جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

ماشین سواری

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پارسا و پریسا ، در ماشین نشسته اند ، سر جا دعوایشان می شود ... دنبال بهترین جا برای نشستن هستند ... هر دویشان می خواهند جلو بنشینند ... کوتاه هم نمی آیند ... بهشان می گویم ... این مسافت کوتاه که دعوا کردن ندارد ... برسیم خانه سهم هر کدام که بچه ی خوبی باشید یک اتاق جداگانه با تخت و اسباب بازی و وسایل زیباست.

پارسا کوچک است نمی فهمد ... الان می خواهد خوش باشد ... پیش خودش می گوید کو تا برسیم خانه! ... پریسا اما کمی عاقل شده، کوتاه می آید ... به حرف بزرگتر گوش می دهد ... جایزه اش می شود اتاق شخصی با تمام متعلقات آن! 

.

.

.

قرآن را که باز می کنیم ، جلوی چشممان مصور می شود که: جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَذَلِکَ جَزَاء الْمُحْسِنِینَ ... خدا به ما کوچولوهای این دنیا وعده داده ... اگر خوب باشید ، اگر محسن باشید ، سهمتان می شود بهشت ... تازه در آنجا خالد خواهید بود ... یعنی الی الابد.

فقط این مسیر کوتاه در ماشین این دنیا ، سر هیچ و پوچ خودتان را ، جسمتان را ، ذهنتان را درگیر نکنید ... به حرف صاحبتان گوش دهید ... جایزه تان می شود بهشت با تمام متعلقات آن!

پس نوشت:

در ماشین سواری دنیا ، پارسا هستیم یا پریسا؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۸

نظرات  (۲۶)

100 تا من
سلام
و ماالحیوه الدنیا الا لهو و لعب...
سهم من 100 صلواتف شفای خیر انشاالله...
۲۸ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۴۸ مصباح الهدی
سلام
وای چقدر سخت است باورش!!!
خدا صبرشان دهد . واقعا بعضی از آزمایشهای زندگی دیگران را که میبینیم تازه میفهمیم مشکلات کوچک ما هیچ نیست در برابر این ها...
خیلی متاثر شدم واقعا نمی دانم چه بگویم و فقط میتوانم مثل شما دست به دعا شوم البته اگر دعایم به جایی برسد!.

14 صلوات ...
سلام!
حماسه ی حضور مان در میدان با نگاهی دانشجویی!
منتظر حضورتان هستیم.
۲۸ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۵۸ گمنام مثل پدرم
یا زهــــــرا ...

خدا شفا بده ...من به نیت اقا حضرت ابوالفضل 500 تامامانم خودمم 200 تا

با اینکه ایشونو نمیشناسم ولی اشک چشام مجال نمیده

از ته دلم براش دعا میکنم
100تا
سلام
ترجیح راننده ماشین باشم سنی از ما گذشته!
انشا الله دوستتان صلامتی شان را بدست می آورند
14 صلوات نذر شان
اللهم اشف کل مریض
پارسا رو خوب میفهمم
ولی این روزها دلم پریسا بودن میخواد . . .


چرا چند روزه من هی از این خبرها میشنوم
خدا شفای خیر بده
یا من اسمه دواء وذکره شفاء
سلام
وبلاگ تون پر محتواست
دوست داشتید به وب بنده هم سری بزنید
التماس دعا
دوست دارم پریسا باشمــــ
نمی دانم چرا هی فقط دوست دارم ، اما ...
....
300 تا سهم من ...
200 تا دیگه اضافه کن به سهم من ...
سلام رفیق

دلم تنگ شده بود برای نوشته هایت....
سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش.....

ارشد ما هم تمام شد


از طرف ساقی 300 تا

التماس نور
سلام
حالا که اخر سال شده تصمیم گرفتم توی این یکسال متنهایی که خیلی دوسشون دارم و دارید رو تکرار بزنم که هم خودم شاد بشم و شما
امیدوارم خوشتون بیا
ولی اگه جایزمون ""فی مقعدصدق عند ملیک مقتدر"" چی میشد !!
سیب وگلابی که همینجام پیدا میشه ...
:: نظر سنجی:

::به نظر شما اکثریت مجلس نهـــ9ـــم را کدام یک از جبهه های سیاسی تشکیل خواهد داد؟

:: به ادرس زیر رفته و درسمت راست صفحه رآی خود را وارد نمایید!
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۲۵ راز سرزمین آفتاب
دل بیت الاحزان است و از بیت الاحزان اید مدار که جز ناله حزن بشنوی ...یار، هجران گرفته است تا شوق وصل هماره باشد، اما هجران، شوق وحزن را با هم برمی انگیزاند...
سلام ...
خدا قوت ...
به روزم...
درد دلی نوشته ام برای آقای احمدیان راوی مناطق نور ...
کامل بخونیدا...
منتظر حضور
کلیک رنجه بفرمایید ...
---------------------------------------
دو سوال:
آقای احمدیان را می شناسید...؟؟؟؟
امسال عید راهی مناطق نور هستید یا نه ؟؟؟
خواهش میکنم کامل بخوانید...و نظرتون رو ...
14 تا
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین
اکشف کربی بحق اخیک الحسین علیه السلام
14 گل صلوات
اللهم اشف کل مریض
114 صلوات
پارسا یا پریسا ؟

هنوز بچه ایم .....




اللهم اشف کل مریض

100 صلوت
20 تا سهم من
۳۰ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۲۷ تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
جایزه مان حتی بالاتر از بهشته

.
.
.

در جــــوار حضرت دوســـــت...
۳۰ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۲۸ تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
40 تا

اگه خدا قبول کنه
؟؟؟

معیار شما برای انتخاب چیست؟؟؟

لطفا پاسخ دهید ...

کاملا آزاد

حالا نوبت شماست

حزب الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">