جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

بهارانه

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

برای دختران خوب سرزمینم ...

گویی بهار را با تمام متعلقاتش 

خدا هدیه می دهد

به خانه ای که عطر لبخند دختری در آن می پیچد ...

پس نوشت:

رسول اکرم صلی الله علیه و آله : برترین فرزندان شما دختران شما هستند. (سفینة البحار ،ج 2 ، ص684)


+ حسِ معراج نشینیِ من این است فقط / گوشه ای از حرمت پهن کنم بالم را ... میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها مبارک باد

+ این پست مختصر تقدیم به دوستان عزیزم انتهای یک جاده ، لطف آنچه تو اندیشی ، همسایه ی خدا ، مدیرکل ، دریچه چشم من ، ساقی ، پاتک ، صریر ، حنیفاسادات ، آسمونی ،مهدیا ، زائر ، حلقه ی گیسوی یار ، هوالشافی ، منتظر بهار ، گلدسته ، وائل ، خط تیره ، ترنج ، بهار.ب ، دختران باباعطا ، آبشار و دخترخانوم هایی که خواننده خاموش اینجا هستند و دوستان دنیای حقیقی ام مهین ، یگانه ، نغمه ، مریم ، مهساسادات ،سمیرا ، محدثه ، معصومه ، زهرا ، فرشته و ... و خواهر عزیزم ... که انشاءالله عیدی شون رو از دستان پربرکت کریمه اهل بیت بگیرن به زودی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۷

نظرات  (۲۱)

اع اع
پس اسم من کو !؟
پاسخ:
به ساقی رضوان و صبرا هم حتا تبریک نگفتم :D
۲۸ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۱۹ بین الحرمین
خاک قم گشته مقدس از جلال فاطمه
نور باران گشته این شهر از جلال فاطمه
گر چه شهر قم شده گنجینه علم و ادب
قطره ای باشد ز دریای کمال فاطمه

میلاد با سعادت کریمه اهل بیت
حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر مبارک
سلام
تبریک متقابل:)

انقدر کامنت نذاشتم، جزو خواننده های خاموش شدم انگار :دی
یعنی شرمندمون کردی رفت !

ایشالا بحق بی بی حضرت فاطمه معصومه س عاقبت بخیر بشی ننه

نگاه معصوم معصومه سلام الله علیها پناهت
ممنون ما از خواننده های خاموش اینجاییم
...
بر شما هم مبارک

عکس دختر دوست عزیزم حسن الماسی است ...
سالروز تولد حضرت معصومه س را نیز تبریک گو هستم
وای آجی مرسی روز تو هم مبارک .
ایشالا عاقبت به خیر بشی.
سلام رفیق !

ممنون از محبتت ، ان شاالله شما هم یه عیدی خوب بگیری از صاحب امروز .
سلام

روزتون مبارک
سلام قول من رب الرحیم
عیدت مبارک رفیق
قم رفتی ما رو هم دعا کن
دعا
یا هادی
سلام. با تاخیر روز دختر بر شما هم مبارک باشد
چه عکس قشنگی گذاشتید!!
۲۹ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۱۵ کوچه های باران
حرم امن تو کافی است هراسان شده را
مثل شه راه بده آهوی گریان شده را

دل سپردیم به آن معجزه ی چشمانت
تا که آباد کنی خانه ی ویران شده را
سلام.میلاد حضرت رو من هم تبریک میگم و ازشون نمیخوام که بهت عیدی بدن چون قطعا خیلی وقت باشه که تو لیستشون باشی البته انشاله..... راستی اون "مریم"ت رو به خودم گرفتم کاریم ندارم خودم بودم یا نه
پاسخ:
دقیقا منظورم خود خودت بود خانوم گل!
سلام
ممنونم :)
فقط کاش ساقی از این طرفا نیاد منو ببینه :))
/.
سلام
ان شاءالله شما هم عیدیتون رو بگیرید ....
ممنون از تبریک ویژه تون ...
.
.
.
ما همچنان در به در زیارتیم ....
۳۱ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۰۵ حنیفا سادات
مچکرم
وااااااااااااااااااااااااای
باور نمی کنم این تو خود تویی....

ممنوووووووووووووووووووون عزیزدلم!!!

به خودتم مبااااارک. ان شالله هر چی ازشون می خوای بهت بدن

التماس دعا
یا علی
۰۳ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۵ ساقی رضوان
خیلی نامردیییییییییییییییی

بیا برو

این اخرین سالی بود ک دختر بودم...بیا برو دیگه نبینمتاااااا


منتظر بهار راحت باش عزیزم :دی
۰۴ مهر ۹۱ ، ۰۶:۱۱ یاسر خرّم
تبریک با تاخیر
من مناجات درختان راهنگام سحر
نفس پاک شقایق رادرسینه ی کوه
صحبت چلچله راباصبح
گردش رنگ وطراوت رادرگونه ی گل
همه رامی شنوم,
می بینم.
"خوب خوب نازنین من " خیلی ازت ممنونم.. انشاالله تواین ایام بهترین هاروعیدی بگیری.
ممنون که اسم مارو نیاوردی !!!!


بابا پیرمون کردی رفت خواهر !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">