جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

شکوه رضوان

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پیش نوشت:

امام رضا علیه السلام : باید هر یک از شماها امر به معروف و نهى از منکر نمائید، وگرنه شرورترین افراد بر شما تسلّط یافته و آنچه که خوبانِ شما، دعا و نفرین کنند مستجاب نخواهد شد.

هـرجا دلـی شکست بــه اینجا بیاوریـد

اینجا بهشت خدا،‏مشهد الرضا ست..!

پس نوشت:

میلاد عالم آل محمد (ص) ، سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام هزاران بار فرخنده


+ حقیقتا نمی دانستم برای پست میلاد چه بنویسم ...!

+ این یکی دو سال اخیر حکمت زیاد مشهد رفتن هایم را نفهمیدم ... و امسال که هم میلاد کریم اهل بیت دعوت شدم هم میلاد کریمه اهل بیت و رابطه کرامت و حرم امام رضا(ع) و دست خالی من و ...

+ توصیه می شود بخوانید : آندارنیک تیموریان ارمنی و حرم امام رضا علیه السلام (+) / زائر یونانی حرم امام رضا(ع) : مشهد،شهر رویاهای همه مسلمانان(+) / داستان های کوتاه از امام رضا علیه السلام(+)

+ منبع حدیث ابتدای پست : بحار: ج 75، ص 354، ح 10

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۱۶

نظرات  (۲۱)

لایک به حدیث
میلاد نور بر شما مبارک

یه کلید کهنه چرخید توی قفل سینه م انگار
یه دل شکسته افتاد زیر دست و پای زوار

دلمُ نذر تو کردم که هنوز دل نگرونم
چی می شد مثل کبوتر ، زیر ایوونت بمونم

مث خواب بود مث رویا، مث لمس آسمون بود
تو هیاهوی صداها، یه سکوت مهربون بود

پای حوض نقره پوشت ، رو به گلدسته نشستم
دلمُ به قفلای پنجره فولاد تو بستم

نه سر گلایه کردن، نه دل شکوه شنیدن
نه امید دل سپردن ، نه توان دل بریدن
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۴:۱۱ نشخوار ازل
«پست میلاد» نوشتن ندارد. فقط باید اجازه بدهی بنویسد. در تو بنویسد.
امام رضا(علیه‎السلام)

هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى برطرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش برطرف سازد.

(اصول کافى، ج 3، ص 268)

سلام بانو..خوبید؟

عیدتون خیلی خیلی مبارک :)

خوشا بسعادتتون..
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۶:۲۸ سندس در جست و جوی حقیقت
سلام
خیلی خیلی التماس دعا
دلتنگ آن 15 روزم که مشهد بودیم.

سلامم رو به آقا برسون . از بچه های ضیافت90 یاد کن.

ان شالله از مشهد کربلایی بشی و اسمت جز زائران کربلا و نجف نوشته بشه
دستهای خالی ...
سلام
یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست ....
عیدت مبارک
و
التماس دعا
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۷:۳۷ خانم معلم
سلام

عیدتون مبارک

انشا الله که خدا قسمت کنه زیارت این بزرگواران را همیشه و این زیارت ها را قبول بفرمایند و شفاعتشان شامل حالمان گردد ...

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!
مگذار مرا دراین هیاهو، آقا
تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا
***میلاد هشتمن نور ولایت، مبارک باد***
۱۷ مهر ۹۰ ، ۱۸:۵۷ کوچه های باران
آقا قرار شاه و گدا یادتان که هست.....
مشهد،حرم،ورودی باب الجوادتان.
۱۷ مهر ۹۰ ، ۲۰:۳۸ خلوت نشین
یکم دیر شد اما :

عیدتون خیلی مبـــــــــــــــــارک
تبریک میگم تولد آقا رو.
ایشالا حاجت روا بشی

یادته چقدر دلم میخواست برم مشهد؟
سه شنبه میرم مشهد
هرچند یه موقعی دعوت کرد که تو وضع و اوضاع مساعدی نیستم. اما دست من که نیست . . . دست خودشه.
دعا کن شرمنده ی لطفش نشم.
تو رو یادم نمیره اونجا.
۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۹:۵۵ من ازرندانه...
این دوسه سال اخیرحکمت مشهدنرفت هایم رانفهمیدم....
ازسالی یک دوبار به.......هیچ!
۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۹:۵۶ من ازرندانه...
چرا....
حالاکه فکرمیکنم میبینم....فهمیدم...
فهمیدم....
تبریک
هرکس دلی دارد که در آن اندیشه عشق است برای گره گشایی به اذن مولا یا علی بگوید...

یا علی ...
میلاد بر شما هم مبارک
سر در قالبتون خیلی قشنگه
خط زیبایی داره
امیدوارم روز به روز موفق تر باشین




. میلاد امام رضا علیه السلام مبارک

سلام با وفا

جمعه پنجمه که دارم مزاحمتون میشم

اول اینکه واقعا نمی دونم چی بگم از این همه معرفتتون فقط میتونم بگم ممنون

دوم اینکه این دفعه نوشته هام به یه سبک جدید گذاشتم لطفا نظرتون رو راجع بهش بگین

سوم اینکه مطلب جدیدم با عنوان راه درست کدام است را لطفا نقد کنید

چهارم اینکه اگه کسی احیانا هنوز لینکم نکرده لطفا با اسم:
برترین انسان لینکم کنید

پنجم اینکه اگه هنوز مطلب مربوط به درسنامه اصول کافی و اعلام آمادگی اون رو نخوندید لطفا بخونید و اعلام آمادگی کنید

ششم اینکه واقعا شرمنده خیلی پر توقع شدم اما چه کنم که بخاطر مهربونی خودتون بوده که بد عادتم کرده

عوضش یه چایی تازه دم براتون آماده کردم و دم در رو حسابی آب و جارو کردم

بازم نشستم تا بیای

دیدم همه جا بر در و دیوار حریمش
جایی ننوشته است گنهکار نیاید ...
یادم میاد بچه بودم
تا میومدم تو حرمت
شلوغی دور ضریحت رو میدیم...
به پنجره ت می چسبیدم...
دیشب این طبع، بی‌قرار شما

خواست عرض ارادتی بکند


دست کم از دل شکسته‌تان

واژه‌هایم عیادتی بکند


چشم بد دور، عمرتان بسیار

کس نبیند ملالتان آقا!


ما نمردیم خون دل بخوری

تخت باشد خیالتان آقا!


چیست روباه در مصاف شیر؟!

چه نیازی به امر یا گفته؟!


تو فقط ابرویی به هم آور
سلام وعرض ادب
با شعری در وصف امام خامنه ای بروزم
منتظر حضور شما
جانم فدای سید علی
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">