جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

احسن حال

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

شعر حقیر به مناسبت فرا رسیدن ماه خدا ...

غرق گنهم خدا ! ... حلالم گردان

بگذر ز من آسوده خیالم گردان

هنگام سحر که سال تحویل من است

بنما نظر و احسن حالم گردان ...

ماه رمضان


+ برای من که خانواده ام این روزها با نگاه به کعبه افطار می کنند چیزی جز حسرت باقی می ماند؟!
+ دوستان همدیگر را حلال کنیم ... دستانم خالیست ... ما که در این لحظه همه را بخشیدیم  ...

+ التماس دعای فرج هنگام افطار ...

+ تصویر این پست از طه امیری ...

نظرات  (۱۴)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
شعر خیلی خوب بود ..

خوان مهربانی های خدا تا بیکرانه ها باز ! برایش بخشیدن هیچی نیست ..
ما را ببخش خدا ..
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۲ بین الحرمین
التماس دعا
ا
سلااااااااااااااااام
خوبی؟

بالاخره ساختمش

بیا تو وبم باسم نظر بذار

توقع نداری که معرفی کنم خودمو :دی
بیا خودت بشناس

ملتمس دعا
یاعلی
سلام عزیز
چه عجب!شعرت خیلی خیلی خیلی قشنگ بود!خوش به حال خانواده ات!
شما هم التماس دعا کلی...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ مدیری که قبلا کل بود
سلام یاور چطوری یا نه؟ میبینم که بسلامتی راه افتادی و شعر میگی یادم باشه برات یه جفت دمپایی بخرم. به بر و بچز شهرستونی سلام بنده پایتختی رو برسون، میدونم دل همتون برام تنگ شده پس : اندکی صبر سحر نزدیک است...
سلام.

یه توصیه ی کوچک از این حقیر؛
اگر بعد از واژه ی من ، یک کاما میگذاشتید
و
بعد از احسن یک کسره میگذاشتید
خوندن شعرتون راحت تر میشد

بابت جسارتم عذر خواهی میکنم
یا علی


سلام همسنگری یه وب ساختم می خواستم به ما سر بزنید و نظر بدهید
یا حق

خدایا ... اول قدرم رو بالا ببر  بعد مقدراتم رو تعیین کن

 

التماس دعا

سلام بزرگوار
از مطلب شما استفاده کردیم
+ بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
* منتظر نظراتون *
یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ …
ای لطیف تر از هر لطیف …
امشب هم بی چراغ، و با دستانی خالی،
می آیم تا اعتراف کنم  به تلخیِ گزنده ی روزگارِ سختِ نبودنت …
می آیم تا در برابر دریایی از لطف، بغضِ این همه بی تو بودن را؛ گریه کنم…
امشب هم، به نسیمی از لطافت نگاهت دل خوشم کن… که سخت محتاجم به مُهرِ تائیدی از مِهر نگاهت …
دعا بفرمایید...
یا علی...

سلام. به روزم.
سلام حال شما؟ چه خبرا؟ نماز و روزه قبول هم کلاسی دبیرستان! چقدرن دلم برای اون روزا و حال و هوای خودش تنگ شده... البته به طور خصوصی در قسمت نظرات وبم شماره همراهت رو برام بذار بی زحمت( نجمه)
eydeton mobarak
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۷ محمد رجا فکری
سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">