جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۳۱ ب.ظ

انتهای جنون

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

پیش نوشت:

مرا کشت خاموشی لاله ها ...

آنان که دریا را دیده اند 

زان پس آب را بزرگتر می نویسند ...


+ پست بعد از اولین سفر راهیان "باید" کوتاه باشد ،سعی کنید بفهمید حالم را ، من از انتهای جنون آمدم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۰

نظرات  (۱۵)

سلام

زیارتت قبول خواهری .

حالا مونده تا دلتنگی ها بیاد سراغت.

خوش بحال دلت ؛ الان چه حالی داری ...

برای دل بی قرار من هم که امسال جامونده دعا کن !

زیارت قبول ابجی

من بعد عظشت بیشتر هم خواهد شد
سلام همسفر .خوشحالم که خدا نعمت آشنایی با تو رو بهم داد.دیشب .توی قطار . برگشتنی از جنوب... مثل یه خواب گذشت.حس میکنم از صبحی که رسیدیم تا الان ژند روز گذشته! و این خودش نشون میده کنده شدن از اون نوری که درست وسطش بودیم و نمی فهمیدیم (خودم رو میگم البته)
راستی
دعا کن این هفته رو دیگه اتفاقی نیفته و بیام.آخه حوزه خیلی به من احتیاج داره:)
زیارتت قبول
حالت قبول
حالت مستدام خواهر
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۵۵ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
ملتمس دعای خیرتان هستم
یا الله...
ای عکس جوانی ز که دلگیر شدم
از دیدن روی تو زخود سیر شدم
لبخند ملیح تو چه معنی دار است
یعنی تو جوانتری و من پیر شدم
می دونم چقدر سخته ...
8 سالی میشه مدام میرم جنوب هنوز که هنوزه نفهمیدم با روز آخر چه کنم.
با غروب شرهانی چه طور خداحافظی کنم...
شما شرهانی رفتید؟
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۰۹ قاصدک بارون
سلام.
1- جنون ... اون هم این مدلی واقعا محشره. خوش به حالتون
2- دعا کنید از این جنون ها خدا به ما هم بدهد. راهی شویم....
3- من به شخصه اسامی آشنا رو می بینم توی وبلاگم جدا ذوق می کنم. مخصوصا که قبلابا گودر حسابی ردیابی شون کرده باشم. جنجال هم از این دست است.
4- قالب وبلاگ تان قشنگ است.
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۱۳ سرباز حسنا
زیارت قبول
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۴۲ ورود پسرا ممنوع
سلام
سفر عشقی تون قبول باشه...
.................
به ما سر بزنید
یک هدیه نوروزی براتون تهیه کردیم!
آبــــــ ...
زیارت قبول
سلام زیارت قبول



دعا کنید قسمت من هم بشه ...
قبول باشد
این سفر بازگشتی ندارد
مطمئنی بازگشتی؟
خواندیمتان
و از اینکه خواندینمان سپاس
و لینکیدیمتان
راست گفتی
اینجا انتهای جنون است...
مرا کشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">