جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۹:۰۵ ق.ظ

شمع شدی ، شعله شدی ، سوختی

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پیش نوشت:

عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود

امام علی(ع):

من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً

کسی که به من یک حرف بیاموزد ،مرا بنده خود کرده است.

(جامع السعادات، ج3، ص 112)


+ روز معلم به یاد استاد شهید مطهری گرامی باد!

+ تقدیم به تمامی آنهایی که به من حرفی را آموختند از پدر و مادر گرفته تا خانم آران معلم کلاس اول و...اساتید دانشگاه دکتر شامی ، دکتر شیرکوند ، دکتر مبارکی و ...

+ روز معلم که میشه خونه ما حال وهوای دیگه ای میگیره!! شاگردایی که قدرشناسی رو فراموش نکردن...

+ لینک های پیشنهادی : معلم نمونه از دیدگاه قرآن / نظر شهید مطهری درباره ولایت فقیه / ایرادات واشکال ها نسبت به حجاب از دیدگاه شهید مطهری / حقوق فردی واجتماعی زن از دیدگاه شهید مطهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۲

نظرات  (۱۱)

۱۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۳۵ کوچه های باران
و چقدر دلم برای روزهای پاک دوران کودکی و مدرسه تنگ شده .برای لبخند های زیبای معلم کلاس اول که هنوز در ذهنم مانده.
همیشه برای کسانی که مرا بنده خود کردند دعا میکنم.
سلام
معذرت برای دیر امدن
در میان صدقه هایی که مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست. پیامبر اکرم(ص)
موفق باشید
یا زهرا
راستی خادم الزهرا کوچه های بنی هاشم خیلی عالی بود ادمو می برد به حال و هوای مدینه....
اجرتان با خدا
۱۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۹:۵۳ هانی www.hani84.blogfa.com
سلام
من یه جور روز معلم رو تبریک گفتم
به معلمهای دیگه ام
معلمهایی که همه ما تو زندگیمون داریم ولی هیچگاه ازشون به عنوان معلم یاد نمیکنیم
دوست داشتی یه سر بزن و بخون
بای
۱۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۲۷ دختران باباعطا
سلام علیکم
ای کاش در کنار همایش های متعددی که برای بزرگداشت شهید مطهری برگزار می شود و در آنها مرتب این جمله امام راحلمان تکرار می شود که: آثار ایشان بدون استثناء مفید است، تلاش بیشتری می شد تا عملا، این تأکید حضرت امام در جامعه پیاده شده و نسل جوان با اندیشه های استاد بیش از پیش آشنا می شدند تا از این سردرگمی نجات پیدا کنند.
یازهرا
۱۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۴۲ کاش مےشد خدا را بوسید...
در مےخواهد چـ کار،

خانه اے کـ

مادر ندارد؟!
هوالحی الذی لا یموت

آید آن روز ببینند همه عالمیان ، در بقیع مهدی موعود حــــرم میسازد.

بر قاتلین حضرت زهرا(سلام الله علیها) لعنت


بسم رب الشهداء والصدیقین

سلام

خوبــــی

چه خبرا ، خوش میگذره ، اوضاع به کام هست ؟

از اینکه مدتی نیستم ببخشید گرفتار دادگاه و چک و بدبختی هام هستم …

یه بنده خدایی محبت کرده شکلات خریداری کرده ولی پولشو فراموش کرده بده تمام چک هاش برگشت خرده ،، فعلا که درگیر هستم .

برام دعا کن ان شاءالله پیروز بشم.

خب امیدوارم سالم و تندرست باشی . خوشحال شدم یه بار دیگه تونستم بیام بهت سر بزنم . مواظب خودت باش.

برای محبت هایی که عمیق هستند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه از یاد بردن نیست.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَجَ.

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم

غم عشقت در این دل خونه کرده ، مرا دیوانه دیوانه کرده ، بهار است و پرستوی خیالت ، میان خانه دل خونه کرده…

شنیدم یار من یاری گرفته منو ول کرده و خاری گرفته . . . .
سلام و عرض ارادت ...

شـــــــــــــــــــهادت مادرمونه تســـــــــــــــلیت میگم

انشاالله همه مون رو پای مکتب فاطمی بنویسن ...

یاعلی
با سلام

پدر من 37 سال در دانشگاه تدریس کردند.
هنوز هم دانشجویانش زنگ میزنند و تبریک میگن این روز را ...

روز معلم بر همه معلم ها مبارک باد !

یا حق !
سلام با مطلب تحت عنوان " یاران من اندوه بحرین کشت مارا " به روزم!
خوشحال میشم سر بزنید!
با سلام

الان از بازی پرسپولیس با الاتحاد میام!!!!

جاتون خالی ...

پرچم بحرین اورده بودن .. شعار هم دادن ...
ولی نیروی انتظامی به شدت برخورد کرد!!
اول اونایی رو که شعار میدادن رو جدا کردن و بردن یه قسمت خلوت، بعدش دورشون رو محاصره کردن... بعدش هم کلا از ورزشگاه بردنشون بیرون.
من توی جایگاه ویژه بودم...تقریبا خبری نبود.

ولی روبه روی جایگاه ویژه، یعنی دقیقا مقابل دوربین، شعار دادن و پرچم بحرین رو که خیلی هم بزرگ بود رو باز کردن!

اگر نتیجش خوب می شد، کارشون تایید میشد!!
ولی فقط باعث بهم خوردن نظم ورزشگاه شد ...
اگر نیروی انتظامی میذاشت که شعار بدن خوب میشد...ولی سریع برخورد کرد و جمشون کرد!

به هر حال تجربه خوبی بود!!!!

به امید آزادی تمام مسلمین از چنگال استکبار ... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم!!!

یا حق !
عزیزم. اون پستی که من لینکشو دادم تو وبلاگمو کی گفت حذف کنی؟
حروم نکن دیگه . . . ای بابا. . .

روز معلم رو به هر کی که معلمه تبریک میگم. دعا کنین منم معلم بشم.

+ در ضمن خواستم از همین تیریبون عصبانیت خودمو از دست سرتق بازیای رئیس جمهور فعلی اعلام کنم. حرف ما یک کلامه. همون حرف آقا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">