جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ

او می رود دامن کشان

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

صد حیف که آن رفت ...

سی روز که در رمضان بمانی عادت می کنی به در آغوش کریم بودن ، به "یا اکرم من کل کریم" خواندن

سی روز که در رمضان بمانی آرامش می شود مهمان ثانیه ثانیه نفس کشیدنت ، می شود یار لحظه های بی یاری ات 

سی روز که در رمضان بمانی گویی که همسایه ای یافتی که مجاورت با او دلت را روز به روز نرم تر کرده 

سی روز که در رمضان بمانی گویی غرق دریایی شدی که وجود گناهکارت را در آن غسل دادی

سی روز که در رمضان بمانی گویی رفیقی نصیبت شده که راه های نیک را برایت هموار کرده

سی روز که در رمضان بمانی در پس هر بار که صاحبخانه را صدا می زنی نجوای لبیک اش را حس خواهی کرد

سی روز که در رمضان بمانی خیس خواهی شد زیر باران رحمتی که هر دقیقه اش ترجمه "اجرنا من النار" است 

اما ...

سی روز که در رمضان ماندی مثل مهمانی می شوی که باید ترک کنی کم کم این بزم عاشقانه را

سی روز که در رمضان ماندی باید بروی و بعدش باید این دل عاشقت را سحرها آرام کنی که بی تابی نکند برای دعای سحر خواندن

سی روز که در رمضان ماندی وداع سخت می شود ، دل کندنی شبیه جدا شدن فرزند از مادر و رها شدن در دنیایی که هزاران دلبر تو را به سمت خود می کشد و تو نمیدانی آیا توان مقابله را در این سی روز یافته ای یا نه

سی روز که در رمضان ماندی می بینی عاشق شده ای و یار دارد می رود و تو به انتظار آمدنش نشسته ای باز ... او می رود دامن کشان ، من زهر تنهایی چشان ، گویی که جانم می رود ...

پس نوشت:

سی روز که در رمضان ماندی کاش دلت صاحب پیدا کرده باشد


+ مهدیا! بیا و با ابروی هلالی ات اعلام عید کن ...

+ بعضی بندها با استعانت از دعای وداع امام سجاد علیه السلام با رمضان المبارک نوشته شده ... "السلام علیک" های این دعا اشک می طلبد ... بخوانیدش حداقل السلام علیک هایش را 

+ تمام شد ... کاش قصه ما قصه مرد یخ فروشی نباشد که ازاو پرسیدند: فروختی؟ گفت: نخریدند،تمام شد ... کاش خریده شده باشیم ... کاش ...

+ آخر ماهی مجنون شده ام ... مداحی های عربی کربلایی دانلود می کنم هی زل می زنم به مانیتور  ... هی هوایی می شوم ... آرزویم یک سحر ، وقت اذان ، صحن اباعبدالله

+ برای هم دعا کنیم ... همین الان ... عیدکم مبروک!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۸

نظرات  (۲۳)

آقا سلام! ماه ِ مبارک تمام شد
شب‌هاى آخر ِ ماه ِ صیام شد؛
درهایى از ضیافت ِ حق، بسته شد ولى
پشت ِ دَر ِ نگاه ِ شما، ازدحام شد
سفره دوباره جمع شد و دیر آمدیم
دیر آمدیم و قسمت ِ ما، فیض ِ عام شد
بین ِ دعاى آخر سفره دعا کنید
شاید که سال، سال ظهور امام شد..
آقا! دعا کنید که شب‌هاى آخرست
شاید که مهمانى ما هم به کام شد..
آخر رمضان بی اختیار "خداحافظ ای برادر زینب.." و "شب آخر ، دل خواهر ، میزنه شور برادر ، زیر لب امن یجیب و ، میخونه با دل مضطر ، شب آخر ... " را زمزمه می کنم ...

چقدر آخرین لحظات ماه مبارک، بوی عاشورا می دهد ..

مهلا مهلا ... :(
اسم متن پست رو که خوندم یاده این افتادم
او میکشید و من میکشیدم . . .

یه صبح در حرم ارباب . . . و بعد هم باب الحسین و . . .


مبارک باشه
سلام. عرب شدی ها! شوخی کردم.
عیدتان مبارک عزیزم!
دلم گرفت از این پست خصوصا پاراگراف های اولیه.
برایم دعا کنید خدا شفایم بدهد.برایم دعا کنید لطفا!
سلام
دعوتید به حلقه سجادیه
سلام من اودعک... آنها که همچون من نه رسم عاشقی میدانید و نه زمان عشق بازی میشناسید..اینجا برای عشق شروعی مجدد است. ..ادرس: دعای 45 صحیفه مولا امام سجادعلیه السلام والصلوات/ قدم رنجه کنید هرچند ....
جالبه که روز آخر ماه رمضون خیلیا دلشون هوایی کربلا میشه. منم دلم هوای اربعین داره و پیاده روی کربلا . یعنی میشه ؟...
عید واسه تو که حتما مبارکه عزیز. واسه ما هم دعا کن ...
آنقدر رفته ای که تمام درهای باز مانده به یاد تو روی پاشنه های انتظار پوسیده اند.
"یا رب" افسوس که ایام شریف رمضان رفت
سی عید به یک مرتبه از دست جهان رفت

افسوس که سی پاره ی این ماه مبارک
از دست به یکبار چو اوراق خزان رفت...
مبارک
به نام او ...
سی روز که تمام می شود یعنی تو را لایق همراهی دیده ان که با پای خودت همراه شوی ... حرکت کنی ...
همه ی این چشاندنها برای همین بود که حال که متولد شدی ؛
به بلوغ رسیده ای دیگر بتوانی با استعانت از او قدم برداری ...
رمضان ماه تمرینها و ممارستها بود برای جدا شدن از عادات زشت و جاری شدن در عادات خیر ...
روز عید که شد ... درست که شیطان باز آزاد ست و وسوسه هایش دلفریب اما جلواتی در سحرها در شبهای قدر به تو چشانده ان که :
الهی من ذا الذی ذاق حلاوه محبتک فرام منک بدلا ...
مگر می شود آنکه شیرینی محبت تو را چشید برایت جایگزینی یابد ...؟
کام دلتان تا رمضان سال بعد شیرین ... عیدتون مبارک ...
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۲۹ رهگذر ماندنی
بر جنجال سکوتی ها ( به قول خودتان) یک نفر دیگر اضافه شد. اجازه که هست؟
بر دل نشست آن چه از دلتان بر میخیزد ...


از عید گذشته اما عیدتان مبارک و طاعاتتان قبول
سلام
تبریک با تاخیر فراوان

شکر خدا شما عیدیتون رو گرفتید
سلام. چقدر این پست قشنگ است. خواندم و اشک ریختم.
برایتان دعا کردم.
می خواستم 1 شب ماه رمضان دعای سحر را بخوانم.فکر می کردم خیلی طولانی است.مادرم گفت 1 صفحه و. نیم است و من منتظر شدم که عید را اعلام نکنند تا حداقل 1 بار دعای سحر را خوانده باشم اما افسوس...دیر به یاد آرزویم افتادم.
این پستم کمی طولانی است!
ای شهیدان ، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست

ای شقایق ها و ای آلاله ها / دیدگانم دشت مفتون شماست
طوبای کربلا کتابیست برگرفته از عشق و ارادت...
گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را
تا زودتر از واقعه گویم گله ها را ...
انگار کن منتظرت بودم و نمی دانم که آمدنت کی با رفتنت پیوند خورد ... عزیز دلم ... ماه خدا ...
تبریک عید و افسوس ایام ماضی ...
سلام !!
ما دختران سیبیلو؛ انجمنی تشکیل داده ایم و مایل به حضور شما هستیم...
حتما اهدافمون رو در قسمت راست بالای وبلاگ مطالعه کنید...
قول میدهیم با یک بازدید سیبیلو شوید...
ممنون میشیم اگر برامون نظر بزارید...
www.dokhtarhayesibilo.blogfa.com
بیشتر بهمون سر بزنید ،خوشحال میشیم .عیدتون باکلی تاخیر مبارک
۰۶ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۱۶ واحه ای در نیزار
برای هم دعا کنیم...متن زیبایی بود
مومن از دعایش سه نتیجه مى گیرد:
الف ـ یا برایش ذخیره گردد
ب ـ یا در دنیا برآورده شود
ج ـ یـا بلایـى را که خـواست به او بـرسـد, از او بگـردانـد.

(المومن مـن دعائه على ثلاث:اما ان یدخر له و اما ان یعجل له واما ان یدفع عنه بلاء یرید ان یصیبه)
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۳۶ حنیفا سادات
سلام
وبلاگ زیبایی دارید
اگه مایل به تبادل لینک بودید خبر بدید با چ عنوانی لینکتون کنم!

×××
ما منتظر پستتون هستیم
هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم
پاسخ:
لطفن منو با نام جنجال خدومی طوسی پوش لینک کنید :دی
سلام . . .
بسم الله
محشر دوباره زنده می شویم

و این یعنی دل خدا حسابی

برایمان تنگ می شود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">