیعه بحرین را می دزدند ....
وای مادر ... مادر ... مادر ...
سلام.نه گیر ندادن آخه من اونجا کلاس دارم اون روز مدنی و روان پزشکی کیفری داشتم...
بسم رب شهدا
شهید «غلامرضا زوبونی» دانشجوی سال آخر رشته حسابداری شب جمعه 23 فروردین ماه سال 86 در خیابان دریا،واقع در چهارراه سعادت آباد (جنب مسجد قدس) بعد از نوشیدن جام کمیل هنگام تعقیب سارقین مسلح، توسط یکی از آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.غلامرضا زوبونی، 26ساله که از بسیجیان فعال شهرک قدس (پایگاه شهید حافظی) نیز بود هنگام انتقال به بیمارستان مدرس جان به جان آفرین تسلیم کرد و به شهادت رسید. شعری که در رخت شهادت زوبونی پیدا شده است:
باید گذشت از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
سوی حسین رفتن با چهره خونین
به به چه زیبا بود این سان معراج انسانی
***********************************************
مـصـاحـبـه بـا خـواهـر شـهـیـد غـلامـرضـا زوبـونـی
***********************************************
منتظر نظرات و انتقادات شما هستم
یاعلی مدد
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۵۲ دریــا لبـاس خاکـــی پـدرم بود !
وقتش شده نگاه به دور و برت کنی

فکری برای این همه خاکسترت کنی



عذر مرا ببخش، دوایی نداشتم

تا مرهم کبودی چشم ترت کنی



امشب خودم برای تو نان می پزم ولی

با شرط اینکه نذر تب پیکرت کنی



مجبور نیستی، که برای دل علی

یک گوشه ای بنشینی و چادر سرت کنی



من قبله و تو در شرف روبه قبله ای

پس واجب است روی به این همسرت کنی



زحمت مکش خودم به حسین آب می دهم

تو بهتر است، فکری برای پرت کنی



ای کاش از بقیه ی پیراهن حسین

معجر ببافی و کفن دخترت کنی



من، زینب، حسن، همه ناراحت توایم

وقتش شده نگاه به دور و برت کنی
سلام

طعنه از دشمنت ای دوست شنیدن تا کی؟
به بدن پیرهن صبر دریدن تا کی؟
پیش رو بودن و روی تو ندیدن تا کی؟
بار هجران تو بردوش کشیدن تا کی؟
سلام چطوری رفیق

نمایشگاهتون تا کی هست؟

میشه ما هم بیایم؟ :)


امضا دوست خودنویس ، نمایشگاه قران!
بی زحمت جوابو کامنت بذار :*
پاسخ:
بله شماهم میتونید تشریف بیارید...
اینطوری که میگید ارزش دیدن داره . حتما مزاحم میشیم انشالله .
کدوم غرفه هستید شما ؟

یا حق
پاسخ:
انشاالله تشریف بیارین
با سلام

بازی پرسپولیس این سه شنبه نیست!!!

بازی روز سه شنبه 13 اردیبهشت هست!!!

یا حق !
پاسخ:
عجب!!
سلام
امروز حامیان خامنه ای قطعاً حامیان خمینی هم هستند؛ اما مدعیان حمایت از خمینی لزوماً حامی خامنه ای نیستند. همانطور که روزی حامیان علی قطعاً حامی پیامبر علیهما السلام هم بودند؛ اما مدعیان حمایت از پیامبر لزوماً حامی علی علیهما السلام نبودند.
دیروز مرخص شدم ...
دیشب علی گفت بریم دانشگاه هم بچه ها رو ببینیم و هم نمایشگاه ؟
حالم دل و درست نبود ... گفتم باشه !
رسیدیم انقلاب...
دلم انقلاب شد ؛
عزاداریم شروع شد ...
بچه ها اشک که می ریختن انگار دلم ترک می خورد ...
شب های بیمارستان با یاد مادر قشنگم ، گل یاسم ... چقدر خوب بود و بارانی ...
پاسخ:
خدارو شکر
میام حتما یه روز
منتها نفمیدم کجای دانشگاه میشه

محل نمازجمعه؟! یا چی
الهی
در بسته نیست
ما دست و پا بسته ایم . . .
سلام
توصیفتان از مسجد شیعان در مدینه عالی بود
من نیز در آنجا حس بسیار خوبی داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">