جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۱۵ ب.ظ

پنکه ی جهنم

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

خانم مانتویی خطاب به خانم چادری :

چیه توی این هوای گرم این چادر مشکی رو میندازین رو سرتون؟نمی پزین از گرما؟!

خانم چادری خطاب به خانم مانتویی :

ما با این کارمون و با این چادرمون داریم گرمای آتیش جهنم رو باد می زنیم و خاموشش می کنیم...!


+ من موندم بعضیا تحمل گرمای این دنیا رو ندارن چه جوری میخوان آتیش جهنم رو تحمل کنن؟(خودمم جزو همون بعضیا!)

+ یا رب ارحم ضعف بدنی و رقة جلدی و دقة عظمی...

+ بی ربط نوشت: قالب جدید وبلاگمان را بیشتر می پسندیم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۷

نظرات  (۳۹)

۰۷ خرداد ۹۰ ، ۲۱:۵۱ ساقی رضوان
اووووووووووف!

هنوز اولای بهار بود خانومه میگه شما گرمتون نمیشه؟؟؟؟؟؟؟‌میگم هنوز که هوا گرم نشده! میگه اعتماد به نفس داریا! میگم وا خب گرم نیس خداییش! اون یکی میگه اینا عشقه که اینا دارن!:))

ببین مگه تو از کدای قالبت کپی نداشتی تو سیستم؟!؟!

الحق که دوسته توئه!
پاسخ:
خب راس میگه دیگه...دوستشو تو روز روشن ربودی:دی
سلام
خیلی چسبید این پست.
البته شبیه این اتفاق برای منم افتاده ! ولی من جواب اون خانم رو اینجوری ندادم.
سلام..
چادر یه جورایی نشون دهنده ی ایثاره..
و یه جور دیگه نشونه عزت.. عزتی که خدا با واجب کردن حجاب بهمون داد تا جایگاهمونو نشون بده..
ان شاء الله تو همه ابعادش حجاب رو داشته باشیم..
موفق باشین و شاد..
یاعلی.
همیشه با خودم میگم یعنی خدایا دلت میاد ماها هم این دنیا بپزیم هم اون دنیا؟ ما که "ماذلک الظن بک" . . .
پاسخ:
ازین حرفا منم با خدا میزنم:دی
۰۷ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۱۰ روزهای پرتقالی
امیدوارم..
بی ربط نوشتت یعنی ما هم اینجا کشکیم دیگه؟؟ [آیکن سوت]
هرچند اون بانوی قرآن به دست خیلی پسندیده هم هست واقعا. اما یه چادرم سرش کن خانوم. یهنی چی؟ شاله شم که داره باد میبره

این انتقاد از روی غیض نوشته شده و اعتبار دیگه ای ندارد.
پاسخ:
غلط املایی:غیظ....:دی
۰۷ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۱۶ منتظر بهار
یه بار توی تاکسی یه آقایی با تمسخر گفت:من موندم چطور بعضی از آقایون دلشون میاد با دختر و خانمشون این طور رفتار کنند و گرما را بهشون تحمیل کنند تا بهشون بگن باغیرت!
و در جوابش شنید:پس خودتون رو آماده کنید برای آتش جهنم فکر کنم خانوادگی بیشتر بهتون خوش بگذره!!!!
از آخر ؛
قالب وبلاگ قبلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییــــــ .... قشنگ بید ...
این چادر هم شده مسئله ای ها ... حجاب برتر است ولی تحمیل هم کار خوبی نیست ها( من خانوم بدون چادر را "خانوم" نمی دانم اما خلاصه دیگه ... چی بگم با این دلیلی که شما در متن آوردی ... دلیلـــــ .... مومن )
سلام؛
اول
پاسخ:
اگه لازم بود بیشتر قضیه رو باز کنم!
با سلام

چادر مبارک !!!

هزار هزار مبارک !!!

یا حق !
من به یک احساس خالی دلخوشم من به گل های خیالی دلخوشم در کنار سفره اسطوره ها من به یک ظرف سفالی دلخوشم مثل اندوه کویر و بغض خاک با خیال آبسالی دلخوشم سر نهم بر بالش اندوه خویش با همین افسرده حالی دل خوشم ..

بسم رب الشهداء والصدیقین

سلام

خوبــــی ان شاءالله

امیدوارم هر جا هستین با غـــم نباشید.

برای حقیر زیاد دعا کن ...

خوشحال شدم تونستم باز هم برسم خدمت.


یک

غـــزل بس نیست هجــــران تــو را

کــاش

صـد دیــــوان و شاعـــــر داشتـیــم

ای

شهیـــد...



السلام علیک یا بقیة الله

اماما، عاشق توییم و دوستدار دوستاران تو و خاک پاى منتظران تو، اما افسوس که خود، خانه دل را براى انتظار تو مهیا نساخته ایم .
اماما، نروبیده ایم غبار گناه از دل ، اما عاشقیم ، نمى دانیم این عشق سوزان ، در کجاى جانمان جاى گرفته که بى تابمان کرده ....



بشم اشکی ز چشمانت جدا شم به روی صورت تو جابه جا شم.
سلام

خدا انشاالله به همه ما معرفت و شناخت عنایت کنه..
۰۸ خرداد ۹۰ ، ۰۷:۲۶ مُتَرَصِّد
یا الله...
۰۸ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۳۷ الهام Light Knight
سلام.......

خوووووووووووووووبی؟؟؟؟

چه جواب دندان شکنی

یا رب ارحم ضعف بدنی و رقة جلدی و دقة عظمی...

آمین

یاعلی

والا با این نوناشون!!
مملکته داریم؟!
۰۸ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۱۳ کوچه های باران
روز به روز بدتر از دیروز.اونقدر مسئولین کشور درگیر مسائل بیخود شدند که خیابونای شهر بوی تعفن گرفته.آدمایی که خودشون رو به حراج گذاشتن تا پاکی دیگران رو ....
پاسخ:
اینکه عده ای با این توجهی ها به حجاب...پاکی دیگران رو به تاراج می برند و این عادلانه نیست...
به فکر خـــود باشیم،
خـــود را اصلاح کنیم.
اگر به خـــود نرسیدیم
و خـــود را اصلاح نکردیم،
نمی توانیــــم
دیگران را اصلاح کنیم...
.
----------------------------------------------
عارف بالله، حضرت آیت الله بهجت (ره)
----------------------------------------------

به روزم
افتخارم چادریست که سیاهیش چشم آدم های هرز را می زند!
و این بهترین انگیزه ایه که دیگه به گرمای زیر چادر و پختن فکر نکنم!
۰۸ خرداد ۹۰ ، ۱۸:۱۰ ساقی رضوان
ببین من داشتم یه واقعیت که برام اتفاق افتاده رو برات تعریف میکردم! چه ربطی به گفته ی تو داشت؟!

تو که منو ندزدیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السلام جنجال جون خودمون.
خوفی؟
حجاب یکی ازبزرگترین لطفای اسلام به زن بود والبته دم ایرانیا گرم با این حجاب برتری که واسه زن قرار دادن(چادر)
خلاصه انشاالله که حداقل به خاطر این چادرمون اگررفتیم جهنم یه پنکه ای کولر گازی چیزی برامون بفرستن!!
به روزم عزیز ومنتظر حضورت
اللهم عجل لولیک الفرج
بازم سلام!
الان عنوان مطلبتو دیدم
عجب حسن تفاهمی................پنکه جهنم!
سلام
تا خدا رسیدن فقط یک قدم فاصله است
آن یک قدم پا گذاشتن روی خود است.
التماس دعا
واقعا ممنان از حسن توجهی که به نظر داشتید در مورد قالبـ ... ؛ خوب اگه نمی ذاریدش بدبد ما بذازیم تو وبلاگمون ... قالب به اون قشنگیــ ...
...
در مورد دلیل مطروح در پاسخ کامنت ( چه قشنگ گفتم ) معروضم که من که پسرم ، می فهمم ( حالا خوندم یا هر چیز دیگه مهم نیست) که حجاب برتر اصلا یکی از برتری هاش جنبه جهاد گونه ایه که داره ( شاید ) و واقعا طبق نظر قبلی " زن " بدون چادر " خانوم " نیست آمّا ( همونجوری بخونید ) به نظرم یه کم محکم تر باید نوشت در مورد " چــــــــــادر " ... شاید !
پاسخ:
خدایا ! چقدر این روزا من گیجم:(
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۱۷ محمدسعید رضوی
کسانیکه میخواهند سر به تن مجلس نباشد دلسوز استقلال مجلس شده اند...
کلیدواژه های سخنان امام خامنه ای در جمع نمایندگان مجلس هشتم-8/3/1390
دیروز عصر که خبر سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نماینده ها منتشر شد، دیدم بعضی رسانه ها سخنان ایشون رو مصادره به مطلوب کرده و به بدترین نحو ممکن پوشش داده اند. دیشب هم اصل صحبتها رو از تلویزیون دیدم
البته صدا وسیما متأسفانه پاراگراف آخر صحبتهای رهبری رو که در مذمت تمجید از ایشان توسط یکی از نمایندگان بود سانسور کرد
امروز صبح هم که روزنامه ها رو نگاه کردم دیدم همه یه جوری صحبتهای رهبری رو پوشش دادن که انگار در تمام صحبتها رهبری از دولت انتقاد کرده و به دولت توپیده اند بنابراین بر خودم لازم دیدم که کلیدواژه های صحبتهای ایشون رو استخراج کنم و قضاوت منصفانه رو بر عهده خوانندگان بگذارم
با سلام

برای عموم آزاد هست ؟؟
پاسخ:
اگه دم درب دانشکده مانع ورود شدن بگین برای این سخنرانی میایین راه میدن
سلام...
آدم میترسه اون دنیاماها هم توجهنم باشیم بخاطرگناهای دیگه...
موفق وپیروزباشید...
اللهم عجل لولیک الفرج...
درپناه حق...
یاعلی مدد

۱۰ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۲۷ یک تکه ازخدا
سلام..
اینها ضعف بدن و رقت جلد دعا رو باور نکردن..
.........
تابستان با فرشته ها ی سیاه..عرش خدا مینازد به این ها...
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۴۶ مهتاب طباطبایی
سلام
خوبی خانوم؟
کم پیدا شدی
تو قسمت درباره خودم، صحبتهای حاج حسین یکتا رو نوشتی خیلی زیباست استفاده کردم همچنین از مطالب
خدا قوت و التماس دعا
این اطلاعیه امشب از سوى دفتر حضرت امام به این شرح انتشار یافت:

بسمه تعالى
به اطلاع ملت‏شریف و عزیز ایران مى‏رسانیم امروز در ساعت‏سه بعدازظهر ..............
حتما اون خانوم مانتویی! هم جواب میده که آدم باید دلش پاک باشه...

همشونم که دل پاکــــــــــــ !

ولی کلا به نظرم تحمل گرما بهتره از تحمل نگاه هر ... ای
باید زن باشی
باید چادری باشی
باید زیر چادرت هم پوشش کامل داشته باشی
باید تابستان را در گرمای گاه حتی 50 درجه قم باشی
تا لذت چادری بودن را درک کنی ...
اما حیف که هر کسی این لذت را نمی فهمد ....
دمت گرم خیلی حال کردم با مطلبت.باحال بود موفق باشی.
لینک شدید.
خیلی زیبا بود

جواب دندون شکنی داد
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۴۳ قلم سرخ(بارون قدیمی)
کاش بی حجاب ها هم این را بخونند!

شرمنده ام آقا...

صمیمی...

...سالهاست در هوای او پریشانم..

خوب که فکر میکنم سابقه اشنایی ام به قطره ابهایی که اولین بار نوشیدم بر می گردد.انگاه که مادرم رو به سوی او می کرد و سلام می داد

نه..پیش تر از آن ...

به روزم...

یا علی
لبیک یا امام خامنه ای
سلام وبلایک خوبی دارید ولی هرچیزی را در وبلایکتان ننویسید به من همسری بزنید خوشحال میشم
شهید ...

خواهرم،
سرخی خونم را به سیاهی چادرت می سپارم
پس امانت دار خوبی باش!!
سلام
منم همیشه همینو به خودم میگم
سلام
قالب جدید؟! من ندیدمش:((
و قالوا لا تنفروا فی الحر
قل نار جهنم اشد حرا
لو کانوا یفقهون

81 توبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">