جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۵۲ ب.ظ

م.ا.د.ر

"هوالواقف علی السرائر و الضمائر"

هنوز پیراهن عزای حسین علیه السلام را در نیاورده

صدای ضرب یک سیلی در انتهای یک کوچه

غم را مهمان دل آدم می کند ...


+ ماه ربیع الاول رسیده ... انشاءالله مزد عزایتان را از دست مادرش بگیرید ...

+ بعضی موقع ها ذهنم خالی از حرف می شود مثل این بیست و چند روزی که روزه سکوت گرفته بودم و دستم به قلم نمی رفت ... الان هم ... بگذریم ...

+ بعد از 17-16 سال درس خواندن ، امسال اولین سالی ست که دیماه و بهمن ماهش برای من حس دلهره امتحان ندارد ... حس آدمی که مثلا احساس پیری (!) می کند ...

+ روز اربعین نفس کشیدن زیر همان سقفی که نائب امام زمانت نفس می کشد ، جبران حسرتی که ناشی از جاماندنت از کربلاست را می کند ... جای دوستان سبز بود!

+ بعضی مواقع یک کامنت ، باعث می شود دقایقی را همین جور زل بزنی به مانیتور ... شاید خدا خواست پنج شنبه و جمعه بعد بیشتر راجع به این پی نوشت حرف زدم ... البته شاید!

+ اگر کسی دلش خواست به ما یاری دهد یک قالب جدید برای اینجا دست و پا و طراحی کنیم ... دلم یک تحول درست و درمان می خواهد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۷

نظرات  (۱۶)

فقط اینجا دیدم
حرف دلم را:
هنوز پیراهن عزای حسین علیه السلام را در نیاورده

صدای ضرب یک سیلی در انتهای یک کوچه

غم را مهمان دل آدم می کند




ادم ربیع می فهمد مگر...؟؟؟؟!!
خوشبحالت...بابت روز اربعین ات

...
۲۸ دی ۹۱ ، ۱۳:۱۴ خلوت نشین
نمیشه اونی که میخوای هفته بعد بگی الان به من بگی؟ :دی
چقدر علامت سوال هست تو این پستت ... آدمو وسوسه میشه همش بدونه خب :))

روز اربعین هم همش به یاد تو بودم که الان اونجایی ... خوش بحالت
پیشنهاد می کنم برای حال و هوا عوض کردن، از اینجا به سیستم بلاگ بیان، اسباب کشی کنید.. البته اگه حوصله ی این کار رو دارید..
عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت
بگویم بنویسم
که چرا عشق به انسان نرسیده ست ........
سلام
گفته بودم که دریا نزنم دل اما
کو دلی تا به دریا بزنم یا نزنم...
اجرکم عند الله..
یاعلی التماس دعا
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۶ باغبان یاس
انسان های بزرگ دو دل دارند: دلی که درد می کشد و پنهان است ، دلی که میخندد و آشکار است. همه دوست دارند که به بهشت بروند، ولی کسی دوست ندارد که بمیرد . عشق مانند نواختن پیانو است. ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری، سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی. دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم.
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۷ زیر نور ماه
ربیعتان مبارک...
چه می‌شود اگر بباری و آسمان را به زمین بیاوری؟!

اصلا انقدر نبار

که بعدها همه بگویند:

آن زمستانِ غم‌باری که برف هم نیامد...
سلام

حس پیری بد حسیه ها.... فارغ التحصیلی که معنی نداره اما فعلا فارغ البالی به سلامتی!

یه تریبون رسمی راه اندازی کردم... حرفی داری خوشحال میشم بیای اعلام کنی!
سلام

تحول آن هم به سوی تعالی ...

چه لذتی دارد این تحول

دعا ..
سلام جنجال یک سکوت. چقدر دوست داشتم که رابطه مان با همدیگر ادامه پیدا می کرد در وبلاگ دیگرم «امیدوار»
bordbar2.blogfa.com
می فهمم چه می گویید. گاهی 1 کامنت باعث می شود مدتی به مانیتور زل بزنید....گاهی 1 کامنت باعث می شود به یقین برسید که برخی دوستان مجازی تان دوستتان دارند. .....گاهی 1 کامنت،انسان را به تفکر و تامل وامی دارد
ایام خوشی داشته باشید عزیزم!!
سلام دوست عزیز
با افتخار لینک شدین
پیشنهاد می کنم به بلاگ دات آی آر بپیوندید.

اگر مایل بودید، برای ثبت نام ایمیلتان را بگذارید تا دعوتنامه بلاگ را برایتان ارسال کنم.

شما در بلاگ می توانید تمام مطالب و کامنت ها و پیوندهای خود را در کمتر از 10 دقیقه از بلاگفا منتقل کنید آنجا.
امشب سخن ازجان جهان بایدگفت / توصیف رسول(ص) انس و جان باید گفت

در شـــــام ولادت دو قــطب عالم / تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت . .
سلام ...

می شود کمک حال ِ دلم شوید ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">