جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۳۰ ق.ظ

بیانیه مشترک وبلاگ نویسان

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایت‌پذیری و تبعیت از امام عصر از وظائف هر مسلمان است و در عصر غیبت، ولی فقیه عهده دار زمام امور مسلمین است. بر هر مسلمانی واجب است تا تبعیت خود را از ولی فقیه خود ، هم به صورت زبانی و هم به صورت عملی اثبات کند.

ما وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی وظیفه خود می‌دانیم تجدید بیعت خود با ولی‌فقیه را اعلام کرده و اعلام کنیم که حمایت‌ها و همراهی‌های ما با گروه‌ها و مسئولین تا زمانی است که در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارند. ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و مرزهای اعتقادی‌مان را با تمام وجود حراست می‌کنیم.

ما معتقدیم که مشروعیت مسئولین نظام وابسته به اجرای احکام اسلامی و تبعیت از نایب عام امام زمان (عج) است و اگر کسی در غیر این مسیر گام بردارد، قرار گرفتنش در آن مسئولیت خلاف شرع و قانون اساسی است. ما از مسئولین می‌خواهیم تا «ولایت پذیری عملی» خود را اثبات کنند و راه را بر هرگونه شایعه و حرف‌های حاشیه‌ای ببندند چرا که ما معتقدیم که تبعیت از ولی فقیه در قالب سخنان زیبا نیست و باید این سخنان در عمل ظهور یابند. 

تعز من تشاء و تذل من تشاء
بیدک الخیر انک على کل شىء قدیر
جمعی از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی

+ به نقل از وبلاگ آذر باد...
+ امضا کنید
+ چشمانت را خیس نبینم آقا...اینجا را حتما بخوانید(+)
+ برایم اس ام اس آمده : فاطمیه است؛ و سید علی را دست بسته می خواهند...این نبرد؛ زهرا می طلبد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۶

نظرات  (۲۹)

وااااااااااااااااااااااای.

یعنی واقعا"آقا" گریه کردند.
ما فدای چشمان ترت "آقا".
"یا علی"
۱۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۳۵ الهام Light Knight
چطوری باید این بیانیه رو امضا کنیم ؟

من هم صد در صد امضا میکنم . خیلی به جا بود کارتون . سپاس .
۱۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۳۹ الهام Light Knight
این عکسی که در کد روز شمار فاطمیه هستش جیگر آدم آتیش میزنه . . . .
الا ای چاه یارم را گرفتند

گلم، باغم، بهارم را گرفتند

میان کوچه ها با ضرب سیلی

همه دار و ندارم را گرفتند.

ایام شهادت اولین شهید راه ولایت بر شما تسلیت باد.

یاعلی
ما «اسیر» عنایت تو هستیم و «مسکین» و محتاج شفاعتت.
اینک «یتیم» هجران توییم و سیه پوش نیلوفر ساقه شکسته ی شهود؛ « و یطعمون الطعام علی حبّه مسکینا ً و یتیما ً و اسیرا».

ما را نیز به طعام معرفت و محبت، میهمان کن و از زلال زمزم خیر کثیر، بنوشان ای عطیه ی عرش!

یا فاطمه، یا سیدتنا و مولاتنا!
ادرکنا!
ما معتقدیم که مشروعیت مسئولین نظام وابسته به اجرای احکام اسلامی و تبعیت از نایب عام امام زمان (عج) است.

همین و بس!!!
۱۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۵۵ پروازی دوباره
سلام ...

متاسفانه نتونستم به قسمت امضا کنندگان وارد شوم شاید اشکال از سیستم من باشه ... ولی بیانیه مورد تائید صریح بنده حقیر است و امضا می کنم ....

یا زهرا ...
پاسخ:
http://saleh.ruhollah.org/690
امضا: یا علی یا مهدی
سلام ... شهادت حضرت زهرا رو تسلیت میگم

آتش زدن به خانه مولا بهانه بود

مقصود خصم کشتن بانوی خانه بود

با آن همه سفارش پیغمبر خدا

پاداش دوستی علی تازیانه بود

آن شب قوی ترین سند غربت علی

تشییع مخفیانه و دفن شبانه بود

(تو پرانتز بگم خیلی زیبا نوشته بودید مطلب نقطه پرگار وجود" لینک دادم)
سلام
ممنون از دعوتت
برخی باید بدانند که هر چه دارند از آقا ست که دارتد...

انشالله خدا تونایی یه نبرد زهرایی رو به ما عنایت کنه.

یا زهرا(س)
۱۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۳۵ دریــا لبـاس خاکـــی پـدرم بود !
رهبر نشوی تنها، من یار تو میگردم
وز جرگه ی عشاقت سردار تو میگردم

گر لشکر سفیانها از غرب به پا خیزند
در قحطی انسانها عمار تو میگردم

از طعنه اشعث ها خون است دلت مولا
تب دار غمت هستم، بیمار تو میگردم

با جرم ولای تو گر بر سر دار آیم
مدح تو کنم بر دار، تمار تو میگردم
۱۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۳۳ مریم عصارزاده
با سلام و عرض تسلیت ایام.

تشکر از دعوتتان برای امضای بیانیه.
من هم انشالله در زمره ولاییان تایید کننده بیانیه خواهم بود. فقط چگونه؟

کمافی السابق از مطالعه مطالبتان لذت بردم.
در مسیر ولایت موید باشید.
امضا می کنم و مطمئنم ایران و ارمانهای این کشور با رشادتهای آقا به مقصد می رسد
چه عجب اونطرفها اثری دیدیم ازتون! هرچند میدونم سرت شلوغه ها اما انتظارات ما بیشتر ازین حرفاس!
این روزا بیت آقا حسابی شلوغه
باید احسنت گفت به بصیرت این شهرستانی ها که این همه راه میان تا علی تنها نباشه این شبا . . . .
شمام تونستی یه سری بزن! ضرر نداره . . .
۱۷ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۱۲ پروازی دوباره
سلام ...
زغصه آب می کنی ام فاطمه مرو
خانه خراب می کنی ام فاطمه مرو ...

شهادت تسلیت ...
یا زهرا ...
۱۷ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۰۰ سندس در جست و جوی حقیقت
سلام
این بیانیه را تایید و امضا مینماییم.
عجب اس ام اسی براتون اومده....راست گفته....سید علی ما زهرا میطلبد..........................................................................
التماس دعا
در پناه حق
اى مدینه ، مردمانت بدشدند*روبه روى یاس حیدر سد شدند*عهد بشکستن با سالار دین*خانه آتش میزدند از روى کین*من فداى گریه هایت فاطمه*من بمیرم ، کودکانت فاطمه*مردمان ! عهد ولى بشکسته اید*تیغ بر آل پیمبر بسته اید*او که سیلى میزدیدش فاطمه است*پیش پاتان میکشیدش فاطمه است
این روزا تسلیت و ...
التماس دعا!
امضا که امضاست . . . سر میدهم به راهش.
۱۷ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۵:۲۰ دیوونه غربتی!
ما با ولایت زنده ایم
تا زنده ایم رزمنده ایم ...
سلام
کجا رو امضا کنم
لینک ندادی که
همینجا من امضا دادم
بای
۱۷ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۵:۲۹ دیوونه غربتی!
زدست اهل مدینه
چه خون جگر شده ام

زتیشه های خزان
نخل بی ثمر شده ام

کسی غریبی من را
چرا نمی فهمد

شکسته بال ترین
مرغ خون جگر شده ام

یه غیر فضه کسی
حال من نمی داند

که دید پشت در خانه
بی پسر شده ام

من و فراق پدر
باورم نمی آید

خمیده خسته شکسته
پس از پدر شده ام

دو روز پیش
زنی آمد و نگاهم کرد

گرفت گریه اش از بس
که مختصر شده ام
.::دو روایت از یک مرد::.

روایت اول:
پا به پای سلمان راه می‌رفت. از شکر و شادی در خودش نمی‌گنجید. مهارِ ناقه بانویش در دستِ سلمان بود. از امشب، فاطمه بانوی خانه او می‌شد و بهترین یاورش در مسیرِ اطاعت خدا.

روایت دوم:
پا به پای سلمان راه می‌رفت. رمقی اما برای زانوهاش نمانده بود. همین چند لحظه پیش، فاطمه‌اش را؛ همه هستی‌اش را، با همان چشم‌هایی که پیامبر را تلاوت می‌کرد، به خاک، نه، به آسمان سپرده بود.
.
.
.
سلام
مولای من

موکول میکنم گله ی هجر را به بعد

امروز حال مادرتان روبراه نیست!
التماس دعا
بسم رب المهدی علیه السلام
سلام بزرگوار
شهادت خانم فاطمه زهرا رو خدمتتون تسلیت عرض میکنم
با ختم دسته جمعی قرآن هدیه به خانم فاطمه زهرا به روزم
اگه تمایل دارین شرکت بفرمایین .
کاش ای شهر مدینه بی درو دیوار بودی ...
"سکوت، غرق سکوتی شهید گمنامم!"

التماس دعا
یا زهرا
۱۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۱۷ کوچه های باران
و نخواهیم گذاشت ماجرای کوفیان دوباره تکرار شود.
لبیک یا علی
سلام
امضا به نام بانو
یا زهرا....
سلام،
اگر ما را هم قبول می کنند هستیم.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">