جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۲۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۶:۰۲ ب.ظ

آسمان منتظر است

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پیش نوشت:

یا رب الحسین(ع)،بحق الحسین(ع)،اشف صدر الحسین(ع)،بظهور الحجة(عج) ...

میم ، هاء ، دال ، یاء

    دریایی می تراود از جنس عدالت

    با طعم رهایی زمین از پلیدی

    وقتی از الفبا

    میم ، هاء ، دال ، یاء به هم پیوند می خورد ...

ارثیه مستضعفین

    نامت

    ارثیه مستضعفین است

    وقتی زیر لب زمزمه می کنند:

    و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض 

    و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

اللهم انی اسئلک

    قامت قافیه ها خمید

    از بس به قنوت ایستاد که :

    یارب اسئلک ظهورش

پس نوشت:

پرده بردار ز رخ ، چهره گشا ، ناز بس است ...


+ آقا جان!آخه من جز گناه چی دارم که بخوام هدیه بدم...هدیه تولدت!...فقط با سری به پایین افتاده می گویم ... میلادت مبارک ...

+ این شکوه کردن ها از خودم هم تکراری شده...اینکه انتظارم به درد خودم هم نمیخورد و .... به این نتیجه رسیده ام این ها هم الکی ست...اگر الکی نبود باید تا بحال با این حرف ها آدم میشدم!

+ دلم را خوش کرده ام : یک نفر فردا زمین را نور باران می کند / مهدی.عج ما تا ابد پنهان نمی ماند عزیز...

+ احیای شب نیمه شعبان فراموش نشه...دوستان ما رو از دعای خیرشون بی بهره نذارن...اگرم خواستین مسجد دانشگاه تهران فردا شب مراسم احیا داره راس ساعت 10 با حضور حاج آقا پناهیان و سعید حدادیان


+انس عجیبی گرفته دلم با پنجره فولادش ... همان جا که خیلی ها را کربلایی کرده ... بار دیگر مهمان خوان کرمش کرده مرا این امام رئوف ... سه شنبه زائر حریم رضوی ام ... حلال کردن از شما ... انشاءالله نائب الزیاره بودن از ما...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۲۴

نظرات  (۵۴)

با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا
و کمی بی تابی
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید ....
.
دل خوش به مستحبی هستیم که پاسخش واجب است ...
السلام علیک یا اباصالح المهدی ارواحنا فداه
التماس دعـــــــای فـــرج ...
۲۴ تیر ۹۰ ، ۲۰:۰۰ خلوت نشین
واس من زیاد دعا کن خُ ؟؟؟

به آقا بگو که چقد دلم هواشو کرده ...

بگو که خیلی دوسش دارم
سلام
عیدت مبارک
ان شالله سفر پرباری داشته باشی
برای ما هم دعا کن
با سلام ای آقا ... شبتان مهتابی ... روز میلاد شما در پیش است ... عرض تبریک آقا ... و کمی بیتابی ... چشم عالم به دقایق نگران خواهد شد! ... کوچه ها منتظرند ... دشت ها حوصله ی سبزه ندارند دگر ... پس چرا دیر آقا ؟! ... ای نفس ها به فدای کف نعلین شما ! ... اندکی تند قدم بردارید ................ اللهم عجل لولیک الفرج



امشب پرش داده ام برود حوالی بارگاه سلطان ... دلم را ... کبوترم را ....

سلام منو به آقا برسون ...
سلام سرورم
ای به دامان ستاره نرگس
آمدی؟ ماه پاره ی نرگس
ای زشب تا سحر به خاطر تو
لحظه ها هم شماره ی نرگس
همه هستی در انتظار تو بود
ای رسول هزاره ی نرگس
عالمی مست نرگس مستت
ای به سینه شراره نرگس
عالی بود تشکر می کنم نوکرت داد شت فرزند شهید جانباز
۲۴ تیر ۹۰ ، ۲۳:۰۹ یاسین.مشهود
سلام خواهرم

این روزها کم پیدا بودید ؟


نایب الزیاره بودن از شما ....
دعای ِ ما به در بسته می خورد ای کاش
خودت برای ظهورت دعا کنی ... آقا ...
۲۵ تیر ۹۰ ، ۰۰:۲۰ من ازرندانه...
کتاب حافظم ازدست من کلافه شدست...
چقدرآمدنت را....
چقدرفال زدم....
۲۵ تیر ۹۰ ، ۰۲:۵۵ کیبورد به دست
عاشق دلشده را دیدن رویت هوس است !

تعارف ندارم ! زیبا بود !
۲۵ تیر ۹۰ ، ۰۳:۳۲ الهام light knight
عیدت نیکووووووو دوست گلم

خوشا به حالت

التماس دعا
سلام اولین باریست به وبلاگ زیبای شما آمدم.

☆ஜ.•*´¨¤☆¸.•*´¨¤☆¸.•* ☆ஜ.•*´¨¤☆¸.•*´¨¤☆¸.•* ☆ஜ
زمستان خسته شد از بی بهاری

جهان می لرزد از این بی قراری

گمانم جمعه ای باقی نمانده

خدایا تا به کی چشم انتظاری

اللّهم عجّل لولیک الفرج

¸ ☆ஜ.•*´¨¤☆¸.•*´¨¤☆¸.•* ´¨¤☆¸.•*´¨¤☆¸.•*´¨¤☆ ஜ

☆ منتـــــــــظـر حضورتونــــــــــ هستمــــــــــــــــــــــــ ☆

¸ ☆ஜ.•*´¨¤☆¸.•*´¨¤☆¸.•* ´¨¤☆¸.•*´¨¤☆¸.•*´¨¤☆ ஜ

حضورتون در وبلاگ من و نظر دادن به مطلب ارزشمندی که درباره ی امام زمان(عج) گذاشته ام نشانه ی ارادت شما به حضرت هست.
بی صبرانه چشم دوخته ی نظرهای شما عزیزان هستم.
زهی سعادت...
دعا...
نیمه ی ماه نزدیک است و ماه من هنوز در محاق است ...
یارب از ابر هدایت برسان باران را...
تا باران ببارد ...
۲۵ تیر ۹۰ ، ۰۷:۱۲ ترتیل آیات
سلام...
این روزها ؛
کمیل هم ٬اگر بود
مدام ،
ندبه میخواند !
عید بر شما مباااااااااارک ....
..............................................

باز دلم آشفته ی مهدی است ....

التماس دعا و سفرتان سلامت .....
سلام
ممنون از مطالب زیباتون
این ایام بر شما میارک باشد
۲۵ تیر ۹۰ ، ۱۱:۳۹ منتظر بهار
دهید مژده به یاران که یار می آید
قرار گیتی چشم انتظار می آید

کلید صبح به دست و سرود عشق به لب
ز انتهای شب آن شهسوار می آید

ز تنگنای خیالم گذشته است و کنون
به پهندشت دلم آشکار می آید

دریغ! کز غم خوبان گرفته است دلش
چو لاله ملتهب و داغدار می آید

"یا علی"
امشب به توبه مینشینم شاید شایسته شوم تا سلامم را بپذیری.
السلام علیک یا صاحب الزمان

میلاد منجی عالم بشریت تبریک و تهنیت
عیدتون مبارک
می خواهم مستضعف باشم...ارث نامت را نصیبم می کنی؟...
.
.
عیدتون مبارک...پیش آقای رئوف دعامون کنید شما که زائرید و ما مجاور ...
اما انگار زائرین آقا یه جور دیگه عزیزند
ما را ببخش که مرد یاریتان نبوده ایم ...

تبریک
التماس دعا
۲۵ تیر ۹۰ ، ۲۰:۵۰ دریا لباس خاکی پدرم بود !
ای آخرین ستاره به فردا! تو مانده‌ای
خورشید ناپدید شد، اما تو مانده‌ای

مُردند غازیان یمین و یسارمان
سردار خستۀ شبِ هیجا! تو مانده‌ای

السابقون مصادره شد، کاخ سبز شد
تنها تو، ای اباذر! تنها تو مانده‌ای

ما گم نمی‌شویم که سکان به دست توست
ای ناخدای ورطۀ دریا! تو مانده‌ای

ما هم جگر به گوشۀ دندان گرفته‌ایم
زیرا تو ـ ای شریفِ شکیبا! ـ تو مانده‌ای

پایین نگاه می‌کنم و جمله رفته‌اند
رو می‌کنم به جانب بالا: تو مانده‌ای

تعظیم می‌کنم به بلندای حضرتت
آری، برای عرض تولّا تو مانده‌ای

تنها تویی و ما به جماعت نشسته‌ایم
مشکور نیست سعی فرادا، تو مانده‌ای

ما مانده‌ایم و معرکه، ما مانده‌ایم و تیغ
الّا همین بهانه که: آقا! تو مانده‌ای



اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم


۲۵ تیر ۹۰ ، ۲۱:۳۴ حلقه گیسوی یار
سلام بانوی گلم
عید قشنگت مبارک
برای ما ایرانی هیچی امام رضا نمیشه.
درسته دارم میرم عتبات. درسته دارم میرم زیارت پدر مهربانمان امیرالمؤمنین و زیارت ارباب بی کفن ... اما دلم بی تاب امام رضاست. یادت نره یا ایها العزیز ها رو ها ....
دعا کن پشت پنجره فولادش ...
یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجه ...
مبعوث شو بخاطر هستی ، لات منات باده پرستی، این قبله را دوباره بگردان ، تا گوشه ی مخالف هستی ...

عیدتون مبارک
خیلی سخته تو جشن تولد کسی بری که خودش نباشه . . . خیلی سخته!

سلام مخصوص برسون به امام رضا.
بگو بطلبه مارو هم. دلم خیلی هواشو کرده.
سلام
دعامون کنید شدید ....
عیدتون مبارک
سرتان خلوت شد سری هم به کلبه ما بزنید
۲۶ تیر ۹۰ ، ۱۳:۱۸ گمنام مثل پدرم
مے آیــے و‌

پرانتزهایمان را

از‌ (عج) به (ع)

خلاصه میکنے

و‌ (ع) مخفف "عزیز" خواهد بود ...

میلاد گـــل سرسبـــد خلقت ، مهــدے زهــــرا (عج) برشما مبارک ..
جذبه عشقت مرا دیوانه کرد
بر سر ذلفت دل من خانه کرد
ای بلندای حریمت بام عشق
خود تویی ساقی لوایت جام عشق
بر سر کویت مرا پابست کن
از می عشقت مرا سرمست کن
بیا ای ساقی میخانه عشق
دمی مستم کن از پیمانه عشق
عطا کن جامی از صحبای وصلت
که هر عاقل شود دیوانه عشق

هوالحی الذی لا یموت

سلام

خوبی ان شاءالله

ولادت آقا مهدی(عج) بر مادرش زهرا(س) و همگان مبارک...

چه خبر خوش میگذره، کم پیدا .

برا حقیر دعا کن.



ومن الله توفیق

رفتیــــم

گــران شویم

ارزان گشتیم

آئینه فروش شهر کوران گشتیم . . .
دوستت دارم
۲۶ تیر ۹۰ ، ۱۴:۴۰ دیوونه غربتی!
سلام علیکم
ولادت موفور السرور حضرت عشق جناب بقیه الله العظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه بر شما مبارک باد
انشالله در رکاب حضرت باشید.
به احوال و احوال ما هم دعا کنید
امسال هم از عرش به ما ، فرشیان می نگری!؟

دل نوشته های ناقص بنده در طرح 3:13 را هم بخوانید!
ممنون از حضورت در انسانم آرزوست...
منتظرت هستم..
این اشتراک چشم من و چشم خیس توست
من گریه ام به کشته ی کرب و بلایتان ...
.
علیرضا لک ...
.
سلام

خوش به حالتون ... حرم امام رئوف و این ایام و ...

متن خیلی زیبا بود
دست مریزاد

در پناه حق یا علی علیه السلام
اگر با آمدن «آفتاب» از «خواب» بیدار شویم، نمازمان قضاست؛

خدایا قبل از طلوع آفتاب بیدارمان کن!

عیدتون مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج.
التماس دعا
پنجره فولاد رضا ع دل منو جلا میده
پنجره فولاد آقام
برات
کربلا میده ...
.
.
.
التماس دعا.
سفر
حذر
خون جگر!

خیلی حسرت دارد!
۲۸ تیر ۹۰ ، ۰۰:۴۱ دختران باباعطا
مهدی بیا مهدی بیا نوبت به ما رسیده


این غنچه های پرپر از کربلا رسیده
سلام
در دانشگاه کدام پسران از کدام دختران را می خواهیم تفکیک کنیم وقتی ساختمان پزشکان هر شب گستاخانه ترین و رذیلانه ترین فرمهای اختلاط محرم و نامحرم را برایمان با طیب خاطر نمایش می دهد؟
خدا را شکر که توفیق زیارت پیدا کردی ما را هم یاد کن
سلام
ساختمان پزشکان هر شب باید به جنگ با حدود الهی برود تا سروش صحت و علی اصغر پورمحمدی و عزت الله ضرغامی همان شمشیر گناهی را تیز و زهرآگین نمایند که از نیام اراذل و اوباش بر چشم و سینه و گلوی مصطفوی و فروزش و خلیلی فرود آید.
مثل همیشه زیباو پرمعنا بود
در تاریخ رنگین این ملت ، ظاهرآ همیشه باید خون ، جریانی در جامعه به راه اندازد . حتمآ باید افرادی فدا و قطعه قطعه شوند تا جامعه هوشیار شود و مسئولین از خواب بیدار شوند .حتمآ باید طلبه بسیجی مجروح شود و مرحوم داداشی کشته شود و...تا شورای امنیت ، احساس ناامنی کنه و جلسه فوق العاده بذاره ،علی لاریجانی محافظه کار، فکر کنه باید انتقاد کنه و وحید دستجردی یادش بیفته باید دستور برخورد بده !! این یعنی که برای اصلاح صدا وسیما ، عفاف و حجاب و امنیت اجتماعی و ...باید "خون" هزینه شود . پس دوستان ، آیا جز شهادت و جانبازی راه دیگری داریم ؟؟ پس باید آماده بود .


شما با افتخار لینک شدید
بسم الله الرحمن الرحیم



به من بگو چگونه می خوری و غذای تو چیست تا بگویم کیستی و چگونه ای!؟
سلام...
فردا کسی مهمان_ ارباب می شود
گفتم شاید خواهشی، سفارشی، چیزی...
http://www.khadem18.blogfa.com
سلام
وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرایش جریان انحرافی پا را از دایره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زبانی افسارگسیخته و دروغپردازی آهنگ حمله به مدافعان راستین انقلاب و آنهایی که با خون دل احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند را برای رسیدن به مطامع دنیایی خود حتی با نسبت دادن های دروغ به امام خامنه ای تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لینک با "خروش ملت" را دارید یا انجام داده اید و "1001" نیز در لیست پیوندهایتان قرار دارد لطفا قبلا و یا همینک لینک "1001" را از لیست پیوندهای خود بردارید.
۳۰ تیر ۹۰ ، ۲۲:۳۹ مهدی ابراهیمی

رزمنده سلام


این کامنت را در چند وبلاگ از وبلاگهای دوستان به نقل از وبلاگ /1001/ دیدم که به دوستانش تذکر داده:

"وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرایش جریان انحرافی پا را از دایره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زبانی افسارگسیخته و دروغپردازی آهنگ حمله به مدافعان راستین انقلاب و آنهایی که با خون دل احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند را برای رسیدن به مطامع دنیایی خود حتی با نسبت دادن های دروغ به امام خامنه ای تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لینک با "خروش ملت" را دارید یا انجام داده اید و "1001" نیز در لیست پیوندهایتان قرار دارد لطفا قبلا و یا همینک لینک "1001" را از لیست پیوندهای خود بردارید".

این جملات کوتاه مرا به وجد آورد و از بصیرت و غیرت این دوست مجازی به حالش غبطه خوردم که این طور غیورانه و جسورانه حاضر به التقاطی شدن حتی در لیست پیوندهای وبلاگ دوستانش نیست. به رسم همراهی و تایید این نظر به حق و ارزشی این دوست گرامی بنده هم به همان شکل از دوستانی که احیانا لینک وبلاگ حقیر را در لیست پیوندهایشان دارند و نیز وبلاگ /خروش ملت/ نیز در لینکهایشان ثبت شده درخواست می کنم با حذف لینک ناچیز ما مزید امتنانمان را فراهم نمایند. قطها این نگاه ارتباطی با مخدوش شدن وحدت ندارد. ما متحدیم منتها نه با صهیونیستهای مسلمانی که فتنه 88 را به راه انداختند و نه با آنهایی که با بار کردن دیدگاههای انحرافی خود تحت عنوان جریان انحرافی ضربات ناجوانمردانه ای را به حرکت انقلابی امت وارد کردند.

جنگ جنگ اراده هاست ...
سفر مشکل

فراق یار مشکل

به ناچاری نهم این بار بر دل

ز کــــوه افزون بود بار فراغت

عجب دارم رســد مفتون به منزل

هوالحـــــی الذی لا یمــــوت

سلام

خوبـــــی

ان شاءالله که دعا فراموش نمیشه...

جزاءکم الله خیرا



ای وای
بـر آن دل که در او سوزی نیست
سودا زده مهر دل افروزی نیست
روزی که
تو بی عشق به سـر خواهـی بـرد
ضایع تر از آن روز تو را روزی نیست


سلام بر همانی که باید باشد

دیر رسیدم باز.
میبینی؟
سلام من را هم برسان محضر حضرت ضامن بگو دلتنگم یا غریب
امشب کمیل حرم بودی احتمالا
و
مهجور هم کنار بانو بود..
زهیر هم ...

رائح شاید در کنار حضرت عبدالعظیم
میبینی رفیق؟
من خرابم و گوشه نشینی میکنم وجب به وجب این 4دیواری را..
کسی برای من خراب
دعوت نامه نمیفرستد...

دعایم کن
همه مان را دعا کن رفیق
سلام
اول ازهمه ممنونم که مرتب بهم سرمیزنید ونظرمیذارید!
به نظرم اسم جدیدوبلاگتون خیلی بهتره!
بااجازتون توکلبه من لینک شدیدشمام اگه مایل بودید منولینک کنید
۳۱ تیر ۹۰ ، ۱۶:۵۱ ساقی رضوان
من اومدم تو رفتی ...
ما در این بتکده
از بت خویش
غافلیم
۳۱ تیر ۹۰ ، ۱۷:۲۲ دار الحسین
خون ما
هنوز
عطش غیرت وصل
دارد
سلام آقای خوبی ها آقای مهربانی دلم تنگ تنگ...است


اى مولاى هشتم! تو نوید رویش باران از سقف بهارانى. تو مایه طراوت گل‏هاى ایمانى. تو برکت جاى جاى ایرانى. خورشید با بوسه بر بارگاهت، روز را آغاز مى‏کند و گرما را به وام مى‏گیرد. صداى تو در رگ‏هاى زندگانى جارى است
سلام وعرض ادب ....
به روزم منتظر حضورپرمهر شما...
یا حق
سلام
شورشیان حرامخواری که در علن روزه خوردند و پرچم حسین را روز عاشورا آتش زدند گفتند شرط و شروط عزیز جعفری برای براندازان در آستانه انتخابات مجلس دخالت در سیاست است. با این تعریف عزیز جعفری حق رای هم ندارد زیرا رای دادنش نیز مصداق دخالت در سیاست است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">