جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ

یک تیر و پنج نشان

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

شب جمعه باشد و شب شهادت کریم اهل بیت و شب ولادت باب الحوائج ... از طرفی یلدا شبی و روز ولادتت ... همه ی اینها بهانه می شود که اتاق گرم خانه ات در معیت آغوش گرم خانواده را رها کنی و راهی شوی ... می روی تا با یک تیر پنج نشان را بزنی ...! 

راهی جمکران و قم می شوی با هفت تا از دوستان اهل دل ، که دلت خوش است اگر دست دعایت تا سقف خانه هم نمی رسد آنها دعاهایشان را پر می دهند تا آسمان هفتم ... دلت قرص است وقتی در کنارشان هستی ... مخصوصا اینکه سه تایشان زائر اربعینی کربلای حسین علیه السلام باشند ... و تو ... و تو جامانده ...

از قطار که پیاده می شوی سوز سرما می زند به پیشانی ات اما نمی رسد به پای سوز دلت وقتی جمکران را اینقدر خلوت می بینی ... البته توقعت زیاد است ... شب یلدا را چه به جمکران آمدن ... ؟! 

صفایی دارد آدم تولدش را در جمکران بگیرد ... تولدی از جنس دیگر ... با آرزوهایی قشنگ از دوستان ... و چشم انتظاری برای هدیه ای از جانب مولایت ... اینکه به یادماندنی ترین روز سالت را در کنار خودش باشی شاید بزرگترین هدیه بوده و تو غافلی ... و همچنان مُصر برای گرفتن هدیه ای مضاعف ... !

عازم حرم کریمه که میشوی رسیدنت مطابق می شود با ورود دسته ی عزای شام شهادت به صحن ... آدم هایی که عطای سپری کردن بلندترین شب سال پای تلویزیون جمهوری اسلامی در معیت آجیل و هندوانه را بخشیدند به لقایش ... از تهران خبر می رسد، تلویزیون در جشن های یلدایی کم نگذاشته اما اینجا مداح دل تو را از قم می برد کنج قبرستان بقیع و تنها رهایش می کند در آن تاریکی ها و تو بی چراغ به دنبال نشانی از یک قبر ... کمی بعد دست دلت را می گیرد و می برد تا قتلگاه ... 

و تو همچنان به یلدایی سرخ فکر می کنی که نمی دانی یک دقیقه طولانی تر بودن این شب چه بر سر زینب آورد ... 


+ ممنون از عزیزترین هایم مهین ، یگانه ، خدیجه ، مریم ، معصومه ، سمیرا و سارا بابت همراهیشان ... شب خاصی را برایم رقم زدید در میلادم!

+ نجوای سید مجید بنی فاطمه که در بلوار انتظار منتهی به مسجد جمکران پخش می شد رسما نابودم کرد ... 

+ بهانه ای شد برای نوشتن این پست (+

+ برای ثبت در دفتر خاطراتم ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۳

نظرات  (۲۶)

یه همچین دوستایی نعمتن به خدا .خودش یه هدیه است توی این دوره زمونه.
آجی مارو هم دعا میکردی. تو رو خدا هروقت گذرت میرسه به جمکران و قم واسه من که راهم دوره هم دعا کن. دعا کن این زیارت ها و این خوشی ها رو روزی ما هم بکنه
پاسخ:
چشم ... اگه قابل باشیم حتما
یکبار باید بلند شوم بروم همون گوشه کنار های جمکران
همان جا پیش آن چاه
خودم را در پاکت نامه بگذارم و رویش بنویسم
برسد به دست صاحبش ...
پاسخ:
احسنت ...
۰۴ دی ۹۱ ، ۰۸:۲۹ بین الحرمین
گویند می نمی شود از راه گوش خورد
من یا حسین ع می شنوم مست می شوم ...

میگن از کربلا که برگردی می فهمی فراق بهشت با آدم چه کرد
اما فک کنم فراق بهشت حضرت آدم مث فراق کربلا نباشه...
اللهم الرزقنا
پاسخ:
......................
خیلی شب به یاد موندنی بود،‌خیلی. ما هم ممنونیم از تو به خاطر این دعوت و تصمیم‌های به موقع :) تازه ممنون هم هستیم که به دنیا اومدی کلاً :)
نگفتی 2 نفر دیگه‌ی اربعینی مون کیا بودن که! چرا رو نمی کردن! که نکنه بخوان دعا کنن؟ حالا صحبتی کنم باهاشون مشتی! :)
قلم ما پیش قلم شما لنگ می‌ندازه خواهر! ممنونم :*
سی‌دی منو ک پس دادی فیلمتو می‌دم :ی
پاسخ:
تو که اهل گرو کشی نبودی ... باور میکنی سی دی و ندیدم ... اصن تحمل دیدنش رو ندارم ... گذاشتم تو سیستم ... بازشم کردم ولی سریع قطعش کردم :((
۰۴ دی ۹۱ ، ۱۱:۰۵ - خط ِ تیره -
چ ِ شب عالی ای بوده

خدا حفظ کنه این دوستا رو برات
عاقبت بخیر بشی و عند ربهم یرزقون ...

تولدتم مبارک ..
پاسخ:
ممنون عزیز
۰۴ دی ۹۱ ، ۱۱:۲۹ ساقی رضوان
عاقبتت ب خیر دوس جونی
پاسخ:
شما چرا با این حالتون خانواده معظم ... ؟! :D
۰۵ دی ۹۱ ، ۰۸:۱۷ زهرا مرتضایی
خیلی برام سخت بود وقتی این پستتو خوندم خـیـــــــــلــــــــی

اصن دلم بدجوری گرفت وقت یدیدم همه توفیق بودن رو داشتن به جز من!!!!

ینی باید چقدر بد شده باشم که این توفیق ازم سلب بشه؟؟؟؟؟

. . .
پاسخ:
جات خالی بود ... ایشالا بزودی دوباره میریم ... البته اگه شما آروم بگیری بذاری پات خوب شه :|
سلام خوش بحالت چه دوستای خوبی داری
اون روز که اون اتفاق پیش اومده بود ...وقتی "م" رو دیدم با اون حال خرابش و اشکایی که می ریخت واقعا کیف کردم و دوستی به معنای واقعی کلمه رو حس کردم
البته مارم دوست داره خوب بعضیا رو بیشتر
پاسخ:
ولی جدا از شوخی از قدیم گفتن دل به دل لوله کشی ... ما هم دوسش داریم ...
۰۵ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۹ یاسین.مشهود
بعد از 6 ماه مدت ها من هم بروزم
عالی
پاسخ:
گمنام!
۰۷ دی ۹۱ ، ۱۱:۴۸ از رندانه...
و تقبل الله...

مانیز...
دست از طلب نداریم...
سلام ممنون از زحمات شما
شما از سایت ورود پسرا ممنوع خبر ندارید
بهترین روز روز ظهور مولاست
سلام منتظر
منم یه رفیق

چو بشکفد ز لب غنچه های سبز دعا
تو را به فاطمه دخت نبی ص التماس دعا

منتظر حضورتون هستم

یا مهدی مددی کن
نهم دی ماه یک روز متمایزى شد چون هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على (علیه السّلام) را مى‌‌‌بیند. این دست قدرت الهى است..
(روز نهم دی،روز بصیرت برشما همسنگر عزیز مبارک)
۱۱ دی ۹۱ ، ۱۴:۴۷ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
. امام علی-ع:
خداوند، شهدا را در قیامت باچنان جلال و نورانیتی وارد محشر می کند،
که اگر انبیا سواره از مقابل آنان عبور کنند به “احترام شهیدان” پیاده شوند. (بحار الانوار جلد ۱۰۰ ص ۱۳)

هر عقیده ای هم که داشته باشی این‌ها سزاوار احترام هستن
شهدارایادکنیدحتی بایک صلوات
التماس دعا.
اجرت باشهدا
دلـــِ شکسته، سرزمینی دارد به وسعت نگاه تو...
و باران، تمامِ آرزوی ابرهای آسمانِ دلـــتنگی ست...
وقتی بباری حدیث رویش آغاز می شود از تو...
ببار بارانم، تا بروید عشق، بر درخت جان...
==========

سلام نشانی خانه ی مجازی ترنج تغییر یافت...
http://2ranj.blog.ir/
دوست خوب هم نعمت بزرگی ست
زیارت قبول... عزاداری ها قبول.... میلادت مبارک
آجی فردا هرجایی که هستی و عزاداری میکنی منو هم گوشه ی ذهنت یادت باشه
خیلی التماس دعا دارم . خیلی ها !!
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۰:۰۷ بهنام قسمتی
مســـابـــــقــــــه ایـــــنترنـــتـــــــی: برای شرکت در مسابقه زیارت عاشورا و دانلود سؤالات و ارسال پاسخنامه به آدرس لینک بروید. مهلت تا 20 این ماه تمدید شد. جوایز: کمک هزینه زیارت امام رضا(ع) و جوایز دیگر نفیس. http://sajjadiyeh.mihanblog.com
لطفاً پست مسابقه را در سایت خود قرار دهید. ممنون
۲۰ دی ۹۱ ، ۲۰:۰۱ حنیفا سادات
سلام
وبلاگم رو حذف کردم و کسی آدرسش رو برداشته
گفتم که یه وقت کامنتی نزنید که من نیستم...
۲۰ دی ۹۱ ، ۲۰:۰۲ حنیفا سادات
سلام
وبلاگم رو حذف کردم و کسی آدرسش رو برداشته
گفتم که یه وقت کامنتی نزنید که من نیستم...
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۸:۰۲ نیما عتیقی
آفرین ! میشه لینکم کنید !
سلام . در حرم حضرت سلطان دعاگوی دوستان دنیای مجازی ام بودم.
حلول ماه ربیع مبارک
آقا آقا آقا آقا

آقا جان آقا آقا آقا

آقا درسته نمک خوردم نمکدون شکستم
آقا درسته هرچی به من خوبی کردی جز بدی هیچ چیزی جوابتو ندادم
درسته گفتم دلتنگ کربلام تو واسطه شدی رفتم کربلا
درسته گفتم دلتنگ امام رضام...
گفتم اشک چشم بهم دادی
گفتم دل شکسته بهم دادی....
آقا فقط میتونم مثل همیشه بگم شرمندم

آقا جون...
آقا دلم سالهاست حسرت یه نیگاتو داره
فقط یه نیگا
فقط یه نیگا آقا نمیگم دست به سرم بکش میدونم لیاقتشو ندارم
فقط یه نیگا... یه نیگا... یه نیگا....
آقاجون
درسته هرچی ناز کنی بهت میاد آقا
ولی آقا من که چیزی ندارم که خریدارت باشم
جز گناه چیزی دارم؟
تو که پروندمو بهتر از خودم میدونی
تو که بهتر پروندمو دیدی... تو که تو شنبه و جمعه پروندمو وا میکنی
دیگه از خودم خجالت میکشم بس که امام زمان سر بلند میکنه میگه
خدایا به منه مهدی ببخشش
ای وای مولا

:|
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۲۳ پسر آریایی
وبلاگ بسیار خوبی بود.به وبلاگ من هم سر بزنید.خوشحال میشم.نظر فراموش نشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">