جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۴۶ ب.ظ

آنگاه هدایت شد

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

به بهانه ی علی شدن "شان"

*و نفخت فیه من روحی ...

یعنی روح باید با خدا ارتباط برقرار کند تا به آرامش برسد ...

*این روزها خدا چپ و راست نشانه هایش را می فرستد برای ما ...

نشانه می فرستد که نه به دنیا آمدن در سرزمین اسلامی تو را مومن می کند ... نه تولد یافتن در سرزمین کفر می تواند تو را از ایمان قلبی باز دارد ... 

در روزگاری که مسلمان نماهایی چون "فاطمه" معتمد آریا و گلشیفته فراهانی اسلام و شرعیاتش را زیر پا می گذارند ... از ینگه دنیا و قلب هالیوود دلی آماده پذیرش حقیقت تا اصفهان کشیده میشود تا در روز 25 بهمن 1390 در محضر آیت الله ناصری ذکر بگیرد که : 

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علیا ولی الله 

و از آن پس به جای اینکه "شان استون " صدایش کنند ، بخوانندش : "علی" استون ... تا ترجمه شود این آیه قران که : یهدی من یشاء ...

پس نوشت:

تعز من تشاء و تذل من تشاء ...


+ شان استون فرزند کارگردان معروف آمریکایی الیور استون عصر امروز به دین مبین اسلام گروید : (+)(+)

+ قسمت بود دست به قلم شدنمان تا وقوع این اتفاق مبارک ، به تاخیر بیفتد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۵

نظرات  (۱۰)

الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
یا علی...
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۵۱ ازرندانه...
یاعلی!

حالاباید 11014 روتایپ کنم تانظرم تاییدشه!
جالبه...
منم خبرو امروز خوندم
نمیدونم چرا بهش حسودیم شد . . .
چقدرم خوش سلیقه س . علی
مبارک وجوش




چقدرم ناخناشو مرتب کوتاه کرده ولیا . . .
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=118129&st=287523

نه خوشم اومد . . . النِظافتِشم مِن الایمانه
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۵۲ زهرا آقایی ژور
مثل همیشه زیبا نوشتی
یهدی من یشاء
همه اش همین است: من یشاء!
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۲۲ نهضت مردمی پوسترهای عاشورا
نهضت پوسترهای عاشورا حرکتی مردمی در جهت تبلیغ ارزش های اسلام ناب محمدی و منویات مقام معظم رهبری در سطح مخاطب جهانی.

www.postermovement.com
با سلام.

اللهم زدنا محبة علی بن ابی طالب.......

فقط همین.
وای وای من این تیکه ی آخر رو اول نخوندم الان که دوباره اومدم مطلبتو یبار دیگه بخونم
(نیست این مدت همه کتابامو چندباره خوندم دیگه عادت کردم ) دیدمش. دستت چی شده؟ چیکار کردی؟
خوبی الان؟
اشهد ان علیا ولی الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">