جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ

رزمنده ای که نیست

جای دوستان خالی چند روزی زیر سایه امام رئوف مهمان دانشگاه فردوسی مشهد بودیم برای طرح ولایت ... این گزارش تصویری هم بابت تجدید خاطره ی امروز است هم برای ثبت در دفتر خاطره ها برای فردا ... 


از لحاظ طرح ولایت!

از لحاظ ویدئو پروژکتوری که مسئولین دانشگاه فردوسی چنین قفلی به آن زدند مبادا به سرقت برود! (لطفا از بردن ویدئو پروژکتور به خارج از کلاس جدا خودداری فرمائید!!)

از لحاظ نوشته ای که به دیوار کلاس نصب شده هر چند ناخواناست!متن نوشته : دانشجویان محترم خواهشمند است از نشستن روی دسته ی صندلی خودداری فرمائید (نمیدونم دانشجوها رو چی در نظر گرفتن!)

از لحاظ فعالیت علمی میوه شناسی در جوار دانشکده کشاورزی!زمان :بین دو کلاس هدف:استفاده بهینه از وقت!

از لحاظ تنوع رنگی صندلی های کلاس جهت حفظ روحیه دانشجویان!

از لحاظ دسته جدا از صندلی!

از لحاظ خستگی سر کلاس حتا!

از لحاظ محوطه خوابگاه!-1

از لحاظ محوطه خوابگاه-2

از لحاظ محوطه خوابگاه!-3

از لحاظ محوطه خوابگاه!-4

از لحاظ محوطه خوابگاه!-5

از لحاظ دین پژوهانی که سر کلاس دوخت و دوز هم می کردند!(نامبردگان با اعتماد به نفس تصویر بالا ردیف دوم کلاس نشسته بودند و گاهی سوزن و نخ را تا بالای سرشان می آوردند در فاصله دو متری استاد حتا!)

از لحاظ اینکه بچه ها خیلی خودشون رو زجر می دادند سر کلاس و سراپا گوش بودن و سعی می کردن اصلا!سرکلاس نخوابن (پایین تصویر)

از لحاظ لبخند زدن!!

از لحاظ پاتوق شبانه ما!(صحن قدس)

از لحاظ روز آخر بودن!

از لحاظ هتل رجا! (قطار برگشت از مشهد)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۵

نظرات  (۱۸)

به هم دانشگاهیاتون فقط سر میزنید؟
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۳۵ واحه ای در نیزار
سلام.اتفاقی دقیقا همون لحظه ای که کامنت گذاشتید یرام من وارد وبلاگم شدم.
ممنون از اینکه قابل دونستید.
پست جدیدتون خیلی خوب بود.
ان شالله قلمتون با خون شهدا محشور باشه.
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۳۹ حنیفا سادات
بابا دست مریزاد ...این سرعتِ قبولِ پیشنهاد منو کشته ...
جاداره همین جا از عکاس،عکس،سوژه و سوژه یاب-جمیعاً- تشکر کنم!

یادش بخیر لحظه ی اول نگاهمان
آن -کوپه ی قطار- وهمه خاطراتمان
باهم کلاسهای -گُلی- را به هم زدیم
با -چُرت زدن- همان روش دلبخواهمان...
یه افسوس!
شماره 5!
کارتِ عروسیِ احسان و نیکی نیست چرا؟!
جنگی هست
و باوری که نیست
خدا کنه بتونیم به این شعار جامه ی عمل بپوشونیم.
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ... ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

بین همه شعارها من عاشق این شعارم.
سلااااااااااااااااااااااااام

بابا ایول داری آجی!!!!

خیلی عالی بود یه چیزی فراتر از خیلی عالی

خوشمان آمد بسی ....

"از لحاظ روز آخر بودن" رو که دیدم گریم گرفت

یه نکته من اینجا چی صدات کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه که گل کاشتی
سلام. من هم گاهی مثل شما فکر می کنم اما وقتی آقای خامنه ای می گوید شما با بصیرت تر از نسل های اول و دوم هستید....چه حرفی باقی می ماند؟
ولی کلا با شما موافقم.ما شعار می دهیم،آنها «عمل» کردند.نشانه اش هویزه،طلاییه،دشت عباس و...که شما رفته اید!
به من هم رمز بدهید لطفا!
سلام
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشویم به ما هم سر بزنید
موفق باشید
مشکلی نیست همین مقدار هم برای ویران شدن کافیست ...
ادامه بماند برای بزرگان.
سلام
خیلی خوب بود .. و البته درد ناک ..
جنگی که هست .. رزمنده ای که نیست .. :|
خوب بود
واقعیتی بود
سلام
بسیار نا امیدانه نوشته اید...
/.
جنجال جان! شما همراه ما بودین و ما بی خبر .... خداییش خیلی حیفم اومده الان
قیافه هاتون یادم نمی اد کاش عکستون رو ببینم و کامل یادم بیاد ....
اونشب که نشستم و هم چهره ی بچه ها خوب یادم نیست
ان شاءالله طرح کشوری و دو ره های طرح توی سازمان
پاسخ:
ایشالا به زودی زیارتتون کنیم
و ما کماکان هستیم ...
به خودم می بالم که نه جنگ را دیده ام و نه انقلاب را و نه امام را ... اما ...
سربازم ... سرباز ولایت ... و برای کسی کلاس نمی گذارم ... ( شقشقیه بود و سریع رد شد )
عه!
پس مهمون ما بودید!؟
رجب بیگی هم بودی؟
راستی این خوابگاه 4 و 5 و... رو می دونی شماها درست کردید؟!
من اول فکر می کردم منظورشون از خوابگاه 5 پردیس 5 هست،آخه ما می گیم پردیس 2،فاز مثلا 4 (همون خوابگاه 4)!!!
ا
پاسخ:
ما که با این تفاسیر شدم قاطی کردیم که اصن کجا بودیم کدوم پردیس؟کدوم خوابگاه؟ :دی
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۵۹ بین الحرمین
سلام
رمز؟؟
سلام.ممنون که رمز دادید.عکس ها و جملات زیبا بودند خصوصا جملاتی که روی تابلوها نوشته شده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">