جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۲۰ ب.ظ

حضرت باران

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

دانه های امیدم زیر خروارها خاک

               باران حضورت باید،تا سر از خاک برآرد مهربانی

   تا قدبکشد رویاهایم،جوانه بدهدآرزوهایم وسایه بگستراند خوشبختی

                       اما....امان از خشکسالی

باید وضوی عشق بگیرم واقامه کنم صلاة باران را

                             تا چشمانم خیس دعایی نورانی شود:

                                                         خدایا...حضور حضرت باران را بر ما بباران...!

پس نوشت:

روز نیمه شعبان...از کنار حرم مطهر رضوی برایتان دیدار لبخند مردی را می خواهم

که وقتی بیاید همه عالم به یکباره خواهد خندید!

ما هم عازمیم امشب!تا یک هفته دیگر...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۳

نظرات  (۳۲)

سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن و از آشپزی کردن لذت ببر
ممنون
منتظرتم
سلام.وبلاگ بسیار قشنگی داری.امیدوارم در هر زمینه ای موفق باشی و دست حق پشتیبانت...
خیلی خوشحال میشم به وبلاگم بیای و نظر بدی.اگه خواستی منو با اسم سبکباران ساحل لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتم...
با درود بابت مطالب خوبتان.
با مطلبی از حجاب بروزم
عُمری گذشت و راه نبُردم به کوی دوست

مجلس تمام گشت و ندیدم روی دوست



گُلشن مُعطّر است سرا پا ز بویِ یار

گشتیم هر کُجا نشنیدیم بوی دوست



هر جا که می‌روی ز رُخ یار روشن است

خفّاش ‌وار راه نبُردیم سوی دوست



میخوارگانِ دلشده ساغر گرفته‌اند

ما را نَمی نصیب نشد از سبوی دوست



گوش من و تو وصف رُخ یار نشنود

ورنه جهان ندارد جُز گفتگوی دوست



با عاقلان بگو که رُخ یار ظاهر است

کاوش بس است این همه در جستجوی دوست



ساقی ز دست یار به ما باده می‌دهد

برگیر می تو نیز ز دستِ نکویِ دوست





ســـــــــــــــــــلام . . .
به روزم با ولادت حضرت . . .
البته با کمی انتقاد . . .
منتظرت هستم . . .

التماس دعا در جوار حرم ولی نعمت ما ایرانیان . . .
سلام

از فکر اون لحظه که آقا بیان کنار کعبه بگن “انا بقیه الله”
حالم منقلب می شه….

شرمنده می شم …آیا اصلا روم می شه سرمو جلوی آقا بالا بگیرم؟؟؟؟؟/

وای بر من……..

با مطلب “حق الناس از نوع امروزی ”

به روزم…

اگر فرصت بود سری بزنید…


خیلی التماس دعا دارم....


دلم حسابی هوای حرم امام رضا(ع) رو کرده...


یعنی امسال آقا من و می طلبند؟؟؟

خیلی حرف دارم با آقا.....

یا حق
سلام التماس دعا
سلام دوست خوب من
اللهم عجل لولیک الفرج
عیدتون مبارک
برا ی این پست آخرم نیاز به همراهی و صحبت شما خیلی زیاده تنهام نزارین و حتما بخونینش و اگه میشه یا دربار ه اش پست بزارین یا اگه میشه محبت کنین لوگوشو تو وبتون استفاده کنیین تا ان شاء الله همه مون از تاثیرش بهره مند بشیم
ضمنات بعد از انجام دادن این کار که خواهش میکنم حتما انجامش بدین خبرم کنین تا اسمتونو پایین همین پسن بنویسم
برا این پستم خیلی منتظر همراهی دوستان هستم
بعد از خوندنش خبر بدین تا ایشالا اسم وبتون و پستی که درباره اش گذاشتین یا لوگو رو که گذاشتین بنویسم تو وبلاگ واقعا نیازه ...
ما را هم دعا ...
یا علی
سلام دوست خوب من
اللهم عجل لولیک الفرج
عیدتون مبارک
برا ی این پست آخرم نیاز به همراهی و صحبت شما خیلی زیاده تنهام نزارین و حتما بخونینش و اگه میشه یا دربار ه اش پست بزارین یا اگه میشه محبت کنین لوگوشو تو وبتون استفاده کنیین تا ان شاء الله همه مون از تاثیرش بهره مند بشیم
ضمنات بعد از انجام دادن این کار که خواهش میکنم حتما انجامش بدین خبرم کنین تا اسمتونو پایین همین پسن بنویسم
برا این پستم خیلی منتظر همراهی دوستان هستم
بعد از خوندنش خبر بدین تا ایشالا اسم وبتون و پستی که درباره اش گذاشتین یا لوگو رو که گذاشتین بنویسم تو وبلاگ واقعا نیازه ...
ما را هم دعا ...
یا علی
سلام...
به! چه نیمه شعبانی...! کنار روضه منور رضوی...
خوش به حالتون...
والتماس دعا برای اهالی وبلاگستان...
۰۴ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۵۸ میلاد شارعی
سلام و رحمه الله بزرگوار
میلاد منجی عالم بشریت ، یوسف زهرا (عجل الله ) بر شما مبارک باد .
با دو مطلب :
1- برای دلی که در کنار شش گوشه اش جا ماند ...(سفرنامه کربلایم)
2- ای کاش صدف لبالب از در می شد ... (برای میلادش)
به روزم . خواهشمندم تشریف بیاورید .

اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا
آری! ما برای که جشن تولد می گیریم؟ جشنی که نمی دانیم صاحب خانه و صاحب تولد کجاست؟
همراه خود هدیه ای مناسب برای اهداء نداریم و مطمئن نیستیم که صاحب تولد در مراسم ما حضور یافته باشند؛ و اگر تاکنون محبتی هم از پشت پرده غیبت دیده ایم بخاطر فضل و کرم او بود و نیاز ما.
جشنی که اگر خوب به محتوای آن بنگریم می بینیم نه تنها موجب رضایتش نبوده بلکه چه بسا موجب رنجش، افسردگی و غربت بیش از پیش او شده است. چراکه ما به جشنهایی قاعدانه و حاکی از غفلت و گاه توأم با گناه پرداخته ایم. بیشتر به فکر زرق و برق و شادی های ظاهری بوده و آنگونه رفتار کرده ایم که مطابق میل و نفس خودمان بود، و خدای ناخواسته دشمن شاد کن.
اما امسال می خواهم:
جشنی برپا کنم که با حضور صاحب تولد، انتفاعی خاص از خورشید پشت ابر بگیرم.
جشنی برپا کنم با هدیه ایمان و عمل صالح. جشنی با لباس تقوا و اعتقادات ناب تشیع و سربازی حریم مولای غریب و تنها.
جشنی که حاصلش لبخند رضایت او و حرکت هرچه سریعتر به سمت زمینه سازی ظهور و برپایی حکومت حقه باشد.
جشنی که در حین آن و پس از آن با انتظار بگویم:
هرچند در نیمه شعبان صاحب را ندیدم، اما حضورش را، حضور پررنگش را در لحظه لحظه زندگیم احساس کردم. و اینگونه بخوانم:
مستم ، مست جمال او که هدایتم کرد
او گفت من شنیدم ، من گفتم او عطا کرد
سلام
زیارت قبول
ولادت منجی مبارک
موفق باشید
یاعلی
۰۴ مرداد ۸۹ ، ۲۲:۲۷ دریای کویر(مصطفی)
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس
گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس
یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب
مهدی زده لبخند به روی حسن امشب
آقا
سوالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده ام وقت ظهورت ؟
اگر که آمدی من رفته بودم
اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم
(میلاد آقامون مبارک )
حضرت مهدی (عج) فرمودند


ان استرشدت أرشدت ، و ان طلبت وجدت

اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می شوی ، و اگر طلب کنی می یابی .

(بحارالأنوار ، ج 51 ، ص 339)
*******************************************************

با سلام
سالروز خجسته میلاد منجی عالم را خدمت شما تبریک عرض می کنم


الهم عجل لولیک الفرج
یاران وفادار به ظاهر داری
گریه کن حرفه ای و ماهر داری

دلخوش به دعای عهد این قوم مشو
توقصه کوفه را به خاطر داری؟!
۰۶ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۱۸ محبان مادر ( س )
حکومت اولیه امام زمان ( عج ) قسمت سوم

1-3 منظر این مقاله

ما در ادامه این مقاله، منظر دوم را به عنوان منظر خود در نظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم که نتایج بررسی‌های خود درباره حکومت اولیه امام زمان (ع) را در چهارچوب این منظر بیان نمائیم.

2- منظور از حکومت اولیه امام زمان (ع) چیست؟

در ابتدا این سؤال به ذهن می‌رسد که منظور ما از «حکومت اولیه امام زمان (عج)» چیست؟

در پاسخ باید گفت، ....
سلام علیکم!
روزی که رسیدی به من پیام دادی... وقتی گفتی رسیدم الان مشهد یه لحظه یاد روزی افتادم که به سوریه رسیدم ....
نوش جان حلاوت زیارت اقا علی ابن موسی الرضا(ع)

التماس دعا
ابشرکم بالمهدی.عج
سلام . . .
خوبی ؟
این بار با پاسخ به سوالاتی نسبت به دوستان به مسئله ی مهدیوت به روزم . . .
سوالات حدود 40 تا بودند که یکی در میان در پست هایم 3 تا 3 تا جواب میدم . . .
از امروز شروع به جواب دادن کردم . . .

سوالات این پست عبارتند از :

آنطور که گفته شده نزدیک ظهور اوضاع جامعه خیلی بد هست -بصورتی

که مردم از بی عدالتی در منازل خود هم در امان نیستند - از انطرف می گوییم باید

خودمان را جهت ظهور اماده کنیم اگر چنین شود اوضاع جوامع الهی چه میشود ؟

جواب این تناقض چیست؟


آیا این درست است که اگر ما منتظر باشیم و خود را از هر گونه گناه حفظ

کنیم امام عصر به ما سر می زند پس هر کس که امام مهدی را ندید منتظر نیست؟

آیا درست است که بگوییم ما وقتی می توانیم بگوییم منتظر واقعی هستیم که از هر

گونه گناه اجتناب کنیم؟


از کجا و با چه نشانه هایی بدانیم که حضرت نیز ما را دوست دارد و برای

رسیدنمان به این مقصود یعنی دوست داشتن ایشان چه کارهایی باید بکنیم ؟


اگر خودت هم سوالی داشتی حتما بهم بگو در لا به لای پست های آتی جوابت رو به نمایش می گذارم . . .
منتظرتما. . .
موفق باشی . . .

۰۷ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۲۴ بسیجیان پیرو ولایت
سلام عزیزم. وبلاگ زیبایی دارین.امیدوارم در ادامه هم موفق باشین. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و ما را با نام "بسیجیان پیرو ولایت" لینک کنید. متشکرم.
سلام و تشکر از مطالب خوبتان
با مطلبی پیرامون یک خواست اجتماعی(اجباری شدن چادر در دانشگاهها) بروزم.
۰۷ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۴۵ الهام(Light Knight ) و زمرد
سلام دوست عزیز
کیست مرا یاری کند؟ (طرح ثقلین ماه مبارک) بررسی مسائل روز از دیدگاه قران و عترت
ایا مایل به همکاری در این طرح هستید؟
برای شرکت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات ان لطفا به وبلاگ ما سری بزنید
m-paradise.blogfa.com
zomorod71.blogfa.com
سلام


التماس دعا
۰۸ مرداد ۸۹ ، ۱۷:۴۳ مومی دردستان هرآن که ققنوس...
دردیارماکه هرکالابه هرجادرهم است
خوب وبدمعیوب وسالم زشت وزیبادرهم است
گرخریداری کندکالای خوب ازبدجدا
باتشرگویدفروشنده که بابا!درهم است!
مهدیا!
یاران خوبت رامکن ازبدجدا
روسیاه وروسفیدش جان آقادرهم است...

شهادت نصیبتون....

التماس دعا

علی علی
۰۸ مرداد ۸۹ ، ۱۸:۰۸ فدائی سید خراسانی
سلام...خدا قوت
خیلی عالی بود.....
با مطلب ((گلچینی از سخنان امام خامنه ای درباره امام عصر ارواحنا فداه)) به روزم
بیانات آقا رو میتونید برای نشریه..طراحی..جزوه و غیره استفاده کنید....
منتظر شما دوست عزیز
سلام . . .
در گفتگویی با معبود به روزم . . .
منتظر حضور گرمت . . .
۱۱ مرداد ۸۹ ، ۱۸:۵۹ فدائی سید خراسانی
سلام.....خدا قوت عزیزم
اگر قابل بدونید و سر بزنید با مطلب((فلسفه غیبت)) برگرفته شده از کتاب آیه الله سبحانی به روزم
دوست دار شما محمد
با " درسى که امروز باید از مشروطیت گرفت " به روزم منتظر دیدار و ارائه نظرات سازنده شما هستم
۱۲ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۰۹ شبیه یک منتظر
مثل همیشه منتظرم آه می کشم
چون انتظار یوسف از این چاه می کشم

در عالم خیال،مسیر عبور را
در امتداد سبز همین راه می کشم

نادیده عاشقت شده ام مثل کودکان
عکس تو را شبیه به یک ماه می کشم

آقا بیا که فصل غریبی است نازنین
آقا بیا ز غصه تو را آه می کشم

جای گلایه نیست که دوری گزیده ای
هرچه کشیدم از دل گمراه می کشم
۱۲ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۱۰ شبیه یک منتظر
خدایا...حضور حضرت باران را بر ما بباران...!
۱۲ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۱۲ شبیه یک منتظر
مهدیا منتظرانت همه در تاب و تبند
همه ی اهل جهان، جمله گرفتار شبند
چو بیایی غم و ظلمت برود از عالم
شاد گردد دل آنان که گرفتار غمند.
۱۲ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۱۲ شبیه یک منتظر
مهدیا منتظرانت همه در تاب و تبند
همه ی اهل جهان، جمله گرفتار شبند
چو بیایی غم و ظلمت برود از عالم
شاد گردد دل آنان که گرفتار غمند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">