جنجال یک سکوت

پیوندها
پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۱ ب.ظ

بصیرت سن و سال نمی شناسد

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

از کلام حضرت ماه :

عاشورا درس مى‏دهد که در ماجراى دفاع از دین، از همه چیز بیشتر، براى انسان، بصیرت لازم است. بى‏بصیرتها فریب مى‏خورند. بى‏بصیرتهادرجبهه باطل قرار مى‏گیرند؛ بدون این‏که خود بدانند. همچنان که در جبهه ابن‏زیاد، کسانى بودند که از فسّاق و فجّار نبودند، ولى از بى‏بصیرتها بودند. اینها درسهاى عاشوراست.

22 تیر 71

خط خطی های من :

عاشورا نشان می دهد ، بصیرت سن و سال نمی شناسد ... عبدالله بن الحسن (ع) برایمان به تصویر کشید می توان یازده ساله بود و غربت امام زمان .عج. را درک کرد و جان را در طبق اخلاص پیشکش امام کرد و می توان سن ضحاک بن عبدالله مشرقی را داشت و در اوج بی بصیرتی چون او، عصر روز عاشورا، خاندان وحی را رها کرد و جان خود را بر جان جهان - امام زمان - برتر دید و دنبال دنیا دوستی رفت ...


+ بار دیگر ... برای طرح وبلاگی عشق می آموزد از هیئت سایبری الرحمن (+)

+ ضحاک فرزند عبدالله مشرقی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بین راه کربلا ملاقات کرد، امام آنرا به یاری طلبید،ضحاک، دعوت امام را قبول کرد و گفت: ای پسر پیغمبر به شرط اینکه هرگاه که یاری من دیگر بی نتیجه بود، و نفعی نداشت، بیعت خود را از من بردارید. حضرت هم قبول کردند...عصر عاشورا ، ضحاک زمانی که دید که بیشتر اصحاب به شهادت رسیدند و جز یکی دو نفر باقی نمانده اند، خدمت ابا عبدالله آمد و عرض کرد: یابن رسول الله، به خاطر دارید که بین من و شما چه شرطی بود؟ حضرت فرمودند: آری. من بیعت خود را از گردن تو برداشتم ولی تو چگونه می توانی از بین سپاه دشمن فرار کنی؟ ضحاک گفت: من اسب خود را در خیمه ای پنهان کردم و به همین جهت هم بود که پیاده می جنگیدم. سپس از حضرت اجازه گرفت از ادامه جنگ منصرف شد و به پشت جنگ برگشت و اسب خود را برداشت و عصر روز عاشورا، خاندان وحی را رها کرد...

+ پست قبل رو خیلی دوست دارم ... چون حرفی بود که چند وقته تو گلوم بود ... نظرات هیئت الرحمن جز بهانه ای برای انتشار حرف ها نبود! ... یه سری ها استقبال کردند ... یه سری هام چون خودشون رو مخاطب میدیدن موضع گرفتن ... بنده هم هدفم جز تلنگر چیزی نبود ...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۰

نظرات  (۵)

۱۰ آذر ۹۰ ، ۱۸:۲۷ دختران باباعطا
سلام بزرگوار
ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت عرض می کنم
روایت "ضحاک" چقدر تکان دهنده بود. پناه می برم به خدا
به روز هستم با "گل زهرا حسین من"
التماس دعا
یاعلی
۱۰ آذر ۹۰ ، ۱۸:۳۷ هادی تلنگر
سلام
من الغریب الی الحبیبتان چسبید
روضه تان قبول
با سلام

خدایا، مارا تا آخر خط، نوکر رهبرمان قرار ده .. آمین!
___

یه توصیه به دوستان دیگر :
به هر حال هیچ کدوم از ماها خالی از عیب نیستیم.
اگر کسی عیبمون رو دوستانه بهمون گفت، باید استقبال کنیم. و ازش تشکر کنیم.
نه اینکه جبهه بگیریم و یه سری حرفا بزنیم.

خود من از این لحاظ توفیق زیاد دارم.
هر کی از راه میرسه، به صورت کاملا دوستانه، چند تا از عیبهام رو بهم میگه.
خدا وکیلی تا حالا خیلی از عیبهام رو اینطوری برطرف کردم. خدا رو شکر.

خانم جنجال هم انصافا تذکر خوبی دادن.
ان شاءالله که خدا همه ما رو حفظ کند.

یا حق!
منم پست قبلتو دوست داشتم.
خدا به فریادمون برسه . . .
سلام

مثل همیشه عالی قلم میزنی ...

ماهم به بهانه دعوت هیئت بروز شدیم !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">