جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ب.ظ

شبی به رنگ خون

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

وای به حال ما شیعیانت

اگر سهممان از شما

فقط قال الصادق های بدون عمل باشد :

قال الصادق علیه السلام :

محبوب ترین برادرانم نزد من کسی ست

که عیب هایم را به من اهدا کند.

تحف القول ، ص 366


+ بعدن نوشت : دوست نازنینم زهرا مرتضایی شعر دلنشینی برای بقیع گفته خواستم شما رو هم شریک کنم در این غریبی :یک بـار دگـر بـقـــیع لایـق شده است / مجنون شده و دوباره عاشق شده است / این خاک چقدر بر خودش می بالد / مهمان که نه میزبان صادق شده است ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۱

نظرات  (۱۵)

۲۱ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۵۶ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام دوست خوش ذوق
وب عالی ومفیدی داری
خسته نباشی/خداقوت بزرگوار
به ما هم سر بزنید منتظر نظراتتون هستیم که هرچه باشد شاخه گلی هست برای من
شدیدا التماس دعاداریم
ممنونم
یازهرا
سلام
خب عمل کنید به این حدیث!
منتظرم
قال الصادق های بدون عمل...

:|
خدا کنه عمل کنیم
تا شیعه شدن راهی است بس دراز
ولی
محبشان هستیم !
سلام آجی جان
خصوصی پست قبل رسید بهت؟
سلام واحترام . نوای وب بسیار عالی
سلام منتظر
منم یه رفیق منتظر

دست نوشته های زیبایی و خوندنی داشتید انشالله بتونید ادامه بدید
خدا خیرتون بده
منتظر حضورتون هستم
راستی شما به جمع دوستان من پیوستید با اجازه
وا اسفاه تر اگر همان قال الصادق علیه السلام را هم...
دعا میکنیم برایتان و شان که محب واقعی شوید و شوند و شویم
وای به حال ما
نگـــــــران نباش، حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام ... دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم آمـوختــه ام، ... که این فـــاصــله ی کوتـــاه، ... بین لبخند و اشک نامش " زندگیست " آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشــــود . . . راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ... " حــــال مـــن خـــــــوب اســت "
۲۵ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۷ حنیفا سادات
زبانم لال
شاید باید باز توهیـ . . .
کاش اینبار پیشگیری کنیم به جایِ درمان!
سلام
احسنت
وبلاگ زیبایی دارید
سری هم به ما بزتید
یا علی
مطالبت بدون درج منبع توی شبکه های اجتماعی دست به دست می شه خواهر .

هرجا دیدم تذکر دادم ولی کاش بشه یه راهی درنظر بگیری .

قلمت توانا
۰۳ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۹ صندلی داغ
من و جدایی از کوی تو
خدا نکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">