جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۱۷ ق.ظ

داروخانه معنوی

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

الا بذکر الله تطمئن القلوب را تکرار میکنم و تکرار میکنم و اندک اندک مستولی میشود آرامشی چنان که خودم را در آغوشت احساس میکنم و در اندک زمانی پر میکشد از وجودم هر چیز که بوی تو را ندارد...

وقتی دلم هوای هیچ را می کند و از تنگی دل به ناکجا پناه می برم و مرور میکنم دقیقه های نفس کشیدنم را که در تنهایی گذشت ، به خاطر می آورم سکوتی را که در پس آن در گوشم می پیچد : الیس الله بکاف عبده؟

هستی ... همیشه ... همه جا ... از اول ... تا آخر ... در پس ثانیه های بودنم و تنها حامی نفس هایم ... گاهی آنقدر بودنت پر رنگ می شود که نمی بینمت و دنبال رد پایت می گردم ... ببخشم یا ایها الرئوف!


+ نیمه شبی هوای نجوا کردن با تو سرم زده بود هرچه جاری شد نوشتم...بدون پیش نویس...مثل همیشه ببخش اگر قصور در واژه ها رخ داد ...

+ رفقا بندگی هاتون قبول باشه ...

+ الا بذکر تطمئن القلوب داروی معجزه گر من ازین شفاخانه معنویه ... هر وقت دلم ناآرومه می خونم و آروم میشم ... برام بنویسید ازین داروخونه معنوی - قرآن - کدوم آیه ش برای شما معجزه میکنه و همیشه ورد لبه تونه ؟ ... کدوم آیه شه که وقتی می خونید دلتون می لرزه ؟ ... کدوم آیه شه که باهاش مانوسید؟ ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۵

نظرات  (۳۱)

خدایا ما را از اسارت نفس آزاد کن که آن بزرگترینِ اسارتهاست ..
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین . . .

این روزها اشک هم نمی آید دیگر!
همه چیز خشک شده انگاری . . .
سلام دوست عزیز
امید وارم حالتون خوب باشه
طاعات و عباداتون هم قبول باشه
وبلاگ جالب و پر محتوای دارید
اتفاقا من هم قسمتی از وبلاگ رو به موضوع وبلاگ شما اختصاص دادم
من وبلاگم رو تازه راه اندازی کردم
خوشحال میشم به سر بزنید و نظراتتون رو بهم بگید
و به عنوان یک عضو تازه وارد من رو مورد لطف خودتون قرار بدید
تا به کمک هم دیگه افسران خوبی برای جنگ نرم آقاباشیم
از اینکه با من تبادل لینک کنید ممنون میشم
منتظرتون هستم
التماس دعا
یا علی (ع)
واذا سالک عبادی عنی قریب اجیب دعوت الداع اذا دعان
فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلکم یرشدون. 186 بقره
طعنه‌های عقرب‌گونه‌ات هم عشق را از چشمم نینداخت ... تنها به من آموخت عشق باید الهی باشد و بس.....!!!

گاهی اوقات خود را گم می‌کنم... مثل حالا !! ... اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،... شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!

اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟ ... روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!
سلام گلم. خوبی؟ طاعاتت قبول زیارت ها قبول.
خبرها چه تند تند میرسه
تو از کجا فهمیدی؟ بودی تو همایش؟
پاسخ:
چارقد هوار هوار کرد...من که نبودم اونجا
سوال سختیست و تو خوب میدانی که نمیشود انتخاب کرد ...


اهدنا الصراط المستقیم
اعمال ماه رمضانتون رو نفتالین بزنید تا بید نزنه.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین هاشمی نژاد
سلام .... چند روز پیش بود مشهد مقدس بودم ... اونجا ضیافت در ضیافت بود ...

حیف ضیافت ها یکی یکی دارد تمام میشود و ما ...

یاعلی
۰۵ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۲۷ الهام light knight
همین آیه ای که تو نوشتی برای من هم مدام آرامش بخشه .

علاوه بر این ، وقتی چشامو میبندم به این فکر میکنم که از رگ گردن بهم نزدیکتره . . . . ناخداگاه آرامش و لبخند وجودم رو فرامیگیره
با سلام

سخن از حل مشکلات، و شکستن بن بستها و اجابت دعاهاست.

مى‏گوید: آیا معبودهاى بى‏ارزش شما بهترند «یا کسى که دعاى مضطر و درمانده را هنگامى که او را بخواند به اجابت مى‏رساند و گرفتارى و بلا را بر طرف مى‏کند»؟! (أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ).

آرى! در آن هنگام که تمام درهاى عالم اسباب به روى انسان بسته مى‏شود و از هر نظر درمانده و مضطر مى‏گردد، تنها کسى که مى‏تواند قفل مشکلات را بگشاید نور امید در دلها بپاشد ذات پاک اوست و نه غیر او.

از آنجا که این واقعیت به عنوان یک احساس فطرى در درون جان همه انسانهاست، بت پرستان نیز به هنگامى که در میان امواج خروشان دریا گرفتار مى‏شوند تمام معبودهاى خود را فراموش کرده، دست به دامن لطف «اللّه» مى‏زنند همان گونه که قرآن مى‏گوید: «هنگامى که سوار کشتى مى‏شوند خدا را مى‏خوانند در حالى که پرستش را مخصوص او مى‏دانند». (عنکبوت/ 65) سپس مى‏افزاید: نه تنها مشکلات و ناراحتیها را بر طرف مى‏سازد بلکه «شما را خلفاى زمین قرار مى‏دهد» (وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ).

«آیا (با این همه) معبودى با خداست»؟ (أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ).

«ولى شما کمتر متذکر مى‏شوید» (قَلِیلًا ما تَذَکَّرُونَ). و از این دلائل روشن پند و اندرز نمى‏گیرید.

یا حق !
پاسخ:
ممنون از حضور همیشگی تون ...کمتر میایم وبلاگتون اما ... به یادتون بوده و هستیم در این روزها و شب ها
سلام
انگار صدای آشنای سعید حجاریان به گوشمان می رسد که با آهنگی
شبیه آن کلام تاریخی قبل از مناظره 13 خرداد هشتادوهشتش بدو نسبت
داده بودند، این بار درباره انتخابات مجلس نهم بگوید: رفرمیستها اگر در
انتخابات شرکت کنند 6 بر 0 بازنده خواهند بود و اگر شرکت نکنند 3 بر 0.
قبل از مناظره 13 خرداد خبری به نام وی منتشر شده بود که گفته بود:
موسوی اگر در مناظره شرکت کند 6 بر 0 بازنده خواهد بود و اگر شرکت
نکند 3 بر صفر.
۰۶ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۲۲ حامی ولایت امام زمان
سلام خسته نباشید به روزم خوشحال میشم تشریف بیارید
۰۶ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۵۵ سندس در جست و جوی حقیقت
عیدی:
http://www.quranflash.com/en/quranflash.html
۰۶ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۱۳ بچه پایتختی
سلام افسر خوبی ؟ طاعات قبول میبینم که هنوز سنگر و حفظ کردی والبته به شدت پاتو تو کفش برادرای مجازی کرد .....
اما آیه ایی که همیشه به من آرامش میده :
افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد



سلامتی آقای .....صلوات.
ا لیس الله بکاف عبده؟!!!
برای من معجزه میکنه همیشه
سلام آجی جوووووونم
سلام رفیق. خیلی وقته نمیای تو وبلاگم. امیدوارم رابطه مون دوباره دوطرفه بشه.
من این رو دوست دارم.آیه قرآن نیست
الهی و ربی من لی غیرک
۰۷ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۵۷ جوانان منتظر
بسم رب المهدی المنتظر

السلام علیک یاصاحب العـــصـــــر و الزمان(عج) .....

سلام برمنتظران امام زمان خسته نباشین ......

روزی تو خواهی آمد....... هر کجا که می روم تا نشانی از تو بجویم مرا خبر از آمدنت

می دهند اما هزاران افسوس که آن آمدن هنوز نیامده است و انتظار جای آن را گرفته

است...

الهی منجی انسان کی آید

شراب هستی انسان کی آید

که تنها من نیم آدم سراید

قرار و صبر و آرامم کی آید

صمیمانه حقیقت را بگویم

امید غربت شامم کی آید ؟


"بیا مهدی شب هجران سحر کن"

اللهــــــم عجـــــل لـــــولیک الفـــــــرج

اللهــــــم عجـــــل لـــــولیک الفـــــــرج
سلام علیکم و رحمة الله ...
رسیدن به خیر !!! زیارت قبول .
من این آیه رو خیلی دوست دارم ... مخصوصا زمان ناخوشی و ناراحتی آدم رو آروم می کنه ...

أعوذ بالله من الشیطان ارجیم
... و عسی أن تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی أن تحبوا شیئا و هو شر لکم و الله یعلم و انتم لاتعلمون .

-سوره مبارکه بقره . آیه216
عرض تبریک...
سلام


بسم الله الرحمن الرحیم ...
کهیعص ...
بیچاره ام نموده ...

بندگی شما هم قبول ...
سلام
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده میشود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود
پیشاپیش عید فطرمبارک
موفق باشید
التماس دعا
یاعلی
سلام و عرض ادب

کاش قلبهامون اونقدر سنگین نمیشد تا با این ذکر به ارامش برسه اونقدر قلب بیچاره رو سنگین کردیم که دیگه . . .



عیدتون هم مبارک
ان شا الله نهم شوال شب جمعه شب زیارتی حضرت داغ به رسم عاشقی همه با هم دست بر سینه خواهیم گذاشت و عرض ارادت خواهیم کرد محضر ایشان.

ان شا لله تا پیش از اماده شدن برنامه ای منسجم و دقیق اطلاع رسانی جلسات هفتگی مان به همین صورت خدمت دلداگان کربلا عرضه میشود.

دوستانی که مایل اند ان شا الله به اذن حضرت مادر و با نگاه حضرت ثارالله میزبان مجلس هفته ی اینده باشند لطفا تا اخر هفته جاری اعلام امادگی بفرمایند.
۰۸ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۵۲ سندس در جست و جوی حقیقت
عیدت مبارک
عیدی:
http://www.quranflash.com/en/quranflash.html
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی عید برعاشقان مبارکباد.
بگم قبول باشه بگم تحمل کن بنده ی خدا بگم عیدت مبارک بگم آه از فراقش... نمیدونم
الله نور السماوات والارض...





چار قد چیو هوارهوار کرده؟!
۰۹ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۳۴ کوچه های باران
مهمانی خوبی بود.کاش او هم بگوید مهمان خوبی بود.
برنامه هیئت را هستم به شرط توفیق و حیات...


یا زهرا
اما یادم رفت بگم که :

به قول استاد عزیزم حاج آقای ... : توی اوج کار حواستون به خودتون باشه ...

یعنی هیچ وقت هیچ وقت بچه مذهبی نباید توی یک پله این طرف و اون طرف بره ... صعود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">