جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۲۷ ب.ظ

بارش کرامت

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

دوباره مثل همیشه رساندیم آقا / میان این همه دلداده خواندیم آقا / خودم نیامده ام . . . تو کشاندیم آقا / سلام داده نداده . . . تکاندیم آقا

اسفند ماه بود ، تازه خسته از کلاس برگشته بودم خانه. جلوی تلویزیون نشسته بودم که مادرم گفت : چی کار کردی دیگه امام رضا نمی طلبدت بری پابوس؟خیلی وقته نرفتی ها ... برای منی که از اردیبهشت ماه تا مهر ماه 5 بار رفته بودم زیارت آقا این 5-4 ماه می شد خیلی وقت . رو کردم به مادر و گفتم : خیلی وقت کجا بود؟5-4 ماه که بیشتر نیست ... اما ته دلم گشتم دنبال دلیل کم توفیقی ... دنبال اینکه من که قرار بود اسفند بار دیگر عازم باشم چرا جور نشد ؟ و هزاران فکر دیگر ... لابد کاری کرده ام که آقا اذن نمی دهد ... 

نیم ساعتی که گذشت هنوز جلوی تلویزیون بودم که تلفن زنگ خورد ... گوشی را برداشتم آنطرف خط یگانه بود ... شاد و خوشحال ... گفت : وقتی تو از کلاس برگشتی خانه در راهرو دیدم که برای مشهد ثبت نام می کردند من هم گفتم تا پرنشده اسمت را بنویسم ، فردا صبح اول وقت برو ثبت نام رو قطعی کن ... پشت تلفن شوکه شدم ... آخر هنوز نیم ساعت از آن افکار سرزنش گونه وحرف های مادر نگذشته بود که ضامن آهو باز ضمانت دل سیاهم را کرد ... باز آبرو گذاشت تا آبرویم نرود ... باز صدایم کرد ...


+ فردا بار دیگر عازمیم و مهمان خوان امام رئوف ... می روم اذن پوشیدن لباس مشکی فاطمیه را بگیرم ... حلال بفرمائید ... یا حق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۳

نظرات  (۲۸)

۱۳ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۳۳ جنجال یک سکوت
یا حضرت دوست !
عمریست که گــوشــه نشین محبتم
این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم
.
آنکس که تو را شناخت ؛ جان را چه کند ...

سلام و التماس ِ دعای ِ فراوان ...

کاخ همه شاهان جهان را که بگردی
دربار کسی پنجره فولاد ندارد...

خوشا دل پاک و باصفایت و دلدادگی شیرینت...
سلام
التماس دعااااااااااااااااااا
maro ham doa konid ke basi bichareiim
سلام
خیلی محتاجم به دعای خیرتان
انشاالله به سلامت بروید و برگردید با دست پر .

یا زهرا سلام الله علیها
سلام
امدم ای شاه پناهم بده
التماس دعا
خوش بحالتان.
۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۴۸ ودنیا هیچ فرقی نکرده است
خوش به حالتان
دعا کنید ما را هم
۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۲۴ کوچه های باران
سالی که نکوست از بهارش پیداست.
ایشالله سال جدیدتون سرشار از زیارت با معرفت باشه .
نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

http://shahadat4.blogfa.com
امام رئوف برای همه اینگونه است... رئوف... صبح دلم هوای مشهد کرده بود ، روز تمام نشده بچه ها گفتن داریم می ریم مشهد ، میای؟!....

در کنار ضریح امام... دعا کنید برای فرج پسر فاطمه و سلامتی حضرت ماه...
سلام وب خوبی داری مایلم با تو تبادل لینک کنم،ها؟نظرا چیه؟
به من سر بزن
سال نو مبارک

سلام علیکم
" فرصت ناراحت کردن دیگران در هر روز صدها بار بدست میاید و فرصت خوشحال کردن دیگران در هر سال یک بار "
فاطمیه و مشهد...
یا امام رئوف خجالت می کشم از بی توفیقی چنین عظیمم
همه عالم از مهربانیت می گویند...

امان از جاماندگی..

دعا........
۱۶ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۳۵ نای دل فقط آه
سلام وب سایت: اذن ما را هم برسان...
ها پس بگووووووووووووو کدوم حرم


خوش ب حالتون که دانشگا میرید و مشهد میبرن و .. :(

جنووووووووووووب:(
(پشت تلفن شوکه شدم ... آخر هنوز نیم ساعت از آن افکار سرزنش گونه وحرف های مادر نگذشته بود که ...)

ای حسین ... از این نیم ساعت ها زیاد دارم ...

ارباب من ... زنوکرخود دل بریده ای ؟ ... خوبان مگر به گدایان نظر نمی کنند؟
سلام
ایام فاطمیه تسلیت باد....
فاطمی باشید...
التماس دعا
یازهرا
سلام...خوشبحالتون...اینهمه میریدازامام رضابخواییدماروهم بطلبهزیارتتون قبول....سال نوهم پساپس مبارک...موفق وپیروز...درپناه حق...یاعلی مدد...


یادش بخیرپارسال عیدکربلا بودم....!!!!!!!!!دلم تنگه.............
خداقوت.... اجرتان با صاحب الزمان!
همیشه خشک و تر با هم می‌سوزند، مؤمنان و مریدان آینده تو نیز اشک حسرت خواهند ریخت، گم کرده خواهند داشت و در فراق مزار تو خواهند گداخت.
شهادت بزرگ بانوی دو عالم صدیقه کبری سلام الله علیها را به همه دوستان تسلیت عرض میکنم.
یا فاطمه الزهرا...
از گریه عرش آسمان دریا شد

1 قطره چکید و مثل عاشورا شد

با شال عزا مرد غریبی میگفت"ایام عزای مادرم زهـــ ــــرا شد"

ایام فاطمیه تسلیت باد.

با سلام.

از این پس هرروز با یک دلنوشته آپم و منتظر حضورتون.

اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید.

یا زهرا
>>حق شناسان را چه حال افتاد، یاران را چه شد

>>

>>

>>توهین یک سریال به امام

>>حسن و امام حسین علیهم السلام

>>

>>***

>>اخبار رسیده از

>>کشور کویت حاکی از آن است طی چند روز آینده

>>ساخت سریالی توهین آمیز به امام حسن و امام حسین

>>)علیهم السلام) آغاز خواهد شد. نام این سریال توهین

>>آمیز "معاویه، حسن و حسین" است.

>>

>>

>>

>>

>>برای همین گروهی از

>>شیعیان این کشور در اقدامی خودجوش و

>>داوطلبانه و با هدف جلوگیری از ساخت این

>>سریال توهین آمیز، یک رفراندوم یا رأی

>>گیری مجازی را راه اندازی کرده اند.

>>در

>>این رأی گیری شما کاربر عزیز نیز می توانید

>>با وارد شدن به آدرس اینترنتی

>>http://poll.pollcode.com/UGP

>>و انتخاب گزینهyes

>>وسپس کلیک بر روی دکمه

>>Voteبه توقف ساخت این

>>سریال رأی بدهید.

>>گفتنی است این سریال

>>که به سفارش شبکه

>>MBC

>>وابسته به

>>عربستان سعودی ساخته شده، قرار است در ماه

>>رمضان آینده اکران شود و متأسفانه چهره

>>مبارک امام حسن و امام حسین (علیهم السلام) به نمایش در می

>>آید.

>>

>>میگویند در این سریال توهین

>>آمیز سعی شده علاوه بر اینکه چهره معاویه و

>>اشتباهات او تبرئه شود، وی را چهره ای در

>>سطح ائمه شیعه (علیهم السلام) نشان دهند و قرار است در

>>این سریال صلح امام حسن (علیهم السلام) پر رنگ تر نشان

>>داده شود تا نتیجه سریال این باشد که ائمه

>>شیعه با خلفای بنی امیه مشکلی نداشتند.

>>

>>قابل ذکر است تا بدین لحظه جزئیات

>>بیشتری از این سریال و دست اندرکاران و

>>تهیه کنندگان آن به دست ما نرسیده است.

>>

>>ای محبین اهل البیت علیهم السلام، اگر هر کدام از شما تنها به 10 نفر این

>>ایمیل را بفرستید و آنها نیز هر کدام به 10 نفر دیگر میدانید که چه تعداد

>>رای دهنده اضافه میشود؟! خواهشمندم آخرین نفر از این حلقه نباشید.
قالب وبلاگمو دوباره برگردوندم با رمز عاشقی به روزم منتظر شما هست نسیم
حضرت زهرا (س) : کسی که عبادتهای خالصانه خود را به سوی خدا فرستد ، پروردگار بزرگ بهترین مصلحت او را به سویش فرو خواهد فرستاد .
سلام بر شما

عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیــه

اטּ شاءالله روزی در تقویم خواهند نوشت:
" تعطیل=روز ظهور مهـــدی فاطمــه"
بعد در مدینه کنار ساختماטּ نیمه کاره ای تابلو می زنیم: " پروژه حرم مطهر بـے بـے دو عالمـ، حضرت فاطمـــه زهـــرا (س)"
کارفرما: قائم آل محمـــد (عج)
پیمانکار: یاراטּ حضرت
مساحت: وسعت دل تمام شیعیـــاטּ!

★☆★☆★☆★☆★☆★☆
اگر خواستید به ما هم سر بزنید .. مدت هاست به روزیم و مدت هاست لینکتون کردیم... اما...
۰۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۵۵ پایگاه اطلاع رسانی شهید درهم پور
سلام دوست عزیز وب بسیار پر محتوای دارید ...
خوشحال میشم با شما تبادل لینک وهمچنین لوگو داشته باشم
اگه شما هم موافقید به ما خبر بدبد ممنون



یا علی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">