جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ

دلی هوایی

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

من باشم

تو باشی و صحن انقلابت

دنیا را می خواهم چه کار؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۹

نظرات  (۲۴)

التماس دعا به بلندای معرفتت...
سفرت به خیر
دستت پر بار و دلت آرام بانو
جهان سراغ ندارد رئوف تر از تو ...
من باشم و مسجد گوهر شاد . . . همین
۲۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۰:۲۸ من از دیار حبیب
آی گفتید...

"من آهوی افتاده در دام رضایم"...
همان جا که گم شد همان که بردی اش همان جا که ماندنی شد
همان جا ...
۲۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۲۰ فرزام ابوفاضلی
با سلام.
امیدوارم همیشه پاینده و استوار برای اهل بیت بنویسین.
http://hozoreyar.persianblog.ir/post/25/ این هم ضمیمه مطلب زیبا و گرانقدر شما.
التماس دعا.
یا حق
ای آقای مهربانی ها ما را نیز بپذیر
التماس دعا
یاالله...
من باشم

تو باشی و صحن گوهرشادت

دنیا را می خواهم چه کار؟!
یعنی می شود بار دیگر چشمم به گنبد طلایی ات منور شود ... خودت بطلب ...
هییییییییییع

دنیای منی..
:(
ارزش دنیا با تو بودن است و گرنه دنیارا چکار؟!
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
سلام
بر احمد و بر کوثر قرآن صلوات بر طلعت محبوبه ی یزدان صلوات

بر روح مطهر امام و شهدا بر فاطمه مادر شهیدان صلوات

ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا مبارک
التماس دعا
یا زهرا
تو باشی و من غزال باشم دیگر چه حاجت مرا ! که تو ضمانت همه ی غزالان رمیده و خسته را می نمایی
۲۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۴۳ مامان محمد جواد
حاجت روا
التماس دعا
۲۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۳۴ مازیار لطیفیان
دنیا یه مزرعه برای بدست آوردن محصولاته ببینیم چی ها میتونیم بدست بیاریم
یا حق
من و یک دل هوایی ...
من و عمری روسیاهی ...

یا سریع الرضا
عمرى است که اشک هایم را در کوره حسرت ها انباشته‏ام و انتظار جمعه‏اى را مى‏کشم که جویبار ظهورت از پشت‏ کوه‏هاى غیبت‏ سرازیر شود، تا آن کوره و آن حسرت ها را به آن دریا بریزم و سبکبار تن خسته‏ام را در زلال آن بشویم.
سلام
خوبید؟
منم آپم خوشحال میشم مثل همیشه بهم سر بزنی و با نظرهای خوبت خوشحالم کنی.دیشب مغازه یکی دوستام بودم(گل فروشی داره اسمشم مسعود هست) داشتم کمکش میکردم تا دور وقت مرها زن زلیل میومدن برای گل یکیشون گفت اگه مسعود نبود روز زن هم نبود کلی خندیدیم.روز زن باید بهترینها بخریم ولی روز مرد که میشه فقط جوراب تحویلمون میدن بخدا.این نیست رسمش بخدا
باز
امام رضا /ع/ ؟؟؟؟؟

طوبی لکم ...
...
شب جمعه در آستانه میلاد مادرش،من و صحن انقلاب و باران ....
یادش بخیر هفته پیش حوالی این ساعات و دقایق .....
امام منهای خط امام، امام بی هویت است!

با توجه به فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)،
هر روز با پستی جدید در خدمتتون هستم.

امیدوارم "پرتو بصیرت" از پیگیری و نظرات دوستان بهره مند گردد

راهش را ادامه دهیم....
سلام
از این مطلبتون تو وبلاگم استفاده کردم
راضی باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">