جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۵۳ ب.ظ

درد

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

آن سو جلو رفتند در شب های بی برگشت

این سو عقب رفتند کم کم روسری ها هم

پس نوشت:

پست باید کوتاه باشد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹

نظرات  (۱۸)

تویی که مرا در حال سقوط می بینی.... آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به وب منم سر زدی
می‌نی‌مال‌ت رو قربون ...
پست هم مثل پای آن رزمنده هر چه کوتاه تر، زبان عده ای دراز تر
سلام رزمنده
ولادت حضرت معصومه وروز دختر مبارک
زهرایی باشید
یازهرا
عالی . . .

لینکش در دریچه قرار گرفت .
/.
درد دارد
۳۰ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۵۵ حنیفا سادات
این روزها درد داریم
از همه طرف!
پیش تر ها می گفتند:
بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
از دوست بپرسید چرا می شکند
حالا : اصلا دوست؟
واژه ی غریبی است. . .
۳۰ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۲۶ واحه ای در نیزار
×نماز در اتاق عمل×
به روزم
اعوذبالله من شر الشیطان الرجیم
/.
راستی جنجال جان!

فک کنم اون مطلبی که نوشتم پشت یه کاغذ چسبوندنم به شیشه آبدارخونه از وبلاگ تو نوشته بودم البته می خواستم بنویسم از جنجال یک سکوت اما شک داشتم ( نمی دونم چرا شک برم داشت ننوشتم)
.
.
.
.
روزهای طرح ولایت
/.
بابا جنجال اگه نوشته بودم اسمت روووووووووووووووووو



راستی این نوای وبلاگت رو بیفرست اگه داریش.خواهانیم
.
.
.
نمی آی بهشت
آه
۰۱ مهر ۹۱ ، ۱۱:۴۰ بین الحرمین
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم .
بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم...
۰۱ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۷ آفتابــــ گردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


خوش حالم!

با احترام پیوندتان زدم به کـلام


دوست دارم نوشته هایتان را...دوست دارم از خود حقیقی تان بیش تر بدانم، اگر دوست داشته باشید.

تا بازدید مفصل با نظر بدرود
نمی دانم کدام فریاد است که از حنجرم این بغض های همیشه جاری در سینه ام را آزاد کند!؟
چه تاسف بار است این تصاویر!باورم نمی شود تا دیروز وصله می زدیم پیرهن پاره های جنگ را و امروز شلوارها را پاره می کنیم که مد شود!که زیبا شودد به چشم شیطان!
تا دیروز پوتین ها را برق می انداختیم که بجنگیم علیه دشمن!و امروز چه بسیارند آنها که با فروش فرهنگشان پول در جیب دشمن می ریزند!در کل فکر می کنم جای همه چیز را عوض کرده ایم!آه...آه...
سلام. چقدر دردمند!
۰۲ مهر ۹۱ ، ۲۰:۰۰ پرواز بی پروا
سلام بر شما
شهدا شرمنده ایم
از ماست که بر ماست.
به جای اینکه با خاطره و وصایای شهدا بخواهیم روسری ها را جلو تر بیاوریم به زور گشت ارشاد متوصلیم.
نمی شود دیگر
لینکت کردم.دوست داشتی سر بزن و لینکم کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">