جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ

علی حبّه

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

و یطعمون الطعام "علی حبّه" مسکیناً و یتیماً و اسیراً (انسان-8)

این آیه داشت تو ذهنم مرور می شد که یه دفعه دلم گیر کرد روی "علی حبّه " ... ازش این روایت برداشت میشه که آنچه برای خود می پسندی برای دیگران بپسند ... اینجا ، وقتی داری می بخشی ... داری انفاق می کنی ... داره میگه "دوست داشتنی هات" رو ببخش ... " علی حبّه " ... همین بخشش دوست داشتنی هات تو رو می رسونه به دوست داشتنی اصلی که همون خداست ... یعنی برای رسیدن به یه دوست داشتنی بزرگتر قید یه دوست داشتنی کوچک تر رو بزن ... نمی ارزه ؟ ... اصلا گاهی اوقات همین دوست داشتنی های کوچک تر مانع رسیدن به اون محبوب بزرگتره یعنی "باید" بگذری ازش تا به ارزش بالاتر برسی ...

حالا بیایم سراغ خودمون ... چقدر چسبیدم به این دوست داشتنی ها ؟! ... لباسی که دوست داریم ... غذایی که دوست داریم و ... و حتی مثلا جانمازی که دوست داریم (حتی میشه دلبستگی های به ظاهر خوب هم آدم رو دور کنه از اصل) ... تو مسابقه ، اون کسی پیروزتره که راحت تر دوست داشتنی هاش رو بذل و بخشش می کنه ... و وقت پرواز هیچ پابندی تو دنیا نداره ... خوش به حالش ...


+ باز هوای حرمت آرزوست!

+ دو بار رفتیم نمایشگاه کتاب تا شرح اسم(+) رو بخریم تموم شده بود! (یکی این همه مشتاق رو دریابه)

+ علیرغم خیلی واکنش ها و با جمع آوری اطلاعات بیشتر ، مصمم تر بر پ.ن اول پست قبل ایستادیم!

+ حس خوبی داره بخشیدن چیزایی که برات عزیزن ... از الان شروع کنید

+ یه خدا قوت درست درمون برای رای دهندگان و رای گیرندگان انتخابات!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۶

نظرات  (۱۶)

salam
sari be ma nemizanid?
to linkaye ma ham hastidaaaa
پلاس دومیه رو که خوندمو لینکو باز کردم یهو یه لبخند نشست رو لبم.
یهو بغضم گرفت . . .

یه مدتیه خیلی دارم رو خودم در این زمینه کار میکنم .
من یه شعاری دارم تو زندگیم که تا جایی که تونستم بهش عمل کرد
اونم اینه: اونجوری که دوست داری باهات رفتار بشه، با دیگران رفتار کن
مثلا وقتی دوست دارم بهترین کتاب رو هدیه بگیرم، بهترین کتاب رو هم هدیه میدم
مثال ساده بود این
خوشمان امد از این پستتون
من امادگی دریافت علی حبه ای هات رو دارم
سلام.وبلاگ خیلی خوب و پرمحتوایی دارین.خوش به حالتون.من خوشحال میشم جز یکی از همسنگران شما باشم با اسم "رهبر عشق" و اینکه اگه اجازه بدید من شما رو لینک کنم با افتخار.منتظرتون هستم.
یا علی
راست میگیا
یه زمانی اینقدر عاشق دوربین عکاسیم شده بودم که همهی فکرم توی اون بود چه شب که میخواستم بخوابم چه صبح که برا نماز بیدار میشدم
حالا هم اینقدر که منتظر گواهینامه ام هستم منتظر امام زمانم نیستم...
یاعلی
حس خوبی داره بخشیدن چیزایی که برات عزیزن ... از الان شروع کنید...
بیست و چند سال است !! خیلی چیزهارا میخواسته ایم از همین الان شروع کنیم!
این "علی حبه " خیلی حرف دارد به خودی خود می شود مگر؟هیهات...
این حب مگر نه همان نفس است آن هم از نوع امّاره اش !(باتشدید مضاعف)
این الان یعنی :
از همین الان بسم الله، "خودت" را بگذار زیر پا وبپر..
آسمان هست
مهم کبوتر شدن است که آن هم ...
این دل خویشتن دار مارا تکانی دادید هرچند به خود نیامد ..
اشک از گوشه چشمم ریخت و ریخت..
آخ که خسته ام..
و در به داغون تر از دل من کسی نمیابد...
آقا...
آقا.......
عهد شکستم که شکستم دیگر نمی خریم؟
آقا خیلی دوستتان دارند..خیلی...
ایش بهت!
سلام
شما تا به حال چقدر در راه رهبری قدم برداشته اید؟
آیا رهبری از شما راضی است؟
تحول برای شما چه معنایی دارد؟
به ما سر بزنید و اگر لایق بودیم تبادل لینک کنیم
سلام، ممنون از شما و خدا قوت
پست پایینی هم خیلی جالب بود.
امام عسکری علیه السّلام فرمود: «نَحنُ حُجَّةُ اللهِ (حُجَجُ اللهِ) عَلَی الخَلقِ وَ جَدَّتُنا فاطِمَةُ حُجَّةٌ اللهَ عَلَینا» فرمود ما أئمّه حجّت‌های خداییم بر خلق و جدّه‌ی ما فاطمه، حجّت خدا بر ماست.
میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به محضر حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و همه شیفتگان آن حضرت تبریک عرض می نمایم.
سلام ... جان....
وباز دلم هوای حرمت را دارد رضا جان....
لایق وصل توکه من نیستم اذن به یک لحظه نگاهم بده....
یا امام رضا....
بدجور هواییمون کردی
التماس دعا...
روز مادر مبارک
یکبار تو زندگیم متوجه شدم اگر اون موقع میمردم با وسایل هایی مثل فندک باید همدم میشدم ...
این مطلب شما را بارها خواندم ...........

سلام علیکم
بروزم با " نامحرم درفضای مجازی"

موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">